Timo tykittää feministeille Facessa
44
<50
Vastaukset
- v-tyylillä
Timo osoittaa todellista miehuutta! Vittu, mikä urpo.
- kohumainostus
Miksi hänestä puhutaan? En olisi ikinä kuullutkaan Hännikäisestä ilman näitä närkästyneitä nettiviestejä joita hänen inhoajansa levittävät. Kannattaako tuollainen tahaton mainostaminen? Harkitkaa nyt vähäsen mitä teette. Tosi-TV aikakaudella kaikki kohu on mainostamista.
- säälittäväon
Ilmeisesti ollut aika kovassa maistissa noita kirjoittaessaan
- Hämärän_rajoilta
Hännikäisestä on kyllä viime vuosina tullut melko nolo tapaus. Selvin päin mies harrastaa postmodernismin arvojen (tai hänen näkökulmastaan: arvottomuuden) kyseenalaistamista, haikailee menneitä aikoja ja kirjoittelee konservatiivisesta kunniasta ja miehuudesta, jotka ennen kytkeytyivät tiiviisti toisiinsa. Tässä ei sinänsä ole mitään väärää: intellektuelli, joka kykenisi haastamaan vasemmiston arvo- ja kulttuurikeskustelussa, tekisi hyvää vasemmistolle, joka ei enää näilläkään sektoreilla voisi pitää hegemoniaan itsestäänselvyytenä. (Talouden sektorillahan vasemmisto on jo ajat sitten menettänyt asemansa, ja nyt ongelma on se, että siellä hyvään haastamiseenkaan ei enää kyetä. Se on kuitenkin jo toinen tarina.)
Valitettavasti Hännikäisen selvin päin harjoitettu pohdiskelu lentää lopullisesti romukoppaan siinä vaiheessa, kun korkki aukeaa. Samalla mies unohtaa omat ideaalinsa hetkessä. Sekä kunnia että miehuus ovat siitä kaukana, kun hiiri alkaa piipittää Facebookissa. En tarkoita, etteikö suuta saisi välillä soittaa. Älymystön edustajan kuitenkin pitäisi olla älykäs myös trollatessaan ja vittuillessaan, mutta Hännikäisen "hevosen kyrpä" tai "nussin teitä perseeseen" -tason kommentointi ei liiemmin haasta viestin vastaanottajaa.
En ole Hännikäisen Kunnia-teosta lukenut. Ehkä tämä känniperseilyjen sarja liittyy jotenkin siihen, mahdollisesti jonakin empiirisenä kokeiluna aiheesta "miten kunnia menetetään nykymaailmassa". Siinäkin tapauksessa, että kyse on jostakin kirjailijan henkilökohtaisesta projektista, jota hän tekee täysin tietoisesti, tässä on se ongelma, että Hännikäisestä on tehty eräänlainen "Perussuomalaisten puolivirallinen intellektuelli". Kyseisellä puolueella olisi kaikkein vähiten varaa siihen, että heidän älymystönsäkin tunnetaan paremmin Facebookin hevosenkyrpäviesteistä kuin sivistyneestä käytöksestä ja yllättävistä mutta hyvin perustelluista visioista.- Känniperse
Mutta hei, äänestäjät tykkää hevonkyrpähuumorista. Sivistyksellä ei hallitukseen mennä.
- miehenkunnia
Femakot saa ansionsa mukaan!
- kohumainostus
Koko tämä juhannusepisodi on kyllä saattanut sekä Hännikäisen että hänen kannattajansa ja inhoajansa aika outoon valoon.
En pidä siitä, että minua "vaaditaan" olemaan jotain tiettyä mieltä. Se osoittaa ylemmyydentuntoista epäluottamusta ajattelukykyäni kohtaan. Ikään kuin en itse pystyisi muodostamaan mielipidettä.
Ja hulluintahan tässä on kun hänen inhoajansa toitottavat hänen nimeään pitkin nettiä tehden miehestä aina vaan tunnetumman.- Idolisortuu
Timon edesottamuksia kannattaa tällä palstalla tuoda esiin, koska ko. tyyppi on jonkinlainen ihanne ja esikuva palstan pojille.
- yolo_nolo
Niinpä, se on ottanut hyvin pitkälti mallia siltä toiselta urpolta joka on samaan teemaan liittyvien kehäpäätelmiensä kanssa saanut julkisuutta.
Tällä tapauksella tuo "kova tykittäminen" on johtunut joko humalatilasta tai sitten otsikoihin on päästävä keinolla millä hyvänsä. - vittumikäpelle
http://nyt.fi/a1305964747719
nyt Timpsu selittelee:
"Se meni nyt jotenkin yli. Suoraan sanoen kun mä heräsin seuraavana päivänä, en muistanut juuri mitään, mitä olin kirjoittanut."
"Musta on kirjoitettu kaikenlaisia törkeyksiä sosiaalisessa mediassa kuluneen vuoden aikana. Vahvassa humalassa tuli ajatus, että vastaan samalla mitalla. Olin sitten innostunut ja kirjoittanut kaikkea sellaisten organisaatioiden seinille, joiden kanssa mulla on sattumoisin huonot välit. Olen harrastanut joskus hermostuttuani ja alkoholia otettuani tuon tyyppistä toimintaa, mitä en nyt sinänsä puolustele. Kyseessä eivät ole henkilökohtaiset mielipiteeni vaan olen lähinnä keksinyt kaikkea, millä voisi järkyttää vastapuolta."8-0
"Känni & Viina"......kaksi soturia "hyvien" tekosyiden rintamalla......Jeps, säälittävää.....- meriselostus
Vastapuoli on puolin ja toisin vähän vinoutunut käsitys. Maailmassa on myös oikeita konflikteja. Joku sitten haluaa käyttää energiansa tällaiseen skeidaan.
- pumpustaottaa
"Mulla on ollut sosiaalisessa mediassa taipumusta heittää lokaa sellaisten ihmisten päälle, jotka ovat sanoneet musta mustamaalaavia asioita. Olen käyttäytynyt huonosti, mutta mä katson, että se on ollut omalta puoleltani lähinnä reagointia siihen ärsytykseen, mitä muhun kohdistettu henkilökohtainen kirjoittelu netissä on aiheuttanut." Selittelyt on samaa alhaista tasoa kuin Ex--Pualla!
- poikaparka
Timo taitaa olla alkoholisti
- hmmmmmmm
Onko Hännikäinen demontoitumassa ennen aikaisesti. Käytös muistuttaa 10-vuotiasta pikku poikaa.
- sdfjrjgj
Timo on tyypillinen ätmi. Jäänyt henkisesti yläasteikäisen teinipojan tasolle
- onkogay
Onko toi hännikäinen homo kun haluaa panna perseeseen?
- oletääliö
Perseeseenpaneminen on ihan normaalia nykyään heterosuhteissa.
- hohhoijaaaa
Joku maaninen femu täällä näämmäs jaksaa jauhaa aiheesta..
- maaninenfemu
Onko ikävää kun idoli paljastuu pas**pääksi?
- feminismialas
Feminismi on syöpä, joka pitää leikata pois. Hännikäinen toimii aivan oikein hyökätessään feministejä vastaan. Feminismi on hävitettävä.
- sotilasarvosi
Mahtavaa kamaa, soldier! Olen ihan samoilla linjoilla tämä oli nerokas täsmäisku, oikea mahtihyökkäys. Kyllä hännikäisen kannatti käydä kouluja ja tämä huippuvalmennus nimeltä juhannuskuosit. Feminismi on jo nyt varmaan hävitetty.
- Ex__PUA
sotilasarvosi kirjoitti:
Mahtavaa kamaa, soldier! Olen ihan samoilla linjoilla tämä oli nerokas täsmäisku, oikea mahtihyökkäys. Kyllä hännikäisen kannatti käydä kouluja ja tämä huippuvalmennus nimeltä juhannuskuosit. Feminismi on jo nyt varmaan hävitetty.
Feministit onneksi itse luottavat rakentaviin vaikutuskeinoihin, ja ovat ehdottomasti tälläisten natsisovinistitimojen yläpuolella.
https://www.youtube.com/watch?v=fOCD_T9Qqpc
- adgopi
Hännikäinen on sivistynyt älymystön edustaja, häntä kannattaa herkällä korvalla kuunnella.
- normaali_
Kyllä tuosta on äly ja sivistys kaukana
- antifeministi_
normaali_ kirjoitti:
Kyllä tuosta on äly ja sivistys kaukana
Feministeillä ei ole järjen hiventäkään
- hölmöolet_
antifeministi_ kirjoitti:
Feministeillä ei ole järjen hiventäkään
ja sullako muka on?
hölmöolet_ kirjoitti:
ja sullako muka on?
Eiköhän kaikissa "ismeissä" ole jotakin mistä voi sanoa, ettei "järki paljon päätä pakota"?
- tuhontie
Hännikäisen tragedia on, että hän kompensoi fyysisiä puuteitaan äijäuholla ja fasismilla. Tulee mieleen yksi itävaltalainen korpraali joka myös oli alkujaan herkkä taiteilija
- antifeministi_
Kaikki feministit ovat saastaa ja saavat ihan ansionsa mukaan. timo Hännikäinen on oikeassa ihan kaikessa
- miesyli40
Ala-arvoista puhetta, joka ei muuta mitään. Timolla ei ole oikein tuo viestintä kunnossa. Miksi nuo miesasiamiehet ovat tuollaisia epäasiallisia huutelijoita? Eikö sitä asiaa voi puhua ihan asiallisestikin.
- Timoonuhri
Tukevasti juovuksissa kirjoitetut puhtaasti häiriköintitarkoituksessa kirjoitetut tekstit pitäisi asettaa oikeaan kontekstiin, vaikka ne eivät välttämättä lisääkään henkilön ja hänen edustamiensa asioiden arvostusta. Inhimillisesti ymmärrettävämmäksi Hännikäisen sekoilun tekee se, että hänestä on kuluneen vuoden aikana kirjoitettu valtava määrä henkilöönmenevää, alatyylistä ja vihamielistä kommentointia sosiaaliseen mediaan - vain siksi, että hän on näkyvästi edustanut "vääriä" poliittisia näkemyksiä.
- miesyli40
Timoonuhri kirjoitti:
Tukevasti juovuksissa kirjoitetut puhtaasti häiriköintitarkoituksessa kirjoitetut tekstit pitäisi asettaa oikeaan kontekstiin, vaikka ne eivät välttämättä lisääkään henkilön ja hänen edustamiensa asioiden arvostusta. Inhimillisesti ymmärrettävämmäksi Hännikäisen sekoilun tekee se, että hänestä on kuluneen vuoden aikana kirjoitettu valtava määrä henkilöönmenevää, alatyylistä ja vihamielistä kommentointia sosiaaliseen mediaan - vain siksi, että hän on näkyvästi edustanut "vääriä" poliittisia näkemyksiä.
Se ei paljon auta, jos itse toimii samalla tavalla. Ihan perusjuttuhan se on se, että ei pidä provosoitua. Muutenhan sitä alentuu ihan samalle tasolle ja sanoman uskottavuus laskee entisestään. Hyvä viestiä astuu tuolaisen lapsellisuuden yläpuolelle.
- mediapelle
miesyli40 kirjoitti:
Se ei paljon auta, jos itse toimii samalla tavalla. Ihan perusjuttuhan se on se, että ei pidä provosoitua. Muutenhan sitä alentuu ihan samalle tasolle ja sanoman uskottavuus laskee entisestään. Hyvä viestiä astuu tuolaisen lapsellisuuden yläpuolelle.
Helppo se on jonkun anonyymin nettikirjoittajan opettaa, miten pitää olla provosoitumatta. Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin toisen ihmisen asemaan asettuminen? Eli miltä tuntuisi, jos sinua ihan nimellä herjattaisiin alatyylisillä haukkumanimillä ympäri nettiä koko ajan? Hännikäisen reaktio on tosiaankin inhimillinen ja aiheuttaa vahinkoa lähinnä hänelle itselleen.
Noin muuten todelliset vihapuheet lähtevät yleensä "antifasistien", feministien ja "antirasistien" suusta, ja niille usein jopa hurrataan. Ja kaiken lisäksi siitä vielä maksetaan joillekin, mediassa kun noita kolmea ihmistyyppiä löytyy enemmän kuin tarpeeksi. - perintöruhtinas
mediapelle kirjoitti:
Helppo se on jonkun anonyymin nettikirjoittajan opettaa, miten pitää olla provosoitumatta. Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin toisen ihmisen asemaan asettuminen? Eli miltä tuntuisi, jos sinua ihan nimellä herjattaisiin alatyylisillä haukkumanimillä ympäri nettiä koko ajan? Hännikäisen reaktio on tosiaankin inhimillinen ja aiheuttaa vahinkoa lähinnä hänelle itselleen.
Noin muuten todelliset vihapuheet lähtevät yleensä "antifasistien", feministien ja "antirasistien" suusta, ja niille usein jopa hurrataan. Ja kaiken lisäksi siitä vielä maksetaan joillekin, mediassa kun noita kolmea ihmistyyppiä löytyy enemmän kuin tarpeeksi.Niinpä. Mitä se kennellekään kuuluu, jos olen kivenkova rasisti, fasisti ja sadisti. Niistä minä nautin.
- Ex__PUA
Feministit eivät onneksi ole huutelijoita, vaan he osaavat käyttäytyä kuten aikuisten ja kommunikointikykyisten ihmisten kuuluukin käyttäytyä:
https://www.youtube.com/watch?v=zH_ZryBfCtU
Mutta tämänhän sinä jo tiesitkin. ;) - miesyli40
mediapelle kirjoitti:
Noin muuten todelliset vihapuheet lähtevät yleensä "antifasistien", feministien ja "antirasistien" suusta, ja niille usein jopa hurrataan. Ja kaiken lisäksi siitä vielä maksetaan joillekin, mediassa kun noita kolmea ihmistyyppiä löytyy enemmän kuin tarpeeksi.En sitä väittänytään, että se helppoa olisi, mutta jos haluaa sanomansa perille niin sillä tavalla vaan on toimittava. Empatiaa toki tunnen Timoa kohtaan sehän on selvä. Mutta nyt puhuinkin vain viestinnästä.
- miesyli40
Ex__PUA kirjoitti:
Feministit eivät onneksi ole huutelijoita, vaan he osaavat käyttäytyä kuten aikuisten ja kommunikointikykyisten ihmisten kuuluukin käyttäytyä:
https://www.youtube.com/watch?v=zH_ZryBfCtU
Mutta tämänhän sinä jo tiesitkin. ;)Ettet olisi tuossa kommentissa nyt syyllistynyt "ite oot" puheeseen.
- Ex__PUA
miesyli40 kirjoitti:
Ettet olisi tuossa kommentissa nyt syyllistynyt "ite oot" puheeseen.
Ettet sinä vain olisi jättänyt vastaamatta kommenttini sisältöön. ;)
Miksi toimit noin epärehdillä tavalla? Onko se sinusta kunnon keskustelemista?
No, voimme sopia ettet pystynyt siihen olisit kieltänyt pointtini.
Ja tuo itte oot-jutusta syyttäminen on yhtä huvittavaa, kuin Timon syyttäminen sopimattomasta käytöksestä.
Tai kuten valkoritarointiesi märkä päiväpainajainen sen sanoisi videolla:
"Feminists hate patriarchy, we do not hate you. Fuckface"
- Ex__PUA
Tämä todistaa miten femakot ovat aina samanlaisia.
He aloittavat rääpimisen.
Saavat samalla mitalla takaisin.
Itkevät kun heille on sanottu rumasti.
Voiko kukaan olla älyllisesti noin alikehittyneellä tasolla, vai onko kyseessä kusen kihoaminen päähän?
Heti kun femakot käyttäytyvät itse asiallisesti, heillä on varaa valittaa Timon ylilyönnistä.
Tosin, vaativathan he naisille etuoikeuksia ja kutsuvat sitä tasa-arvoksi, joten johdonmukaisuus tai rehti peli ei kuulu heidän tapoihinsa.- hulluunkyllästynyt
Sinä olet pakkomielteinen kaheli. En enää lue oksennuksiasi
- Mies32veee
Surkeeta feikkaamista.
Näkee tänne asti ettei ole sydäntä mukana tässä vihassa. Luoja mikä poseri-anarkistisovinistispede.
Sopulit, niinkuin yllä huomataan, on helisemässä - kukin kannallaan. Kaikki valkoista roskaa.
Ali-ihmiset. Jopa hämärän_rajoilta failaa analogiassaan. Surullista.
Sinkut-palsta!
Touché- mitähäh_
Mitä sä nyt oikein pillität?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1153756Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1493743Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi242544Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs52325100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es302138Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481322Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut301147Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah33912- 137905
Poika. Edes suuret lyyrikot eivät auta kostonhimoista.
Kostonhimotutkani tuuttaa, etkä saa minua astumaan estradille. Korkeintaan välillä hiukan kutittelen...110803