Vapaa kuvaus

kiva kun kävit, hyvää päivän jatkoa.

Aloituksia

9

Kommenttia

144

  1. Minulla+ei+ole+huutonetissä+kaatunut+muuta+kuin+sen+takia,+kun+olen+valinnut+osastoja+ja+sitten+peruuttanut+osaston+VIRHEELLISESTÄ+napista.Nykyään+valitsen+osaston+ensimmäisenä,+sitten+kuvat+ja+tekstit.Olen+tehnyt+sielläkin+noin+kymmenellä+nimmarilla,+jotta+ei+tule+tehomyyjäksi+ja+joudu+maksamaan.+HuutoNetissä+on+rehellisiäkin+myyjiä.Kerran+laitoin+kultakolikon+enkä+tajunnut.++5+min+kuluttua+jo+ostettiin.+Osti+vain+suojelleekseen+minua.++Selvitti+että+pyydä+700+euroa+enemmän,+ja+perui+kaupan+jossa+oli+jotain+30+e,+tai+tarjous.
  2. aloittaja