Monikohan kirjoittelee tänne?

ihmettelevä_

Ihmettelen että monikohan ihminen oikeasti tänne kirjoittelee vai onko kaikki kirjoitukset ehkä 3-4 ihmisen aikaansaannoksia eri nimimerkeillä?

74

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yuuus

Ei täällä on muita kuin Ex-Pua ja Helka

• Ujoatm26v

Ja siis ainakin minä. En ole Ex-pulla enkä varsinkaan Helka.

• Ujoatm26v
        Ujoatm26v kirjoitti:

Ja siis ainakin minä. En ole Ex-pulla enkä varsinkaan Helka.

Saatanan nilkki! Varastit nimimerkkini!

• 1820

Halpa nosto.

• Jarge

Näyttää, että tuskinpa monikaan...

• Jarge

Tuskinpa monikaan ihan oikeasti ...

• Jarge

Ehkä kaikki ovat jo unilassa :-)

• aiwojumppaa

Siinäpä sulla mietittävää.

• nihhhhhhhhhhh

DarkFearin kiusaajia on täällä ainakin satoja ellei peräti tuhansia.

• DarkKiusaaja

We are many, you are but one

• fdfgsdgjsdg

Sinä halusit saada def:n uskomaan, että satoja räksyttävine päinesi, koska se kuuluo voitokkaaseen taktiikkaasi jolla ML24:lla trollasit vuosia. Todellisuudessa se olet sinä palstavakkaritrolli nihhhhhhhhhhh.
        Menisit lääkäriin ja hoitaisit pääsi. Ihan sairaita ovat touhusi.

Oman testini mukaan täällä ei ole kuin yksi varsinainen kiusaaja. Muuten olisit saanut itse kokea saman.

• Jarge

Sitäpä tässä miettimään...
      Mut eipä masenna, vaan kohti uutta huomista :-)

• Jarge

Siis kaikkiko jo nukkumassa...??

• Väsynyttäon

Juu, pari väsymätöntä trollia täällä lähinnä eri asteisine patologioineen ja nikkeineen.

• Vaihteeksi kirjautuneena kun lopulta omalla koneella himassa missä tunnukset on muistissa koneessa :D

Niin, tämä paranoia on valtava, minuakin epäillään helkaksi tai vihatipuseksi, tai ei siis muut kuin ex-pua ja sen fanit. En tiedä kannattiko tästä enää avautua koska jo kerran sanoin etten enää kommentoi tätä asiaa mutta petin näemmä lupaukseni mutta siis, minä kirjoitan VAIN kirjautuneena tällä nikillä TAI nikillä miesvm_1967x_out kun en ole kirjautunut.

Mikähän helvetti tossa on niin vaikea uskoa, tajuta, ymmärtää. Voi olla että kirjoitan helka-tyylisesti mistä ex-pua saikin tämän fiksaation. Ehkä olen sitten samantyyppinen ihminen helkan kanssa? No on se helka mullekin joskus rätkyttänyt enkä minäkään ole kyseisen henkilön kanssa aina samaa mieltä. Ja kuten olen jo sanonut, niin ex-puakin tietäisi tämän jos olisi viitsinyt joskus lukea Parisuhde-palstaa.

Että ettekö muka oikeasti lue muuta kuin Sinkut-palstaa? Mitä vittua :D

Itse ainakin selailen noita muitakin, onhan noissa ihan itseäkin koskevia aiheita. Silloin kun on aikaa. Nyt on.

Enkä muuten usko että helka kirjottais tänne muilla nikeillä, sillä on sen verran selkärankaa etten mitenkään uskois. Vihatipusesta en tiä kun en tunne yhtään mutta tuskin hänkään muilla nikeillä trollaa.

Pääsääntöhän täällä on aina ollut että ne jotka epäilee eniten, tekee sitä ite. Eli varas varasta epäilee. Minä olen ollut S24:ssä periaatteessa vuodesta 2001, puhelinlankamodeemin aikaan. Silloin tosin eri nikillä mutta hei, tää on nähty :) Mutta tämä on vasta toinen nikki näiden vuosien mittaan. Toki olin välillä 10 vuotta poissa enimmälti mutta..

• "No on se helka mullekin joskus rätkyttänyt"

Ja rätkyttää jatkossakin, jos siltä tuntuu ;D

• hulluntouhuja

Siis tällä palstatrollin taktiikka on trollata kaikkia ja väittää kaikkia trolleiksi. Kun saa aiheutettua epäluuloisuutta, on helppoa kieroilla ja juonitella lisää kohteidensa kustannuksella. Tämäkin palsta tulee lopulta näivettymään tämän hullun ansiosta, mutta katsotaan nyt. Ainakin aiheet ovat sellaisia, etten välitä lukea palstaräyhäämistä pilluista, lortoista, kurpista, mamuista, huorista yms.

Siis mitä ihmettä täällä olisi syytä epäillä ketään muuta keneksikään muuksi, jollei stalkkertitrolli aiheuttaisi siitä massaliikettä. Moni pitempään palstalla pitempääm ollut tajuaa sen, mutta ryhmäkaaosta on vaikea vakuuttaa,

• fdfgsdgjsdg
        hulluntouhuja kirjoitti:

Siis tällä palstatrollin taktiikka on trollata kaikkia ja väittää kaikkia trolleiksi. Kun saa aiheutettua epäluuloisuutta, on helppoa kieroilla ja juonitella lisää kohteidensa kustannuksella. Tämäkin palsta tulee lopulta näivettymään tämän hullun ansiosta, mutta katsotaan nyt. Ainakin aiheet ovat sellaisia, etten välitä lukea palstaräyhäämistä pilluista, lortoista, kurpista, mamuista, huorista yms.

Siis mitä ihmettä täällä olisi syytä epäillä ketään muuta keneksikään muuksi, jollei stalkkertitrolli aiheuttaisi siitä massaliikettä. Moni pitempään palstalla pitempääm ollut tajuaa sen, mutta ryhmäkaaosta on vaikea vakuuttaa,

ja puhumattakaan df trollaamisesta, homoista, työttömistä, kiusatuista yms. Eli eniten nihhh on kiinnostunut miehiin kohdistuvasta alistamisesta ja palstaraiskaamisesta. Oletan, että hän on vankilassa istunut rikollinen.

• Tuota olen monesti pohtinut itsekin.....multi nick:ien käyttöä pitäisi jollain tavalla rajoittaa......vaikka eipä siinä, voihan ne olla jollekin yksilöille ihan todellisiakin....

Joistakin on moneksi....., mutta olisihan sekin mukava tietää, että keiden persoonassa ne asuvat.... ;D

Olisi vaikka niin, että olisi joku tunniste eri nick:eissä, jolla voisi yhdistää ne monet nimimerkit joita joku yksittäinen henkilö käyttää yhdeksi......noh, tämä nyt tietenkin vain "haave", koska näillä kaikilla on joku oma juttu tuolle, miksi näin toimivat......trollailu, provoilu, manipulointi yms...yms....

Olisi edes joku laskuri aina palsta kohtaisesti, kuinka monesta IP:stä siellä on porukkaa, eihän se tarkka ole, mutta jos laskuri näyttää esim, kolema eri IP:tä, niin siitä näkee aika helposti mikä on meininki, jos esim, joku palstalla puhuu itsekseen 10 eri "yksilön" voimin......

• Typo....kolema=kolmea

• Nimimerkin rekisteröintipakko siistisi jo sinänsä paljon näitä keskusteluja, silloinkin vaikka se jättäisi mahdollisuuden hankkia useita nimimerkkejä.

Itse tykkään olla rekattuna, koska on niin helppo nähdä heti omiin viesteihin tulleet kommentit.

• helka kirjoitti:

Nimimerkin rekisteröintipakko siistisi jo sinänsä paljon näitä keskusteluja, silloinkin vaikka se jättäisi mahdollisuuden hankkia useita nimimerkkejä.

Itse tykkään olla rekattuna, koska on niin helppo nähdä heti omiin viesteihin tulleet kommentit.

"Itse tykkään olla rekattuna, koska on niin helppo nähdä heti omiin viesteihin tulleet kommentit."

Peukutan......ja myös tuo rekkaaminenkin olisi ihan hyvä idea....eli kannatan myös sitä...

• miesvm_1967x_out

Komppaan edellisiä ja tuo IP-laskuri oli aikas hyvä idea. Heikko kohta siinä on S24 koodarit, ilmeisesti se ei toimisi oikein tai sivut kaatuilisivat jatkuvasti :D Kahville!

• miesvm_1967x_out kirjoitti:

Komppaan edellisiä ja tuo IP-laskuri oli aikas hyvä idea. Heikko kohta siinä on S24 koodarit, ilmeisesti se ei toimisi oikein tai sivut kaatuilisivat jatkuvasti :D Kahville!

Niih, tulis se sivu missä on koodarin kuva ja teksti "OiVoi"..... :(

• fdfgsdgjsdg

Vanhalta palstalla näki kuinka monta kirjoittajaa. Aika yleinen luku oli 2-3, vaikka aloitusten määrästä olisi voinut muuta päätellä. Itse en välitä enää rekkaantua. En niin kauan, kun palstatrolli saa pyöriä vapaana ja rajattomasti.

• 19-17
        fdfgsdgjsdg kirjoitti:

Vanhalta palstalla näki kuinka monta kirjoittajaa. Aika yleinen luku oli 2-3, vaikka aloitusten määrästä olisi voinut muuta päätellä. Itse en välitä enää rekkaantua. En niin kauan, kun palstatrolli saa pyöriä vapaana ja rajattomasti.

Oikeasti luulet, että yksi ja sama henkilö trollaa täällä?? Pakkomielle päässyt pahaksi.

• PalstaTrolli

Minä en trollaa koskaan.

• että.silleen

" koska näillä kaikilla on joku oma juttu tuolle, miksi näin toimivat......trollailu, provoilu, manipulointi yms...yms...."

-Mun syyni vaihtaa nikkeä on yksinkertainen, mun kannoilla kulkee trolli,joka kirjoittaa munmun nikkelläni mitä päähänsä pälkähtää. En halua vaikuttaa umpihullulta vaikka kahjo olisinkin. Osaan mokailla itse ihan tarpeeksi,en tarvitse siihen enää avustajaa.

Viimeeks oli pitkä ketju ex----PUAn ja "minun" edellisen (aikuisten.oikeesti) nikkeni välistä: juupas - eipäs kinaa! Lastentarhan mukulat ei edes osallistuis sellaiseen.
        Vaihdoin nikkeni oltuani hetken pois koko palstalta ja niitä vaihtoja on tullut varmaan ainakin tusina, kun ottaa laskuun myös M-L palstan.
        Kaiken huipuksi trolli usein solvaa mun nikkelläni,jotakuta täysin ulkopuolista.
        Kaiken lisäksi se sai jotenkin selville vuos sitten mun silloisen IP-osoitteeni.
        Koneen vaihto ja uuden liittymän hankinta toiselta operaattorilta: 1500€ ! Nice.

Jk. Mä en sellaista moskaa ikinä kirjoittaisi kenestäkään,mitä trolli syytää tänne.
        Ilkeesti voin vastata, tai olla vastaamatta tahallani, kuin en olis ymmärtänytkään mulle lähetettyä viestiä.
        (useimmiten silloin kun olen hämilläni, puolustus mekanismi mulla)

• että.silleen kirjoitti:

" koska näillä kaikilla on joku oma juttu tuolle, miksi näin toimivat......trollailu, provoilu, manipulointi yms...yms...."

-Mun syyni vaihtaa nikkeä on yksinkertainen, mun kannoilla kulkee trolli,joka kirjoittaa munmun nikkelläni mitä päähänsä pälkähtää. En halua vaikuttaa umpihullulta vaikka kahjo olisinkin. Osaan mokailla itse ihan tarpeeksi,en tarvitse siihen enää avustajaa.

Viimeeks oli pitkä ketju ex----PUAn ja "minun" edellisen (aikuisten.oikeesti) nikkeni välistä: juupas - eipäs kinaa! Lastentarhan mukulat ei edes osallistuis sellaiseen.
        Vaihdoin nikkeni oltuani hetken pois koko palstalta ja niitä vaihtoja on tullut varmaan ainakin tusina, kun ottaa laskuun myös M-L palstan.
        Kaiken huipuksi trolli usein solvaa mun nikkelläni,jotakuta täysin ulkopuolista.
        Kaiken lisäksi se sai jotenkin selville vuos sitten mun silloisen IP-osoitteeni.
        Koneen vaihto ja uuden liittymän hankinta toiselta operaattorilta: 1500€ ! Nice.

Jk. Mä en sellaista moskaa ikinä kirjoittaisi kenestäkään,mitä trolli syytää tänne.
        Ilkeesti voin vastata, tai olla vastaamatta tahallani, kuin en olis ymmärtänytkään mulle lähetettyä viestiä.
        (useimmiten silloin kun olen hämilläni, puolustus mekanismi mulla)

Puhe ei ollut tuosta mitä sinä tarkoitat - vaan siitä, että joku käyttää "samanaikaisesti" monia eri nimimerkkejä, eli kun ei ole rekattuja nimimerkkejä, niin joku voi esim. 5 minuutin aikana "keskustella" itsekseen jossakin ketjussa vaikka jopa 30 eri nimimerkin kanssa ja antaa vaikutelman, että siellä olisi useampi keskustelija..........tai muutenkin kirjoittaa vaikka joka ainoan kommentin eri nimimerkillä.

Trollithan täällä käyttää miten sattuu nimimerkkejä joita ei ole rekattu, jos/kun huomaavat, jonkun käyttävän nimimerkkiä useasti ja palstan väki on jo tutustunut hieman johonkin nimimerkkiin.

Mitenköhän tuo IP selville saaminen on ollut mahdollista???....joku ylläpidosta?

Oliko se se juttu mistä kerroit, kun sinun koneellesi oli murtauduttu?

Ihmettelen vain, vaikka näin olisi, miksi pitää vaihtaa koko kone ja liittymä???

Ei tarvitse vastata noihin minun ihmettelyihin, vastaat ainoastaan, jos siltä tuntuu, kun kuitenkin tämä on julkinen palsta, niin hieman kannattaa aina miettiä mitä kertoo.......

Välillä sen huomaa selvästi, kun trolli on jonkun nimimerkin takana, mutta täällä on sellaisia pieniä veijareita liikenteessä, että ne osaa aika hyvin imitoida, joten itsekin saa aina välillä miettiä, kuka nimimerkkiä nyt mahtaa käyttää.....

"Ilkeesti voin vastata, tai olla vastaamatta tahallani, kuin en olis ymmärtänytkään mulle lähetettyä viestiä.
        (useimmiten silloin kun olen hämilläni, puolustus mekanismi mulla)"

Samoja juttuja on monilla meistä ja olen jo oppinut sinua hieman tuntemaan, eli tiedän kyllä.......on myös muitakin syitä ehkä....en ole ihan varma.......jotain samaa ja jotain erillaista...

• WGTOW83
        MGTOW kirjoitti:

Puhe ei ollut tuosta mitä sinä tarkoitat - vaan siitä, että joku käyttää "samanaikaisesti" monia eri nimimerkkejä, eli kun ei ole rekattuja nimimerkkejä, niin joku voi esim. 5 minuutin aikana "keskustella" itsekseen jossakin ketjussa vaikka jopa 30 eri nimimerkin kanssa ja antaa vaikutelman, että siellä olisi useampi keskustelija..........tai muutenkin kirjoittaa vaikka joka ainoan kommentin eri nimimerkillä.

Trollithan täällä käyttää miten sattuu nimimerkkejä joita ei ole rekattu, jos/kun huomaavat, jonkun käyttävän nimimerkkiä useasti ja palstan väki on jo tutustunut hieman johonkin nimimerkkiin.

Mitenköhän tuo IP selville saaminen on ollut mahdollista???....joku ylläpidosta?

Oliko se se juttu mistä kerroit, kun sinun koneellesi oli murtauduttu?

Ihmettelen vain, vaikka näin olisi, miksi pitää vaihtaa koko kone ja liittymä???

Ei tarvitse vastata noihin minun ihmettelyihin, vastaat ainoastaan, jos siltä tuntuu, kun kuitenkin tämä on julkinen palsta, niin hieman kannattaa aina miettiä mitä kertoo.......

Välillä sen huomaa selvästi, kun trolli on jonkun nimimerkin takana, mutta täällä on sellaisia pieniä veijareita liikenteessä, että ne osaa aika hyvin imitoida, joten itsekin saa aina välillä miettiä, kuka nimimerkkiä nyt mahtaa käyttää.....

"Ilkeesti voin vastata, tai olla vastaamatta tahallani, kuin en olis ymmärtänytkään mulle lähetettyä viestiä.
        (useimmiten silloin kun olen hämilläni, puolustus mekanismi mulla)"

Samoja juttuja on monilla meistä ja olen jo oppinut sinua hieman tuntemaan, eli tiedän kyllä.......on myös muitakin syitä ehkä....en ole ihan varma.......jotain samaa ja jotain erillaista...

Olet mielenkiintoisin ihminen koko palstalla....

• WGTOW83 kirjoitti:

Olet mielenkiintoisin ihminen koko palstalla....

Kiitos Kohteliaisuudesta...........

Oletko "palstasiskoni" WGTOW vai joku ihan uusi palstalla?

Mielenkiintoinen voi olla monen asian takia esim. "outouden", samankaltaisuuden, erillaisuuden yms. takia, mutta kai se on ihan hyvä olla "mielenkiintoinen" ennemmin kuin "mielenkiinnoton"..........ei ehkä aina, mutta toisinaan ja toisinaan taas ei.

Hyviä palstailuja sinulle....jos olet "uusi", niin voi mennä hetki aikaa ennenkuin oppii väistelemään palstalla olevia huonoja juttuja tai ainakin huomaamaan ne, jolloin voi itse päättää miten niihin reagoi.......trollailuja, provoiluja, manipulointia yms.

• MGTOW kirjoitti:

Mielenkiintoinen voi olla monen asian takia esim. "outouden", samankaltaisuuden, erillaisuuden yms. takia, mutta kai se on ihan hyvä olla "mielenkiintoinen" ennemmin kuin "mielenkiinnoton"..........ei ehkä aina, mutta toisinaan ja toisinaan taas ei.

Hyviä palstailuja sinulle....jos olet "uusi", niin voi mennä hetki aikaa ennenkuin oppii väistelemään palstalla olevia huonoja juttuja tai ainakin huomaamaan ne, jolloin voi itse päättää miten niihin reagoi.......trollailuja, provoiluja, manipulointia yms.

Ole hyvä :) En ole ''palstasiskosi'' :) En tiennyt, että sellaista on olemassa. Kyllä olen uusi palstalla. Olet mielenkiitoinen siinä suhteessa, että osaat tuoda mielipiteesi asiallisesti esille. Kiitos neuvosta ja hyviä palstailuja myös sinulle.

• MGTOW kirjoitti:

Hei palstaveli MGTOW! Sinä jaksat yrittää nähdä näissä keskusteluissa mieltä ja väistellä trolleja ja provoja - respect.

En ole käynyt kuukausiin tällä palstalla, tai koko Suomi24:ssa. Olen kulkenut omia polkuja ja aion jatkaakin niin. Tämä palsta on masentava sekoitus katkeruutta, vihaa ja ennakkoluuloja vaikka suurin kommenteista onkin provoja. Tänne ei pidä jäädä ainakaan pitkäksi aikaa ettei masennu tai sieluunsa vammaa. Välillä voi käydä hihittelemässä, kauhistelemassa ja joskus täällä on pieniä helmiäkin jos jaksaa tonkia.

IRL taas tapaa mielenkiintoisia ihmisiä kasvokkain, nauttia ulkoilmaelämästä, bändikeikoista ja baareistakin. Suosittelen kaikille!

• WGTOW kirjoitti:

Hei palstaveli MGTOW! Sinä jaksat yrittää nähdä näissä keskusteluissa mieltä ja väistellä trolleja ja provoja - respect.

En ole käynyt kuukausiin tällä palstalla, tai koko Suomi24:ssa. Olen kulkenut omia polkuja ja aion jatkaakin niin. Tämä palsta on masentava sekoitus katkeruutta, vihaa ja ennakkoluuloja vaikka suurin kommenteista onkin provoja. Tänne ei pidä jäädä ainakaan pitkäksi aikaa ettei masennu tai sieluunsa vammaa. Välillä voi käydä hihittelemässä, kauhistelemassa ja joskus täällä on pieniä helmiäkin jos jaksaa tonkia.

IRL taas tapaa mielenkiintoisia ihmisiä kasvokkain, nauttia ulkoilmaelämästä, bändikeikoista ja baareistakin. Suosittelen kaikille!

"hei sisko sisko sisko....." =)

Mukava kuulla pitkästä aikaa susta ja vielä mukavampaa kuulla, että sulla on kaikki hyvin.... =)

Mukavaa on myös kuulla sun "huolesi" minusta.......senkin "huolehtija", mutta kaikki on ihan hyvin. ;) .....kun "aina voisi mennä huonomminkin"...

Ihan totta puhut noista "huolenaiheista", mutta olen oppinut jo "läksyni", myös palstan suhteen - näin ainakin itse koen, mutta voinhan olla väärässäkin....

Palsta on itselleni tällä hetkellä vähän kuin "olohuone", jossa on aina sekalaista porukkaa, joiden kanssa saa selvittää omia ajatuksia, sekä myös keskustelu seuraa ja voi aina ITSE valita mistä asiasta keskustelee ja kenen kanssa.......tämä viimeinen asia on kaikkein tärkein muistaa ja sen välillä voi itsekin hieman unohtaa.....

Otin itsekin "pienen" irtioton palstalta muutamaksi viikoksi, kun piti saada tilaa "hengittää" ja käydä tiettyjä asioita läpi ihan itsekseni......mutta voi olla, että palstailtua tulee jatkettua ainakin sen aikaa, kun siihen on "tarvetta" ja se ajaa niitä asioita, joita koen palstalta saavani..........toivottavasti tästä on enemmän hyötyä, kuin haittaa........eipähän SomeZombeilu tai roskaohjelmien ahmiminen ainakaan sen hyödyllisempää ole, ennemminkin koen asian olevan juuri päinvastoin....

Kaikkea hyvää sinulle, sekä toivotan myös paljon onnea ja iloisia asioita sinne sinun polullesi.... =)

• ätminki

Putinin trolli armeija kirjoittelee tänne jok apäivä satoja viestejä.

• Ex-----------PUA

Muutaman hengen ydinjoukko.

Niin naisia kuin miehiä.

Uskon että etenkin naisten kohdalla käytetään paskahousutäteilyä ja multinikkailua, jolloin ammutaan paskahousutätinä puskista, samalla ettei oman nimimerkki "likastu". Samoin ne sitten koittavat tuolla hukkanimimerkillä kiskoa esiin tietoa jota voi käyttää toista vastaa "sä sanoit silloin niin ja näin" tai muuten paskahousumaisesti, kun tietävät häviävänsä he katoavat kuin pieru saharaan ensimmäisestä ownauksesta, vaihtavat nimimerkkä ja koittavat uudestaa jne. ei tehoa vain minuun, joten kurpparaivo on tunnetusti valtava :D. Jos jotain kysyy minulta, niin on parempi vastata siihen ensin itse, ja todistaa olleensa täälllä 1-3 kk vähintään, samoin jos vittuilee, niin takaisin tulee, edes paskahousunimimerkki ei suojele pyllyä tulemasta kipeäksi, kuten näkyy.

Mutta onhan nämä kkaikki alkaneet jo tulla sieltä läpi. Kieroilu kostautuu aina, ja naisten "rataennätys" tässäkin asiassa senkus pahenee, vaikka onhan jo lähtökohtaisesti miehet täällä niitä moraalisia voittajia.

• Ex------------PUA

tähän sitten ne oikeat randomit.

Uskoisin että jotkut käyvät kääntämässä, kun huomaavt minkälainen paikka on kyseessä, sitten on myös niitä jotka pääasiassa lurkkivat ja jotka sitten jalkautuvat ottamaan osaa tähän sotatanteereeseen (siten minäkin aloitin).

• miesvm_1967x_out

Tästä tulikin mieleeni että esim. mua kun olet syytellyt multinikiksi ja joskus huudellut että katosin kuin pieru saharaan kun en vastannut johonkin kommenttiisi välittömästi, toteat yleensä sen "osu ja uppos"..

..niin onko sulla koskaan käynyt mielessä että ehkä mulla on töitä jotka täytyy mennä hoitamaan eikä mun elämäni ole täällä joten joidenkin kommenttien merkitys ei elämässäni ole ihan niin valtava kuin kuvittelet. Joten ehkä en töistä palatessani enää muista koko keskustelua ja ketjukin on saattanut jäädä kakkossivulle missä harvoin käyn, niin ehkä siksi et saa kovasti kaipaamaasi vastausta. Se ei tarkoita että osu ja uppos vaan ettei asialla ole mulle maailmaakaatavaa merkitystä, en muista, ei kiinnosta.

• Mutta tuo erään naisen mainitsema palstatrolli on olemassa......olen myös huomannut samat asiat mitkä hänkin mainitsi.....

• Ex-----------PUA
        miesvm_1967x_out kirjoitti:

Tästä tulikin mieleeni että esim. mua kun olet syytellyt multinikiksi ja joskus huudellut että katosin kuin pieru saharaan kun en vastannut johonkin kommenttiisi välittömästi, toteat yleensä sen "osu ja uppos"..

..niin onko sulla koskaan käynyt mielessä että ehkä mulla on töitä jotka täytyy mennä hoitamaan eikä mun elämäni ole täällä joten joidenkin kommenttien merkitys ei elämässäni ole ihan niin valtava kuin kuvittelet. Joten ehkä en töistä palatessani enää muista koko keskustelua ja ketjukin on saattanut jäädä kakkossivulle missä harvoin käyn, niin ehkä siksi et saa kovasti kaipaamaasi vastausta. Se ei tarkoita että osu ja uppos vaan ettei asialla ole mulle maailmaakaatavaa merkitystä, en muista, ei kiinnosta.

Osu ja uppos! Ja tässä maha missä mainitaan. :D

Helkan/vihatipusen alter ego, joka ei vain stalkkaa minua vaan myös kurpparaivoaa juuri mainitsemallani "ettei oma nimimerkki sotku"-tavalla, ankaran ikäkriisin ja kateuden vallassa - myös siksi, koska on osunut ja uponnut (hävityssä keskustelussa, tai sitten jonkun raportin muodossa, mikä muistuttaa parista palstatotuudesta ;) ).

Jos sinä itse alat puhumaan toiselle, on sinun vastuullasi seurata vastauksia. Lisäksi, sinulla on rekattu nimimerkki, ne eivät voi jäädä sinulta huomaamatta. Selityksesi ei kelpaa.

Samoin, en oikein usko että sinulla olisi tämän lisäksi mitään, sillä kunnon stalkkerin tavoin ottelet ylös minun heräämisajat, merkitset ylös kaikki liikkeeni, ja aloittelet säännölllisesti näitä purkauksiasi minua kohtaan. Jopa siinä määrin, että muut palstalaiset toppuuttelevat sinua siitä.

PS. Nyt meillä on reipas puoltoista viikkoa täynnä siitä, kun panin 22 vuotiasta puistossa, ja kun sinä kilahdit lopullisesti. Mitkä ovat tunnelmat?

• Ex-----------PUA
        MGTOW kirjoitti:

Mutta tuo erään naisen mainitsema palstatrolli on olemassa......olen myös huomannut samat asiat mitkä hänkin mainitsi.....

Olen samaa mieltä.

Uskon että siinä on eräs paskahousutäti kyseessä. Sukupuolesta ei voi olla varma, en olisi 100% varma vaikka olisikin nainen. Muistan kuinka jotkkut kurpat älähtivät, kun joku esitti epäilyksen siitä, että Darkkiksen kiusaajat ovat naisia. Joten tässä voi hyvinkin olla se mainitsemani "pidetään nikki moitteettomana"-taktiikka kyseessä. Profiiliin sopisi se, että jos ne muutenkin vihaavat ätmejä, niin HC-ATM:ksi mainittu Darkkis nyt on varmasti heille pahempi kuin se jännämies joka pani heidän siskoa ja veteli vielä turpaan siihen päälle.

Paitsi tietysti, silloin ei ole miehen asiat hyvin, jos ulosanti on jopa anonyymina niin munatonta, että sinut sekoitetaan naiseksi.

Esim. "mies1967" joka vain sattumalta puolustaa kaikessa helkaa ja on sattumalta saman ikäinenkin, esim. viljelee kirjoituksessa 100% naismaista maneeria. Helpoiten havaittavana piirteenä "hih", "LOL", "<3" ja lukemattomien teinix:mäisten hymiöiden käyttö. Kuinka moni viisikymppinen äijä puhuu niin?! :D

En kerro enempää, etteivät kurpat osaa korjata näitä "vuotoja". Mutta kaiken kaikkiaan naiset harrastavat tuota että he yrittävät hakea uskottavuutta olemalla "miehiä". Yleensä selllainen ilmestyy jostain tyhjästä kesken väittelyn, ja aloittaa "olen naimisissa oleva mies, ja teen juuri kuten tuo väittelykumppanisi väittää"-myyntipuheen. Joopa joo.

• Yksivierailija
        Ex-----------PUA kirjoitti:

Olen samaa mieltä.

Uskon että siinä on eräs paskahousutäti kyseessä. Sukupuolesta ei voi olla varma, en olisi 100% varma vaikka olisikin nainen. Muistan kuinka jotkkut kurpat älähtivät, kun joku esitti epäilyksen siitä, että Darkkiksen kiusaajat ovat naisia. Joten tässä voi hyvinkin olla se mainitsemani "pidetään nikki moitteettomana"-taktiikka kyseessä. Profiiliin sopisi se, että jos ne muutenkin vihaavat ätmejä, niin HC-ATM:ksi mainittu Darkkis nyt on varmasti heille pahempi kuin se jännämies joka pani heidän siskoa ja veteli vielä turpaan siihen päälle.

Paitsi tietysti, silloin ei ole miehen asiat hyvin, jos ulosanti on jopa anonyymina niin munatonta, että sinut sekoitetaan naiseksi.

Esim. "mies1967" joka vain sattumalta puolustaa kaikessa helkaa ja on sattumalta saman ikäinenkin, esim. viljelee kirjoituksessa 100% naismaista maneeria. Helpoiten havaittavana piirteenä "hih", "LOL", "<3" ja lukemattomien teinix:mäisten hymiöiden käyttö. Kuinka moni viisikymppinen äijä puhuu niin?! :D

En kerro enempää, etteivät kurpat osaa korjata näitä "vuotoja". Mutta kaiken kaikkiaan naiset harrastavat tuota että he yrittävät hakea uskottavuutta olemalla "miehiä". Yleensä selllainen ilmestyy jostain tyhjästä kesken väittelyn, ja aloittaa "olen naimisissa oleva mies, ja teen juuri kuten tuo väittelykumppanisi väittää"-myyntipuheen. Joopa joo.

Pidän sinua trollina jo noiden älyttömien "palstatotuuksiesi" vuoksi.
        Ehkä se on vain huumoria, että sinä ja muutama sivuhahmosi jaksatte mm. revitellä vanhojen miesten huimasta markkina-arvosta, mutta et tee siihen mitään pesäeroa kirjoitteluissasi, joten pidän kaikkea muutakin turhan kulmikasta kirjoittamaasi yhtenä pitkittyneenä huonona vitsinä.

• miesvm_1967x_out

Osu ja uppos! Ja tässä maha missä mainitaan. :D

Helkan/vihatipusen alter ego, joka ei vain stalkkaa minua vaan myös kurpparaivoaa juuri mainitsemallani "ettei oma nimimerkki sotku"-tavalla, ankaran ikäkriisin ja kateuden vallassa - myös siksi, koska on osunut ja uponnut (hävityssä keskustelussa, tai sitten jonkun raportin muodossa, mikä muistuttaa parista palstatotuudesta ;) ).

Jos sinä itse alat puhumaan toiselle, on sinun vastuullasi seurata vastauksia. Lisäksi, sinulla on rekattu nimimerkki, ne eivät voi jäädä sinulta huomaamatta. Selityksesi ei kelpaa.

Samoin, en oikein usko että sinulla olisi tämän lisäksi mitään, sillä kunnon stalkkerin tavoin ottelet ylös minun heräämisajat, merkitset ylös kaikki liikkeeni, ja aloittelet säännölllisesti näitä purkauksiasi minua kohtaan. Jopa siinä määrin, että muut palstalaiset toppuuttelevat sinua siitä.

PS. Nyt meillä on reipas puoltoista viikkoa täynnä siitä, kun panin 22 vuotiasta puistossa, ja kun sinä kilahdit lopullisesti. Mitkä ovat tunnelmat?

On rekattu nimimerkkikin joo mutta kirjaudun vain sisään ja katselen uudet aloitukset suoraan palstalta, ei ole ollut tarvetta siellä profiilissani tutkia mitä mihinkin olen kirjoitellut ja esim. nytkin kirjoitan ei-kirjautuneena ettei ne kaikki mun keskustelut kirjaudu ylös itselle.

Moni 47v.mies puhuu teinihymiöillä ellet satu tietämään ja jos olisin helka niin sen verran fiksuna tyyppinä en tietenkään edes käyttäisi niitä vaan pyrkisin esittämään miestä tarkasti. Helkaa puolustan sen takia että sillä on fiksummat jutut kun sulla vaikka en aina ole samaa mieltä enkä tällöin puolusta. Sattumalta suomessa on 77 289 vuonna 1967 syntynyttä, ihme että palstalle osuikin ainakin kaksi :D

Enkä minä ole sun heräämisiä stalkannu, muistat väärin, toki olen kiinnittänyt huomiota että liikut palstalla lähes kaikkiin vuorokauden aikoihin kuten välillä itsekin.

Sun saduista ei synny mitään tunnelmia, voit unohtaa koko asian ;)

Nyt täytyy mennä, palaan parin tunnin päästä ja yritän muistaa tämän keskustelun. Mooro!

• miesvm_1967x_out kirjoitti:

On rekattu nimimerkkikin joo mutta kirjaudun vain sisään ja katselen uudet aloitukset suoraan palstalta, ei ole ollut tarvetta siellä profiilissani tutkia mitä mihinkin olen kirjoitellut ja esim. nytkin kirjoitan ei-kirjautuneena ettei ne kaikki mun keskustelut kirjaudu ylös itselle.

Moni 47v.mies puhuu teinihymiöillä ellet satu tietämään ja jos olisin helka niin sen verran fiksuna tyyppinä en tietenkään edes käyttäisi niitä vaan pyrkisin esittämään miestä tarkasti. Helkaa puolustan sen takia että sillä on fiksummat jutut kun sulla vaikka en aina ole samaa mieltä enkä tällöin puolusta. Sattumalta suomessa on 77 289 vuonna 1967 syntynyttä, ihme että palstalle osuikin ainakin kaksi :D

Enkä minä ole sun heräämisiä stalkannu, muistat väärin, toki olen kiinnittänyt huomiota että liikut palstalla lähes kaikkiin vuorokauden aikoihin kuten välillä itsekin.

Nyt täytyy mennä, palaan parin tunnin päästä ja yritän muistaa tämän keskustelun. Mooro!

Sen verran kommentoin, että se että olisin syntynyt 1967 on palstatotuus, joka on syntynyt ihan omia aikojaan ja alkanut ilmeisesti elää täällä. En ole koskaan kertonut syntymäaikaani :D

• Ex-----------PUA
        Yksivierailija kirjoitti:

Pidän sinua trollina jo noiden älyttömien "palstatotuuksiesi" vuoksi.
        Ehkä se on vain huumoria, että sinä ja muutama sivuhahmosi jaksatte mm. revitellä vanhojen miesten huimasta markkina-arvosta, mutta et tee siihen mitään pesäeroa kirjoitteluissasi, joten pidän kaikkea muutakin turhan kulmikasta kirjoittamaasi yhtenä pitkittyneenä huonona vitsinä.

Trolliksi haukkuminen ja juttujen pitäminen vitsinä on tyypillistä shaming language ja henkilöhyökkäys-käytöstä, mihin turvaudutaan kun hyökkäyksen kohteena oleva osapuoli on oikeassa ja häntä ei voida siitä asiassa asiatasolla voittaa.

• Ex-----------PUA

"Enkä minä ole sun heräämisiä stalkannu, muistat väärin, toki olen kiinnittänyt huomiota että liikut palstalla lähes kaikkiin vuorokauden aikoihin kuten välillä itsekin.

Sun saduista ei synny mitään tunnelmia, voit unohtaa koko asian ;)"

Olet patologinen valehtelija.

Sinä' olet stalkannut heräämisiäni.

Ja lisäksi tuo passiivis-aggressiivinen hymiö kumoaa tuon mitä sanot tunnelmista. Kuin myöskin se että jos oikeasti uskoisit niiden olevan satuja, sinä et kurpparaivoaisi yötä päivää ja lähes päivittäin niiden raivostuttamana.

Lisäksi, kukaan lähemmäksi 50 v mies ei puhu edelleenkään noin teinityttömäisesti, jos puhuu, on hän tällöin oikeasti täti tai jälkeenjäänyt.

• Nainenvuosimallia1968

"Enkä minä ole sun heräämisiä stalkannu, muistat väärin, toki olen kiinnittänyt huomiota että liikut palstalla lähes kaikkiin vuorokauden aikoihin kuten välillä itsekin.

Ja lisäksi tuo passiivis-aggressiivinen hymiö kumoaa tuon mitä sanot tunnelmista. Kuin myöskin se että jos oikeasti uskoisit niiden olevan satuja, sinä et kurpparaivoaisi yötä päivää ja lähes päivittäin niiden raivostuttamana.

Lisäksi, kukaan lähemmäksi 50 v mies ei puhu edelleenkään noin teinityttömäisesti, jos puhuu, on hän tällöin oikeasti täti tai jälkeenjäänyt.

Käyn täällä harvoin ja kommentoin vielä harvemmin, mutta nyt on pakko. Sulla on outoja ennakkoluuloja tai kenties tuttavapiirisi on kovin pieni?

Mun miesystävä on 56-vuotias ja käyttää paljon hymiöitä teksteissään, myös "hih" ja "hih hih". :D Tuon mainitsemasi sydänjutun (siis <3) oppi vasta multa, mutta käyttää sitäkin nyt aika usein. LOL voi olla hänelle vieras, en tiedä, kun en itsekään sitä juuri käytä.

Mikään täti tai jälkeenjäänyt mies ei todellakaan ole, ikäisekseen hyvin nuorekas kyllä.

• miesvm_1967x_out

Kyllä puhuu jos on lapsia väliltä 11v.-21v. ja keskustelee heidän kanssaan feississä, whatsupissa, tekstareilla jne. Muksuilta minuunkin ehkä tarttuneet noi hymiöt, jotain tunnetilaahan niillä ilmaistaan. Enkä tunne itseäni jälkeenjääneeksi.

En myöskään ole patologinen valehtelija, en multinikki enkä stalkkaa heräämisiäsi, taisi olla vihatipunen, muistan ketjun vain hämärästi (sori tipunen jos meni ohi). En kurpparaivoa enkä ole lööperisi raivostuttama, kunhan provosoin sua huutamaan.

Minulle sun shaming language ja henkilöhyökkäyksistä itkeminen on täysin yhden tekevää paitsi että pientä tyydystä saan sun apinanraivosta ja seli-seli-selityksistä. Lisään myös passiivis-aggressiivisen hymiön silloin kun haluan joten voit itkeä niitäkin edelleenkin. Ei ne mitään todista paitsi että tulkitset ne omalla tavallasi.

Sinä sen sijaan olet jotenkin sekä neuroottinen että paranoidi joten turhapa sulle tätäkään vastausta oli antaa mutta tässä ennen kauppaan lähtöä voin ajankuluksi pistää kun emäntä kattelee emmerdalea joka taas ei minua kiinnosta pätkääkään.

Muuten mitenkäs logiikkasi selittää sen että miesvm_1967x (online) tai miesvm_1967x_out (offline) kommentoi myös tuolla avio-/avoliittopalstalla, avioero-/avoeropalstalla sekä Parisuhteissa että Nettideiteissä kuten helkakin? Oletko niin sekaisin että kuvittelet helkan käyttävän sellaista nikkiä siellä, sekä omaansa? Koska noissa ei riidellä vaan yritetään neuvoa tai kommentoidaan oma mielipide. Niin mikähän aspekti multinikillä siellä olisi? ei mene ainakaan mulla jakeluun.

• miesvm_1967x_out
        helka kirjoitti:

Sen verran kommentoin, että se että olisin syntynyt 1967 on palstatotuus, joka on syntynyt ihan omia aikojaan ja alkanut ilmeisesti elää täällä. En ole koskaan kertonut syntymäaikaani :D

Ahaa, no minäkään en ole tainnut lukea sitä mistään tai en muista, ehkä ajatus oli palstalta lähtöisin?

• miesvm_1967x_out
        Nainenvuosimallia1968 kirjoitti:

Käyn täällä harvoin ja kommentoin vielä harvemmin, mutta nyt on pakko. Sulla on outoja ennakkoluuloja tai kenties tuttavapiirisi on kovin pieni?

Mun miesystävä on 56-vuotias ja käyttää paljon hymiöitä teksteissään, myös "hih" ja "hih hih". :D Tuon mainitsemasi sydänjutun (siis <3) oppi vasta multa, mutta käyttää sitäkin nyt aika usein. LOL voi olla hänelle vieras, en tiedä, kun en itsekään sitä juuri käytä.

Mikään täti tai jälkeenjäänyt mies ei todellakaan ole, ikäisekseen hyvin nuorekas kyllä.

Mä käytän muksujen kanssa myös noita LOL, OMG, KVG jne. sekä monien naistuttavien kanssa kirjoitellesani feississä. Koska hekin käyttävät :D

• Ex-----------PUA
        Nainenvuosimallia1968 kirjoitti:

Vrt.

Siihen mitä sanoin tässä jo ketjussa jo aiemmin: "Mutta kaiken kaikkiaan naiset harrastavat tuota että he yrittävät hakea uskottavuutta olemalla "miehiä". Yleensä selllainen ilmestyy jostain tyhjästä kesken väittelyn, ja aloittaa "olen naimisissa oleva mies, ja teen juuri kuten tuo väittelykumppanisi väittää"-myyntipuheen. Joopa joo."

Ja ehti kulumaan pari viestiä, niin paskahousutäti todisti sen heti.

• Ex--------PUA

Kyllä puhuu jos on lapsia väliltä 11v.-21v. ja keskustelee heidän kanssaan feississä, whatsupissa, tekstareilla jne. Muksuilta minuunkin ehkä tarttuneet noi hymiöt, jotain tunnetilaahan niillä ilmaistaan. Enkä tunne itseäni jälkeenjääneeksi.

En myöskään ole patologinen valehtelija, en multinikki enkä stalkkaa heräämisiäsi, taisi olla vihatipunen, muistan ketjun vain hämärästi (sori tipunen jos meni ohi). En kurpparaivoa enkä ole lööperisi raivostuttama, kunhan provosoin sua huutamaan.

Minulle sun shaming language ja henkilöhyökkäyksistä itkeminen on täysin yhden tekevää paitsi että pientä tyydystä saan sun apinanraivosta ja seli-seli-selityksistä. Lisään myös passiivis-aggressiivisen hymiön silloin kun haluan joten voit itkeä niitäkin edelleenkin. Ei ne mitään todista paitsi että tulkitset ne omalla tavallasi.

Sinä sen sijaan olet jotenkin sekä neuroottinen että paranoidi joten turhapa sulle tätäkään vastausta oli antaa mutta tässä ennen kauppaan lähtöä voin ajankuluksi pistää kun emäntä kattelee emmerdalea joka taas ei minua kiinnosta pätkääkään.

Muuten mitenkäs logiikkasi selittää sen että miesvm_1967x (online) tai miesvm_1967x_out (offline) kommentoi myös tuolla avio-/avoliittopalstalla, avioero-/avoeropalstalla sekä Parisuhteissa että Nettideiteissä kuten helkakin? Oletko niin sekaisin että kuvittelet helkan käyttävän sellaista nikkiä siellä, sekä omaansa? Koska noissa ei riidellä vaan yritetään neuvoa tai kommentoidaan oma mielipide. Niin mikähän aspekti multinikillä siellä olisi? ei mene ainakaan mulla jakeluun.

No tuon ikäiset lapset ovat sinulle kylllä taatusti sellaista seuraa, joissa voidaan sanoa, että menee kyllä henkiset kyvyt erittäin yksiin. Tietysti myös sen ikäsille, patologinen valehtelija voi tehdä jonkinlaisen vaikutuksen, paitsi jos eivät ilkeä tuota itseään sedäksi sanovaa tätiä nyt sen enempää höykyyttää. Kommunikointi "LOL", "hih", jne teinityttömäiset kiljahtelut varmasti toimivat paljon paremmin tehokeinoina. Tunnut myös suuttuvan kuin jokin uhmaiäinen tai murkku, tälläinen jälkeenjääneisyys on ominaista naisille, jotka harvoin tuon vanhemmiksi tulevat henkisesti.

Toiseksi, on yleisesti tiedettyä että olet helka (ja eräs jos toinenkin tapaus viittaa myös vihatipuseen), harvemmin kahta saman ikäistä ja yhtä idioottia "kaksosta" mutta eri sukupuolina löytää edes tälläiselle omituisten otusten kerholle. Puhumattakaan sinusta joka kuljet täällä puolustelemassa helkaa, ja ilmestyt kuin darkkis kurpparaivoamaan sinne missä helkan olematonta kunniaa tai älyä on loukattu. :D

Ja kyllä sinä olet patologinen valehtelija, jokainen voi nähdä sen, miten esim.jäät kerta toisensa jälkeen kiinni yhden asian tekemisestä ja toisen sanomisesta.

• Ex-----------PUA

Ahaa, no minäkään en ole tainnut lukea sitä mistään tai en muista, ehkä ajatus oli palstalta lähtöisin?

Miksi valehtelet? Sinä sanoit olevasi helkan ikäinen.

Vaan, kukapa sen taas tietäisi paremmin kuin..helka itse. ;)

• Äläjauhapaskaa

Trolliksi haukkuminen ja juttujen pitäminen vitsinä on tyypillistä shaming language ja henkilöhyökkäys-käytöstä, mihin turvaudutaan kun hyökkäyksen kohteena oleva osapuoli on oikeassa ja häntä ei voida siitä asiassa asiatasolla voittaa.

Asiatasolla voittaa esim. väitettä, että mitä vanhempi ukko niin sitä hotimpi? Why bother.

• Äläjauhapaskaa kirjoitti:

Asiatasolla voittaa esim. väitettä, että mitä vanhempi ukko niin sitä hotimpi? Why bother.

Kun tulee väitteisiin, luulisin, että keskittyisit älytasolla, olisin ollut samaa mieltä kanssasi, mutta kun ulkokuoreen viittasit niin sanoisin, että kaikki vanhenemme aikanaan...

• Wassss
        WGTOW83 kirjoitti:

Kun tulee väitteisiin, luulisin, että keskittyisit älytasolla, olisin ollut samaa mieltä kanssasi, mutta kun ulkokuoreen viittasit niin sanoisin, että kaikki vanhenemme aikanaan...

Melkein jo alkaa itku tulemaan näiden kanssa..

• Wassss kirjoitti:

Melkein jo alkaa itku tulemaan näiden kanssa..

No varmasti tulee...

• 24092015

Täällä palstalla aina välillä lukemassa käyvänä koen, että suurin osa keskusteluista on muutaman saman tyypin kirjoittamia. He kuluttavat tylsyyttään täällä ja saavat iloa palstan sanaharkoista. Luultavasti useammalla on monia persoonia, joina esiintyvät täällä. Sitten välillä palstalla näkee hyviä, aitoja keskustelunaloituksia, jotka on tehnyt joku täysin ulkopuolinen (ja järkevä) henkilö ja tarkoituksena on ollut saada keskustelua aikaan, vertaistukea jne. Niitä on mielenkiintoista lukea ja seurata. Harmi, että tämä palsta on niin monelle vain vitsi.

• erferra

Ei tämä palsta ole vitsi. Trollaajille tämä on elämä. Voi purkaa sadistisia halujaan, jota ei voi tehdä muualla (toisaalta hyvä ja toisaalta ei, koska kohteeksi joutuu kuitenkin joku oikea ihminen).

Sitten on heitä, jotka voi purkaa naisvihaansa ja mamuvihaansa. No he ovat keskenään kiistelemässä, koska muita aiheita ei ole. Oikeastaan nämä vihapuheet täyttää palstan pääosin, eikä uusista aiheista ole riittävästi keskustelijoita.

• Ikis__M

Kyllä minä luulen että ne jotka enemmän kirjoittaa käyttävät omaa nimimerkkiä, satunnaisemmat sitten saattaa vaihdellakin. selkeästi tämä palsta ei kyllä ihan kaikille tunnu sopivan kun riehaantuvat niin hirveästi, tuntuvat ottavan poroja nokkaan ja aloittavat sitten sodan jota eivät voi voittaa lopullisesti koskaan, esim. mies vm.1967 tuntuu monessa ketjussa haastavan Ex-puaa niin ottaakohan se vähän liian tosissaan nämä jutut? Jos vertaa vaikkaa Helkaan joka saa arvostelua osakseen ja turhaakin kuraa niskaan niin ei Helka siitä tunnut kuitenkaan hirmupultteja ottavankun osaa suhteuttaa asiat oikein.

• miesvm_1967x_out

Paluu kaupasta, lukulaseihin nyörit ja kotelo, jouduin eilen ostamaan eka kertaa lukulasit mutta unohin nuo, iso kimpale juustoa, ruisleipää ja muutama bisse kun täytyy mennä bimetallisylinteriporalla tekemään metalliin reikää.

Tuota, ikis hei, voi olla että tekstini on sen verran terävän tyylistä että saattaa vaikuttaa että olen kierroksilla. Oikeasti en kyllä ole vaan huvittunut. Ajankuluahan tämä minullekin on vaikka olis näitä remppahommiakin tässä mutta välillä on kiva relata näiden aivottomuksien parissa. Ja lopuksi se passiivis-aggressiivinen hymiö:

:D

• Ex-----------PUA

Paluu kaupasta, lukulaseihin nyörit ja kotelo, jouduin eilen ostamaan eka kertaa lukulasit mutta unohin nuo, iso kimpale juustoa, ruisleipää ja muutama bisse kun täytyy mennä bimetallisylinteriporalla tekemään metalliin reikää.

Tuota, ikis hei, voi olla että tekstini on sen verran terävän tyylistä että saattaa vaikuttaa että olen kierroksilla. Oikeasti en kyllä ole vaan huvittunut. Ajankuluahan tämä minullekin on vaikka olis näitä remppahommiakin tässä mutta välillä on kiva relata näiden aivottomuksien parissa. Ja lopuksi se passiivis-aggressiivinen hymiö:

Tässä klassinen esimerkki patologisesta valehtelusta.

"Ja lopuksi se passiivis-aggressiivinen hymiö:

:D"

Ja mitä miehekkäimmästä käytöksestä, sillä kuten jokainen tietää, 50 vuotiaat miehet kommunikoivat kuten naiset ja lapset.

• Läpiruostunut

Mikä on bimetalli?

• wikiwiki

• miesvm_1967x kirjoitti:

No lukekaa tuon mainoksen tuotekuvaus alta ja kattokaa kuvaa niin selvinnee?

http://tuontitukku.fi/tuote/magnum-reikäsaha-40mm-bi-metal/6418868400407/

Mulla tosin oli 80mm reikäsaha, ennen puhuttiin sylinteriporasta.. tiedä sitten kumpi on oikeampi sana tai ilmaisu mut siis.. tommonen.

• Läpiruostunut
        miesvm_1967x kirjoitti:

Mulla tosin oli 80mm reikäsaha, ennen puhuttiin sylinteriporasta.. tiedä sitten kumpi on oikeampi sana tai ilmaisu mut siis.. tommonen.

Joskus ammoisina aikoina eräällä työmaalla kysyin juurikin sylinteriporaa, mitä toinen ei tunnistanut. Kuvailin sen, mihin toinen totesi että reikäsahaa siis. Molempi sana parempi. Öitä.

• Läpiruostunut kirjoitti:

Joskus ammoisina aikoina eräällä työmaalla kysyin juurikin sylinteriporaa, mitä toinen ei tunnistanut. Kuvailin sen, mihin toinen totesi että reikäsahaa siis. Molempi sana parempi. Öitä.

Mukavaa kun joku vihdoin puhuu täälläkin asiaa :) Öitäpä vaan.

• hc-ätämi

Yksi ihminen jolla on pahasti jakautunut persoonallisuus

• Kyllä täällä aika monta kirjoittaa, mutta iso osa viesteistä tullee pieneltä määrältä ihmisiä.

• nimimerkitönj

Paha sanoa moniko kirjoittelee. Ei voi tietää kuin omansa eli yhdellä nimimerkillä mennään. Vaikka rekisteröity jäikin pois käytöstä, pyrin samaa käyttämään niin kauan kun rauhassa saan sitä käyttää. Ei ole tarvetta muutoin muutella nimimerkkejä.

• Kilttiatm

Täällä mikään ei ole totta paitsi se että me atm miehet elämme poikuus tallella vieläkin.

• Kilttiatm

Minulla on vain yksi nimimerkki.

• Kilttiatm kirjoitti:

Minulla on vain yksi nimimerkki.

Kilttiatm parisuhdemies muutama muu :DDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      223
      5070
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      119
      4131
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      58
      3653
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3599
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3450
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      39
      3093
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2586
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2356
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      47
      2171
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      24
      1987
    Aihe