Mitä miehet haluaisitte naisten elämästä?

Bi-nainen

Kun niin moni(?) valittaa, että naisilla on paljon helpompaa, niin mitä haluaisitte itsellenne naisten elämästä? Paljon helppoa irtoseksiä? Mutta samalla tulisi se "huoran" eli "huonon naisen/miehen" maine, mitäs siitä tykkäisitte?

Entä mitä muuta haluaisitte?

78

301

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HC-ATM

Haluaisin että kaikki muut ihmiset eivät nauraisi päin naamaa pituudelleni. Naisenhan on OK olla alle 180cm pitkä.

• selvennystä

Nauraako _kaikki_ muut kun ulkona liikut? Kattoo ja osoittelee tien toiselta puolelta? Missä tuollaisia ihmisiä on? Ootko varma, että se on just pituus? Ettei ole unohtunut hassu kanahattu päähän?

• HC-ATM

No ainakin periaatteessa niin voisi käydä. Olen jo valmistunut yliopistolta ja nykyisen työni pystyn pitkälti hoitamaan kotoa käsin. Eihän sitä alle 180-senttisenä miehenä kehtaa ihmisten ilmoilla liikkua yhtään enempää kuin on pakko. Naisena elämä olisi niin paljon helpompaa.

• 119
        HC-ATM kirjoitti:

No ainakin periaatteessa niin voisi käydä. Olen jo valmistunut yliopistolta ja nykyisen työni pystyn pitkälti hoitamaan kotoa käsin. Eihän sitä alle 180-senttisenä miehenä kehtaa ihmisten ilmoilla liikkua yhtään enempää kuin on pakko. Naisena elämä olisi niin paljon helpompaa.

Kuinka lyhyt sä sitten oikein olet (150 cm?) kun tuo pituus on noin valtava trauma sulle? Kaikki sukulaismieheni ovat alle 180 senttisiä, ja kehtaavat ihan hyvin ihmisten ilmoilla liikkua. Yksi serkuistani on naimisissa itseään pidemmän, kauneuskilpailuihin osallistuneen naisen kanssa.

• tarralenkkari666

Toisaalta pitkiä naisia haukutaan sitten...myös tällä palstalla.

• ATM-automaatti
        tarralenkkari666 kirjoitti:

Toisaalta pitkiä naisia haukutaan sitten...myös tällä palstalla.

Ja missä muka? En muista että ketään naista olisi haukuttu nimen omaan hänen pituutensa vuoksi.

• 398

En usko tuohon lyhyelle miehelle naureskeluun. Yleensäkään muut kadulla kulkijat eivät kovin paljon jaksa kiinnostaa. Tuskin kukaan naureskeli Arvo Ylpöllekään kovin paljoa, ainakaan pituuden tähden. Naisiakin tuo tuntui saavan.

• Ex----------PUA
        ATM-automaatti kirjoitti:

Ja missä muka? En muista että ketään naista olisi haukuttu nimen omaan hänen pituutensa vuoksi.

Ei missään, mutta koska kyseessä on feministi., on valehtelu/ niin mutkun naisetkin-defenssi hänestä moraalisesti ok.

• HC-ATM
        119 kirjoitti:

Kuinka lyhyt sä sitten oikein olet (150 cm?) kun tuo pituus on noin valtava trauma sulle? Kaikki sukulaismieheni ovat alle 180 senttisiä, ja kehtaavat ihan hyvin ihmisten ilmoilla liikkua. Yksi serkuistani on naimisissa itseään pidemmän, kauneuskilpailuihin osallistuneen naisen kanssa.

Olen n. 175cm pitkä. Naiset näkevät miehen pituuden millimetrin tarkkuudella ja millimetrikin alle 180 senttimetrin raakkaa miehen automaattiseti HC-ATM -tasolle.

• rehellinenitsellesi
        HC-ATM kirjoitti:

Olen n. 175cm pitkä. Naiset näkevät miehen pituuden millimetrin tarkkuudella ja millimetrikin alle 180 senttimetrin raakkaa miehen automaattiseti HC-ATM -tasolle.

Olet ihan normaalin pituinen mies ts. eikö tuo juuri ole suomalaisen miehen keskipituus. Eli et ole lyhyt. En usko ollenkaan, että ongelma on pituudessa.

• mythbuster

Haluaisin että olisin edes jossain määrin arvokas ja kiinnostava omana itsenäni, en pelkästään suoritusteni kautta. Eivät naiset ole "ilmaa" samalla tavalla kuin mies on omana itsenään, omaa elämäänsä elämällä.

• pillujaulkonäkö

Että mikäkö naisessa kiinnostaa? No pilluhan se eikä mikään oma itse! Ja sekin vain alle 25-vuotiailla naisilla, kun muut on hirveitä sotanorsuja?

Vai kenelle sä haluisit olla kiinnostava? Medialle? Tosi-tv:n kauneusohjelmien tuottajille?

• mythbuster
        pillujaulkonäkö kirjoitti:

Että mikäkö naisessa kiinnostaa? No pilluhan se eikä mikään oma itse! Ja sekin vain alle 25-vuotiailla naisilla, kun muut on hirveitä sotanorsuja?

Vai kenelle sä haluisit olla kiinnostava? Medialle? Tosi-tv:n kauneusohjelmien tuottajille?

Tiesin kyllä että tätä tässä keskustelussa haetaan, mutta ajattelin vastata siitä huolimatta. Minä olen ollut kiinnostunut naisista, ihmisinä, naisina, romanttisessa mielessä, lähtökohtaisesti jo hyvää ajatellen. Joskus olen sen myös osoittanut. Mitä olen saanut takaisin? En ainakaan sitä samaa.

• 413
        mythbuster kirjoitti:

Tiesin kyllä että tätä tässä keskustelussa haetaan, mutta ajattelin vastata siitä huolimatta. Minä olen ollut kiinnostunut naisista, ihmisinä, naisina, romanttisessa mielessä, lähtökohtaisesti jo hyvää ajatellen. Joskus olen sen myös osoittanut. Mitä olen saanut takaisin? En ainakaan sitä samaa.

Jos sinä olet kiinnostunut naisista omina itsenään, se ei tarkoita , että sinusta kiinnostuttaisiin samalla tavalla jos olisit nainen. Tuollaista kiinnostusta ei nimittäin naisiin kohdisteta. He ovat "arvokkaita" vain näyttelyesineinä ja pilluina.
        Kyllä kuule maailmassa ihan varmasti jossakin piileksii nainen, joka on kiinnostunut miehistä omina itsenään, ja suree sitä ettei ole näille mikään muu kuin pillu. Tuota sinäkin joutuisit naisena suremaan.

• mythbuster
        413 kirjoitti:

Jos sinä olet kiinnostunut naisista omina itsenään, se ei tarkoita , että sinusta kiinnostuttaisiin samalla tavalla jos olisit nainen. Tuollaista kiinnostusta ei nimittäin naisiin kohdisteta. He ovat "arvokkaita" vain näyttelyesineinä ja pilluina.
        Kyllä kuule maailmassa ihan varmasti jossakin piileksii nainen, joka on kiinnostunut miehistä omina itsenään, ja suree sitä ettei ole näille mikään muu kuin pillu. Tuota sinäkin joutuisit naisena suremaan.

Ihan vääristynyt maailmankuva sinulla, mutta sitähän se katkeruus teettää - siinä unohtuu helposti mm. se että miehet ne parisuhteet yleensä alulle laittavat ja on niissä suhteissa yleensä aika paljon muutakin kuin pillu.

• 413
        mythbuster kirjoitti:

Ihan vääristynyt maailmankuva sinulla, mutta sitähän se katkeruus teettää - siinä unohtuu helposti mm. se että miehet ne parisuhteet yleensä alulle laittavat ja on niissä suhteissa yleensä aika paljon muutakin kuin pillu.

Maailmankuvani ei ole yhtään sen vääristyneempi kuin sinullakaan. Sinähän väität, että miehiä ei arvosteta omana itsenään, mutta naisia mukamas sen sijaan arvostettaisiin tuolla perusteella. Oma katkeruutesi on pajon vahvempaa kuin minulla.
        Nimenomaan tätä palstaa lukiessa tulee täysin selväksi, ettei naisella ole (ainakaan tämän palstan miehille) mitään arvoa muuta kuin näyttelyesineenä ja pilluna.

• mythbuster
        413 kirjoitti:

Maailmankuvani ei ole yhtään sen vääristyneempi kuin sinullakaan. Sinähän väität, että miehiä ei arvosteta omana itsenään, mutta naisia mukamas sen sijaan arvostettaisiin tuolla perusteella. Oma katkeruutesi on pajon vahvempaa kuin minulla.
        Nimenomaan tätä palstaa lukiessa tulee täysin selväksi, ettei naisella ole (ainakaan tämän palstan miehille) mitään arvoa muuta kuin näyttelyesineenä ja pilluna.

Etkö ota huomioon sitä mahdollisuutta että tässä kohtaa maailma vaan on epäreilu miehiä kohtaan? Olen minä jo jonkin aikaa elänyt miehen elämää ja huomannut että mahdollinen arvoni perustuu suorituksiin ja tekoihin. Olen kuullut että naisia tullaan jopa iskemään - eikö se ole jo jotain? Joskus näistä lähestymisistä syntyy jopa parisuhteita - silloinhan naisella on ollut arvoa omana itsenään ja hän on ollut jo lähtökohtaisesti kiinnostava kumppaniehdokas.

• 413
        mythbuster kirjoitti:

Etkö ota huomioon sitä mahdollisuutta että tässä kohtaa maailma vaan on epäreilu miehiä kohtaan? Olen minä jo jonkin aikaa elänyt miehen elämää ja huomannut että mahdollinen arvoni perustuu suorituksiin ja tekoihin. Olen kuullut että naisia tullaan jopa iskemään - eikö se ole jo jotain? Joskus näistä lähestymisistä syntyy jopa parisuhteita - silloinhan naisella on ollut arvoa omana itsenään ja hän on ollut jo lähtökohtaisesti kiinnostava kumppaniehdokas.

Oletko tosiaan sitä mieltä, että maailma on epäreilu miehiä kohtaan, kun heitä ei kohdella pelkkänä dildona, jota naiset käyvät väliaikaiseksi huvikseen iskemässä?
        Minäkin olen elänyt jonkin aikaa naisen elämää, ja huomannut että mahdollinen arvoni perustuu ikääni-ulkonäkööni-ja haaroväliini.
        Minulle se ei ole "jo jotakin", että känniääliöt tulevat iskemään helpon pillun toivossa. (Eivät he kyllä yleensä tulekaan, kun en pukeudu provosoivasti, mutta sitten minua ei huomata lainkaan.)

• mythbuster
        413 kirjoitti:

Oletko tosiaan sitä mieltä, että maailma on epäreilu miehiä kohtaan, kun heitä ei kohdella pelkkänä dildona, jota naiset käyvät väliaikaiseksi huvikseen iskemässä?
        Minäkin olen elänyt jonkin aikaa naisen elämää, ja huomannut että mahdollinen arvoni perustuu ikääni-ulkonäkööni-ja haaroväliini.
        Minulle se ei ole "jo jotakin", että känniääliöt tulevat iskemään helpon pillun toivossa. (Eivät he kyllä yleensä tulekaan, kun en pukeudu provosoivasti, mutta sitten minua ei huomata lainkaan.)

Harmillista sinun kannalta, mutta ei tuo ole koko totuus, ei lähimainkaan. Eikä minun tilanteenikaan edusta koko miessukupuolta, mutta onhan se nyt ihan kiistaton fakta että miesten puolelta myös ne vakavammat tutustumisyritykset enimmäkseen tulevat vaikka ne eivät juuri sinuun kohdistuisikaan.

• Kilttiatm

Haluaisin naisen elämään, en naisen elämää. Eikös sitä parisuhteessa voi tehdö kopromissejä ja hyväksyä toisen tekemisiä ja juttuja. En halua määräillä naista, voi olla yhteisiä harrastuksia ja sellasta mut naiset haluaa vaan juoppojen miesten lapsia hoitaa.

• 102

No sinä et sitten vissiinkään kuulu niihin jotka valittavat "kuinka paljon helpommalla naiset pääsevät".

• anti_atm

Minkä takia minusta kiinnostunut nainen sitten haluaisi hoitaa lastani vaikka en ole juoppo?

• helmiä.sioille

Yksinkertaisemmat aivot tai sen kyvyn näytellä yksinkertaista. Elämä olisi paljon helpompaa tyhmempänä. Voisi aina heittäytyä avuttomaks kun ei huvittaisi ratkaista jotain ongelmaa. Ja aina joku valkoritari(mgtow, tai mikä se nyt oli) tulisi ja hoitais homman himaan. :D

• 515

Ymmärrät kai, että sinulta vaadittaisiin myös nuoruutta ja kauneutta, saadaksesi noita valkoritaripalveluita? Ei pelkkä naiseksi syntyminen siihen riitä.

• että.silleen

Etpä taida oikein ymmärtää tuota "MGTOW" käsitettä..."Miehet Jotka Kulkevat Omia Polkujaan"... Ovat myös esim. perheellisiä "poikamiehiä"...perhe toisaalla mutt kaikki kaks jalkaset naaraat kiinnostaa, lukuun ottamatta luultavasti naapurin kanalaa! En tiedä onko heillä oikein pisteiden laskentaa "kaadoista", mutt en ihmeenä sitäkään pitäisi! Varsinainen "sikakerho" mihin ukkomiehetkin osallistuu.

Mä olen käsittänyt et kaikki ei misogyyniset miehet ovat tämän palstan mukaan; Valkoritareita.

• 1417
        että.silleen kirjoitti:

Etpä taida oikein ymmärtää tuota "MGTOW" käsitettä..."Miehet Jotka Kulkevat Omia Polkujaan"... Ovat myös esim. perheellisiä "poikamiehiä"...perhe toisaalla mutt kaikki kaks jalkaset naaraat kiinnostaa, lukuun ottamatta luultavasti naapurin kanalaa! En tiedä onko heillä oikein pisteiden laskentaa "kaadoista", mutt en ihmeenä sitäkään pitäisi! Varsinainen "sikakerho" mihin ukkomiehetkin osallistuu.

Mä olen käsittänyt et kaikki ei misogyyniset miehet ovat tämän palstan mukaan; Valkoritareita.

Saman käsityksen "valkoritareista" olen minäkin palstaa lukiessanni saanut. Palstalaisten mukaan miesten kuuluu vihata naisia, muuten he ovat tavalla tai toisella halveksittavia.

• Taas on näämmä papupellolla imetty herneitä nenään ihan itse....Oi Voi.... ;P

• 1417 kirjoitti:

Saman käsityksen "valkoritareista" olen minäkin palstaa lukiessanni saanut. Palstalaisten mukaan miesten kuuluu vihata naisia, muuten he ovat tavalla tai toisella halveksittavia.

Sinä ja edellinen taidatte olla aikamoisia niputtajia, mutta eihän siinä mitään, että tekee samaa mitä ne joita syyttää.....vai onko sittenkin?

• että.silleen
        MGTOW kirjoitti:

Sinä ja edellinen taidatte olla aikamoisia niputtajia, mutta eihän siinä mitään, että tekee samaa mitä ne joita syyttää.....vai onko sittenkin?

Kuules sulla saattaa olla ihan oma käsitys tosta kirjain yhditelmästä, mulla taas omani. Ollaan varmaan käsitelty asiaa muutamaan kertaan...mä olen sen laukonut niin monta kertaa täällä; ettei se voi olla mikään yllätys!

Voihan se olla "työtapaturma" sulle...ajattelemuuttaan otettu väärä kirjain yhdistelmä ...tai ihan tahallaan tehty testi...Moniko kurppa kävelee ansalankaan?

Mulle ihan sama kumpi olet, sinä osaat kuitenkin käyttäytyä. Mä pidän kyllä puoleni aina, enkä koe sua mitenkään pahana uhkana MGTOW:na.
        Ihan reilusti ilmaistuna; minä pidän sinusta jostain syystä, vaikka sunsta ei ota pirukaan selvää...

Pitää myös muistaa ett mulle olet; "Pullo", jonka päällä on varoitus MYRKYSTÄ!
        Tulella on kiva leikkiä, jos ei kosketa liekkiä niin polta sormiaan, vai mitä? ;)
        Mun pitää tunnustaa ett nyt en ymmärrä ihan viestiä..."vai onko sittenkin?"

• että.silleen kirjoitti:

Kuules sulla saattaa olla ihan oma käsitys tosta kirjain yhditelmästä, mulla taas omani. Ollaan varmaan käsitelty asiaa muutamaan kertaan...mä olen sen laukonut niin monta kertaa täällä; ettei se voi olla mikään yllätys!

Voihan se olla "työtapaturma" sulle...ajattelemuuttaan otettu väärä kirjain yhdistelmä ...tai ihan tahallaan tehty testi...Moniko kurppa kävelee ansalankaan?

Mulle ihan sama kumpi olet, sinä osaat kuitenkin käyttäytyä. Mä pidän kyllä puoleni aina, enkä koe sua mitenkään pahana uhkana MGTOW:na.
        Ihan reilusti ilmaistuna; minä pidän sinusta jostain syystä, vaikka sunsta ei ota pirukaan selvää...

Pitää myös muistaa ett mulle olet; "Pullo", jonka päällä on varoitus MYRKYSTÄ!
        Tulella on kiva leikkiä, jos ei kosketa liekkiä niin polta sormiaan, vai mitä? ;)
        Mun pitää tunnustaa ett nyt en ymmärrä ihan viestiä..."vai onko sittenkin?"

Niputukseen puutuin, koska molemmissa kommenteissa oli taas niptusta, eli tehtiin jostain ryhmästä olettamus, että kaikki ovat jotain samaa "sopulilaumaa"......

En tiedä tarkkoja määritteitä tuolle termille, mutta en ole kyllä saanut sellaista käsitystä, että edes "lahkolaiset", jotka noudattaisivat ideologiaa sanasta sanaan olisivat tuollaisia, en kyllä jaksa edes perehtyä........mutta kuitenkin olen lähes varma, että tulkintasi on virheellinen vaikka se koskisikin ns. "tosi lahkolaisia".

Minäkin pidän sinusta, ehkä se kertoo vain siitä, että ymmärrämme toisiamme jne....

Mitään ansalankoja en virittele ja hyvä se on jos piru ei minusta selvää saa, eipähän pääse niin helpolla yllättämään.... ;D

Olen tarvittaessa "nektariinia" tai "myrkkyä".........riippuu onko pullon avaaja hyvä vaiko paha.... ;P

En tykkää leikkiä "tulella" (ihmisillä).......ei toimi mulla, saan siitä vain pahoja fiboja....ja hyvä niin, koska ei tarvitse pelätä että satuttaa ketään "hyvistä" ainakaan liikaa tai tarpeettomasti.....

Tuo "...onko sittenkin?" toteamus oli vain heitto juurikin siihen, että monikaan ei huomaa, että harrastaa ihan samaa mitä vastapuolikin ja se mistä heitä on "syyllistämässä".......eli juurikin niputtamisesta, yksinkertaistamisesta ja yleistämisestä........niinhän tekin juuri teitte, jos nyt luette ajatuksella kommenttinne....

....mulla on hieman väsähtänyt olo, joten katsotaan miten päivä tästä soljuu eteenpäin...

Hyvää päivän jatkoa sinulle..... =)

• selventäjä

"kyvyn näytellä yksinkertaista"

Hyvinhän toi jo sulta taittuu ;)

• helmiä.sioille
        MGTOW kirjoitti:

Niputukseen puutuin, koska molemmissa kommenteissa oli taas niptusta, eli tehtiin jostain ryhmästä olettamus, että kaikki ovat jotain samaa "sopulilaumaa"......

En tiedä tarkkoja määritteitä tuolle termille, mutta en ole kyllä saanut sellaista käsitystä, että edes "lahkolaiset", jotka noudattaisivat ideologiaa sanasta sanaan olisivat tuollaisia, en kyllä jaksa edes perehtyä........mutta kuitenkin olen lähes varma, että tulkintasi on virheellinen vaikka se koskisikin ns. "tosi lahkolaisia".

Minäkin pidän sinusta, ehkä se kertoo vain siitä, että ymmärrämme toisiamme jne....

Mitään ansalankoja en virittele ja hyvä se on jos piru ei minusta selvää saa, eipähän pääse niin helpolla yllättämään.... ;D

Olen tarvittaessa "nektariinia" tai "myrkkyä".........riippuu onko pullon avaaja hyvä vaiko paha.... ;P

En tykkää leikkiä "tulella" (ihmisillä).......ei toimi mulla, saan siitä vain pahoja fiboja....ja hyvä niin, koska ei tarvitse pelätä että satuttaa ketään "hyvistä" ainakaan liikaa tai tarpeettomasti.....

Tuo "...onko sittenkin?" toteamus oli vain heitto juurikin siihen, että monikaan ei huomaa, että harrastaa ihan samaa mitä vastapuolikin ja se mistä heitä on "syyllistämässä".......eli juurikin niputtamisesta, yksinkertaistamisesta ja yleistämisestä........niinhän tekin juuri teitte, jos nyt luette ajatuksella kommenttinne....

....mulla on hieman väsähtänyt olo, joten katsotaan miten päivä tästä soljuu eteenpäin...

Hyvää päivän jatkoa sinulle..... =)

Okei..

kyllähän mäkin voisin esittää koko maailmaa ymmärtävää ja syleilevää tyyppiä... Mä en vaan jaksa. Elämä on paljon kivempaa ja helpompaa omana kyynisenä itsenä kuin sinuna, joka kuvittelee kulkevansa omia polkuja...

• helmiä.sioille kirjoitti:

Okei..

kyllähän mäkin voisin esittää koko maailmaa ymmärtävää ja syleilevää tyyppiä... Mä en vaan jaksa. Elämä on paljon kivempaa ja helpompaa omana kyynisenä itsenä kuin sinuna, joka kuvittelee kulkevansa omia polkuja...

Mitäs olet taas pistänyt poskeesi, eihän tuo viesti ollut edes sinulle osoitettu vaan tämä oli sinulle, http://keskustelu.suomi24.fi/t/13888275/mita-miehet-haluaisitte-naisten-elamasta#comment-81261219

"Elämä on paljon kivempaa ja helpompaa omana kyynisenä itsenä"

Siis tottakai se on helpompaa olla sitä mitä oikeasti on, sehän on sanomattakin selvä........ihme logiikka???

"kyllähän mäkin voisin esittää koko maailmaa ymmärtävää ja syleilevää tyyppiä... "

Outoa tekstiä, joka on vain sinun harhaisen mielen sopukoissa......enhän minä tuollainen ole, muuta kuin ehkä siellä sinun harhaisessa mielessä ja/tai yrität jotain ihme sekavaa sontaa ilmoille, missä ei ole päätä eikä häntää.....

Minä olen mitä olen ja sinä olet mitä sinä olet......joten molempien polku on ihan täysin omiamme - hauskinta tässä on se, etten minä kiistä sinun olevan mitä olet, vaan sinä siihen syyllistyt............voiko jollain olla noin pahasti tuskaa olla omalla polullaan, että pitää huudella sieltä muille heidän olevan väärällä polulla ja sitten pahoittaa mielensä, kun huomaa muiden haluttomuuden tulla sinne itse valitsemalleen polulle???

Mutta sitten taas todellisuuteen, eli trollimainen kommenttisi haisee trollilta tai sitten olet vain tuollainen.......ihan sama... tulipahan sitten taas syötettyä trollia tai jotain muuta hyvin erillaista tallustelijaa...

• helmiä.sioille
        MGTOW kirjoitti:

Mitäs olet taas pistänyt poskeesi, eihän tuo viesti ollut edes sinulle osoitettu vaan tämä oli sinulle, http://keskustelu.suomi24.fi/t/13888275/mita-miehet-haluaisitte-naisten-elamasta#comment-81261219

"Elämä on paljon kivempaa ja helpompaa omana kyynisenä itsenä"

Siis tottakai se on helpompaa olla sitä mitä oikeasti on, sehän on sanomattakin selvä........ihme logiikka???

"kyllähän mäkin voisin esittää koko maailmaa ymmärtävää ja syleilevää tyyppiä... "

Outoa tekstiä, joka on vain sinun harhaisen mielen sopukoissa......enhän minä tuollainen ole, muuta kuin ehkä siellä sinun harhaisessa mielessä ja/tai yrität jotain ihme sekavaa sontaa ilmoille, missä ei ole päätä eikä häntää.....

Minä olen mitä olen ja sinä olet mitä sinä olet......joten molempien polku on ihan täysin omiamme - hauskinta tässä on se, etten minä kiistä sinun olevan mitä olet, vaan sinä siihen syyllistyt............voiko jollain olla noin pahasti tuskaa olla omalla polullaan, että pitää huudella sieltä muille heidän olevan väärällä polulla ja sitten pahoittaa mielensä, kun huomaa muiden haluttomuuden tulla sinne itse valitsemalleen polulle???

Mutta sitten taas todellisuuteen, eli trollimainen kommenttisi haisee trollilta tai sitten olet vain tuollainen.......ihan sama... tulipahan sitten taas syötettyä trollia tai jotain muuta hyvin erillaista tallustelijaa...

Muutaman lasillisen punkkua ja pari olutta.

Mut paljon mielenkiintoisempaa on se, että mitä troppeja sinä vedät? M ä haluun samanlaisia. Haluan päästä samoihin sfääreihin sun kans... :D

• ranskisviivoin

-Naisilla on pienempi työttömyysaste, joten todennäköisemmin olisin töissä, sillä nyt olen työtön
      - Kyllä seurustelukumppanin löytäisin helpommin, sillä naisille tehdään aloitteita enemmän myös seurustelukumppanimielessä
      -Eläisin varmaan pidempään, jos olisin nainen.

• 1716

Mitä onnellista siinä pidempään elämisessä on? Saat "nauttia" kivuista ja säryistä, oman määräysvaltasi menettäneenä, joitakin vuosia pitempään, kuin miehenä. Minä ainakin kadehdin miehiä siitä, ettei heidän (tilastollisesti) tarvitse elämänsä ehtoota kitua yhtä pitkään kuin naisten.

• eisepituusvaanlaatu

Hyvä kommentti 1716. Itsekin, kun olen muutaman vanhuksen viimeisiä elinvuosia saanut seurata niinvoin sanoa, että mielummin kuolisin hieman nuorempana, järki vielä jollakin lailla päässä ja ilman kipuja ja tuskia. Äkillinen sydänkohtaus vaikka.

• Gammaromeo

Ei ole automatia yksilötasolla, että vanhan ihmisen/naisen/miehen viimeiset vuodet ovat sairaita. Toivon ettei omalla kohdallani ole niin riippumatta siitä kuinka vanhaksi elän. Ihan yhtä laillahan viimeiset vuodet voivat olla kivualiaita sukupuolesta riippumatta? Voi tietysti olla niin, että heikossa kunnossa elävien vanhojen naisten "henkilöelinvuosia" on enemmän kuin miesten vastaavia. Pitkää elämää kuitenkin useampi tietoisesti tavoittelee kuin lyhyttä elämää.

Jos elää pitkään, niin sitä laatuakin ehtii todennäköisesti summautua enemmän.

• Ex----------PUA
        1716 kirjoitti:

Mitä onnellista siinä pidempään elämisessä on? Saat "nauttia" kivuista ja säryistä, oman määräysvaltasi menettäneenä, joitakin vuosia pitempään, kuin miehenä. Minä ainakin kadehdin miehiä siitä, ettei heidän (tilastollisesti) tarvitse elämänsä ehtoota kitua yhtä pitkään kuin naisten.

Naiset elävät pidempään, mutteivat osaa olla siitäkään kiitollisia.

Naisista uhriutuminen on kuitenkin se kaikista tärkein asia elämässä.

• Totanoinnii
        Ex----------PUA kirjoitti:

Naiset elävät pidempään, mutteivat osaa olla siitäkään kiitollisia.

Naisista uhriutuminen on kuitenkin se kaikista tärkein asia elämässä.

Niimpä niin. Naisten pitäisi olla kärsimyksistä kiitollisia. Miksi miehet valittavat omista kärsimyksistään? Mikseivät he ole niistä kiitollisia?

• Totanoinnii
        Gammaromeo kirjoitti:

Ei ole automatia yksilötasolla, että vanhan ihmisen/naisen/miehen viimeiset vuodet ovat sairaita. Toivon ettei omalla kohdallani ole niin riippumatta siitä kuinka vanhaksi elän. Ihan yhtä laillahan viimeiset vuodet voivat olla kivualiaita sukupuolesta riippumatta? Voi tietysti olla niin, että heikossa kunnossa elävien vanhojen naisten "henkilöelinvuosia" on enemmän kuin miesten vastaavia. Pitkää elämää kuitenkin useampi tietoisesti tavoittelee kuin lyhyttä elämää.

Jos elää pitkään, niin sitä laatuakin ehtii todennäköisesti summautua enemmän.

Melko harvinaisia ovat ne teräsmummot ja -vaarit, jotka kivuttoman- sekä dementoitumattoman vanhuuden saavat elää.

• Gammaromeo

Ei minulla mitään tilastoja ole tähän asiaan. Mutta aina joskus eri asiayhteyksissä mainitaan jonkun kuolleen äkillisesti ja siitä tulee oletus ei pitkäaikaisesta sairastamisesta. Kyseessä on tosin myös toisinaan alle kansaneläkeikärajaa nuorempi henkilö.

Ainakin itse meinaan ne vanhuuden tuskatkin kestää kuin mies, jos niitä on tullakseen. En tosin tiedä, että kestäisinkö jos olisin nainen, kun naiselta "lainattavia" ominaisuuksia tässä ketjussa pohditaan.

• Totanoinnii
        Gammaromeo kirjoitti:

Ei minulla mitään tilastoja ole tähän asiaan. Mutta aina joskus eri asiayhteyksissä mainitaan jonkun kuolleen äkillisesti ja siitä tulee oletus ei pitkäaikaisesta sairastamisesta. Kyseessä on tosin myös toisinaan alle kansaneläkeikärajaa nuorempi henkilö.

Ainakin itse meinaan ne vanhuuden tuskatkin kestää kuin mies, jos niitä on tullakseen. En tosin tiedä, että kestäisinkö jos olisin nainen, kun naiselta "lainattavia" ominaisuuksia tässä ketjussa pohditaan.

Moni muukin varmaan "aikoo" kovastikin kestää vanhuudentuskansa! Aikominen on niin kovin helppoa siinä vaiheessa, kun niistä tuskista ei ole vielä mitään kokemusta. Meidän terveydenhoidossamme kipulääkitystä pihdataan viimeiseen asti, ja tällainen talouslama varmaan pakottaa siihen vielä enenevässä määrin. On kuitenkin sydäntäsärkevää seurata sivusta, voimatta tehdä mitään, kun vanhuksilta ja sairailta evätään tehokas kipulääkitys.

• MiesTäälläVastaa
        Gammaromeo kirjoitti:

Yleensä miehet/"miehet" ovat niitä jotka eivät kestä valittamatta pieniäkään kipuja ja naiset ovat valittajia jos valittavat kovia tuskiaan. Samaa mieltä kuin Totanoinnii kaikista "sankareista" jotka rohkeasti aikovat kestää kaikki vanhuuden- ja muutkin kivut.

• Gammaromeo
        Totanoinnii kirjoitti:

Moni muukin varmaan "aikoo" kovastikin kestää vanhuudentuskansa! Aikominen on niin kovin helppoa siinä vaiheessa, kun niistä tuskista ei ole vielä mitään kokemusta. Meidän terveydenhoidossamme kipulääkitystä pihdataan viimeiseen asti, ja tällainen talouslama varmaan pakottaa siihen vielä enenevässä määrin. On kuitenkin sydäntäsärkevää seurata sivusta, voimatta tehdä mitään, kun vanhuksilta ja sairailta evätään tehokas kipulääkitys.

En voi kaikkien muiden puolesta vastata. Tiedän olevani keskimääräistä päättäväisempi henkilö itse, myös kivun siedossa, mihin asia perustuu. Ja voihan se siltikin olla että kuolen ihan yllättäen. Lähtökohtaisesti kuitenkin tavoittelen pitkää elämää.

Erityisen positiivisia tällä palstalla ei olla, koska tuodaan vanhuuden vaivoja esiin. Asiaa en kyllä kiellä. Onneksi ne ovat vasta sen ajan murheita. Nyt keskityn muihin asioihin.

• that.feel.when

Haluaisin tuntea olevani haluttu, haluaisin edes joskus vastakaikua niiltä ihmisiltä joista kiinnostun.

• 183

Oletko niin komea ja nuori, että voisit olettaa naisena olevasi myöskin riittävän kaunis ja nuori, herättääksesi vastakaikua niissä ihmisissä joista itse kiinnostut?

• Haluaisin naisen elämään. :3

• no.trollolloo

Kuukautiset!

• jee-jee-jee

Ja synnytyskivut!

• Ja pienemmät aivot!

• hc-ätämi_

Jatkuva huomio miehiltä olisi jo yksissään itsetuntoa kohottava tekijä. Seuraa saadakseni riittäisi se että menisin baariin notkumaan, mutta koska en pitäisi baarielämästä niin tekisin nettiin treffiprofiileja joihin toisin kuin miehenä ollessa tulisi yhteydenottoja. Minusta oltaisiin kiinnostuneita ihan oman itseni takia eikä rahan ja statuksen puute haittaisi. Huonosta itsetunnosta ei myöskään olisi haittaa ja seuraa voisi löytyä jopa masentuneena.

Harrastaisin tietenkin seksiä paljon, koska miksi pidätellä itseään joidenkin ikivanhojen moraalisääntöjen tai ahdasmielisten ihmisten takia. Eli huoran maine ei haittaisi.

Armeijan voisi välttää pelkän sukupuolen nojalla eikä tarvitsisi tuhlata vuotta elämästään mihinkään muuhun vastaavaan. Naisellisuuteni ei myöskään olosi kiinni jonkun vastaavan suorittamisesta.

Jos olisin säilynyt neitsyenä kolmenkympin tienoille (mikä olisi naisena erittäin epätodennäköistä) niin se ei alentaisi ihmisarvoani vaan päin vastoin olisi monien miesten silmissä hieno asia.

Naisena minun ei oletettaisi maksavan sekä deittini että itseni illallista, elokuvalippuja tai muuta vastaavaa vain sukupuoleni takia.

Minun ei pitäisi osata "naisten töitä" niin kuin miehen pitää osata "miesten työt" sillä niitä ei enää nykyään ole feminismin julistaman tasa-arvon ansiosta, mutta jostain kumman syystä sama logiikka ei koske miehiä.

• Hyvin kirjoitettu. Tuossa on tasa-arvoa vaativille feministeille ajateltavaa. Tai itse asiassa he ymmärtävät nuo asiat täysin, mutta fenimismin pilaamassa yhteiskunnassa ja mediassa noiden asioiden mainitseminen on kiellettyä.

• super-atm kirjoitti:

Hyvin kirjoitettu. Tuossa on tasa-arvoa vaativille feministeille ajateltavaa. Tai itse asiassa he ymmärtävät nuo asiat täysin, mutta fenimismin pilaamassa yhteiskunnassa ja mediassa noiden asioiden mainitseminen on kiellettyä.

Tietynlaisille ihmisille, niin miehille, kuin naisillekin tuossa oli jotain ja toisille taas asiat voivat olla jotain ihan muuta.....

• MGTOW kirjoitti:

Tietynlaisille ihmisille, niin miehille, kuin naisillekin tuossa oli jotain ja toisille taas asiat voivat olla jotain ihan muuta.....

Niin mitä sitten? Viestisi oli jälleen harvinaisen sisällötön.

• super-atm kirjoitti:

Niin mitä sitten? Viestisi oli jälleen harvinaisen sisällötön.

No sitä sitten Tientenkii... ;P

Sen tunnustan, että viestini oli monelle "sisällötön", jopa "tyhjä", eli eipä mulla muuta. ;)

• MGTOW kirjoitti:

No sitä sitten Tientenkii... ;P

Sen tunnustan, että viestini oli monelle "sisällötön", jopa "tyhjä", eli eipä mulla muuta. ;)

Miksi pilaat ihmisten käsityksen siitä mikä on mgtow? Mgtow on harvemmin naiivi ja tyhmä höpöttäjähomo niin kuin sinä.

;) ;) ;) ;P ;P ;) ;) ;P

• super-atm kirjoitti:

Miksi pilaat ihmisten käsityksen siitä mikä on mgtow? Mgtow on harvemmin naiivi ja tyhmä höpöttäjähomo niin kuin sinä.

;) ;) ;) ;P ;P ;) ;) ;P

OuNou.....onko palkokasvi nenussa vai muuten vain taas huono päivä.......mutta määrittäjäksi sinusta ei ole........harmi varmaan, mutta vain henkilökohtainen sellainen, ei voi mitään.

En ole naivi, enkä sinisilmäinen, mutta en myöskään ole täysin toista laitaakaan... ;P

En myöskään ole homo vaan luultavasti enemmän hetero kuin sinä......höpöttäjä olen, joten yksi veikkaus sentään osui, mutta sen tajuamiseen ei varmasti paljon vaadita.... ;D

• MGTOW kirjoitti:

OuNou.....onko palkokasvi nenussa vai muuten vain taas huono päivä.......mutta määrittäjäksi sinusta ei ole........harmi varmaan, mutta vain henkilökohtainen sellainen, ei voi mitään.

En ole naivi, enkä sinisilmäinen, mutta en myöskään ole täysin toista laitaakaan... ;P

En myöskään ole homo vaan luultavasti enemmän hetero kuin sinä......höpöttäjä olen, joten yksi veikkaus sentään osui, mutta sen tajuamiseen ei varmasti paljon vaadita.... ;D

No mieti nyt oikein kunnolla omaa kommenttiasi "Tietynlaisille ihmisille, niin miehille, kuin naisillekin tuossa oli jotain ja toisille taas asiat voivat olla jotain ihan muuta....."

Sama jos minä vastaisin kaikkeen tyyliin: voi se olla noinkin, mutta voi se olla olemattakin, meitä on monenlaisia, kikkeliskokkelis, mielipiteitä on monia, joku on sitä mieltä toinen toista, voin olla tällainen mutta ehkä toisenlainenkin, kuka tietää, kaikki ei tajua mutta minä tajuan, kyllä joo.

Koska kommenttisi ovat tuota tasoa, niin ne jäävät yleensä lukematta.

• super-atm kirjoitti:

No mieti nyt oikein kunnolla omaa kommenttiasi "Tietynlaisille ihmisille, niin miehille, kuin naisillekin tuossa oli jotain ja toisille taas asiat voivat olla jotain ihan muuta....."

Sama jos minä vastaisin kaikkeen tyyliin: voi se olla noinkin, mutta voi se olla olemattakin, meitä on monenlaisia, kikkeliskokkelis, mielipiteitä on monia, joku on sitä mieltä toinen toista, voin olla tällainen mutta ehkä toisenlainenkin, kuka tietää, kaikki ei tajua mutta minä tajuan, kyllä joo.

Koska kommenttisi ovat tuota tasoa, niin ne jäävät yleensä lukematta.

Niih, jos kerran todella hölmösti ja tyhmästi asioita yksinkertaistetaan, niputetaan ja yleistetään, niin niihin pätee tuo ihan sama asia, minkä mainitsitkin.....eli ovat juuri "tuota tasoa", eli ovat vähintään samalla kaavalla "tasottomia" tai "tasollisia"........

Jeps ja tuo on hyvä toteamus, ettei ole pakko lukea jos niistä pahoittaa mielensä, mutta toki se ei tarkoita sitä, ettei saisi nostaa omaa mielipidettä ja näkökantaansa esille, koska meitä on moneen junaan ja lukemattomiin vaunuihin.....jokaiselle jotakin.

Hyvää illan jatkoa ja pahoittelut aiheuttamastani mielipahasta....

• MGTOW kirjoitti:

Niih, jos kerran todella hölmösti ja tyhmästi asioita yksinkertaistetaan, niputetaan ja yleistetään, niin niihin pätee tuo ihan sama asia, minkä mainitsitkin.....eli ovat juuri "tuota tasoa", eli ovat vähintään samalla kaavalla "tasottomia" tai "tasollisia"........

Jeps ja tuo on hyvä toteamus, ettei ole pakko lukea jos niistä pahoittaa mielensä, mutta toki se ei tarkoita sitä, ettei saisi nostaa omaa mielipidettä ja näkökantaansa esille, koska meitä on moneen junaan ja lukemattomiin vaunuihin.....jokaiselle jotakin.

Hyvää illan jatkoa ja pahoittelut aiheuttamastani mielipahasta....

Jos mielestäsi yksinkertaistan jotkut asiat, niin kerro ensin olevasi eri mieltä. Sen jälkeen sanot perustellusti miksi asia ei mielestäsi ole niin kuin sanon.

Pelkkä sanominen "voihan se olla noinkin mutta voihan se olla olematta", tai henkilöhyökkäys ei ole rakentavaa.

• super-atm kirjoitti:

Jos mielestäsi yksinkertaistan jotkut asiat, niin kerro ensin olevasi eri mieltä. Sen jälkeen sanot perustellusti miksi asia ei mielestäsi ole niin kuin sanon.

Pelkkä sanominen "voihan se olla noinkin mutta voihan se olla olematta", tai henkilöhyökkäys ei ole rakentavaa.

Itseasiassa et syyllistynyt nyt mainitsemiini seikkoihin, koska keskitit sinun kommenttisi koskemaan tietynlaisia yksilöitä, eli niihin ketä asia voisi tai voi koskea.

Minun ensimmäinen kommenttini oli epäselkeä, varsinkin jos siitä nyt sellaisen kuvain sai, koska sen piti olla vain toteamus kommentistasi kommenttiin....

Muut kommenttini oli sitten vain kommentteja kommentteihisi, eli ei mitään sen ihmeempää.

Pahoittelut, jos tuli väärin käsityksiä nyt jostain syystä.....

• nahkaapäälle

Jos olisin nainen saisin vapaasti pukeutua nahkahousuihin (joista tykkään tosi paljon) ilman että ollaan heti luulemassa homoksi. Tämä asia ärsyttää tosi paljon.

• Ex----------PUA

Naisethan pelaavat elämää ns. easy moodilla. Joten heille on kaikki helpompaa.

Esim. olisi kiva jos seksi olisi valinta, eikä tuuri- ja työkysymys.

• thinkingthinker

Olen 26v, eli jos nyt oletetaan että olisin naisena top 80% tuntumassa:

- voisin käydä baarissa tai matkoilla, ja naiset lähestyisivät minua
      - minun ei tarvitsisi ottaa sosiaalisia riskejä etenemällä kosketteluun tms, voisin odottaa että nainen aloittaa hipelöimisen ja vieteltyään minut ehdottaa kämpille menoa
      - jos tekisin profiilin nettiin, saisin viestejä ikäisiltäni naisilta
      - voisin olla ujo ja epäitsevarma mutta silti naisten silmissä kiinnostava
      - voisin olla toisinaan väsynyt tai jopa masentunut, ja silti naisten silmissä kiinnostava
      - voisin tehdä mitä haluan, välittämättä rahasta ja statuksesta, ja olla silti naisten silmissä kiinnostava
      - riittäisi kun pysyisin hoikkana, ei tarvitsisi vetää kovia treenejä saadakseni lihaksia joita naiset eivät siltikään huomaa
      - voisin olla introvertti ja viettää suurimman osan ajastani yksin, ja olla silti naisten silmissä kiinnostava
      - voisin seurata johtajaa baarissa ottamatta koskaan alfamaisesti "tilannetta haltuun", ja olla silti naisten silmissä kiinnostava. Minun ei myöskään tarvitsisi kilpailla muiden miesten kanssa siitä kuka ryntää ensimmäisenä rohkeasti ja reippaasti toimimaan
      - ei tarvitsisi osata vaativampia miesten juttuja, riittäisi kun osaisi kenen tahansa sinkun perustaidot eli kokkaamisen ja siivoamisen
      - jos en juuri nyt haluaisi suhdetta, kauniit naiset haluaisivat minut panorinkiinsä, vaikka olisin itse tavis

• Joojoojoojoojoojoojoo

Mitä ne vaativat miesten työt ovat, joita sinulta edellytetään? Kaupunkiasujilla ei sellaisia ainakaan ole.
        Tuokin on melko huvittavaa, että mielestäsi "nainen on kiinnostava omana itsenään", kun hyvin tiedät ettei miehiä kiinnosta naisessa mikään muu kuin pillu. Tuo kohta tekstissäsi tarkoittaa siis, että nainen on pelkkä pillu.

• 1212
        Joojoojoojoojoojoojoo kirjoitti:

Mitä ne vaativat miesten työt ovat, joita sinulta edellytetään? Kaupunkiasujilla ei sellaisia ainakaan ole.
        Tuokin on melko huvittavaa, että mielestäsi "nainen on kiinnostava omana itsenään", kun hyvin tiedät ettei miehiä kiinnosta naisessa mikään muu kuin pillu. Tuo kohta tekstissäsi tarkoittaa siis, että nainen on pelkkä pillu.

Jossain vaiheessa hankitaan se oma kämppä, mahdollisesti oma autokin. Kumpihan hoitaaa niihin liittyvät hommat?

"Nainen on kiinnostava omana itsenään" tarkoittaa sitä ettei naisen tarvitse tehdä, suorittaa, toimia, menestyä, saavuttaa, voittaa, jne. Miehen tarvitsee, käytännössä aina. Nainen ei kysy "kuka olet" vaan "mitä teet".

• joojoojoojoojoojoojoo
        1212 kirjoitti:

Jossain vaiheessa hankitaan se oma kämppä, mahdollisesti oma autokin. Kumpihan hoitaaa niihin liittyvät hommat?

"Nainen on kiinnostava omana itsenään" tarkoittaa sitä ettei naisen tarvitse tehdä, suorittaa, toimia, menestyä, saavuttaa, voittaa, jne. Miehen tarvitsee, käytännössä aina. Nainen ei kysy "kuka olet" vaan "mitä teet".

Ja naiseltako mukamas kysytään "kuka olet"? Älä nyt viitsi lässyttää täyttä soopaa, kun itsekin varsin hyvin tiedät!
        Yhteinen asunto ja yhteinen auto hankitaa YHDESSÄ. Jos ne hankitaan vain miehelle, silloin mies hoitaa niihin liittyvät hommat. Jos ne hankitaan vain naiselle, silloin nainen hoitaa niihin liittyvät hommat.

• MrCynical
        joojoojoojoojoojoojoo kirjoitti:

Ja naiseltako mukamas kysytään "kuka olet"? Älä nyt viitsi lässyttää täyttä soopaa, kun itsekin varsin hyvin tiedät!
        Yhteinen asunto ja yhteinen auto hankitaa YHDESSÄ. Jos ne hankitaan vain miehelle, silloin mies hoitaa niihin liittyvät hommat. Jos ne hankitaan vain naiselle, silloin nainen hoitaa niihin liittyvät hommat.

Sen kun näkisi.

Kyllä se on 99% tapauksista mies joka hoitaa ne vaativammat/v-mäiset hommat sillä välin kun nainen kokkaa lämpimässä ja mukavassa keittiössä.

• MiesTäälläVastaa

Thinkingthinkier, mitä elämäsi olisi, kun baareissa luoksesi aina tuppautuisi toinen toistaan ärsyttävämpiä sekavia naisia, joista et pääsisi mitenkään eroon ja eivät ymmärtäisi kun käskisit häipymään ja mahdollisesti suuttuisivat ja hyökkäisivät kimppuusi, kun lopulta tajuaisivat että sanoit heille "ei". Muista, että sinä olisit se heikompi osapuoli tappelutilanteessa.

• silmätmustina

Se on helppo sanoa, että hyppäis mulkkumereen ja paneskelis niin paljon ku lähtee. Naisena se vaan useimmiten ei olekaan niin yksinkertaista. Naisilla tunnepuoli vaikuttaa seksiin enemmän kuin miehillä. Toki yksilöllisiä eroja on, mutta pääpiirteittäin nauttimiseen, orkun saamiseen jne tarvii aikaa, luottamusta ja hyvän suhteen eikä se kaikille oo silloinkaan helppoa. Varsinkin kun monilla on traumoja huonosti kohtelevista miehistä taustalla. Joka kolmas nainen kokee väkivaltaa miehiltä, joten ei se mulkkumereen hyppääminen mikään helppo juttu ole, eikä ylipäätään miesten kanssa tekemisissä oleminen. Tarjokkaita kyllä on juu, mutta minkälaisia? Miehistä suurin osa on varsin pelottavia yksinäisen, turvattoman naisen silmissä.

• Oletko elänyt sekä miehenä ja naisena kun osaat molempien sukupuolien tunteista kertoa?

• ttivxvvvbi

Väitän kyllä että nykynaiset 40 vuotiaista suurin osa kuvittellee hallitsevansa miehiä tavarallaan.
        Itse tässä tapailin erästä hämeenkyröläista naista ja huomasin lähes heti kun olin häntä kehunut että ääni kellossa muuttui.
        Lähes joka asian hän halusi päättää, sanella ehdot kaikelle tekemiselle, kehuskeli että hänellä oli insinöörejä, poliiseja ollut miehinä ja kaikissa vikaa, paitsi tietty koulutus,virka ja asema kuiteskin tarvitsi mainita koska sillä hän pönkitti olemattomaansa egoansa.
        Se on huvittavaa kuinka 40 naiset ovat kovia vaatimaan miehestä herrasmiesmäisyyttä, mutta oma käyttäytyminen lähes luokatonta ja tämänkin kohdalla asioiden pyörittäminen sai huvittavia piirteitä, satuiluja...
        Ehkäpä joku paikallinen tunnistaa tämän vaalean pelle naisen....kiertäkää kaukaa..

• hyi-yök
        ttivxvvvbi kirjoitti:

Väitän kyllä että nykynaiset 40 vuotiaista suurin osa kuvittellee hallitsevansa miehiä tavarallaan.
        Itse tässä tapailin erästä hämeenkyröläista naista ja huomasin lähes heti kun olin häntä kehunut että ääni kellossa muuttui.
        Lähes joka asian hän halusi päättää, sanella ehdot kaikelle tekemiselle, kehuskeli että hänellä oli insinöörejä, poliiseja ollut miehinä ja kaikissa vikaa, paitsi tietty koulutus,virka ja asema kuiteskin tarvitsi mainita koska sillä hän pönkitti olemattomaansa egoansa.
        Se on huvittavaa kuinka 40 naiset ovat kovia vaatimaan miehestä herrasmiesmäisyyttä, mutta oma käyttäytyminen lähes luokatonta ja tämänkin kohdalla asioiden pyörittäminen sai huvittavia piirteitä, satuiluja...
        Ehkäpä joku paikallinen tunnistaa tämän vaalean pelle naisen....kiertäkää kaukaa..

Sait siis pakit. Suurin osa naisista olikin vain yksi nainen. Oletpa katkera, yök.

• mieshämeenkyröstä73
        ttivxvvvbi kirjoitti:

Jos nainen oli lisäksi juoppo ja mt-ongelmainen/väkivaltainen, kuvaus sopii 50% Hämeenkyrön naisista. Loput 50% ovat brunetteja tai punapäitä.

Ei täällä ole täysjärkisiä naisia, kannattaa etsiä muualta.

• MiesTäälläVastaa

En halua mitään ominaisuuksia naisilta, kaikki hyvään toista kunnioittavaan parisuhteeseen tarvittava löytyy jo. :) Vain parisuhteeseen tarvittava kiva nainen ja hänen naisen elämänsä puuttuu. :)

• itkuinen_vuodatus

Minä en kuulu näihin valittajiin. En ainakaan vielä ole tänne lähtenyt valittamaan naisen puutteesta. Mutta jos nyt jotain haluaisin sellaiselta naiselta jonka kanssa voisin lähteä parisuhteeseen niin mulle kelpaisi se että pääsisin sen naisen luokse laittamaan ruokaa, siivoomaan sen kämppää ja sitten se nainen vois kertoa omista ajatuksista mulle. Eikä siitä välttämättä tarvitse kehkeytyä minkäänlaista parisuhdetta ja saa se nainen valita jonkun Justin Bieberin tai Matt Damonin jos haluaa ennemmin sellasen tyypin. Mutta ois se ihan mielenkiintoinen kokemus kävästä jonkun kivan naisen kämpässä kuuntelemassa toisen ajatuksia ja sitten vaikka siivota siellä palkkioksi siitä ettei se pidä mua ihan täysluuserina. Mutta siis totuushan on se että mä olen täysluuseri. Ja tää on se syy miksi se valitsee mieluummin Matt Damonin koska se ei oo täysluuseri. Eikä mikään taho yhteiskunnassa tue luusereita koska ainoastaan työelämä on se mikä pelastaa miehen niin että arvostus naisten silmissä nousee. Jos on työtön niin on täysluuseri. Jos menee opiskelemaan niin silti on täysluuseri.

Noniin, tulihan minustakin esille tämä valittajan persoona. Näitä arkoja aiheita on vähän vaikea käsitellä täällä kun ketään ei kiinnosta minunkaltainen täysluuseri. Paitsi ehkä viestiketjun aloittajaa, mutta luulen että hänkin ymmärtää ettei minunkaltaiselle täysluuserille voi tehdä juuri mitään. Ehkä tämä elämä oli tässä. Koko elämän olen yrittänyt nousta luuserin asemasta pois, mutta jos mittarissa on yli 35-vuotta niin pakkohan se on myöntää ettei juuri mitään ole enää tehtävissä.

Ne jotka täällä valittaa jostain, ovat psyykkisesti sairaita hc-atmel urpoja jotka eivät käytännössä edes yritä nousta, mutta osa on sitten näiden imitoijia jotka ainoastaan yrittävät ärsyttää näitä hc-atmel tyyppejä omalla valittamistyylillä ja he nauttivat siitä kun he pääsevät ärsyttämään näitä tyyppejä.

Yksi ongelma minunkin elämässä on ne ihmiset jotka haluavat ärsyttää minua koska he kuvittelevat minun olevan ihminen joka nauttii itsesäälistä ja heidän mielestä minä en tosissani yritä nousta siitä suosta mihin olen ajautunut. Nämä ärsyttäjät eivät kuitenkaan näe kokonaisuutta minun elämästäni koska heitä ei todellisuudessa kiinnosta minun elämä. Heitä kiinnostaa vain se että he pääsevät aina välillä ärsyttämään minua tai muita ihmisiä.

• miehenäparempi

Kolikolla on kaksi puolta.

Ajattelin ensin että haluaisin olla kuin nainen, eli minulle tehtäisiin aloitteita. En osaa edes kuvitella tällaista, voisin mennä tanssimaan/bilettämään ja naiset tulisivat puhumaan minulle.

...mutta sitten mietin asiaa tarkemmin.

Samalla menettäisin kyvyn kiinnostua seksuaalisesti muista paitsi kauneimmista ja itsevarmimmista naisista jotka johtavat naislauman tanssilattialle. En pystyisi edes näkemään tavallisia ihan nättejä naisia koska olisin lumoutunut porukkaa johtavasta alfanaisesta jonka kaikki muutkin miehet haluaisivat. Sängyssä minulla ei enää seisoisi jos nainen olisi vähänkään epävarma, odottava tai ei osaisi ratsastaa minulla juuri oikeassa kulmassa ja oikeassa rytmissä.

Tavallinen nainen josta nyt pidän, olisi kiinnostava vain tietyssä elämänvaiheessa jossa haluaisin jälkeläisiä ja Skoda Octavian. Ennen sitä ja sen jälkeen olisin mieluumin yksin kuin huonossa suhteessa, koska keskivertomiehenä en tietenkään saisi sitä alfanaarasta.

Taida olla mieluummin mies ja jatkaa yksisarvisen metsästystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      48
      3592
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3555
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3341
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      79
      3154
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2949
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2438
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2215
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      96
      2105
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1979
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1959
    Aihe