Nainen voi jatkaa juttelua, vaikka olisikin varattu tai ei olisi kiinnostunut. Mistä siis tietää onko nainen kiinnostunut? Miksi naiset eivät anna suoraan pakkeja tai muuten tee selväksi, ettei kannata yrittää, tai toisaalta ilmaise jotenkin jos ovat kiinnostuneita? Kuvittelevatko naiset, että mies tekisi tuttavuutta muusta syystä kuin että on kiinnostunut tutustumaan naiseen parisuhde (tai seksi) mielessä? Mielestäni on selvä signaali, jos mies hakeutuu naisen seuraan, ja nainen voisi reagoida myös selvästi.
Mistä tietää onko nainen kiinnostunut?
41
1945
Vastaukset
- kiltti.nainen
Me naiset ollaan niin ylikilttejä ettei mielellämme sanota "painu helvettiin" ja siksi ollaan ystävällisiä.
- ei.turhia.luuloja
Mutta sehän on harhaanjohtavaa eli epäkohteliasta eikä lainkaan kilttiä, että jutellaan mukavia ja 'annetaan ymmärtää', vaikkei ollakaan kiinnostuneita. Kiltimpää olisi tehdä peli heti selväksi, ja sen voi tehdä nätimminkin kuin sitaatillasi.
- loveorlust
Ehkä hän empii kun ei tiedä haetko seksiseuraa vai parisuhdeseuraa. Oletko ilmaissut selkeästi mitä haluat hänestä?
- adhgfhjfhjhfghf
Itse haen parisuhdeseuraa ja sen luulisi olevan ihan selvää siitä puheenaiheistani (asiallista tai neutraalia, ei kaksimielisiä vihjailuja, ei lähentelyä). Mainitsin seksin vain, ettei joku ala vänkäämään, että ei kaikki hae parisuhdetta vaan seksiä.
Tarkoitin naisia yleisesti, en ketään tiettyä.
- mimoshaa
Siis eikö miestä enää saa ottaa myös ihmisenä jolle voi jutella!!??? Etkö sinä voi ottaa naista ihmisenä jolle voi jutella, vai pohjaako AINA kaikki seksiin?
Juttelen jollekin miehelle monistakin (puhtaista) syisitä, kuten:
a) mies on jollakin tasolla mukava, eli pidän hänestä ihmisenä
b) minua kiinnostaa keskustelun aihe, ja jostakin syystä haluan kuulla hänenkin mielipiteitä asiasta avartaakseni ajatusmaailmaani
c) minusta se juttelu on ihan kivaa ajanvietettä vaikkei mihinkään johdakaan, eli on itsessään ihan mukavaa.
d) en kehtaa olla suora ja antaa pakkeja, jso mies vaikka saa kohtauksen. tosin, silloin en kyllä juttelekaan...
Naurettavaa että seksi olisi kaiken ihmisten välisten vuorovaikutuksien ainoa syy.
Mutta mistäkö voi tietää onko nainen oikeasti kiinnostunut?
1. Annan kokoajan vinkkejä näkemisestä, ehdottelen mitä voisi tehdä, ja teen selväksi että näkeminen ihmisten oikeassa elämässä kiinnostaa.
Jos joku oikeasti kiinnostaa, haluaa häntä nähdäkin....
2. Flirttailu. En ikinä flirttaile miehelle josta en ole seksuaalisesti kiinnostunut. Naiset on yleensä varovaisempia flirttailun suhteen, enkä tiedä ketään joka flirttailee miehelle josta eivät yhtään pidä.- yksi.turha.ätmi
Takerruit sitten seksiin, vaikka se oli aloituksessa sulkeissa sivumainintana.
Komentillasi juuri todistat oikeaksi ap:n väittämän, että naiset juttelevat vaikkeivät olisikaan kiinnostuneita. Eihän hän sitä kielläkään, vaan haluaa että naiset ilmaisisivat selvemmin, onko kyseessä henk.koht. kiinnostus vai muuten vain juttelu. Tapaus on tietenkin silloin selvä, jos nainen osoittaa selvästi kiinnostuksensa, mutta jos ei osoita niin mies ei voi tietää missä mennään: voi olla että nainen ei ole kiinnostunut tai voi olla että on mutta ei vain näytä sitä. "2. Flirttailu. ......"
Eli väitätkö joidenkin yksilöiden valehtelevan sukupuolesta riippumatta, kun harrastavat tätä myös kun ovat suhteessa.... ;)yksi.turha.ätmi kirjoitti:
Takerruit sitten seksiin, vaikka se oli aloituksessa sulkeissa sivumainintana.
Komentillasi juuri todistat oikeaksi ap:n väittämän, että naiset juttelevat vaikkeivät olisikaan kiinnostuneita. Eihän hän sitä kielläkään, vaan haluaa että naiset ilmaisisivat selvemmin, onko kyseessä henk.koht. kiinnostus vai muuten vain juttelu. Tapaus on tietenkin silloin selvä, jos nainen osoittaa selvästi kiinnostuksensa, mutta jos ei osoita niin mies ei voi tietää missä mennään: voi olla että nainen ei ole kiinnostunut tai voi olla että on mutta ei vain näytä sitä.Sen kiinnostuksen tason huomaa puolin ja toisin siitä, että eteneekö asiat vai eivätkö etene.... ;D
- hc-atm-568
MGTOW kirjoitti:
Sen kiinnostuksen tason huomaa puolin ja toisin siitä, että eteneekö asiat vai eivätkö etene.... ;D
Okei, eli kukaan nainen ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta.
hc-atm-568 kirjoitti:
Okei, eli kukaan nainen ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta.
Voi olla, että onkin, mutta kiinnostus ei ole ollut sitten jommin kummin puolin niin vahvaa, että asiat olisivat edenneet.....
Se nyt vaan on niin, että asiat voivat olla joskus todella pienestä kiinni tai jopa "tähtien asennosta", että asiat joko etenee tai sitten ei etene......mutta jos ei etene, niin silloin ei synny suhdettakaan.
- aikuisten.oikeesti
Kyllä minä keskustelen vieraan miehen kanssa, riippuu tietenkin aiheesta.
Ei sitä aina tiedä toisen kiinostuksen syytä heti, siis mitä asia koskee.
On kohteliasta puhua vieraalle, keskustellessa se kiinnostuksen syy sylviää kyllä. Joku saattaa olla vain ilman juttuseuraa ja se on syynä vieraan puhutteluun. En minä ainakaan anna tylysti pakkeja jos joku alkaa keskustelun, ei kuulu hyviin tapoihin toimia niin.
Joissain piireissä sitä sanotaan puhuttavan small talk:a.
Ja niistä sanattomista vihjeistä fiksu mies kyllä huomaa; ettei seura kiinnosta. Jos nainen pyörittelee sormusta sormessaan, vilkuilee kelloaan tai katselee usein ovelle kuin odottaen jotakuta.
Tarkistaa kännykästään lopulta, eikö puhelua ole tullut.
Viimeinen aika selkokielinen vihje on kun nainen toteaa et nyt hänen on mentävä, kun on sovittu tapaaminen toisen ihmisen kanssa. Kiitos seurasta ja toivottavasti löydät toisen keskustelu kumppanin.
Hei! Kaunis hymy ja kävelen tieheni tilanteesta.
Jos se ei onnistu, niin olen pahoillani...tylympikin versio löytyy.- verikuohahtaa
Varmasti löytyy. Hyvä, että en pari päivää sitten hujauttanut repulla kun niin ällötti yksi imelä tyyppi.
- tämä.tuli.selväksi
Ts. miehen pitää lukea ajatuksia.
tämä.tuli.selväksi kirjoitti:
Ts. miehen pitää lukea ajatuksia.
"aikuisten.oikeesti" kirjoitti kyllä jotain ihan muuta kuin epäselvästi.....eipä tuossa mitään ajatusten lukua tarvitse, koska ovat ihan selkeitä "signaaleja", varsinkin tuo todella tyylikäs lopetus......eipä tuon pitäisi jättää minkään asian suhteen enää tulkinnan varaa.
"Viimeinen aika selkokielinen vihje on kun nainen toteaa et nyt hänen on mentävä, kun on sovittu tapaaminen toisen ihmisen kanssa. Kiitos seurasta ja toivottavasti löydät toisen keskustelu kumppanin.
Hei! Kaunis hymy ja kävelen tieheni tilanteesta."
Jotkut muut ohjeet ovat olleet hieman epäselviä, mutta tämä ei todellakaan kuulu niihin....
- sincyan
En ole tiennytkään, että jokainen mies, joka hakeutuu seuraani tai puhuu minulle, haluaa panna tai seurustella. :D
Itse tosin vaadin, että mies kertoo ihan itse, mitä minusta haluaa, jos jotenkin syvemmällä tasolla kiinnostaa. En jaksa arvailla ja olettaa asioita.
Eli mistä tietää? - KYSY!!!"Itse tosin vaadin, että mies kertoo ihan itse, mitä minusta haluaa, jos jotenkin syvemmällä tasolla kiinnostaa. En jaksa arvailla ja olettaa asioita.
Eli mistä tietää? - KYSY!!!"
Tuohan on se ikuinen oravanpyörä, eli molemmat voivat odottaa sitä samaa.......eipä kukaan jaksa arvailla ja olettaa mitään......jos nämä asiat olisivat helppoja niin ne olisivat. =)
Molempien "täytyy" pystyä keskustelemaan yhtälaisesti, eikä niin että se jätettäisiin pelkästään toisen varaan....
Näissä asioissa vaikuttaa edelleen niin moni asia esim. miten ja missä ollaan tutustuttu, yksilöt, mitä ollaan hakemassa ja miksi yms...yms....- ettätuleeselväksi
Miten niin et tiennyt? Eikö se ole itsestään selvää? Jos miestä ei kiinnostaisi, hän ei olisi hakeutunut seuraasi. Pitääkö keskustelu aloittaa "hei, olet kivan näköinen, oletko sinkku ja haluatko tutustua"?
ettätuleeselväksi kirjoitti:
Miten niin et tiennyt? Eikö se ole itsestään selvää? Jos miestä ei kiinnostaisi, hän ei olisi hakeutunut seuraasi. Pitääkö keskustelu aloittaa "hei, olet kivan näköinen, oletko sinkku ja haluatko tutustua"?
Et ole jokainen mies, enkä myöskään minäkään, mutta jos hakeudut "pelkästään" naisten seuraan tai keskustelemaan vain silloin, kun haluat panna tai seurustella, niin poikkeat sitten ainakin minusta aika paljonkin.........mutta jokainen tyylillään....
- näintäällä
No pitää, tai ainakin sinnikkäästi yrittää pitää keskusteluyhteyttä yllä. Jos muuttuu murjottavaksi ipanaksi, ei enää tiedä kumpainenkaan, missä mennään. Eikä myöskään osaa mitään keskustella, naisenakaan.
- sincyan
MGTOW kirjoitti:
"Itse tosin vaadin, että mies kertoo ihan itse, mitä minusta haluaa, jos jotenkin syvemmällä tasolla kiinnostaa. En jaksa arvailla ja olettaa asioita.
Eli mistä tietää? - KYSY!!!"
Tuohan on se ikuinen oravanpyörä, eli molemmat voivat odottaa sitä samaa.......eipä kukaan jaksa arvailla ja olettaa mitään......jos nämä asiat olisivat helppoja niin ne olisivat. =)
Molempien "täytyy" pystyä keskustelemaan yhtälaisesti, eikä niin että se jätettäisiin pelkästään toisen varaan....
Näissä asioissa vaikuttaa edelleen niin moni asia esim. miten ja missä ollaan tutustuttu, yksilöt, mitä ollaan hakemassa ja miksi yms...yms....No en kyllä ymmärrä naisiakaan, jotka hymyilee ja pyörittelee hiuksiaan ja odottaa, että mies ymmärtää kiinnostuksen. Miten mistään ikinä voi tulla yhtään mitään, jos vain odottaa?
Olen tehnyt aloitteita, teen aloitteita jatkossakin. Sen joka tulee luokse sopii ilmaista aikomuksensa. sincyan kirjoitti:
No en kyllä ymmärrä naisiakaan, jotka hymyilee ja pyörittelee hiuksiaan ja odottaa, että mies ymmärtää kiinnostuksen. Miten mistään ikinä voi tulla yhtään mitään, jos vain odottaa?
Olen tehnyt aloitteita, teen aloitteita jatkossakin. Sen joka tulee luokse sopii ilmaista aikomuksensa.Monet naiset hymyilee, varsinkin jos itsellä on hymy joskus "herkässä", ei siinä mitään väärää ole, silloin hymyillään, jos hymyilyttää. ;)
"Aloitteita" on monenlaisia ja moneen lähtöön, keskusteluun, tanssiin yms.....
Mutta varsinkin niillä, ketkä eivät harrasta seksisuhteita, eivätkä ole sarjasuhteilijoita, eli vain ehkä ennemminkin menettävät niissä jotain, sekä "kärsivät" sellaisesta, niin heillä on yleensä "muurit ja suojat" käytössä......kun kaksi tälläistä pikaisesti kohtaa, niin asiat ovat jotain ihan muuta kuin yksinkertaisia.
Esimerkiksi jos itse haen naisen tanssimaan hitaita ja vaikka tanssi hänen kanssaan olisi kuinka "herkkää & läheistä", niin se ei kerro vielä mitään niistä asioista, joista itse olen kiinnostunut......
Pikaiset kohtaamiset soveltuisivat kyllä tiettyihin "suhteiluihin", sekä tietynlaisten suhteiden aloittamiseen, mutta jos ei se ole sitä mitä kaipaa, niin....?
Eri asia on jos toisen näkee useasti, jolloin ehkä pystyy jo muodostamaan hieman kuvaa siitä millainen yksilö on kyseessä ja ehkä molemmat uskaltavat silloin myös avata "suojiaan" ja keskustelemaan aidon rehellisesti syvällisemmistäkin asioista, joidenkin kanssa pystyy tosin keskustelemaan jo aika syvällisiä nopeamminkin, mutta kyllä sen huomaa, ettei se ole kuitenkaan ihan sitä vielä kummankaan puolelta mitä tarvitsisi.....koska "muurit".
"Sen joka tulee luokse sopii ilmaista aikomuksensa."
Millainen itse olet, mitä olet vailla ja miten haluaisit, että toinen ilmaisee "aikomuksensa"?
Miten itse ilmaiset "aikomuksesi", jos joku lähestyy tai sinä lähestyt?- atännä
MGTOW kirjoitti:
Monet naiset hymyilee, varsinkin jos itsellä on hymy joskus "herkässä", ei siinä mitään väärää ole, silloin hymyillään, jos hymyilyttää. ;)
"Aloitteita" on monenlaisia ja moneen lähtöön, keskusteluun, tanssiin yms.....
Mutta varsinkin niillä, ketkä eivät harrasta seksisuhteita, eivätkä ole sarjasuhteilijoita, eli vain ehkä ennemminkin menettävät niissä jotain, sekä "kärsivät" sellaisesta, niin heillä on yleensä "muurit ja suojat" käytössä......kun kaksi tälläistä pikaisesti kohtaa, niin asiat ovat jotain ihan muuta kuin yksinkertaisia.
Esimerkiksi jos itse haen naisen tanssimaan hitaita ja vaikka tanssi hänen kanssaan olisi kuinka "herkkää & läheistä", niin se ei kerro vielä mitään niistä asioista, joista itse olen kiinnostunut......
Pikaiset kohtaamiset soveltuisivat kyllä tiettyihin "suhteiluihin", sekä tietynlaisten suhteiden aloittamiseen, mutta jos ei se ole sitä mitä kaipaa, niin....?
Eri asia on jos toisen näkee useasti, jolloin ehkä pystyy jo muodostamaan hieman kuvaa siitä millainen yksilö on kyseessä ja ehkä molemmat uskaltavat silloin myös avata "suojiaan" ja keskustelemaan aidon rehellisesti syvällisemmistäkin asioista, joidenkin kanssa pystyy tosin keskustelemaan jo aika syvällisiä nopeamminkin, mutta kyllä sen huomaa, ettei se ole kuitenkaan ihan sitä vielä kummankaan puolelta mitä tarvitsisi.....koska "muurit".
"Sen joka tulee luokse sopii ilmaista aikomuksensa."
Millainen itse olet, mitä olet vailla ja miten haluaisit, että toinen ilmaisee "aikomuksensa"?
Miten itse ilmaiset "aikomuksesi", jos joku lähestyy tai sinä lähestyt?Tää oli hyvä, taas...
On noi vaikeita asioita ;) Pitäisi kai ottaa lisäaikaa tutustumiseen, mutta miten? "Käytkö useinkin täällä?" ;D... niin että nähdäänkö täällä toistekin, juu hei vaan... *huoh*
Mulle käy vielä helposti niin, että ei-sillä-tavalla-kiinnostavan kanssa voi olla helpompi jutella kuin sillä-tavalla-kiinnostavan. Jollei ei-kiinnostava sitten ole jo vastenmielinen. Kiinnostavan kanssa saatan jäätyä. Kiva.
Liika päällekäyvyys ja innokkuus on myös epämiellyttävää ja aiheuttaa pakoreaktion. Plus sitten juopuneet ja vilkkusilmät, yök.
Ja mistä sen sitten voi etukäteen edes tietää, mitä toisesta haluaa, kun ei toista tunne?
Ei se ole niin helppoa päästää toista oikeasti lähelle. Pitäisi ensin tuntea sen verran, että voi niin tehdä.
Minä olen ystävällinen, haen katsekontaktia ja hymyilen ihmisille, joista pidän. Pidän itsekin hymyilevistä miehistä. Ja nyt en tarkoita niitä kaikille flirttailevia vilkkusilmiä. atännä kirjoitti:
Tää oli hyvä, taas...
On noi vaikeita asioita ;) Pitäisi kai ottaa lisäaikaa tutustumiseen, mutta miten? "Käytkö useinkin täällä?" ;D... niin että nähdäänkö täällä toistekin, juu hei vaan... *huoh*
Mulle käy vielä helposti niin, että ei-sillä-tavalla-kiinnostavan kanssa voi olla helpompi jutella kuin sillä-tavalla-kiinnostavan. Jollei ei-kiinnostava sitten ole jo vastenmielinen. Kiinnostavan kanssa saatan jäätyä. Kiva.
Liika päällekäyvyys ja innokkuus on myös epämiellyttävää ja aiheuttaa pakoreaktion. Plus sitten juopuneet ja vilkkusilmät, yök.
Ja mistä sen sitten voi etukäteen edes tietää, mitä toisesta haluaa, kun ei toista tunne?
Ei se ole niin helppoa päästää toista oikeasti lähelle. Pitäisi ensin tuntea sen verran, että voi niin tehdä.
Minä olen ystävällinen, haen katsekontaktia ja hymyilen ihmisille, joista pidän. Pidän itsekin hymyilevistä miehistä. Ja nyt en tarkoita niitä kaikille flirttailevia vilkkusilmiä.Kas Kummaa, Tuttuja Juttuja nuo sinunkin kertomat asiat.... =)
"Jäätymiset & Sammakot". ;D
JännäLennat, Bilehileet, TyrkkyJannat, Pissikset, HuomioSadut yms., heidän kanssaan keskustelu on helpompaa, kun heistä ei ole kiinnostunut, jolloin voi vain vapautuneesti heittää "läppää"......mutta sitten taas ne, jotka herättävät kiinnostuksen muista syistä, eli voisivat olla "KHE" yksilöitä, niin......Awwww. ;)
"Liika päällekäyvyys ja innokkuus on myös epämiellyttävää ja aiheuttaa pakoreaktion. Plus sitten juopuneet ja vilkkusilmät, yök."
Näistä löytyy naispuoliset vastineet, tosin nämä ovat hieman häilyviä käsitteitä.....riippuu ihan miten nämä ilmenevät..., mutta luulen tietäväni mitä näillä tarkoitat, eli toinen hakee (ja/tai on) jotain muuta selvästi kuin itse, jolloin reaktio on tietenkin "yök".
"Ja nyt en tarkoita niitä kaikille flirttailevia vilkkusilmiä."
Tuo onkin aika laaja käsite, eli miten se ilmenee.....tuli vaan mieleen, että mikä on sinkkuna flirttailua ja mikä ei.....varsinkin yöelämässä, sekä varsinkin tutussa paikassa voi olla osa "tuttuja", eli joskus jotain kevyttä keskustelua on ollut, jolloin voi tulla heitettyä "läppää" puolin ja toisin monenkin kanssa, mutta vaikka ei olisi edes tuttu paikka, niin kyllähän sitä voi tulla välillä paljonkin tilanteita, jossa "läpän" heitto "kuuluu" asiaan, mutta "läpän" heitollakaan en tarkoita mitään "kaksimielisiä" juttuja, vaikka niihinkin kommentteihin tulee kyllä heitettyä jotain toki takaisin, jos nainen/naiset sellaista heittää......
Eli mikä on sitä "ystävällisyyttä" ja mikä "flirttiä"?......koska...
"Mulle käy vielä helposti niin, että ei-sillä-tavalla-kiinnostavan kanssa voi olla helpompi jutella kuin sillä-tavalla-kiinnostavan. Jollei ei-kiinnostava sitten ole jo vastenmielinen. Kiinnostavan kanssa saatan jäätyä."
;D- sinkuistapuhuin
Pitää se. En ole edeltävä kirjoittaja, samaa mieltä vain. Miehen pitää kyetä osoittamaan kiinnostus, jollakin konkreettisella tasolla. Pelkkä katse ei riitä, varsinkin jos muita syitä olettaa, ettet ihastuksinesi hänelle kelpaa.
- Pöö1
Jos nainen pyyttää sua johonkin, se on kiinnostunut sinusta. Jos se pyytää sinua pyytämään itseään johonkin, niin se on kiinnostunut sinusta.
- Tietäjääääääär
Nuorempana nainen kutsu mua jokapaikkaan. Käytiin rannalla ym. Muutama kuukaus hengailtiin. Päädyttiin sänkyyn puol vahingossa, jonka seurauksena nainen katosi. Hän oiskin halunnut vain hengailla. Tämä on sinkkumiehelle ja ymmärtääkseni aloittajallekin ongelma. Naiset kun haluavat hengailla ilman sänkyhommia tai seurusteluja. Sinkkumies kun ei halua olla se pelkkä kaveri naiselle.. naiset vielä flirttaileekin jopa ja sitten kun yrittää ni torjuntaa siitä sit tulee ja paha mieli. Miksi naiset pelleilee miesten tunteilla ja kiinnostuksella?
- 5t6y
Mitä pelleilyä se on jos naiset kuvittelevat, että mies osaa olla ystävä tai kaveri? Se on miehen ongelma jos ei ymmärrä, että kaikki sukupuolten välinen kommunikointi tai yhdessäolo ei tähtää seksiin tai parisuhteeseen.
- kukaaneilueajatuksia
Peesaan 5t6y:n kommenttia. Suora puhe on se mitä ihmisten pitäisi harrastaa enemmän. Jos on kiinnostunut parisuhteesta/seksistä, tekee sen aloitteen sitten selkeästi.
Jäi ihmetyttämään tuolla alkupäässä ollut kommentti: "Itse haen parisuhdeseuraa ja sen luulisi olevan ihan selvää siitä puheenaiheistani (asiallista tai neutraalia, ei kaksimielisiä vihjailuja, ei lähentelyä). " - miten tuosta selviää mitään? Normaalia keskustelua! Nimenomaan jos on kiinnostunut Myös seksuaalisessa mielessä (oli se suhde sitten pitkä tai lyhyt mikä on tähtäimessä) niin läheisyys ja pienet kokeilevat kosketukset/hipaisut ja kannattaa ehdottaa myös selkeitä treffejä. (Ei siis "lähetkö porukalla grillaamaan" vaan "mennäänkö kaksin syömään/elokuviin/kuutamokävelylle...")
- Mies36
Nainen pyytää kotiinsaja antaa pillua toisilla tai kolmansilla treffeillä. Siitä tietää että on kiinnostunut. Nainen viettelee miehen seksillä
- Ex__PUA
Tämä on helkkarin tärkeä aihe.
Tosiaan koska nainen tekee valinnan, on tästä syystä naisen kiinnostuksen merkit melko vitaaleja osia siiinä, että saako ylipäänsä sen naisen.
Kaikki muu oikeastaan on vain mutua. Ei ole mitään todistetta tai taetta, että voit rakentaa kiinnostusta muun kuin statuuksen, ulkonäön tai rahan avulla. Joskus jokin voi tuntua toimivan.
Kaiken kaikkiaan yksi parhaimpia merkkejä on se, että nainen tekee sen kaiken sinulle helpoksi.
On tietty näitä naisia, jotka eivät vain juokse jännämiehen perässä, vaan tekevät myös tarkoituksella hankalaksi jutun sinulle, vaikka olisivatkin kiinnostuneita (testaavat jne).
Jälkimmäisten kohdalla ennen toimin PUA-tyylillä, nyt sitten MGTOW-tyylillä, eli kohtelen heitä samalla tavoin kuin naisia jotka eivät olisi minusta kiinnostuneita. Ai että kuinka se tekeekään heidät hulluiksi. "Hei beibi, sä torjuit ihan itse itsesi". Fakta on se, että se on ainoa tapa voittaa. Olen esim. vain tyynesti sanonut, että se on sitten sinun vuorosi olla aloitteellinen osapuoli, olen tehnyt osani. Jos tuo peli on alkanut ja minulle on koitettu tehdä esterataa. Kuluu jokunen aika, kun sieltä se tyttö sitten kiltisti palaa asiaan "voitasko me nähdä tässä tällä viikolla, minulla on vapaata silloin ja silloin".
Mitä siis meinaaan, on että jos tuntuu ettei juttu mene mihinkään, niin siirry seuraavaan. Nainen saa siinä opetuksen, ja sinä puolestasi standardeja.
Muuten sitten naisen kiinnostuksen merkit kannattaa pistää mieleen, ja sen mukaan lähteä etenemään.
Eräitä parhaimpia on ns. ei-vapaaehtoiset kiinnostuksne merkit. Ne tosin ovat sellaisia, että nainen voi vielä muuten vaikuttaa ei-niin-kiinnostuneelta, mutta siemaen on jo kylvetty. Sitten kun ruupeaa tulemaan vapaaetoisia ja jopa sanallisia kiinnostuksne merkkejä,ollaan jo aika hyvässä vauhdissa. - myöhäistä
Miehen pitäisi itse tajuta ja lukea naisen ajatukset, muuten ei tiedä onko nainen kiinnostunut. yksi naine oli ikiinnostunut minusta vuoden ajan mutta ei sanonut mitään eikä minusta vihjaillut, ei silmäpeliä eikä hymyjä eikä pyytänyt edes numeroa. Sain tietää toisen kaverin kautta kun oli sille kertonut.
- 410
Ongelma on osittain siinä, että on kahdenlaisia miehiä. Niitä, joiden mielestä nainen on ylimielinen nirppanokka, jos luulee että jokainen keskustelunavaus on iskuyritys. Ja niitä, joiden mielestä nainen on hölmö tai leikkii miehellä, ellei tajua että jokainen keskustelunavaus ON todellakin iskuyritys. Ensimmäisen mielestä naiset on p*skoja jos eivät halua jutustella niitä näitä kaveripohjalta, jälkimmäisen mielestä naiset ovat p*skoja jos eivät torju reilusti suoralta kädeltä kaikkia ei-kiinnostavia lähestyjiä. Teki niin tai näin, niin aina se jonkun mielestä on väärin.
Itse olen mennyt sitten jälkimmäisen miestyypin mukaan. Ei tarvitse sanoa edes "Moi" baaritiskillä kun heilutan sormusta miehen nenän edessä ja kipitän pakoon. Nolojakin tilanteita tullut mutta enpähän tuhlaa kenenkään aikaa. Mutta ymmärrän toki niitäkin, jotka ovat valinneet avoimemman linjan ja torjuvat vasta siinä vaiheessa kun on jotain konkreettista torjuttavaa. - lalaland
Useimmin nainen ei ole täysin varma miehestä, ja että onko kiinnostunut vai ei. Eikä voikana olla jos ei toista vielä tunne!
Silloin se juttelu on tapa ottaa selville onko kiinnostunut vai ei, onko yhteistä ajatusmaailmaa, miten fiilikset etenee jutelessa.
Eli sen juttelun avulla pyritään vasta SELVITTÄMÄÄN onko kiinnostusta vai ei. Se on työkalu. - ölölöööö
jos nainen pitää yhteyttä huonostimenneen seksin jälkeenkin.
- atännä
"Kuvittelevatko naiset, että mies tekisi tuttavuutta muusta syystä kuin että on kiinnostunut tutustumaan naiseen parisuhde (tai seksi) mielessä?"
Kuvittelen. Ja tiedänkin, että näin on. Tiedän myös, että on miehiä jotka ajattelevat samalla tavalla kuin sinä. Jos nainen on oikeasti kiinnostunut, niin omien kokemuksieni mukaan siinä ei jää pienintäkään epäselvyyttä.
Sitten on tietysti näitä "ehkä" olen kiinnotunut naisia, jolloin merkit eivät ole niin selviä, mutta kuitenkin aistittavissa.
Nuo varattujen naisien kaksimieliset höpinät kannattaa jättää omaan arvoonsa..Käytän näistä sellaisia määritelmiä kuin: "Parisuhteeseensa kyllästyneiden ihmisten henkistä onanointia" Siinä vähän testaillaan omaa markina-arvoaan ym. Sen voi ottaa ihan huumorilla. Ei tarkoita mitään käytännössä.Jos nainen on oikeasti kiinnostunut, niin omien kokemuksieni mukaan siinä ei jää pienintäkään epäselvyyttä.
Sitten on tietysti näitä "ehkä" olen kiinnotunut naisia, jolloin merkit eivät ole niin selviä, mutta kuitenkin aistittavissa.
Nuo varattujen naisien kaksimieliset höpinät kannattaa jättää omaan arvoonsa..Käytän näistä sellaisia määritelmiä kuin: "Parisuhteeseensa kyllästyneiden ihmisten henkistä onanointia" Siinä vähän testaillaan omaa markina-arvoaan ym. Sen voi ottaa ihan huumorilla. Ei tarkoita mitään käytännössä."Nuo varattujen naisien kaksimieliset höpinät kannattaa jättää omaan arvoonsa...... Ei tarkoita mitään käytännössä."
Voi pitää analyysisi joissain tapauksissa paikkaansa, mutta ei todellakaan kaikissa.....outoa käytöstä sukupuolesta riippumatta, mutta jokainen tyylillään, kunhan "seukkaa" kaltaisensa kanssa ja ovat rehellisiä puuhistaan toisilleen....
- asdfrewq
Olen mies ja mielestäni kaikki keskustelu vastakkaisen sukupuolen tuntemattoman edustajan kanssa baarissa tai muualla ei todellakaan tarkoita pyrkimystä parisuhteeseen tai seksiin. Olen itse suhteessa mutta melko sosiaalisena kaverina tulee päädyttyä heittämään juttua ihan vieraiden, niin naisten kuin miestenkin kanssa melko säännöllisesti. Esimerkiksi baarissa jotkut liittyvät pöytäseurueeseen kun sattuu olemaan muutama vapaa paikka ja sitten esittäydytään ja jauhetaan niitä näitä kuten tuttujenkin kanssa.
Hommassa on myös se puoli, että torjumalla kaikki naisten lähestymiset automaattisesti yrityksinä päästä suhteeseen tai housuihin saa vain kusipään tai hyypiön maineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu126911Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli36836Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47819Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50711Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143704- 54701
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e30676Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187660Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42646Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136645