Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Jeps,.........nyt en jaksa, olet "hiilenä".....enkä nyt tiedä ketä näkee ja mitä erilailla.

Totesin itsekin ap:n ilmaisseen itseään sillä tavalla, että luultavasti hyvää keskustelua asiasta ei saa, sekä niin kuin moni on ketjussa jo todennut, että tietyt jutut on "huomionhakuisuutta" tjms., mitä huomiota sitten haetaan ja miksi on asia ihan erikseen, eli syitä on ehkä moniakin, mutta totuuden voi sanoa vain nainen/naiset itse, jos siis pystyy/kykenee itseään ilmaisemaan avoimen rehellisesti.

Jos joku asia on hänelle jotain tai hän ilmaisee itseään "huonosti", niin eikö voisi kertoa oman näkökantansa, ehkä jopa fiksummin kuin se toinen? - jokaisella on mielipide asioista, parhaimpia on avoimen rehelliset ihan itsestään kumpuavat, eikä jotkut "ryhmittymien" luomat näkökannat, vaikkakin ulkoiset lähteet niihin pääsevätkin monesti vaikuttamaan, niin itse ainakin yritän olla avoin kaikille erillaisille mielipiteille ja yrittää samalla myös ymmärtää erillaisuutta, joskus voi jopa oivaltaa jotain uutta.........

Eräänlainen tutkimusmatka itseensä ja muihin yksilöihin.....
  2. Todelliset syyt:
    Et ole hauskaa seuraa.
    Et hymyile.
    Et ole oma itsesi.
    Et ota toista huomioon.
    Sun kanssa ei voi olla oma itsensä.
    Et mene ikinä itseesi etkä kehity.
    Et ole tässä hetkessä etkä todellisuudessa.
    ------------------------------------------------------------

Hmmmm.......olipa lista, mutta ajatuksena ristiriitainen, koska toinen voi ajatella lähes joka kohdasta samalla tavalla toisesta.......jotenkin hassu ketju ja hassuja ajatuksia, ainakin tässä muodossa ja tällä tavalla ilmaistuna.

En nyt itse lähtisi noin syyttämään jotain tiettyä henkilöä, vaan ehkä ennemminkin toteaisin, ettei olla ainakaan samalla "taajuudella", jos tälläisen ihmisen kohtaa....

Jollain tavalla negatiivinen ja huono fiilis nyt tässä aloituksessa......puuttuu ymmärrystä ja empatiaa erillaisuutta kohtaan, eikä myöskään ehkä osata asettua toisen rooliin, koska on itse erillainen ja/tai ei ole kokenut samoja juttuja, kuin toinen.

Tässähän nyt yritetään sanoa, että tee ja ajattele niin kuin käsketään, eli ole kaikille mieliksi, niin sitten saat seuraa tjms......noh, mielistelijöille varmasti on aina paikkansa, vaikka rooli ei olekaan useasti hääppöinen.

Teksti on muutenkin hieman sekava, kun aluksi annetaan ymmärtää, että on osoitettu molemmille sukupuolille, sitten lopussa oleva viittaus taas antaa käsityksen miehille suunnatusta tekstistä, eikä tekstistä ota nyt oikein selvää, että minkä laisesta/laisista ihmissuhteista jutellaan.

Jotenkin outoa tekstiä.....