Silloha helpoimmi tulee petetyksi
Miks haluta ihmistä jota muutkin haluu?
10
<50
Vastaukset
Naiset ovat aika kummallisia. :-/
- kysymysmerkkinen
etkö muka itse halua niitä ihmisiä joita muut haluvat?
kysymysmerkkinen kirjoitti:
etkö muka itse halua niitä ihmisiä joita muut haluvat?
En tiedä, koska en ole pätkääkään kiinnostunut siitä, mitä muut haluavat. Poikkeuksena tietysti se, että haluan tietää, mitä haluamani nainen haluaa. :3
- bbcv
No en tietosesti...
- Eräkettu
Semmoseen keskitasoa olevaan pimatsuun ei voi luottaa koska sitä kiimassa miehet kehuu ja se on ihan lääpällään koko ajan..
Semmone tosi kaunis nainen ei parilla kehulla irtoa.. Se tietää että on haluttu..
Siihen voi luottaa. Noh, outo peruste haluta jotain sen takia, että muut haluu... ;P
Pettäjä on pettäjä, eikä siihen nyt noi haluamiset vaikuta......yhtälailla on pettäjä, jos pettäisi joissain tapauksissa, vaikka ei ole edes fyysisesti pettänytkään vielä, koska ei sellainen ole oikeasti luotettava, sehän on ihan itsestään selvä asia.- 876
Minkä sille voi että stereotyyppisesti jotkut haluaa jotain tiettyä, kuten minua. ;)
Minkä minä sille voin, että mussa on kaikki isoa. Luetellaan nyt muutama. Hanskan koko on yli 10, keskiverto on 9. Kenkäkin on 46, pituutta reippaasti yli 180, ei varmaan tarvitse mainostaa, että roikkuvakin on keskivertoa pidempi. Olen myös keskivertoa komeampi ja älykkäämpi, unohtamatta että lompakkonikin on iso. :D Näin kun kaikki on isoa, niin se kuolaava naislaumakin on iso, ei kooltaan vaan lukumäärältään ja miksi ne ei haluaisi minua, sillä olenhan päiväunien ihanne. Siinäpä vasta oiva neuvo ikisinkuille. Ei kannata panostaa kauneuteen vaan ennemminkin rumuuteen. Se kun ennemminkin tuppaa lisääntymään vuosien saatossa. ;-)
Sanopa muuta. Mutta jostain syystä edelleen kaksi kolmesta miehestä haluaa juuri niitä samoja 1/3 naista kuin muutkin. Monta kertaa olen neuvonut, että kannattaisi tehdä sen sijaan aloitteita niille naisille, joille kukaan muu ei tee ;)
- 1212
Helpommin sanottu kuin tehty.
Jos ajatellaan jotain 22v opiskelijapoikaa, niin esim. minun luokallani tai rinnakkaisluokalla amkissa ei ollut naista jolle ei kukaan tehnyt aloitteita.
Teoriassa olisi voinut yrittää:
- paria tosi ylipainoista
-- mutta ylipainoiset halusivat mieluummin lihavan kuin hintelän miehen, tunteakseen itsensä pienemmiksi
- paikallisia vanhempia naisia "opettajiksi"
-- mutta vanhemmat naiset haluavat oman ikäisensä tai hieman vanhemman miehen
Eli jos on ATM ja fyysisesti pienikokoinen, ei ole naisia joita yrittää. Pitää nousta ketmiksi, mikä on vaikeaa koska statusta/rahaa saa vasta myöhemmin ja kokemuksen puuttuessa kuilu muihin kasvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1964139Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä392657Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1042176Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli861942Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2171853Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi81185Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n361159- 821140
- 83871
Milloin olit onnellinen? Miksi?
Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon152811