Haluaisitko lapsen

Otetaan_selvää

Jos löytäisit kumppanin, haluaisitko lapsia?

24

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies31_

      Kyllä, mutta vain omia lapsia. En huolisi jonkun toisen miehen siittämiä mukuloita nurkkiin

    • Yyhootnounou

      En välttämättä, mutta ainakaan en haluaisi toisen siittämiä nurkkiini! Kuka sellasta haluaa?

    • En. Hoivaviettini on pyöreä nolla.

      • huolestuttavaa

        Täytyy toivoa, että rouva Ratikka ei koskaan sairastu tai tarvitse hoivaa mieheltään.


      • Kas, tuota en tullut kommenttiani kirjoittaessani ajatelleeksikaan. Tottahan minä RR:aa hoitaisin. Minä tulin miettineeksi vain lapsia ja lemmikkejä.


    • asdfsadfsdf

      Kyllä!!!

    • Kyllä.

    • mies29.olen

      Kyllä haluaisin..

    • atännä

      En omia. Toisen muksut kyllä käy :)

    • ätmel

      Eihän se ole mies eikä mikään, jos ei lapsia saa tehtyä.

      • Montako lasta ätmelillä on?


    • Hämärän_rajoilta

      En missään tapauksessa. En omia enkä kenenkään toisen.

    • Kilttiatm

      En haluaisi koska nainen jättäis heti ja haluaisi elarit minulta.

      • nimisjuttu

        sä oot varmaan niitä miehiä, jotka ei voi edes paskantaa muualla kuin kotona, voishan siitä paskasta muuten joku päästä hyötymään jollain tavalla.


    • En halua jälkikasvua.

    • vanhamummo26

      En..

    • Vaikea kysymys! Ehkä.
      Se riippuisi paljon partneristakin. Pidän myöskin ajatuksesta, että voitais olla vain kahden ja ehkä matkustella välillä ja näin. Sitten jos on lapsia, niin ne rajoittaa, mutta kait niissäkin sitten omat ilonsa on. Tämä on asia josta pitäis keskustella ihan kahden kesken kaikilta kanteiltaan.

    • sincyan

      En halua omia, enkä toisen lapsia. Lapset on ihan metkoja ja mielelläni kummilapsia hoidan aina välistä. En kuitenkaan tarvitse sellaista arkea.
      ongelmia tulisi, jos lastenhankinta olisi miehelle oikeasti iso asia. Asiasta pitäisi keskustella, mutta aika epätoivoinen olisin, jos suostuisin sikiämään pitääkseni miehen.

    • E.

    • jokumies83

      En ja pitää olla täysin lapseton myös toisen.

    • Ikis__M

      Jos löytäisin kumppanin jonka satavarmasti tietäisin myös pysyvän niin ehkä mutta koska maailma on sellainen kuin on en halua liittyä eronneiden isien loputtomaan armeijaan.

    • bkjbkjkj

      En todellakaan, onneksi en sentään näe asiasta painajaisia, mikä voisi hyvin olla mahdollista. Siihen loppuu mukava ja viihteliäs elämä ja alkaa lapsen passaus ja palvonta.

      Naapureillani on lapsia, eikä todellakaan käy kateeksi heidän elämäntyylinsä. Lisäksi hieman ihmettelen miksi ihmiset yleensäkin hankkivat lapsia tähän ylikansoitettuun maailmaan? Siksi, että he haluavat "jonkun jota rakastaa" tai passarin vanhoille päivilleen. Todella realistista!

      En kuitenkaan vihaa lapsia, sehän olisi sairasta. Mikäli alkaisin seurustelemaan, kumpanin lapsi ei olisi ongelma. Ei minun ongelmani, ellei siitä tulisi sellainen, joka vaikuttaa hyvin negatiivisesti parisuhteeseen. Itse olisin valmis sopuisaan yhteiseloon, mutta harkitsisin kyllä yhteen muuttamista, jos olisi esim yhteishuoltajuus.

    • ätmioon

      ei lapsia

    • sinkkumies39

      En enää tässä iässä ala lapsia tekemään. Jos naisella on jo lapsia niin ei haittaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe