Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. "Paitsi että sen mahdollisen (toivottavasti tulevan) seurusteluajan olen täyttänyt omilla harrastuksillani ja ohjelmillani :)"

Siinä yksi todella fiksu ajatus, minkä yksilön pitää olla itse käsitellyt ja itse tietoinen mitä parisuhde oikeasti merkitsee ja miten suhteeseen sitoutuu, myös toisin voi toimia, mutta tämä asia on vain jokaisen henkilökohtaisesti mietittävä, eli jos molemmat puoliskot eivät ole samoilla linjoilla asiassa, niin ongelmia on tiedossa......painotan edelleen sitä, että tämä kuuluu niihin asioihin, joka pitää olla käsiteltynä itse.

"Eikä minussa nyt niin paljoa pelkkää hyvää ole. Minussa on myös monta heikkoa ja huonoa puolta, jotka hyvin tiedostan. Täällä on muuten tosi paljon hyviä ihmisiä, olen huono ihminen täällä netissä muihin verrattuna ;) Minä en osaa roolittaa edes netissä, pitäisi varmaan ;D"

Kaikissa meissä on huonot puolemme, joten älä vaivu synkkyyteen, kunhan ne huonot ja hyvät puolet ovat sopivasti sopivia kulmia palapelin paloissa, niin eiköhän ne palaset paikoilleen mene.....sitäpaitsi nuo hyvät & huonot puolet on katsojasta riippuvaisia vahvasti, toisen romu on toisen aarre. :)

":) No nii-i. Olis kiva, jos joku pitäisi joskus minunkin puoliani. Minä kun aina sählään muiden huonon kohtelun vuoksi ja saan siksi kuraa niskaan. Olen kyllä jo tottunut... 8-I "

Jaan nämä ajatuksesi, hieman prosessoimista tämän asian puitteissa.

Nuo jutut mitä kerroit kiltteydestä, niin se on totta, että asiassa on huonoja ja hyviä piirteitä, mutta jos olisi kilttien ihmisten ympäröimänä, niin silloin ei olisi niitä huonoja puolia kiltille, mutta koska näin ideaalia tilannetta ei pysty pitämään muutakuin, ehkä kumppanin ja lähimmän ystäväpiirin kohdalla on kiltin "tasapainoiltava" itsensä kanssa, sekä pyrkiä olemaan tietoinen itsestään ja käytöksestään aina, kun ns. huono tilanne/kohtaaminen on käsiteltävänä.
  2. Komppaan! :)
  3. Itse olen ollut suurimmaksi osaksi parisuhteessa, joten itsellä ei tuollaista tilannetta ole, että olisi mennyt "mahdollisuuksia" ohi, koska olen yhden suhteen persoona....

Tosin suhteiden aikana on ollut naisia, kenestä on huomannut, että heillä on ollut jotain mielenkiintoa, osa ollut sellaisia joista olisin voinut olla kiiinnostunut kuulemaan enemmän, jos en olisi suhteessa silloin ollut, nämä tosin itsekin niin fiksuja, että eivät lähteneet "pelamaan" mitään koska toinen on suhteessa, sekä persoonakin näillä "helmillä" estää sellaisen käytöksen..........

Eli tuo.."Itse tiedän missanneeni elämässäni muutamia hienoja mahdollisuuksia..." on hieman häilyvä käsitys, mistä sitä tietää vaikka olisivatkin olleet "sikkoa sisältä"......

"Moni on kakku päältä kaunis, kuorelta kovin sileä, vaan on silkkoa sisässä, akanoita alla kuoren."

Painotan edelleen, että joillekin yksilöille sen "oikean" kohtaaminen on vaikeampaa, kuin toisille, varsinkin kun on tajunnut persoonan/luonteen/arvojen/ajatusmaailman tärkeyden, sekä sen mikä suhteessa on oikeasti tärkeää......

Itse poikkean monessakin suhteessa ns. "perus persoonasta", eli luulin tai uskottelin itselleni, että kaikkilla ihmisillä on tiettyjä hyviä piirteitä persoonassa ainakin jonkin verran, en halunnut uskoa kuinka "kylmiä" jotkut voivat olla tai erillaisia.....siksi olen sitä mieltä, että mitä lähempänä kumppanit ovat toistensa "taajuudella", sitä paremmat mahdollisuudet hyvään kumpanuuten ovat, koska tälläiset yksilöt tuntevat/ajattelevat asioista luonnollisesti samankaltaisesti....