Tämän tutkimuksen mukaan naiset valitsevatkin miehen enemmän persoonan kuin ulkonäön mukaan.
http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1432179384342.html
Naiset valitsevat persoonan perusteella
30
<50
Vastaukset
- Toiakla
Juuri tätä Mystery ja muut asiantuntijat on koettaneet teille takoa jo monta vuotta!
Sosiaalisia taitoja vaan opettelemaan!- Ex--PUA
Mystery itse ei ole ruma mies, ja sillä on rahaa ja statusta. Ja mitä se ei ole sisällyttänyt sen metodiin, on nimenomaan sen "status-peli".
Nainen jonka se sai on taas tyypillinen baarimuija, jonka vuoksi se kirjoittelee supermasentuneita facebook-päivityksiä joissa sanoo vihaavansa naisia.
Be careful out there son!
Punainen pilleri= naiseen vetoaa raha, ulkonäkö ja status.
Sininen pilleri = naiseen vetoaa persoonallisuus, "peli",sosiaaliset taidot, kiltteys, kunnollisuus, väkivallattomuus, raittius. - Ex--PUA
Hah! PLUS että tuon tekijä on Hayley Quinn, joka on naispuolinen PUA, joka myy sinipilleröintiä, jossa siis uskotellaan että nämä sosiaaliset taidot tuottavat sinulle naismenestyä vaikka olisi ruma ja köyhä.
- sdfghjhgfd
Sosiaaliset taidot on eri asia, kuin persoona. Monellakin on sosiaaliset taidot ja temput viritetty huippuunsa, persoona voi silti olla mielenkiinnoton, suorastaan tylsä, ehkä suorastaan paskamainen.
sdfghjhgfd kirjoitti:
Sosiaaliset taidot on eri asia, kuin persoona. Monellakin on sosiaaliset taidot ja temput viritetty huippuunsa, persoona voi silti olla mielenkiinnoton, suorastaan tylsä, ehkä suorastaan paskamainen.
Komppaan! :)
- viiisasolen
sdfghjhgfd kirjoitti:
Sosiaaliset taidot on parhaimmillaan sitä että osaa ja uskaltaa tuoda sen persoonansa esiin.
Ex--PUA kirjoitti:
Mystery itse ei ole ruma mies, ja sillä on rahaa ja statusta. Ja mitä se ei ole sisällyttänyt sen metodiin, on nimenomaan sen "status-peli".
Nainen jonka se sai on taas tyypillinen baarimuija, jonka vuoksi se kirjoittelee supermasentuneita facebook-päivityksiä joissa sanoo vihaavansa naisia.
Be careful out there son!
Punainen pilleri= naiseen vetoaa raha, ulkonäkö ja status.
Sininen pilleri = naiseen vetoaa persoonallisuus, "peli",sosiaaliset taidot, kiltteys, kunnollisuus, väkivallattomuus, raittius.Miehen persoonalla ei ole naiselle paljonkaan merkitystä. Ulkonäöllä on. Tietysti jos naisella on valittavana muilta ominaisuuksiltaan kaksi saman tasoista miestä, niin se persoonaltaan parempi vie pidemmän korren.
Itse tunnen joitain komeita ja/tai rikkaita kavereita, jotka luulevat saaneensa naisen persoonansa ja hyvien iskemistaitojensa takia. Näistä jokaisen kaverini nainen on pienituloisempi kuin mies. Osa on luonteeltaan ja persoonaltaan melko epäsosiaalisia ja ujoja. Komealle miehelle naisen iskeminen baarissa on todella helppoa. Itse asiassa naiset ovat aloitteellisia komeimmille miehille. Ja jos nainen on rahan perässä, niin miehen persoonalla ei ole niin merkitystä.
Eli osa komeista miehistä vakuuttelee itselleen ja muille saavansa naisia hyvän persoonansa ansiosta. Naisista osa puolestaan väittää ettei mies saa naista huonon persoonansa takia, vaikka syy olisi täysin miehen ulkonäössä.
- scrg
Tuota voi tietenkin kutsua "tutkimukseksi", mutta monet ymmärtävät sanan vähän toisin.
Toiseksi naiset eivät halunneet yhtään mitään, he vain kertoivat miten valitsisivat ja nuo on naisten kohdalla hyvin eri asioita.- scrg
Halunneet => valinneet
- tiedejasentekijät
tuota voisi tietenkin kutsua kriittiseksi kommetiksi, mutta monet ymmärtävän sellaiseksi kommentin, jossa asiallinen kritiikki on esitetty perustellen. Ja sitä tuossa kommentissa ei ollut.
- scrg
tiedejasentekijät kirjoitti:
tuota voisi tietenkin kutsua kriittiseksi kommetiksi, mutta monet ymmärtävän sellaiseksi kommentin, jossa asiallinen kritiikki on esitetty perustellen. Ja sitä tuossa kommentissa ei ollut.
Jospa sen lähdekritiikin sitten aloittaisi siitä, että kaivaisi alkuperäisen artikkelin iltasanomien lyhennelmän sijaan
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3090759/A-ripped-model-two-men-dad-bods-streets-physique-women-sexy.html
Tämä dailymail on lehti, jossa julkaistaan tutkimuksia ? - persoonaapeliin
scrg kirjoitti:
Jospa sen lähdekritiikin sitten aloittaisi siitä, että kaivaisi alkuperäisen artikkelin iltasanomien lyhennelmän sijaan
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3090759/A-ripped-model-two-men-dad-bods-streets-physique-women-sexy.html
Tämä dailymail on lehti, jossa julkaistaan tutkimuksia ?Joo, artikkelista ei liene voida puhua. Aika suttuinen juttu on tuo daily mailinkin juttu. Sinänsä mielenkiintoisia kommentteja naisilta tuossa jutussa, joille toivoisi tilaa näilläkin sivuilla.
- scrg
persoonaapeliin kirjoitti:
Joo, artikkelista ei liene voida puhua. Aika suttuinen juttu on tuo daily mailinkin juttu. Sinänsä mielenkiintoisia kommentteja naisilta tuossa jutussa, joille toivoisi tilaa näilläkin sivuilla.
Tämä on nyt sitten täysin perustelematonta mutua: Britannian nuoret naiset on monesti lössyköitä, joten kasvottain kysyttäessä saattaa ymmärrys oman vartalon tilasta asettaa sen verran kritiikkiä, että nainen joutuu ajattelemaan miltä itse näyttäisi sen atleetin rinnalla. Aamuyöllä muutaman pintin jälkeen vastaavaa itsekritiikkiä ei olisi.
- persoonaapeliin
scrg kirjoitti:
Tämä on nyt sitten täysin perustelematonta mutua: Britannian nuoret naiset on monesti lössyköitä, joten kasvottain kysyttäessä saattaa ymmärrys oman vartalon tilasta asettaa sen verran kritiikkiä, että nainen joutuu ajattelemaan miltä itse näyttäisi sen atleetin rinnalla. Aamuyöllä muutaman pintin jälkeen vastaavaa itsekritiikkiä ei olisi.
voihan se olla noinkin, mutta paljon sekottavia asioita on tutkimuksissa muutenkin. Vastaako se, että katselee jotain kuvia, kuka on miellyttävimmän näköinen, sitä kenen kanssa oikeasti haluaisi parisuhdetta. Onhan siinä monia muitakin tekijöitä, jotka vaikuttaa parisuhteen muodostumisessa. Ihan noin esimerkkinä. Monenlaisia ongelmia on siinä miten pariutumista tutkitaan ja tuloksia voisi tulkita monella tapaa. Kummasti aina tutkimusten tulokset myötäilee tutkijoiden perusoletuksia.
- scrg
voihan se olla noinkin, mutta paljon sekottavia asioita on tutkimuksissa muutenkin. Vastaako se, että katselee jotain kuvia, kuka on miellyttävimmän näköinen, sitä kenen kanssa oikeasti haluaisi parisuhdetta. Onhan siinä monia muitakin tekijöitä, jotka vaikuttaa parisuhteen muodostumisessa. Ihan noin esimerkkinä. Monenlaisia ongelmia on siinä miten pariutumista tutkitaan ja tuloksia voisi tulkita monella tapaa. Kummasti aina tutkimusten tulokset myötäilee tutkijoiden perusoletuksia.
"Monenlaisia ongelmia on siinä miten pariutumista tutkitaan ja tuloksia voisi tulkita monella tapaa. "
Kyllä varmasti. Itse jättäisin yksittäiset kyselyt, kertomukset ja haastattelut miltei huomioitta ja keskittyisin isoihin linjoihin. Yhteiskunnassamme on meneillään iso murros siinä, miten ihmiset siirtyvät asumaan yksin. Menneinä vuosikymmeninä vain ani harvat asuivat yksin ja tulevaisuudessa suurin osa asuu yksin. Ja pariutuminen: miten, milloin, miksi ja kenen kanssa näyttelee suurta roolia tuon muutoksen taustalla. Siksi aihe on mielestäni kiinnostava.
"Kummasti aina tutkimusten tulokset myötäilee tutkijoiden perusoletuksia. "
Tuo kai toisaalta on tutkimuksen tarkoituskin: on ajatus tai teoria, jolle haetaan vahvistus tai hylkäys tutkimuksen kautta. Jos tutkimuksen tulos ei ole odotettu, niin siitä vaietaan ja säädetään teoriaa totuutta vastaavaksi ja sitten tutkitaan uudestaan. - ätmel
scrg kirjoitti:
Tämä dailymail on lehti, jossa julkaistaan tutkimuksia ?Tuossahan naisten piti siis tehdä valinta kameran edessä. Osa aivan varmasti valitsi tietoisesti toisin kuin mitä normaalisti valitsisi. Tuossa on myös käytetty melko mielenkiintoista määritelmää "dad bodylle", koska kukaan noista ei ollut keskivartalolihava.
- Jassuka
Hauska nimitys vartalolle, iskävartalo! :D
Iskävartalo on ihan yhtä ihana ja rakastettava, jos mies ihmisenä ja persoonana saa naisen itseensä rakastumaan. Voin allekirjoittaa, persoona ratkaisee. Jos on kaksi hyvää, se jonka persoona vetoaa enemmän se vie voiton. :) Kuori on asia jonka suhteen voi antaa enemmän liekaa, kuin persoonan, luonteen suhteen taas ei.- persoonaapeliin
Loistava kommentti. Uskon sen pätevän myös toisin päin.
- Jassuka
Niin minäkin uskon. :)
Sokeakaan ei näe kaikkia ihania asioita mitä me näkevät, mutta he osaavat silti nauttia elämästään ja kokea niitä ihania asioita. Kerran yksi melkein sokea (näkee hämyisesti jotain) sanoikin, että hän on varmaan onnellisempi kuin moni näkevä koska hän ei voi arvostella ketään ulkonäön mukaan, hänen täytyy luottaa tunteeseen ihmisen hyvyydestä. En sanatarkasti voi vannoa, että oli noin mutta tajusin että mitä hän asialla tarkoitti. Minusta se oli aika paljon kertova kommentti. :) - scrg
Minusta ihmiset antavat yhä luonteen suhteen aivan liikaakin liekaa. Mutta se on tietenkin jokaisen oma asia, en yritä neuvoa ketään. Ja luonteen suhteen tämä ei mielestäni tarkoita täydellisen, vaan itselle sopivan etsimistä.
Mutta persoonalla ja luonteella ei ole mitään merkitystä niille, jotka eivät koskaan persoonaan joudu tai pääse tutustumaan.
"Jos on kaksi hyvää, se jonka persoona vetoaa enemmän se vie voiton..."
Tietysti. Mutta millä pääsee kahden hyvän joukkoon? - scrg
Joo. Pätee se.
Miehen näkökulmasta sanon, että yhtä, täydellistä naisvartaloa ei ole olemassakaan. Joskus timmimpi olisi parempi, joskus muodokkaampi. Toisinaan pitäisi olla isompi, toisinaan pienempi, joskus tummempi ja joskus vaaleampi. Ja kun kukaan ei voi olla tuota kaikkea, niin voi olla melkein mitä vaan. - Jassuka
scrg kirjoitti:
Minusta ihmiset antavat yhä luonteen suhteen aivan liikaakin liekaa. Mutta se on tietenkin jokaisen oma asia, en yritä neuvoa ketään. Ja luonteen suhteen tämä ei mielestäni tarkoita täydellisen, vaan itselle sopivan etsimistä.
Mutta persoonalla ja luonteella ei ole mitään merkitystä niille, jotka eivät koskaan persoonaan joudu tai pääse tutustumaan.
"Jos on kaksi hyvää, se jonka persoona vetoaa enemmän se vie voiton..."
Tietysti. Mutta millä pääsee kahden hyvän joukkoon?Varmasti monet antavatkin, kunnes tietävät mitä itse haluavat ja oppivat vaikuttamaan tekojensa kautta seurauksiin. Aivan, ei täydellisyyttä kannata tavoitellakaan. Täydellisyyden tavoittelussa kun usein unohtuu inhimillisyys ja ihmisyys. Täydellisyys usein esineellistää toista ihmistä, mutta täydellisen kumppanin voi silti saada kun hyväksyy hänenkin epätäydelliset ominaisuutensa omiensa lisäksi. :)
"Mutta persoonalla ja luonteella ei ole mitään merkitystä niille, jotka eivät koskaan persoonaan joudu tai pääse tutustumaan" - Totta. Mutta hekin tietävät millainen se persoona olisi josta tykkäisi.
"Tietysti. Mutta millä pääsee kahden hyvän joukkoon?"- Se onkin kompakysymys. Tai kysymys johon mulla ei ole takuuvarmaa vastausta. Ainoa vastaus on multa, että älä lannistu. Kun saat tällin ja epäonnistut, keräile hetki voimia ja happea keuhkoihin ja taas uusi yritys. Toivoa on niin kauan kun on elämääkin. On itsestä kiinni kuinka kauan jaksaa mitäkin toivoa ja toivossa elää. - scrg
Jassuka kirjoitti:
Varmasti monet antavatkin, kunnes tietävät mitä itse haluavat ja oppivat vaikuttamaan tekojensa kautta seurauksiin. Aivan, ei täydellisyyttä kannata tavoitellakaan. Täydellisyyden tavoittelussa kun usein unohtuu inhimillisyys ja ihmisyys. Täydellisyys usein esineellistää toista ihmistä, mutta täydellisen kumppanin voi silti saada kun hyväksyy hänenkin epätäydelliset ominaisuutensa omiensa lisäksi. :)
"Mutta persoonalla ja luonteella ei ole mitään merkitystä niille, jotka eivät koskaan persoonaan joudu tai pääse tutustumaan" - Totta. Mutta hekin tietävät millainen se persoona olisi josta tykkäisi.
"Tietysti. Mutta millä pääsee kahden hyvän joukkoon?"- Se onkin kompakysymys. Tai kysymys johon mulla ei ole takuuvarmaa vastausta. Ainoa vastaus on multa, että älä lannistu. Kun saat tällin ja epäonnistut, keräile hetki voimia ja happea keuhkoihin ja taas uusi yritys. Toivoa on niin kauan kun on elämääkin. On itsestä kiinni kuinka kauan jaksaa mitäkin toivoa ja toivossa elää."... kunnes tietävät mitä itse haluavat... "
Väitän, että monet eivät tiedä mitä haluavat. Jos tietäisivät, niin osaisivat tavoitella sitä ja kenties jopa saavuttaa sen.
"Täydellisyyden tavoittelussa kun usein unohtuu inhimillisyys ja ihmisyys. "
Niin ja jos täydellisyyden tavoittelu vie kaikki voimat, ei koskaan ehdi nauttimaan siitä kaikesta hyvästä mitä on.
"... epätäydelliset ominaisuutensa omiensa lisäksi. :) "
Osui. Toisen viat on kuitenkin paljon helpompi hyväksyä kuin omansa. Ja kaikista pahimmat viat toisessa on ne, jotka tietää olevan itsessäkin.
" Tai kysymys johon mulla ei ole takuuvarmaa vastausta. "
Tuo on hyvä vastaus. Empatiaa. Uskon että monelle tätä palstaa lukevalle ajattelevalle ihmiselle tuo on hyödyllisempi ja kannustavampi vastaus kuin joku oikeasti hyödytön neuvo, jonka ainoa sisältö on muuttaa koko ongelma pieneksi, yksinkertaiseksi ja itseaiheutetuksi.
Ja minä olen iskuni jo vastaanottanut. Nyt tuntuu, että koko maailma silittelee silkkihansikkain ja jos joskus joku lyö, niin sekään ei tunnu missään.
- Läski-ätmi
Minulla on iskävartalo mutta eipä naiset katso päinkään.
- Tooooo
Ne jotka väittää että raha ratkaisee, niin kysyisin onko teidän avausrepla jotain "moi mä oon rikas"?
Vai onko kenties niin, että tiedätte sosiaalisilla taidoilla olevan merkitystä ja valitsette jonkun sosiaalista fiksuutta enemmän ilmentävän replan?
Ihme näkemys, että jos rahaa ei ole niin mitkään teot eivät nosta tarpeeksi viehätysvoimaa..
Varallisuuskin on siinä määrin illuusio, että jos tylsä tyyppi sanoo olevansa tilintarkastaja ja minä pidän baarissa hauskaa ja nainen näkee kun siirrän kaksi viisikymppistä taskusta toiseen... Nainen luulee minua menestyvämmäksi. No ehkä ymmärrätte.
Sama henkilö joka mollaa "peliä" sanoo että status vaikuttaa. Pelillähän tarkoitetaan neuvoja, jotka auttavat henkilöä ilmentämään korkeaa statusta ja muita kiinnostusta lisääviä ominaisuuksia.- Politruki
http://4.bp.blogspot.com/-lnUC8hWI6Z4/TybvfdK4xKI/AAAAAAAAAyw/KutviVePCyU/s1600/387735_257155824342469_100001441599973_768469_2089803088_n.jpg
Paljonko nämä ovat tarvinneet "peliä"?
- nbvjk7yggh
Fakta on että muut mikki hiiret kyttäävät salihiirien kroppia enemmän kuin naiset. Moni joka tajuaa luonteeltaan olevansa kiinnostamaton yrittää kompensoida tuota kropallaan.
- fvewg245ty
Niin että vaikka baarissa katsovat että onpa harvinaisen ruma mies mutta sanoi kyypparille kiitos kun sai tuopin?
Ja jonoa pukkaa! - Lillady
Kyllä vain pitää paikkansa tuo väite ainakin minun kohdallani.
- 65467
Tuossa tutkimuksessa voi toteutua se, että "liian komea", timmi etc mies herättää tuollaisen vastareaktion monissa naisissa, koska tuntevat itsensä riittämättömiksi.
"Iskävartalo" - hyi vittu.
Mutta hyvin totta on, että persoona pukee miestä myös hyvin paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 403804
- 1001799
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa601687- 1361645
- 971391
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo321308MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3041194- 571155
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301062Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711021