Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. "hän on ottanut mut jonkinnäköiseksi silmätikuksi"

Kukahan täällä on ottanut enemmän tai vähemmän palstalaisia silmätikukseen......voi veljet kuinka aukotonta logiikkaa.....NOT!

En minä sille mitään voi, jos alat parkua sitä, että ei ole asioista samaa mieltä kun sinät olet......säälittävintä on aina huomata, miten ja millä tavalla niihin reagoit, eli itse hyökkäilet ja osallistut joka ainoaan ketjuun joissa hyökätään yhden henkilön kimppuun joukolla ja olet myös itse sellaisen/sellaisia aloittanut.

Säälittävää eipä voi paljon muuta sanoa....
  2. Niputukseen puutuin, koska molemmissa kommenteissa oli taas niptusta, eli tehtiin jostain ryhmästä olettamus, että kaikki ovat jotain samaa "sopulilaumaa"......

En tiedä tarkkoja määritteitä tuolle termille, mutta en ole kyllä saanut sellaista käsitystä, että edes "lahkolaiset", jotka noudattaisivat ideologiaa sanasta sanaan olisivat tuollaisia, en kyllä jaksa edes perehtyä........mutta kuitenkin olen lähes varma, että tulkintasi on virheellinen vaikka se koskisikin ns. "tosi lahkolaisia".

Minäkin pidän sinusta, ehkä se kertoo vain siitä, että ymmärrämme toisiamme jne....

Mitään ansalankoja en virittele ja hyvä se on jos piru ei minusta selvää saa, eipähän pääse niin helpolla yllättämään.... ;D

Olen tarvittaessa "nektariinia" tai "myrkkyä".........riippuu onko pullon avaaja hyvä vaiko paha.... ;P

En tykkää leikkiä "tulella" (ihmisillä).......ei toimi mulla, saan siitä vain pahoja fiboja....ja hyvä niin, koska ei tarvitse pelätä että satuttaa ketään "hyvistä" ainakaan liikaa tai tarpeettomasti.....

Tuo "...onko sittenkin?" toteamus oli vain heitto juurikin siihen, että monikaan ei huomaa, että harrastaa ihan samaa mitä vastapuolikin ja se mistä heitä on "syyllistämässä".......eli juurikin niputtamisesta, yksinkertaistamisesta ja yleistämisestä........niinhän tekin juuri teitte, jos nyt luette ajatuksella kommenttinne....

....mulla on hieman väsähtänyt olo, joten katsotaan miten päivä tästä soljuu eteenpäin...

Hyvää päivän jatkoa sinulle..... =)
  3. Ketjusta tulee mieleen vain empatian puute, sekä myös tarve nostaa ja alentaa ihmisiä jonkun oudon selityksen turvin.....

Te leimaatte ihmisiä "wt-väeksi" ihan siitä syystä, että teiltä puuttuu empatia kykyä, ettekä pysty samaistumaan siihen mitä jotkut ovat voineet kokea ja miten rajusti elämä voi yksittäisiä ihmisiä kohdella, sekä millaisin "eväin" jotkut joutuvat elämään vauvasta vaariin/mummoon..........ne ihmiset ovat ihmisiä siinä kuin muutkin ja ne jotka ovat tässä maailmassa pahnanpohjimmaisia, voivat olla ihmisiä ja yksilöinä paljon parempia, kuin ne jotka ovat pyramidin huipulla........potkitte sellaisia ihmisiä surutta päähän, jotka ovat voineet saaneet niitä potkuja päähänsä koko elämänsä ajan ihan vain siitä syystä, koska maailma on mitä on......moni sellainen ihminen ja yksilö on todellinen selviytyjä, eikä välttämättä monikaan ns. "bättre folk" kansalainen olisi ikinä selviytynyt samasta mistä he ovat.

Mitä se kertoo ihmisestä/yksilöstä joka kohtelee noin ihmisiä/yksilöitä, jotka ovat heikommassa asemassa ja/tai koko elämänsä ajan saaneet enemmän tai vähemmän päähänsä potkuja???........ei todellakaan mitään hyvää vaan jotain todella pahaa.......kuinka sairas ihmisen täytyy olla, kun tuntuu siltä, että mitä rajummin elämä on jotain kohdellut, niin sitä kovemmin pitää häntä potkia.......ihan hemmetin sairasta ja en voi kuin ihmetellä kuinka sairaita "otuksia" jotkut ovat.... :*(

Nämä asiat "luulisi" olevan ihan yksiselitteisiä, mutta tämäkään asia ei sitä näytä olevan, niin kuin ei moni muukaan "oletus" monesta ihmisestä/yksilöstä......

Vaadit perusteluita asiasta, joka on mielestäni yksiselitteinen ja selkeä, mutta kuten taas huomaa, niin kaikille se ei sitä ole........todella surullista ja se tunne konkretisoituu omalla kohdallani hyvin vahvasti aina kun tämän saa todeta....

Sitten jotkut vielä ihmettelevät jos reagoin joskus, niin kuin reagoin......tottakai reagoin kun "pahuutta" näen......