Saksalaispastori ehdottaa, että valtion pitäisi

vaan_ei_ätmeille

23

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylmäfakta_

Pakolaiset ovat normaaleja miehiä, joilla on normaalin miehen tarpeet. Ätmit eivät ole miehiä eikä heillä näin ollen ole miesten tarpeita

• Initializer

Saksassahan huorissakäynti nyt onkin melkein sama asia kuin täällä mäcissä tilaisi burgerin.
      Tosin aika iso osa palveluntarjoajista on tekemisissä ihmiskaupan kanssa, mutta sehän ei suuressa saksassa moniakaan kiinnosta.

• Eräkettu

Niin no tän palstan perusteella mamujen ei todellakaan tarvi raiskata eikä käyä maksullisissa saadakseen piparia.

• mamut_raiskaa

huvin vuoksi.. se on siis pelkkää hauskaa hupia.

• En jaksa perehtyä, enkä tiedä väitteen todenperäisyyttä......mutta jos pitää paikkaansa, niin ei kyllä nyt taivu ainakaan minun ajatusmaailmaan millään lailla - ei pysty enää edes sanomaan, että hassussa maailmassa tapahtuu hassuja juttuja, vaan menee jo liian hulluksi ja sairaaksi koko touhu, siis toki vain minun mielestäni.

On siinä meillä esikuvat muka, etiikan, moraalin ja arvojen suhteen.......Saksa & Kirkko.......politiikka, talouselämä ja uskonto......voi veljet mitä vielä on odotettavissa?! 8-0

• sen_kun

äänestät sossuja ja muita hysäreitä;) Itse et saa valtiolta pillua, mutta varmasti suomessakin on kohta valtio antamassa pillua pakolaisille.

• sen_kun kirjoitti:

äänestät sossuja ja muita hysäreitä;) Itse et saa valtiolta pillua, mutta varmasti suomessakin on kohta valtio antamassa pillua pakolaisille.

Heh heh......jotenkin vaan tuntuu, että eipä se kauheasti lopputuloksiin vaikuta mitä puoluetta äänestää, kun Suomi on aika pieni maa ja kulkee "virran" mukana ja sitä virtaa ohjaa ihan muut voimat, kuin Suomi itse............onhan se hauskaa kun ei edes Suomi tunnu olevan oman laivansa ruorissa, niin miten sitä voi vaatia normi kansalaiseltakaan. ;D

Äänestän sen mukaan, mikä tuntuu olevan lähimpänä "ihmisten puoluetta", tasa-arvoinen ja humaani.........noista sovinismi/feminismi tai muista hömpötyksistä en välitä - ihan syistä joita ei varmasti tarvitse selittää.

Humaanilla en nyt tarkoita sitä, että ollaan olevinaan jotain maailman pelastajia vaikka rahkeet ei riitä ja oman maan pahoinvointi on huolestuttavalla tasolla - ei todellakaan ole hyvä tilanne, kun oman maan huono osaiset unohdetaan.......

Ei voi jakaa, jos ei ole jaettavaa, joten miten on jaettavaa tähän mamu asiaan, jos ei pystytä edes pitämään omista huolta, mutta eipä se näytä haittaavan vaikka niin monet eri ikäryhmissä kärsivät......lapsista vanhuksiin.....

Tuohon pinmppa juttuun en nyt lähde, koska itselle nämä asiat eivät ole ihan sellaisia, kuin joillekin.......enkä jaksa nyt edes pohtia näitä juttuja......hassu maailma, ei voi muuta sanoa.....tai sitten minä olen hassu.. ;D

• Fdlkjsflkjfdsdsf
        MGTOW kirjoitti:

Heh heh......jotenkin vaan tuntuu, että eipä se kauheasti lopputuloksiin vaikuta mitä puoluetta äänestää, kun Suomi on aika pieni maa ja kulkee "virran" mukana ja sitä virtaa ohjaa ihan muut voimat, kuin Suomi itse............onhan se hauskaa kun ei edes Suomi tunnu olevan oman laivansa ruorissa, niin miten sitä voi vaatia normi kansalaiseltakaan. ;D

Äänestän sen mukaan, mikä tuntuu olevan lähimpänä "ihmisten puoluetta", tasa-arvoinen ja humaani.........noista sovinismi/feminismi tai muista hömpötyksistä en välitä - ihan syistä joita ei varmasti tarvitse selittää.

Humaanilla en nyt tarkoita sitä, että ollaan olevinaan jotain maailman pelastajia vaikka rahkeet ei riitä ja oman maan pahoinvointi on huolestuttavalla tasolla - ei todellakaan ole hyvä tilanne, kun oman maan huono osaiset unohdetaan.......

Ei voi jakaa, jos ei ole jaettavaa, joten miten on jaettavaa tähän mamu asiaan, jos ei pystytä edes pitämään omista huolta, mutta eipä se näytä haittaavan vaikka niin monet eri ikäryhmissä kärsivät......lapsista vanhuksiin.....

Tuohon pinmppa juttuun en nyt lähde, koska itselle nämä asiat eivät ole ihan sellaisia, kuin joillekin.......enkä jaksa nyt edes pohtia näitä juttuja......hassu maailma, ei voi muuta sanoa.....tai sitten minä olen hassu.. ;D

Hassua että Islanti on vielä pienempi maa ja siellä tuntuu demokratia loppujen lopuksi pystyvän korjaamaan aiheutetut ongelmat...

• Fdlkjsflkjfdsdsf kirjoitti:

Hassua että Islanti on vielä pienempi maa ja siellä tuntuu demokratia loppujen lopuksi pystyvän korjaamaan aiheutetut ongelmat...

Islannissahan kaikki on sukua keskenään...muutenkin aika kaukaa haettu, enkä nyt jaksa ottaa muutenkaan kantaa tuohon väitteeseesi.

Se mitä Islannin touhua, jostain uutisista, dokkareista yms. on joskus seurannut, niin kyllähän asiat siinä pienessä maassa on hieman toisin, ihan jo siitäkin syystä, että kaikki kytkeytyy toisiinsa paljon tiiviimmin pakostakin.

• niinmikai

Miksi pakolaisella on suurempi oikeus saada pillua kuin ätmillä. Niillä on omanmaalaiset vaimotkin jossain

• PilluaÄtmeillekkinHeti

Siksi koska ätmeillä ei ole ihmisoikeuksia!

• pillu_on_halpaa

Saksassa. Jos pakolaisjätkät saa nussia vaikka parikertaa viikossa jotain halpoja itä-huoria valtion piikkiin. Säästyy moni ei huora raiskauksilta. Eli win-win tilanne;)

• ätminki

Toivon että joku mamu raiskaa naisen ja minä satun kohdalle silloin. Huudan mamulle että nussi sitä horoa ja kävelen pois.

• Tyyjjjhh

Tuo on rikollista rikokseen ylyttämistä

• Halpavittuatarjolla

Suomessa ei bordelleja mamuille tarvita. Saavat suominaisilta ihan ilmaiseksi

• eipidäpaikkaansa

ei pidä paikkaansa

• Saatanassa

Pitäähän. Ei tartte kun vähän kadulle katsella

• J.K_

VAI NIIN!

• pinkflamingo

Onneksi nainen saa ihan itse päättää kenen kanssa seksiä harrastaa. Aika moni on nainen on nimittäin halunnut seksiä minun kanssani.

• pakolaiskeskuksissa

saksassa väitetään (pakolais)naisia raiskattavan pakolaiskeskuksissa. Eli, pojilla on siellä jo naisia saatavilla ja saksalaispastorin idea on vain pikantti lisä poikien seksielämään.

• pinkflamingo
        pakolaiskeskuksissa kirjoitti:

saksassa väitetään (pakolais)naisia raiskattavan pakolaiskeskuksissa. Eli, pojilla on siellä jo naisia saatavilla ja saksalaispastorin idea on vain pikantti lisä poikien seksielämään.

älä usko ihan kaikkea mitä väitetään. Pullakin tällä yksi päivä väitti totena, että ruaanjakelun ruuat vietiin pakolaisille. Niinpä ei ollutkaan. Kertoo paljon pullan lähdekritiikistä. Vaan onko pulla täällä oikaisemassa tuota paskan puhumistaan? Ei ole näkynyt. Ei kannata ihan uskoa kaikkea mitä väitetään.

• juuri_näin

koskaan suomessa yksikään mamu ei ole raiskannut suomalaista naista. Kaikki on aina tapahtunut naisen halujen takia, naisen aloitteesta.

• En osaa kiltä riittävästi voidakseni lukea juttua kunnolla.

Sinänsä minusta positiivista, että prostituutiota pidetään muunakin kuin miesten vallankäytön välineenä ja alistamisena naisia kohtaan.

Feminismit eivät pelkästään halua päättää omasta kehostaan vaan myös sanella miten muut naiset kehoaan käyttävät kriminalisoimalla prostituution.

Jopa tämän palstan naiset kehottavat ätmejä menemään maksullisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      196
      4139
    2. Taisi kolahtaa....

Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä
      Maailman menoa
      39
      2657
    3. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      104
      2176
    4. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      86
      1942
    5. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      217
      1853
    6. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      8
      1185
    7. Kyllä mies pakit kestää

Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n
      Ikävä
      36
      1159
    8. Mikä kaivatussasi

on eniten yllättänyt?
      Ikävä
      82
      1140
    9. Miksi ajattelet

että et riittäisi kaivatullesi?
      Ikävä
      83
      871
    10. Milloin olit onnellinen? Miksi?

Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon
      Sinkut
      152
      811
    Aihe