Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. "Nuo varattujen naisien kaksimieliset höpinät kannattaa jättää omaan arvoonsa...... Ei tarkoita mitään käytännössä."

Voi pitää analyysisi joissain tapauksissa paikkaansa, mutta ei todellakaan kaikissa.....outoa käytöstä sukupuolesta riippumatta, mutta jokainen tyylillään, kunhan "seukkaa" kaltaisensa kanssa ja ovat rehellisiä puuhistaan toisilleen....
  2. Kas Kummaa, Tuttuja Juttuja nuo sinunkin kertomat asiat.... =)

"Jäätymiset & Sammakot". ;D

JännäLennat, Bilehileet, TyrkkyJannat, Pissikset, HuomioSadut yms., heidän kanssaan keskustelu on helpompaa, kun heistä ei ole kiinnostunut, jolloin voi vain vapautuneesti heittää "läppää"......mutta sitten taas ne, jotka herättävät kiinnostuksen muista syistä, eli voisivat olla "KHE" yksilöitä, niin......Awwww. ;)

"Liika päällekäyvyys ja innokkuus on myös epämiellyttävää ja aiheuttaa pakoreaktion. Plus sitten juopuneet ja vilkkusilmät, yök."

Näistä löytyy naispuoliset vastineet, tosin nämä ovat hieman häilyviä käsitteitä.....riippuu ihan miten nämä ilmenevät..., mutta luulen tietäväni mitä näillä tarkoitat, eli toinen hakee (ja/tai on) jotain muuta selvästi kuin itse, jolloin reaktio on tietenkin "yök".

"Ja nyt en tarkoita niitä kaikille flirttailevia vilkkusilmiä."

Tuo onkin aika laaja käsite, eli miten se ilmenee.....tuli vaan mieleen, että mikä on sinkkuna flirttailua ja mikä ei.....varsinkin yöelämässä, sekä varsinkin tutussa paikassa voi olla osa "tuttuja", eli joskus jotain kevyttä keskustelua on ollut, jolloin voi tulla heitettyä "läppää" puolin ja toisin monenkin kanssa, mutta vaikka ei olisi edes tuttu paikka, niin kyllähän sitä voi tulla välillä paljonkin tilanteita, jossa "läpän" heitto "kuuluu" asiaan, mutta "läpän" heitollakaan en tarkoita mitään "kaksimielisiä" juttuja, vaikka niihinkin kommentteihin tulee kyllä heitettyä jotain toki takaisin, jos nainen/naiset sellaista heittää......

Eli mikä on sitä "ystävällisyyttä" ja mikä "flirttiä"?......koska...

"Mulle käy vielä helposti niin, että ei-sillä-tavalla-kiinnostavan kanssa voi olla helpompi jutella kuin sillä-tavalla-kiinnostavan. Jollei ei-kiinnostava sitten ole jo vastenmielinen. Kiinnostavan kanssa saatan jäätyä."

;D
  3. Monet naiset hymyilee, varsinkin jos itsellä on hymy joskus "herkässä", ei siinä mitään väärää ole, silloin hymyillään, jos hymyilyttää. ;)

"Aloitteita" on monenlaisia ja moneen lähtöön, keskusteluun, tanssiin yms.....

Mutta varsinkin niillä, ketkä eivät harrasta seksisuhteita, eivätkä ole sarjasuhteilijoita, eli vain ehkä ennemminkin menettävät niissä jotain, sekä "kärsivät" sellaisesta, niin heillä on yleensä "muurit ja suojat" käytössä......kun kaksi tälläistä pikaisesti kohtaa, niin asiat ovat jotain ihan muuta kuin yksinkertaisia.

Esimerkiksi jos itse haen naisen tanssimaan hitaita ja vaikka tanssi hänen kanssaan olisi kuinka "herkkää & läheistä", niin se ei kerro vielä mitään niistä asioista, joista itse olen kiinnostunut......

Pikaiset kohtaamiset soveltuisivat kyllä tiettyihin "suhteiluihin", sekä tietynlaisten suhteiden aloittamiseen, mutta jos ei se ole sitä mitä kaipaa, niin....?

Eri asia on jos toisen näkee useasti, jolloin ehkä pystyy jo muodostamaan hieman kuvaa siitä millainen yksilö on kyseessä ja ehkä molemmat uskaltavat silloin myös avata "suojiaan" ja keskustelemaan aidon rehellisesti syvällisemmistäkin asioista, joidenkin kanssa pystyy tosin keskustelemaan jo aika syvällisiä nopeamminkin, mutta kyllä sen huomaa, ettei se ole kuitenkaan ihan sitä vielä kummankaan puolelta mitä tarvitsisi.....koska "muurit".

"Sen joka tulee luokse sopii ilmaista aikomuksensa."

Millainen itse olet, mitä olet vailla ja miten haluaisit, että toinen ilmaisee "aikomuksensa"?

Miten itse ilmaiset "aikomuksesi", jos joku lähestyy tai sinä lähestyt?