Kuinka palstan omia polkujaan kulkevan MGTOW:n seksielämä on viime aikoina sujunut? Luulisi, että tuollainen itsenäinen mies olisi kovaa valuuttaa naisten keskuudessa? Vai onko sittenkin niin, ettei saantia ole koskaan ollutkaan ja nyt vasta myöhemmin on löydetty "aate", jolla oma kelpaamattomuus on käännetty muotoon "omia polkujaan kulkeva mies".
MGTOW:n saanti viime aikoina
40
167
Vastaukset
- Ex----------PUA
Shaming language ja henkilöhyökkäys.
Siellä on taas joku naisten seksuaalisen vallan murenemisesta huolissaan oleva femakkokurppa yrittämässä häpäistä miestä takaisin pimpin jalustalle asetteluun.
Vain femakko on niin tyhmä, että se ulisee miten naiset ovat miehille objekteja, mutta heti kun mies kieltää pilluvallan, alkaa vielä suurempi ulina. Jälleen yksi syy m iksi miehen pitäisi mennä omia latujaan, eikä kuunnella naisia.- MGTOW.runkkarit
Päin vastoin. Ihan mies täällä kirjoittelee. En vain hyväksy MGTOWin kaltaisen jees-miehen piiloutumista jonkin aatteen taakse. Mitä omien polkujen kulkemista se on, että ollaan saamattomia ja sitten lässytetään täällä paskaa ja ymmärretään kaikkea? Minusta tuollaiseen elämäntapaan kuuluvalla miehellä pitäisi alussa olla se seksielämä, josta kuitenkin irtaudutaan vastalauseena naisten seksuaalista ylivaltaa vastaan. Saamattoman runkkarin periaatteet ovat arvottomia.
Lisäksi, miehet eivät kirjoita samaan tapaan kuin palstan MGTOW. Pistejonoja ja kaikkien ymmärtämistä jotka antavat miehestä lähinnä kuvan kaikkia miellyttävänä pulleana kaveripoikana. - no.trollolloo
Jännä, nyt sitä puolustellaan kuin valkohäntä ja kesällä pilkattiin tolkun menettäneeksi. xD Pitäis varmaan ihan kaivaa ketju esiin suosta.
Chihuahua räkyttää, tyypillinen ämmä, koittaisit päättää vai onko sulla taas menkat? xD
Anna ihan herran itse vastaa, mikäli herra haluaa tai paremminkin viitsii alentua ja nähdä vaivaa. Tuommoinen femakkolutka vois jättää tosimiehet keskustelemaan ja vetämään munaa huuleen. ;P - Ex----------PUA
no.trollolloo kirjoitti:
Jännä, nyt sitä puolustellaan kuin valkohäntä ja kesällä pilkattiin tolkun menettäneeksi. xD Pitäis varmaan ihan kaivaa ketju esiin suosta.
Chihuahua räkyttää, tyypillinen ämmä, koittaisit päättää vai onko sulla taas menkat? xD
Anna ihan herran itse vastaa, mikäli herra haluaa tai paremminkin viitsii alentua ja nähdä vaivaa. Tuommoinen femakkolutka vois jättää tosimiehet keskustelemaan ja vetämään munaa huuleen. ;PKaiva toki kurppa.
Käytit peräti kolme passiivis-aggressiivista hymiötä, joten taisi kalikka kalahtaa - ulisemisesi alkoi kun kritisoin yritystä häpäistä miehet alistumaan pilluvallalle - ei sillä että sinun ruttuisella hiekkapillullasi olisi mitään valtaa, mutta silti.
No minkäs teet, jos on tyhmä huora kuten sinä, niiin se on pitkälti ainoa anti keskusteluun, sen jälkeen kun shaming language ja henkilöhyökkäys on käytetty. Noh, näkeehän sen miten et kestä vahvoja ja omia mielipiteitä omaavia miehiä, vaan koet olosi uhatuksi.
Lisäksi se, että sinä sanot minua femakoksi, osoittaa että olet kyllä uskomattoman tyhmä ämmä. - Ex----------PUA
MGTOW.runkkarit kirjoitti:
Päin vastoin. Ihan mies täällä kirjoittelee. En vain hyväksy MGTOWin kaltaisen jees-miehen piiloutumista jonkin aatteen taakse. Mitä omien polkujen kulkemista se on, että ollaan saamattomia ja sitten lässytetään täällä paskaa ja ymmärretään kaikkea? Minusta tuollaiseen elämäntapaan kuuluvalla miehellä pitäisi alussa olla se seksielämä, josta kuitenkin irtaudutaan vastalauseena naisten seksuaalista ylivaltaa vastaan. Saamattoman runkkarin periaatteet ovat arvottomia.
Lisäksi, miehet eivät kirjoita samaan tapaan kuin palstan MGTOW. Pistejonoja ja kaikkien ymmärtämistä jotka antavat miehestä lähinnä kuvan kaikkia miellyttävänä pulleana kaveripoikana.Aaah, eli olet aivopesty valkoritari, hyökkää miesten riippumattomuutta vastaan?
MGTOW-liike on yksi asia, sitten on tietysti tämä nimimerkki, tai henkilö joka sitä nimimerkkkiä käyttää.
Hän ei ole puhdasoppinen liikkeen edustaja.
Mutta MGTOW:laiset, minä ja muut, tekevät mitä he haluavat, vapaina naisten (seksuaalisesta ) vallasta ja hypergamisista toiveista.
Jotkut harrastavat seksiä, jotkut eivät.
Mutta yleensä shaming languagen tarkooituksena, tuon mitä käytit, on se että mies yritetään palauttaa takaisin ruotuun, arvostelemalla häntä ihmisenä sillä peerusteella, että miten paljon hän saa.
Se on 100% yhdentekevää MGTOW-liikkeen seuraajille, sillä he ovat vapaita naisten ikeestä. Miehen arvo ei määräydy naisen tai tämän hyväksynnän mukaan.
Tietysti saa tämä nimenomainen henkilö vastata mikä on hänen pointtinsa, mutta minun vastineeni oli puhtaasti liittyen näihin peruskysymyksiin. - no.trollolloo
Ex----------PUA kirjoitti:
Kaiva toki kurppa.
Käytit peräti kolme passiivis-aggressiivista hymiötä, joten taisi kalikka kalahtaa - ulisemisesi alkoi kun kritisoin yritystä häpäistä miehet alistumaan pilluvallalle - ei sillä että sinun ruttuisella hiekkapillullasi olisi mitään valtaa, mutta silti.
No minkäs teet, jos on tyhmä huora kuten sinä, niiin se on pitkälti ainoa anti keskusteluun, sen jälkeen kun shaming language ja henkilöhyökkäys on käytetty. Noh, näkeehän sen miten et kestä vahvoja ja omia mielipiteitä omaavia miehiä, vaan koet olosi uhatuksi.
Lisäksi se, että sinä sanot minua femakoksi, osoittaa että olet kyllä uskomattoman tyhmä ämmä."Itte oot"
Menkathan ne lutkalla, osu ja uppos. - Ex----------PUA
no.trollolloo kirjoitti:
"Itte oot"
Menkathan ne lutkalla, osu ja uppos.Matkiminen on suurinta ihailua, vaikka se olisi täysin sisältövapaata.
Sen lisäksi, että sinuun osu ja upposi, molemmat vastaukseni. - että.silleen
Aaah, eli olet aivopesty valkoritari, hyökkää miesten riippumattomuutta vastaan?
MGTOW-liike on yksi asia, sitten on tietysti tämä nimimerkki, tai henkilö joka sitä nimimerkkkiä käyttää.
Hän ei ole puhdasoppinen liikkeen edustaja.
Mutta MGTOW:laiset, minä ja muut, tekevät mitä he haluavat, vapaina naisten (seksuaalisesta ) vallasta ja hypergamisista toiveista.
Jotkut harrastavat seksiä, jotkut eivät.
Mutta yleensä shaming languagen tarkooituksena, tuon mitä käytit, on se että mies yritetään palauttaa takaisin ruotuun, arvostelemalla häntä ihmisenä sillä peerusteella, että miten paljon hän saa.
Se on 100% yhdentekevää MGTOW-liikkeen seuraajille, sillä he ovat vapaita naisten ikeestä. Miehen arvo ei määräydy naisen tai tämän hyväksynnän mukaan.
Tietysti saa tämä nimenomainen henkilö vastata mikä on hänen pointtinsa, mutta minun vastineeni oli puhtaasti liittyen näihin peruskysymyksiin.Enpä ole valkoritari, mutt arvostan heitä... misogyynisiä miehiä en ymmärrä.
"Se on 100% yhdentekevää MGTOW-liikkeen seuraajille, sillä he ovat vapaita naisten ikeestä. Miehen arvo ei määräydy naisen tai tämän hyväksynnän mukaan."
-Selittäisitkö mulle: miten mies jolle oli 100% yhdentekevää mitä nainen ajattelee siitä et mies tekee mitä tekee.... kun vaimo viimein nakkaa ukon mäelle ja ottaa avioeron.
Aloittaa uuden elämän...löytää myös uuden miehen rinnalleen. Exmies on nyt maansa myynyt, masentunut ja vanhenee silmissä. Viina maistuu entistä enemmän ja hän ITKEE exvaimonsa häijyyttä.
Seuraavassa lauseessa vaimo olikin jo oikea helmien helmi, minkä hän on kadottanut...
Kai ymmärrät tuostakin mitä tarkoitan? ...faijalla on nyt noita "korvaavia" ystävättäriä... ja sama katumuspuhe jatkuu... humala- asteesta riippuen...
Arvaa miten riipaisevaa se on kuunnella? Tietäen ettei emo anna anteeksi koskaan,
että silleen...ja sittenkin. - no.trollolloo
Matkiminen on suurinta ihailua, vaikka se olisi täysin sisältövapaata.
Sen lisäksi, että sinuun osu ja upposi, molemmat vastaukseni.Nimmariako haluat?
- Ex----------PUA
no.trollolloo kirjoitti:
Nimmariako haluat?
Oletko tyhmä?
- Ex----------PUA
että.silleen kirjoitti:
Enpä ole valkoritari, mutt arvostan heitä... misogyynisiä miehiä en ymmärrä.
"Se on 100% yhdentekevää MGTOW-liikkeen seuraajille, sillä he ovat vapaita naisten ikeestä. Miehen arvo ei määräydy naisen tai tämän hyväksynnän mukaan."
-Selittäisitkö mulle: miten mies jolle oli 100% yhdentekevää mitä nainen ajattelee siitä et mies tekee mitä tekee.... kun vaimo viimein nakkaa ukon mäelle ja ottaa avioeron.
Aloittaa uuden elämän...löytää myös uuden miehen rinnalleen. Exmies on nyt maansa myynyt, masentunut ja vanhenee silmissä. Viina maistuu entistä enemmän ja hän ITKEE exvaimonsa häijyyttä.
Seuraavassa lauseessa vaimo olikin jo oikea helmien helmi, minkä hän on kadottanut...
Kai ymmärrät tuostakin mitä tarkoitan? ...faijalla on nyt noita "korvaavia" ystävättäriä... ja sama katumuspuhe jatkuu... humala- asteesta riippuen...
Arvaa miten riipaisevaa se on kuunnella? Tietäen ettei emo anna anteeksi koskaan,
että silleen...ja sittenkin.En täysin ymmärrä. Voitko selventää?
- että.silleen
En täysin ymmärrä. Voitko selventää?
Siis mitä et ymmärtänyt?
Sanoin arvostavani valkoritareita, ovat miehiä jotka osaavat käyttäytyä.
Sanoin myös etten ymmärrä teitä naisia vihaavia miehiä. Enkä sitä ett ... (MGTOW:laiset, minä ja muut, tekevät mitä he haluavat)
Mun faija kulki omia polkujaan, eikä sitä kyseenalaistettu, emo hoiti kodin ja mukulat. Me kakarat kasvoimme aikuisiks ja jokainen oli jo muuttanut kotoa..
Kun faija jäi kiinni pahemman kerran, emolla on viisi muksua....faijalla kuusi.
Hänen oli tunnustettava pikkusiskoni... joten kertoi itse asian emolle.
Se oli sen liiton loppu...43v yhteistä vuotta The End! Emo lähti seuraavana aamuna,
me flikat pakattiin äidin vaatteet ja kengät,saapikkaat ym. henkilökohtaiset tavarat.
Asianajajat hoiti puhumiset...faija olis halunnut puhua, emo EI.
Emo on päässyt näennäisesti yli vaikeimman ajan, hänellä on uus mies(ystävä).
Faijalla "ystävättäriä"joita kohtelee ja puhuttelee kuin sattuu... jotka vaihtuu kanss tiheään tahtiin. Alkoholia kuluu ja ukko suree..juo suruunsa ja puhuu kännipäissään emosta..helmestään, jonka kadotti.
Kysymys: minkä pirun tähden emo nyt vasta on se HELMI?..kun jätti kulkukollinsa.
Mistä se arvostus nyt tulee,miksei isä voinut elää toisin, kun ei ole tahtonut erota?
Nyt on surkeeta katsoa vanhenevaa äijää, joka ilmeisesti tulee juomaan itsensä hengiltä. Miks mä välitän? HÄN on kuitenkin mun isäni ja kärsii nyt!
Tasan tarkkaan tiedän ettei emo(äitini) anna ikinä anteeksi, ei pysty unohtamaan sitä kokemaansa nöyryytystä, kun koko totuus valkeni hänelle.
Faija oli käyttänyt saamaansa täyttä luottamusta, sikamaisesti hyväkseen. MGTOW.runkkarit kirjoitti:
Lisäksi, miehet eivät kirjoita samaan tapaan kuin palstan MGTOW. Pistejonoja ja kaikkien ymmärtämistä jotka antavat miehestä lähinnä kuvan kaikkia miellyttävänä pulleana kaveripoikana."En vain hyväksy MGTOWin kaltaisen jees-miehen piiloutumista jonkin aatteen taakse........Lisäksi, miehet eivät kirjoita samaan tapaan kuin palstan MGTOW. Pistejonoja ja kaikkien ymmärtämistä jotka antavat miehestä lähinnä kuvan kaikkia miellyttävänä pulleana kaveripoikana."
En nyt ota ainakaan heti muihin asioihin kantaa, mutta tähän ylläolevaan sen verran, että ajatukset, sekä mielipiteet ovat ihan omiani, eikä tuo sinun lässyttämä "jees-mies", sekä "kaveripoika" väite nyt pidä paikkaansa.......sen nyt jo huomaa puusilmäkin näistä hyökkäyksistäkin, sekä ihan siitä, että eivät kaikki todellakaan ole samoilla "taajuuksilla" kanssani, ei kaikki miehet, eikä kaikki naiset, joten miten tuo väite nyt millään logiikalla voisi pitää edes paikkaansa......noh, eihän se pidäkään, vaan yksi lässyttäjä siellä taas puskista huutelee.....
"Lisäksi,"......lisäksi lisäksi.....salli mun nauraa lässyttäjä - luuletko, että sinusta on sanomaan yhtään mitään, mitä kenenkin pitää olla tai miten tulee toimia ollakseen jotakin......spede.
Pistejonot senkun lisääntyy, jos huomaan, että joku lässyttäjä vässykkä ei niistä pidä........sama asia hieman tämän nimimerkkini kohdalla, eli en todellakaan vaihda sitä siitä syystä, että joku lässyttäjä vässykkä repii pelihousujaan.......huomaatko logiikan ja kaavan SPEDE. ;P
- hc-ätämi_
Vaikka en kyseisen herran kanssa yleensä samaa mieltä olekaan ja hän on ottanut mut jonkinnäköiseksi silmätikuksi niin omasta mielestä on todella mautonta arvostella toisen tekstejä spekuloimalla saako tämä vai ei. Pitäisi keskittyä enemmän siihen mitä henkilö sanoo. MGTOW:n perustelut on tosin sitä luokkaa että epäilen tyypin popsivan sieniä ja kulkevan foliohattu päässä.
- Ex----------PUA
:( Ymmärrän. Me pahat sinun kanssasi eri mieltä olevat miehet loukkaamme tunteitasi, vaikka sinä vain haluat pelastaa pulassa olevia neitokaisia internetissä.
- 7ja19
On sillä jannulla nyt enemmän järkeä ja fiksuutta päässä, kun tuollaisella ulisevalla draamailija nilkillä. Tuo niljakkainen olemus vain heijastuu sinusta niin selvästi. Tämä arvio on yhden naisen mielipide, mutta uskoisin että muutkin sen sinusta huomaavat, mikä olet "miehiäsi".
- voi-kyynel
7ja19 kirjoitti:
On sillä jannulla nyt enemmän järkeä ja fiksuutta päässä, kun tuollaisella ulisevalla draamailija nilkillä. Tuo niljakkainen olemus vain heijastuu sinusta niin selvästi. Tämä arvio on yhden naisen mielipide, mutta uskoisin että muutkin sen sinusta huomaavat, mikä olet "miehiäsi".
Kirjoitti itse MGTOW. Tai sitten joku osaa kirjoittaa samoilla kirjoitusvirheillä ja maneereilla.
- 161026
7ja19 kirjoitti:
Monenko miehen käyttämä olet?
- 1210
voi-kyynel kirjoitti:
Kirjoitti itse MGTOW. Tai sitten joku osaa kirjoittaa samoilla kirjoitusvirheillä ja maneereilla.
Väärin, vain pulla kirjoittaa noilla kirjoitusvirheillä ja maneereilla.
- 7ja19
voi-kyynel kirjoitti:
No en kyllä ole, mut ei ole pakko uskoa ja minä uskon että sinä olet tuo hc ätämi!
- 1210
1210 kirjoitti:
EX-PUA ON SYYLLINNEN KAIKKEEN!!!!!!
- 7ja19
161026 kirjoitti:
Monenko miehen käyttämä olet?
Ei ole kukaan käyttänyt, eikä käytä! Minulle seksi ei ole käyttämistä eikä saamista, vaan ihan jotain muuta. Sen olen jo oppinut täällä, että palstapojilla on palstapoikien jutut ja ajatukset.
- 7ja19
1210 kirjoitti:
No en ole kyllä pullakaan!!!
- 1210
7ja19 kirjoitti:
No en ole kyllä pullakaan!!!
JA AIVAN VARMASTI OLET VITUN HUORAPERSEHINTTARI ja ätmijuntti!!!!!!111
Vittu että sua pitäisikin LYÖDÄ PÄÄHÄN NYRKILLÄ SE PARIKYMMENTÄ KERTAA JA SITTEN VIELÄ AINAKIN 500 KERTAA KIRVEELLÄ, että tiedäkin sä se PULLA!!!!! - 7ja19
1210 kirjoitti:
JA AIVAN VARMASTI OLET VITUN HUORAPERSEHINTTARI ja ätmijuntti!!!!!!111
Vittu että sua pitäisikin LYÖDÄ PÄÄHÄN NYRKILLÄ SE PARIKYMMENTÄ KERTAA JA SITTEN VIELÄ AINAKIN 500 KERTAA KIRVEELLÄ, että tiedäkin sä se PULLA!!!!!No en ole enkä enää jaksa osallistua tämän enempää teidän hulluuksiinne. Hauskaa lauantai iltaa vaan teillekin! XD
- muna-hilkka
1210 kirjoitti:
EX-PUA ON SYYLLINNEN KAIKKEEN!!!!!!
Näin on nänni pihat
"hän on ottanut mut jonkinnäköiseksi silmätikuksi"
Kukahan täällä on ottanut enemmän tai vähemmän palstalaisia silmätikukseen......voi veljet kuinka aukotonta logiikkaa.....NOT!
En minä sille mitään voi, jos alat parkua sitä, että ei ole asioista samaa mieltä kun sinät olet......säälittävintä on aina huomata, miten ja millä tavalla niihin reagoit, eli itse hyökkäilet ja osallistut joka ainoaan ketjuun joissa hyökätään yhden henkilön kimppuun joukolla ja olet myös itse sellaisen/sellaisia aloittanut.
Säälittävää eipä voi paljon muuta sanoa....
- Ikis__M
Kyllähän se MGTOW yrittää, joskus tuntuu että on jopa päässyt jyvälle asioista mutta toisinaan taas sitten lipsahtaa valkoritarointiin, en silti pitäisi ihan pahimpina ritareina täällä.
- Ex----------PUA
Saman olen huomannut minäkin.
Se on vähäsen sellainen, itseään etsivä poikamies vielä.
Joten totean hänen olevan varsin neutraalia palstamateriaalia.
Väittäisin kuitenkin, että tuo hänen yksilöuskonsa tulee vielä kokemaan järkytyksen, kun tarpeeksi näkee asioita. Yksilöitä on aika vaikea löytää. Naisista ehkä mahdotonta. - Ikis__M
Saman olen huomannut minäkin.
Se on vähäsen sellainen, itseään etsivä poikamies vielä.
Joten totean hänen olevan varsin neutraalia palstamateriaalia.
Väittäisin kuitenkin, että tuo hänen yksilöuskonsa tulee vielä kokemaan järkytyksen, kun tarpeeksi näkee asioita. Yksilöitä on aika vaikea löytää. Naisista ehkä mahdotonta.Totta. voi joutua järkyttymään ja hiljaa itselleen tunnustamaan "Palstan pojat oli oikeassa" tai sitten hirveällä munkilla, koska ei ole vielä toivoaan menettänyt, sattuukin kohtaamaan sen yksi miljoonasta naisen joka tekee sen onnelliseksi ja sitten tietysti omahyväisesti päätyy ajattelemaan että palsta olikin väärässä.
- 1210
Ikis__M kirjoitti:
Totta. voi joutua järkyttymään ja hiljaa itselleen tunnustamaan "Palstan pojat oli oikeassa" tai sitten hirveällä munkilla, koska ei ole vielä toivoaan menettänyt, sattuukin kohtaamaan sen yksi miljoonasta naisen joka tekee sen onnelliseksi ja sitten tietysti omahyväisesti päätyy ajattelemaan että palsta olikin väärässä.
"Palstan pojat"...... "pojat"..... niin....... aivan....... pojat.
Tuurilla ne laivatkin seilaa, mut voihan niitä tulla 3 tarjottimelle kerralla.
- 876
2 kertaa vuodessako täällä yritetään savustaa käyttäjä pois palstalta?
Tuon johtopäätöksen voi helposti tehdä, mutta ihan provo aloitus ja vittuiluahan tuo nyt oli.
Ei mgtow-mies ole sellainen, jolla ei ole mahdollisuutta saada ketään naista. Se tilanne on olosuhteista johtuva pakko eikä oma päätös.
Minä esimekiksi olen mgtow. En suostu naisten hypergamiaan ja maksamaan sitä hintaa mitä naiset vaativat suostuakseen parisuhteeseen.- Hvhpvpvpv
Mgtown elää planeetalla missä ei ketään satuteta, missä nainen ja ja mies ovat henkiolentoja. Kova unelmoimaan, realismi hukassa. Ja taitaa se mielikuvituksen aikaansaama naishahmokin olla vielä hukassa.
Sen verran huono trolli provo ja/tai suuria vaikeuksia luetun ymmärtämisessä tai muita pahoja ongelmia sinulla, ettei tarvitse muuta vastata...... ;P
- Aseksuaalinenmies
Älä sekoita palstan ATM: miä MGTOW miesten joukkoon. MGTOW mies ei itke pillun tai seksin perään. ATM ja MGTOW ovat kaksi täysin eri asiaa ja vain tyhmä yrittää sekoittaa molemmat samaan asiaan.
Itseasiassa monella miehellä MGTOW:ksi tulemisen jälkeen tapahtuu hitaaasti sellainen seksuaalinen kuolema/muuttuminen enemmän aseksuaalin kaltaiseksi. Suurinosa on kyllä saanut seksiä, jopa lapsiakin. Mutta toki on joukossa niitäkin joilla on poikuus tallella, mutta nämä eivät sitä poikuuden säilymistä millään tavalla häpeä, vaan he oppivat olemaan enemmän iloisia poikuuden säilymisestä. Seksistä pidättäytyminen on 100% varma keino välttyä elatusmaksuilta, sukupuolitaudeilta, rahan kulutukselta ehkäisyvälineisiin seksin vuoksi jolloin jää paljon enemmän rahaa ja aikaa parempiinkin/hyödyllisempiinkin asioihin kuin seksi. Seksi ei todellakaan ole mitenkään maailman tärkein asia, eikä siihen liittyvät noin 5 sekunnin "orgasmit" ole jopa vuosien ongelmien arvoisia.
Itse en luokittele itseäni kumpaankaan juokkoon. Mutta rinnastan kyllä sellaiset ihmiset jotka pitävät itseään jonkin sortin mestarina/voittajana vain siksi että he ovat seksiä harrastaneet aivottomiksi, sukupuolielimellä päätöskiä tekeviksi munapäiksi. Enkä henkilökohtaisesti ikinä halua sellaisia ihmisiä edes kaverikseni. Minulta ei kukaan saa seksin harrastamisen tai lisääntymisen vuoksi minkäänlaista kunnioitusta/erityistä kohtelua.
Vaikka tähän maailmaan on synnytty sukupuolielimien kanssa, niin jokainen päättää silti itse että haluaako käyttää sukupuolielimiään seksiä tai lisääntymistä varten. Ei ole mikään pakko tehdä kumpaakaan. Biologia/luonto ei automaattisesti määrää kumpaakaan tapahtumaan, eikä myöskään kenenkään elämäntavoitteeksi. Vaan jokainen päättää täysin itse elämästään ja siitä että kuuluvatko kumpikaan elämäntavoiteisiin vai ei. Muutenkin tarpeeksi vahvoilla motiiveilla voidaan seksivietti tai lisääntymisvietti ohittaa/kuolettaa lähes kokonaan, jos ei onnistu niin silloin motiivit ovat liian heikkoja. OuNou.....ompas taas jollain olut "ikävä" ja "herne nenussa" syndrooman oireita näyttäisi olevan joillakin taas jälleen kerran. ;P
Empä nyt tiedä kannattaako lähteä tähän leikkiin taas mukaan, kun nyt ainakaan ei ole sellaista fiilistä ja energiaa, koska on hieman vetämätön olo eilisten puuhastelujen takia.........tuli mentyä unten maillekin vasta 4-5 aikaan......eikä ollut mitään hurjasteluja, kun en sellaisia harrasta.. ;D
Viestejä näyttää olevan tulleen aika monta myös muiden ketjujen kommentteihini......täytyy nyt katsella miten tässä jaksaa osallistua ja miten palstailuun.......ehkä palailen tähänkin ketjuun, jos tarve vaatii, mutta se on sitten toinen asia, miten ja millä fiiliksellä.... ;P- että.silleen
Anteeksi.
Ei ollut tarkoitus saada tällaista ajojahtia aikaiseksi, kun kerroin omia mietteitäni.
Surkeaa katseltavaa ja kuunneltavaa faijan seura on nyt, juovuksissa on nytkin.
Mun ei olis pitänyt sanoa mitään, ei kertoa mitään...eikä varsinkaan tuntea mitään, koska ei tämä ole mun asiani.
Aikuinen mies on itse pilannut elämänsä, jos se kerta pilalla on, kuten hän sanoo.
Tavallaan hän on oikeassa, ydinperhe on täysin hajalla eikä hän löydä enää paikkaansa siinä. Toki me mukulat käydään täällä hänen luonaan, mutt ei tämä ole "ydinperheen koti".
Käydään emon luona ja siellä asuu "vierasmies", ei sielläkään ole "ydinperheen koti".
Ydinperheestä on vain sirpaleita siellä täällä...kaikki me ollan hävitty jotain.
Ymmärrän hyvin faijan tunteen, mutt asialle ei voi enää tehdä mitään.
Faija purkaa tuskaansa mulle, voin vain kuunnella. En minä pysty parsimaan kokoon sellaista, minkä hän on itse kerran rikkonut.
Se mitä hän kaipaa takaisin; on enää vain kangastus muistoissamme.Moikka....
En ainakaakaan itse koe, että olisit ainakaan minulta anteeksi pyyntöä velkaa, näistä kommenteistasi mitä olet tuolla nimimerkillä nyt tähän ketjuun kirjoittanut - vastasin sinulle johonkin toiseen ketjuun jo hieman tätäkin asiaa sivuten jotain....
Ymmärrän kyllä hyvin mistä olet puhunut tässä ketjussa.....todella surullisia asioita....mutta oliko sinulla jotain kysymyksiä minulle?- siitä en nyt sitten saanut ihan selvää...
Epäilisin myös, että olet nyt sotkenut hieman asioita, vaikka en olekaan ihan varma, koska en ole MGTOW "lahkolaisuuteen" ja ideologiaan oikeasti perehtynyt oikeastaan yhtään.....mutta jotenkin minulla on sellainen kuva, että jopa ne ketkä ovat ns. "puhtaita" liikkeen edustajia, eivät täytä automaattisesti noita kuvailemiasi juttuja, vaan kaikenlaisia tallustelijoita löytyy heistäkin, niin kuin muistakin miehistä, jotka noudattavat taas jotain muita juttuja, eli on laidasta laitaan erillaisia käytösmalleja ja yksilöitä....
Kuspäiset yksilöt ovat kuspäisiä yksilöitä, pahat pahoja, hyvät hyviä, pettäjät pettäjiä jne., eli en nyt oikein osaa yhdistää tuollaisia asioita mihinkään ryhmään suoraan, vaan kaikkia löytyy muistakin ryhmistä.......niin "feministeistä" ja "valkoritareista", kuin kaikista muistakin ryhmistä, eivätkä nämä asiat taaskaan ole sukupuolisidonnaisia ja sidottavissa mihinkään tiettyyn "ryhmään", samat asiat koskevat niin naisia, kuin miehiäkin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724164Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963587Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363309- 512830
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182309- 402248
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222042- 201554
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121500Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321486