Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
es47
profiilit
es47
es47
Vapaa kuvaus
kiva kun kävit, hyvää päivän jatkoa.
Aloituksia
8
Kommenttia
122
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olipa+hassusti+ajateltu+aloituksessa.
03.03.2022 11:46
𝓗𝔂𝓿𝓪̈𝓪̈+𝓳𝓸𝓾𝓵𝓾𝓪+
𝓽𝓪̈𝓪̈𝓵𝓽𝓪̈+𝓔𝓼𝓹𝓸𝓸𝓼𝓽𝓪𝓴𝓲𝓷+
𝓚𝓪𝓷𝓴𝓪𝓪𝓷𝓹𝓪̈𝓪̈𝓷+𝓹𝓼+𝓹𝓾𝓸𝓵𝓾𝓮+𝓳𝓸𝓱𝓭𝓸𝓵𝓵𝓮.
25.12.2021 22:00
"Ryssä+myönteiset+Persut,+muuttakaa+itään+kun+niin+ihanoitte."
En+ole+persu,+en+ihannoi+itää,+muuta+kuin+Thaimaa+Bangkokia,+siellä+on+oltu+monena+vuonna+2+kk.
En+ihannoi+kaikkia+naapureitani,+en+silti+moiti.+Sanon+morjes+ja+hyvää+joulua.
En+usko+että+moittimalla+saa+naapureita+tai+venäjää+kasvatettua.
𝐉𝐨𝐬+𝐚𝐥𝐤𝐚𝐚+𝐦𝐨𝐢𝐭𝐭𝐢𝐦𝐚𝐚𝐧,+𝐩𝐢𝐭𝐚̈𝐚̈+𝐨𝐥𝐥𝐚+𝐭𝐚𝐫𝐤𝐤𝐚𝐧𝐚+,+𝐞𝐭𝐭𝐚̈+𝐦𝐮𝐢𝐬𝐭𝐚𝐚+𝐤𝐞𝐭𝐚̈+𝐦𝐨𝐢𝐭𝐭𝐢𝐢+𝐣𝐚+𝐤𝐞𝐭𝐚̈+𝐤𝐞𝐡𝐮𝐬𝐤𝐞𝐥𝐞𝐞.
Minulla+on+hieman+heikko+muisti,+sen+takia+en+uskalla+moittia+ketään.
25.12.2021 21:58
kaikkien+pitäsi+muistaa+influenssarokotukset,+jos+olette++70
25.12.2021 18:29
Näin+on,
samoin+influenssan+sai+rokotetut+silloin+1970+luvulla+kun+meidän+työpaikallakin+aloitettiin+rokotukset.
Silloinkin+ainakin+osa+sai+2+influenssa+piikkiä+2+kk+välillä,+en+muista+oliko+suositus.
olen+saanut+50+piikkiä,+vielä+elän+ja+olen+terveen+näköinen.
25.12.2021 18:24
Olen+saanut+50+influenssa+piikkiä,+vielä+pitää+ottaa+ensisyksynä.
Sairastakaa+korona+niin+tiedätte,+minä+olen+nähnyt+tai+paremminkin+kuullut+12+sairastuneen+tarinan+lastenlasteni+välityksellä.
25.12.2021 18:20
Jo+-68+vuonna+tunsin+Imatralla+pariskunnan+joka+halusi+esiintyä+erikoisesti.
Se+oli+outoa+ja+sanoivat+silloin+että+Helsingissä+heitä+ei+huomioitaisi.
Minä+opin+jo+silloin.+
Myöhemmin+minulle+on+kerrottu+että+40v+huomaavat+vasta+oman+identiteettinsä+ja+se+johtaa+sitten+eroon.+Eroavat+hyvässä+sovussa.
+
Kyllä+tässä+on+viisasta+olalla+suvaitsevainen+,+niin+menee+mukavasti.
25.12.2021 17:45
Joo+MV+lehti+sen+tietää.
Itse+ja+puolisoni+on+saanut+50+influenssa+rokotusta+ja+kymmeniä+muita+rokotuksia.
Olemmeko+erityisen+vahvoja,+vai+olisiko+sittenkin+rokotukset+auttaneet+88/89+vuoden+ikään.
Ollaan+saatu+jo+3+koronaa+ja+neljäskin+kelpaa.
Lapset+käskivät,+on+ihanaa+kun+jälkipolvella+on+isovanhemmat+ja+iso-isovanhemmat.+
Toki+ehkä+joku+haluaisi+että+vanhemmat+kuolee,+jotta+saavat+perintörahat.
25.12.2021 17:37
Me+käytiin+Australiassa+ja+Singaporessa+4+viikon+reissulla+juuri+korana+keväänä+joulu-tammikuussa.+Kyllä+oli+sopiva+ajoitus.
Siellä+on+pari+uutta+ja+yksi+vanha+naapuri+ja+koulukavereita+,+kyllä+on+hieno+ja+turvallinen+seutu.+Lapset+olivat+5-9v,+vanhemmat+55v+ja+isovanhemmat+75-80v.+
Suosittelen+kaikille.
25.12.2021 17:18
Tuntuu+että+mikromuovi+kehossa+on+yhtä+hyvää+kuin+muovi+yleensä.+Eli+pitkäikäistä+ja+kestävää.+pidän+huoneenlämpöisestä+,+olen+saanut+opin+Aku+ankoista.++Laitan+aina+veden+pulloon+ja+juon+sitä,+ehkä+mikromuovi+on+terveyden+salaisuus.
25.12.2021 15:37
Juuri+viimeyönä+näin+taasen+pahimman+painajaisuneni.+Olin+töihin+menossa,+iltavuoroon+ja+onneksi+pomo+oli+vielä+työpaikalla.+Sanoi+hänelle+että+ajattelin+lopettaa+työt+.+Hän+sanoi+että+teetkö+vielä+iltavuoron+vai+lopetatko+heti.+Ihmettelin+kun+ei+vängännyt+jatkamista.+Mutta+sitten+jatkoi+,+kai+sinä+vielä+viikonlopuksi+tulet+töihin+,,,,,,,,+ja+siihen+heräsin,+klo+5.00
Tuota+on+ollut+1-2+kertaa+vuodessa+jo+useina+vuosina+.+Olen+ollut+eläkkeellä+18+vuotta.
Minäkään+en+tekisi+mitään,+viimeisessä+työpaikassa+en+ottanut+vastuuta+mistään+jotta+ei+sanottaisi+aina+että+"Erkki+neuvoo"+ja+Erkki+tulee+mukaan,+Erkki+auttaa,+yms.+
Olen+syntymälaiska.
05.09.2021 23:51
Kyllä+se+edellinen+SOTE+olisi+priorisoinut+paljon+tehokkaammin.
Et+taida+olla+ajan+tasalla.
06.07.2021 18:20
Minulla+oli+999+suomi24+sähköpostia+aikoinaan,+eräällä+ohjelmalla+sai+niitä+tehtyä.+nykyäänkin+on+ehkä+8+ylen+nimmaria+suomi24+sähköpostilla,+vaikka+posti+ei+enää+toimi,+toimiin+nimimerkit.
Miksikö+niin+monta,+kirjaudun+eri+asioihin+suoraan+määrätystä+pikakuvakkeesta.
On+minulla+8+selainta+googlen+lisäksi,+jotta+eri+asioihin+pääsee+suoraan.
06.07.2021 17:48
Olen+käynyt+näillä+palstoilla+kenties+yli+100+rekisteröidyllä+nimimerkillä.+Aina+kun+näen+"tuttuja",+samalla+nimmarilla+kirjoittavia+nostan+🅷🅰🆃🆃🆄🅰.
Toiset+tekee+ja+aikaansaa+paljon,+toiset+vain+suunnittelee+ja+tarkkailee+muiden+tekemisiä.
06.07.2021 17:39
Pitää+sinun+ainakin+käydä+äänestämässä+Vihreitä,+et+voi+olla+täysin+piilossa.
05.07.2021 13:35
näin+isoisäsi+ikäisenä+voin+kertoa+että+opiskelu+on+aina+järkevää.+
oppii+opiskelukulttuuria,+sosiaalista+toimintaa+ja+jokaisesta+koulutuksesta+on+hyötyä+kodissa+ja+työmarkkinoilla+sen+pitkän+elämän+aikana.
05.07.2021 13:33
"Eli+en+pääse+mihinkään+töihin+koska+tein+työni+täysin+asiallisesti+ja+normaalisti?"
Pääset+varmaan+töihin,+mutta+satavarmaan+tulee+hankaluuksia+seuraavassakin+työpaikassa.+Ja+ehkä+myös+ihmissuhteissa.+Maalaisjärki+ja+lojaalisuus+ja+empatia+puuttuu+sinulta+täysin.+Ehkä+alkoholin+käytössäkin+on+hyvä+valita+sopiva+paikka+ja+ystävät.
Tai+sitten+olet+huipputaitava,+pystyt+kaikkeen+kuten+meidän+pääministerimme,+jolla+on+ihana+ja+loistava+tulevaisuus.
05.07.2021 13:29
meissä++85+lentopallokerhossa+,+eikä+kotimaan+seuramatkoilla+,+ei+ole+paljoa+lihavia.
04.07.2021 10:26
Aivan,+se+on+se+kotikasvatus.+Toiset+fiksumpia+kuin+toiset.
03.07.2021 11:51
Kilgore.Trout+eikös+se+ole+niin+että+me+sähköautoilla+ajavat+ollaan+automaattisesti+kokoomuslaisia.
14.05.2021 17:56
3 / 7