Vapaa kuvaus

...

Aloituksia

16

Kommenttia

629

  1. Jaahas, näyttää normimaanantailta: PAT-agentti spämmää "VAL on paha" -hokemiaan vähintään joka toiseen ketjuun. Tämän viikon variantti on siis jatkoa viime viikon SDP- väitteelle, mutta nyt on saatu melkoisella loogisella loikalla kristillisdemokraatitkin mukaan.
    Saman asian toistoa siis siivotaan. Kyllä tuonkin asian käsittelylle ihan yksi ketju pitäisi riittää.

    Jälleen kehottaisin käymään ulkona kävelyllä ja rauhoittumassa. Toivottavasti seuraava viikonloppusi menee vähemmän ahdistavasti, ja voit viettää seuraavan maanantain rauhallisemmin kuin ainakin nämä pari edellistä.