Niin, olen aina kokenut erkanevani naisjoukkiosta koska aika harvan kanssa kemiat toimii ja useamman kanssa ei vaan kolahda. Naiset tuntuvat olevan kateellisia minulle minulle tietämättömistä syistä. Kutsun näitä hiekkapillunaisiksi jotka elää ikuisessa puutostilassa. Lähiaikojen parhautta ollut se että vien kaikki miehet. Mitkä kaikki miehet? Ei minulla ole miestä. Ei ole vakkaria. Ei edes satunnaista seksiä. Missä ne kaikki miehet ovat jotka olen varastanut, kaapissako piilossa? En tiedä.
Kaikki miehet tarkoittaa loppupeleissä sitä yhtä miestä koska eihän kaikki miehet voi olla kyseessä mitenkään. On hupaisaa että toinen nainen sa arauhassa rampata tinderdeiteillä jne ja hän ei saa osakseen minkäänlaista kateutta tai vittuilua asiasta, mutta minä joka en edes deittaile saan kauhea leiman otsaani koska minähän vien kaikki miehet ilmeisesti jossain mielikuvitusmaailmassa. Olen imarreltu siinä mielessä että selkeästi olen sitten sen verran hyvännäköinen ja haluttava kun naiset jaksaa minut ottaa kohteeksi ilmaista oman elämänsä tyytymättömyyttä. Selvä jos olisinkin kaikki menee ja ei kriteerejä olisi kai mie voisin oman haaremin perustaa kaikkien naisten miehistä ihan jotta tämä mielikuva olisi todellista.
Naiset ovat susia toisilleen siksi viihdyn enemmän miesten seurassa, mutta ei se tarkoita että panen jokaista heistä. Tämäkin soppa sai alkunsa siitä että yksi hiekkapillu oli ihastunut yhdestä miehestä joka tuli luokseni hengailemaan joksikin päiviksi, big deal. Miten se hänen ihastumistaan varastaa? Yhtä hyvin hän silti voi tavoitella saada onnensa. Ei se että joku mies hengailee kanssani tarkoita että se on minun mies. Eikä varmaan koskaan tule olemaankaan. En koe olevani niin onnekas että minun rakkauselämässä tärppäisi ja koitan taas palata ajatukseen ja asenteeseen miten mahtavaa on olla sinkku ja ilman mitään miehiä sotkemassa sitä tilannetta. Näille muille naisille kehottaisin lääkkeeksi kiihkeää hikistä seksiä viikon reseptillä. Ehkä se elämän vitutus laantuu ja osataan jopa lopettaa se ainainen nalkutus ja vittuilu.
Nainen on naiselle susi
32
1079
Vastaukset
- Hmmmmmm_
Etkö muka nussi noiden kaverimiestesi kanssa.
- Turhaan_kadehdittu
En. Kaverit on vain kavereita. Seksikemia puuttuu. Saatan kyllä nukkua kaverimiehen kainalossa, mutta se on pelkkää unikaveruutta ei muuta.
- tarralenkkari999
Tässä huomataan, että nainenkin voi sisäistää misogynian.
Minulla on sekä mies-, jotta naisystäviä. Kummankin kohdalla suurin ongelma on se, että ystävyyden toinen osa puoli onkin ollut rakastunut minuun ja saa sitten paskahalvauksen, kun en palautakaan hänen tunteitaan.
En ole huomannut, että naiset olisivat toisilleen susia...paitsi jossain ameriikan teeveessä.- Äzfkfiäz
Se on totta, että jos naisessa on narsistisia piirteitä, niin hän tulee itse olemaan se susi muille naisille huomaamattaan (esimerkiksi hiekkapilluasenne voi näkyä ja kuulua lävitse).
- Toxpxt
Se on kyllä ihmisyhteisöjä aidoimmillaan, että jotkut ovat syntipukkeja asioissa, joita ne arvostelijat ja kaverinsa tekevät ja ovat tehneet huomattavasti enemmän, mutta heidän kohdallaan se sivuutetaan heidän normaalina toimintanaan. :D
Ehkä joku mies on ihastunut sinuun, ja jonkun Justiinan mielestä sen pitäisi olla ihastunut häneen. Ei miehen tuolla tavalla tule hullaantua, mutta se taas on ok, että Justiina on tuolla tavalla hullaantunut mieheen. - NainenMyös
Jännää, mä tunnen paljon älykkäitä naisia, joilla ei ole mitään tarvetta heijastaa omia, huonoja kokemuksiaan kuvaamaan yhtä, lähinnä fiktiivistä ryhmää (jonka mukaan ainakin lähes) kaikki naiset olisivat toisilleen susia.
- Turhaan_kadehdittu
Olenko sanonut että kaikki ovat susia. Mutta olen kohtalaisen paljon elämässäni kohdannut näitä yksilöitä enkä tarkoita että koko ryhmän naislauma olisi tuollaisia, mutta sieltä yleensä löytyy 1-2 noita jostain.
Kyseisessä tilanteessa johon olen viitannut en koe tehneeni itse mitään väärää koska en ollut missään vaiheessa tietoinen kyseisen ihmisen kiinnostuksista jne ja hän päätti itse että paras tapa toimia on hyökätä sen sijaan että olisi aikuismaisesti keskustellut, ja eikä hän ole ainoa tapaus mutta samaan tapaan voimme alkaa keskustelemaan miksi kaikki naiset pettää tai miehet jne. Kyllä naisten keskellä kateus ja kaunaisuus on paljon yleisempää kuin miesten. Monilla työpaikoilla on naisten kesken käsittämättömiä klikkejä, ja kun uusi nainen taloon tulee, on hänen jossain vaiheessa valittava puolensa.
- Feministi88
BEM kirjoitti:
Kyllä naisten keskellä kateus ja kaunaisuus on paljon yleisempää kuin miesten. Monilla työpaikoilla on naisten kesken käsittämättömiä klikkejä, ja kun uusi nainen taloon tulee, on hänen jossain vaiheessa valittava puolensa.
Ja ilmeisesti tämä sopii teille oikein hyvin, koska feminismi, joka pyrkii purkamaan tuollaista naisten käytöstä ja luomaan tilalke solidaarisuutta, on monille miehille punainen vaate.
- 1212
BEM kirjoitti:
Kyllä naisten keskellä kateus ja kaunaisuus on paljon yleisempää kuin miesten. Monilla työpaikoilla on naisten kesken käsittämättömiä klikkejä, ja kun uusi nainen taloon tulee, on hänen jossain vaiheessa valittava puolensa.
Aivan totta.
Naisvaltaisessa työpaikassa puolet ajasta kuluu siihen kun rakennetaan sosiaalisia liittoutumia joilla pyritään nappaamaan klikin jäsenille mukavimmat työt. Vaikka kaikilla olisi sama asema, naiset luovat omia hierarkioita tyyliin "mähän olen vähän kuin pomon oikea käsi" tms.
Kokouksia ja palavereja riittää, mutta ne ovat aivan turhia koska päätökset on jo tehty, tietysti kertomatta niistä avoimesti kaikille.
Onneksi omalla työpaikalla on miesenemmistö. Hommat sujuu ihan eri tavalla. 1212 kirjoitti:
Aivan totta.
Naisvaltaisessa työpaikassa puolet ajasta kuluu siihen kun rakennetaan sosiaalisia liittoutumia joilla pyritään nappaamaan klikin jäsenille mukavimmat työt. Vaikka kaikilla olisi sama asema, naiset luovat omia hierarkioita tyyliin "mähän olen vähän kuin pomon oikea käsi" tms.
Kokouksia ja palavereja riittää, mutta ne ovat aivan turhia koska päätökset on jo tehty, tietysti kertomatta niistä avoimesti kaikille.
Onneksi omalla työpaikalla on miesenemmistö. Hommat sujuu ihan eri tavalla.Olen myös kaksi kertaa päässyt todistamaan, kun työpaikan ainoan naisen avuksi on otettu toinen nainen. Ensin nainen 1 on valittanut kiirettä ja työtaakkaa. Sitten kun on palkattu toinen nainen, onkin nainen 1 ruvennutkin kynsin hampain pitämään kiinni omista töistään.
- ätminki
Kelpaisko ätmi?
- Ätmiö
Eiköhän noin ap:n kamumiehet ole ätmejä, kun se ei niille pilluaan anna.
- True-love-
Sehän on kummaa kun olen joskus ollut kiinnostunut jostain naisesta, nainen antaa pakit mutta kun löydän toisen naisen niin se nainen kiinnostuu heti kenestä olin ekana kiinnostunut. Sitten alkaa mieletön viestien pommittaminen, treffeille ehdottelu, seksin ehdottelu, vonkaaminen. Baarissakin ihan avoimesti ja tylysti yrittää iholle.
- Naistaeivoiymmärtää
Saman huomannut. Nainen,joka on antanut minulle pakit, on kiinnostunut minusta heti sen jälkeen kun joku toinen nainen on osoittanut kiinnostusta minua kohtaan. Sitten päädyn kahden naisen kanssa tilanteeseen, etten lopulta saa kumpaakaan.
- ghasjfkhaslggfaii
Aika hiekkapilluinen vuodatus.
- vihtorilettunen_
Frigidi nainen , joka ei kostu
- taas.ätmit.asialla
Palstapoikien yleisesti käyttämä sana.
- Drtgvcfff
taas.ätmit.asialla kirjoitti:
Palstapoikien yleisesti käyttämä sana.
Palstapojat on ääliöitä
- 813
Tai sitten voit lukea tuon alatyylisen hengentuotoksesi uudestaan, ja miettiä onko sittenkin niin että kateus ei ole se ykkössyy siihen miksi sinusta ei pidetä...
- Naisasialooseri1
Kehotat siis näitä naisia jakamaan pilluaan?
En nyt ihan ymmärrä, miksi jotkut kommentoijat hyökkäävät vahvasti ap:tä vastaan ja takertuvat otsakkeeseen, sekä muutamaan kohtaan tekstissä, koska ap:n "purkauksesta" kuitenkin paistaa kertomus omista kokemuksista omassa lähipiirissään.....osuikohan joillekin arkaan paikkaan tai astuiko ap jonkun kielletyn rajan yli???
Hän myös kertoo miten tuntee ja kokee olevansa yleensä eri "taajuudella", kuin muut naiset, joka herättää mielenkiinnon lisä kysymyksille, jotka jätän nyt väliin, mutta selvästi ainakin on kykyä itsenäiseen ajatteluun ja oman polkunsa raivaamiseen.....
"En koe olevani niin onnekas että minun rakkauselämässä tärppäisi"
=).....jotenkin tuttu ajatus, joka ei kuitenkaan ole jostain syystä niin helppo käsitellä ja aiheuttaa pohdintoja - olisipa vain niin, että voisi vain päättää asian näin olevan, eli "case closed" ja avain syvimpään rotkoon... =D
"ja koitan taas palata ajatukseen ja asenteeseen miten mahtavaa on olla sinkku ja ilman mitään toisen sukupuolen edustajaa sotkemassa sitä tilannetta." (muutin hieman tekstiä)
Mielenkiinnosta kysyn, että onko ollut helppoa ja kuinka helposti tuo sinulta onnistuu? - tietenkin yksilöt ovat erillaisia, mutta silti......itsellä onnistuu välillä paremmin ja välillä huonommin, enkä ole ihan varma koska itselleen valehtelee ja koska ei.......mikä se lopullinen totuus sitten onkaan...
Tuo unikaveruus oli mielenkiintoinen juttu, jostain syystä, vaikka ainakin itsellä herättää hieman ristiriitaisia ajatuksia.........- se_pieni_ero
Nainen on naiselle susi, mutta DarkFear on parturille Sasi!
- aaaaahhahahahahaaaaa
Voi luoja XD
Tää on maailman hauskin palsta =D - Reps_
Repesin! Tosi hauska vitsi!
- tervatynnäri
Suomessa ei taida olla kovinkaan paljon sellasta kulttuuria, että (varsinkin sinkku) naiset ja miehet on vain kamuja keskenään. Mikä on tavallaan sääli. Toisaalta ymmärrän kyllä, että se aiheuttaa hermostuneisuuttakin joissakin koska sitä pettämistä tapahtuu niin mielettömän paljon.
En kyllä tiedä onko sitä muissakaan kulttuureissa niin järin paljon. Jos katselee jotain jenkkisarjoja, niissä kyllä näkee paljon sitä, mutta toisaalta kyllä jossain Frendeissäkin lopulta kuitenkin aika ristiin rastiin naiskenneltiin.
Mietityttää tuo ap, että onko hän aseksuaali, lesbo, vai minkä vuoksi hän on omasta mielestään niin poikkeuksellisen järkkymätön, että voi kyllä olla miesten kanssa kamuja ja nukkuakin vierekkäin, mutta kukaan ei saa siitä silti vetää minkäänlaisia johtopäätöksiä?- Uöxr
Näin vähemmän seksuaalisena ihmisenä (lähempänä janan a-laitaa) on todettava, ettei tulisi nukuttua kaverin vieressä siksi, että on jo huomannut millaisia eläimiä suurin osa ihmisistä on. Ei siis lapsellisten johtopäätösten ja juorujen takia vaan siksi, että vierekkäin nukkuminen olisi todella monille vieressänukkujille täysin selvä signaali muusta kuin nukkumisesta ja joskus voi ihan itsekin ennakoivasti olla kerjäämättä vaikeuksia.
Sitä paitsi viattomat vieressä nukkumiset, joista netissä saa aina lukea, voivat herättää ainakin toisen osapuolen himot. Ei kai se nyt voi tulla kenellekään yllätyksenä???!!! josta sitten valitetaan jälkikäteen.
- Asennekuntoon
Jos minä olisin ihastunut johonkin mieheen ja se hengailisi jatkuvasti jonkun naisen kanssa, ei minullakaan olisi pokkaa vain alkaa itteäni tyrkyttämään koska olettaisin luonnollisesti, että jotain sutinaa heillä on oltava kun yötä päivää yhdessä ovat.
Tekeekö se minusta nyt sitten hiekkapillun? Ei omasta mielestäni vaan muita vahvasti kunnioittavan. En vain kykenisi siihen, että alan "änkeä väliin" koska mistäs minä sen tiedän onko heidän suhde pelkällä kaveripohjalla vai ei? Monesti ihmiset sanovat olevansa vain kaveripohjalla ja sitten ei ollakaan. Tätä näkee todella paljon varsinkin juuri eronneiden pariskuntien kohdalla kun halutaan "olla edelleen frendejä." Mitä nyt satunnaisesti vähän hupsista hairahdutaan paneskelemaan. Todella kiusallista alkaa seurustella sellaisen miehen kanssa, jolla on edelleen joku epämääräinen kaverisuhde-intiimisuhde eksänsä kanssa kun ei osata päästää täysin irti. Ap vois vähän enemmän miettiä muitakin kun sitä omaa napaansa. Jos itseä ei miehet ja parisuhteet kiinnosta, on helppoa ylenkatsoa niitä jotka ovat halukkaita löytämään kunnollisen kumppanin, joka ei vain "nukkuile" sylitysten milloin kenenkin naisen kanssa. Oli se kuinka viatonta tai ei. Mitä sinä haluat miehiltä kun et halua seurustella etkä seksiä? Haluatko vain hermostuttaa muita naisia, jotka äsken mainittuja asioita heidän kanssaan haluaisivat? Ja nautiskelet siitä sitten, noh huvinsa kullakin. Mutta teet siinä samalla karhunpalveluksen niille miespuolisille kamuillesikin.Hmmm....et nyt lukenut koko ketjua, etkä muutenkaan oikein ajatuksella, eli hän ilmoitti ihan selvästi....
a) Hän ei tiennyt kamunaisen kiinnostuksesta tätä miestä kohtaan, eikä myöskään mies.
Viittaus: "Kyseisessä tilanteessa johon olen viitannut en koe tehneeni itse mitään väärää koska en ollut missään vaiheessa tietoinen kyseisen ihmisen kiinnostuksista jne...."
b) Hän on ollut romanttisessa mielessä kiinnostunut, mutta syystä tai toisesta asiat eivät johtaneet eteenpäin.
Viittaus: "En koe olevani niin onnekas että minun rakkauselämässä tärppäisi ja koitan taas palata ajatukseen ja asenteeseen miten mahtavaa on olla sinkku ja ilman mitään miehiä sotkemassa sitä tilannetta."
- OnniOhittaaOikealta
Muutama päivä sitten näin aivan ihanan harmaan silmäkulmien alta kyräilevän hiirulaisen, keski-ikäisen naisen. Ei meikkiä, sitäkin enemmän luonnollisuutta ja murjottavaa asennetta. Hänen kanssaan jos pääsisi peuhaamaan, sitä himon tuoksua ja onnen huumaa.
- J.K_
VAI NIIN!
- Munahilkka
Niin siis sähän tässä olet se susi, eikä ne muut naiset.
Tiedän vastaavan tapauksen: Kauhea diivailija, jolle tärkeintä joka tilanteessa on saada osakseen miesten huomiota. Suhteet muihin naisiin on erittäin pintapuolisia ja on heittänyt melkein sanasta sanaan samaa läppää siitä, miten kauheita naiset on toisilleen. Korostaa jatkuvasti muille naisille miten se ja tämä mies on hänen "Ystävänsä". Lääppii ja halailee näyttävästi näitä "Kaverimiehiä", varsinkin silloin jos huoneessa on joku häntä paremman näköinen nainen. Nolo tapaus. Ikävää jos itsetunto rakentuu pelkästään vastakkaiselta sukupuolelta saadun huomion varaan.
Ihmiset, jotka nukkuu tai saunoo vastakkaisen sukupuolen kanssa ja väittävät, ettei se ei merkkaa mitään, on joko lapsellisia teeskentelijöitä tai aseksuaaleja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens112784Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1092590- 1782472
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1662136Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241674Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581129- 84888
- 45797
Kievarin pöydät
Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul15742Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll152740