Siis nämä noin nelikymppiset nirppanokat, itseensä kääntyneet terveys-, kuntoilu- ja kulttuuri-intoilijat. Tavalliselle kunnon suomalaiselle miehelle näytetään yrmeän hapanta naamaa, vaikka elämän sisältö ja laatu paranisivat miehen rinnalla. Yhtäkin olen piiritellyt jonkun aikaa, mutta ei vaan näytä vapaa mies kelpaavan.
Mikä hitto sinkkuakkoja vaivaa ?
106
775
Vastaukset
Vapaa mies on epäilyttävä, kun ei ole kellekään kanssasisarelle kelvannut...
- Ikis__M
Joo, tiedä mikä kirvesmurhaaja. Vaikka sen siinä toisessa ketjussa mainitsemani pikkukoira vihasi kuulemma kaikkia miehiä ilmeisesti pentuna saamansa huonon kohtelun vuoksi oli se minun kanssa heti kaveria, ilmeisesti on niin että eläimet vaistoaa paremmin kuin naiset ja tunnistaa kiltin & kunnollisen miehen heti tavatessaan.
- yli.ymmärryksen
Ja väärin meni: uudelle kierrokselle olen menossa.
Ikis__M kirjoitti:
Joo, tiedä mikä kirvesmurhaaja. Vaikka sen siinä toisessa ketjussa mainitsemani pikkukoira vihasi kuulemma kaikkia miehiä ilmeisesti pentuna saamansa huonon kohtelun vuoksi oli se minun kanssa heti kaveria, ilmeisesti on niin että eläimet vaistoaa paremmin kuin naiset ja tunnistaa kiltin & kunnollisen miehen heti tavatessaan.
Kunnolliset miehet eivät saa pillua, koska niistä ei ole naisille haastetta. Miksi helvetissä te silti aina kehuskelette kunnollisuudellanne?
yli.ymmärryksen kirjoitti:
Ja väärin meni: uudelle kierrokselle olen menossa.
Silloin epäillään, että joku kanssasisar on kelvottoman miehen pistänyt vaihtoon.
En ainakaan keksi mitään muuta syytä, miksi vienti baarissa lisääntyi toiseen potenssiin, kun menin aikoinaan kihloihin.- Ikis__M
Ratikkakuski kirjoitti:
Kunnolliset miehet eivät saa pillua, koska niistä ei ole naisille haastetta. Miksi helvetissä te silti aina kehuskelette kunnollisuudellanne?
Minä en sen kummemmin kehuskele, toteanpahan vain tosiasian koska valehteleminen olisi rumaa. Ainahan sitä voisi kehittää jännämenneisyyden jolla varmaan pildeä irtoaisi mutta en minä kehtaa/osaa alkaa valehtelemaankaan.
- Ex----------PUA
Ikis__M kirjoitti:
Tämä on kyllä totta.
Siskollani on ollut parikin näitä hylättyjä koiria joita on voitu adoptoida, ja ne ovat aina rakastaneet minua.
Samoin, kun joskus minulla ja exälläni oli hänen kaverinsa kissanpentu hoidossa, oli se leikkisä ja eloisa kun olin siellä. Mutta kun olin lähtenyt, kertoi exäni että "se ei yhtään leikkinyt enää, vaan oli vain ulko-ovella ja raapi sitä".
Ensin piti kommentoida, että naiset voisivat tehdä päätelmiä eläimistä ja heidän valinnoistaan, mutta korjaankin sen muotoon: miesten pitäisi tehdä valinnat eläintuomarin perusteella.
https://www.youtube.com/watch?v=MoW1gKKFVy8 Ikis__M kirjoitti:
Minä en sen kummemmin kehuskele, toteanpahan vain tosiasian koska valehteleminen olisi rumaa. Ainahan sitä voisi kehittää jännämenneisyyden jolla varmaan pildeä irtoaisi mutta en minä kehtaa/osaa alkaa valehtelemaankaan.
Valehtelu näkyy naamasta ja naiset äärimmäisen harvoin kyselevät menneisyyden perään. Jos kysyvät, kyseessä on huonolla itsetunnolla varustettu pirkko, jota kannatta panna kuin tulpatonta mopoa ja ottaa hatkat.
- JännäJenna
Ratikkakuski kirjoitti:
Silloin epäillään, että joku kanssasisar on kelvottoman miehen pistänyt vaihtoon.
En ainakaan keksi mitään muuta syytä, miksi vienti baarissa lisääntyi toiseen potenssiin, kun menin aikoinaan kihloihin.Onnellisuus vetää ihmisiä puoleensa.
Paradoksaalista, kyllä. JännäJenna kirjoitti:
Onnellisuus vetää ihmisiä puoleensa.
Paradoksaalista, kyllä.Noinhan elämä toimii.
Hyvää yötä!Ratikkakuski kirjoitti:
Valehtelu näkyy naamasta ja naiset äärimmäisen harvoin kyselevät menneisyyden perään. Jos kysyvät, kyseessä on huonolla itsetunnolla varustettu pirkko, jota kannatta panna kuin tulpatonta mopoa ja ottaa hatkat.
Jep...jep....ei näin, ei syyllistetä ja tehdä olettamuksia, jos toinen on erillainen yksilö kuin itse on, sekä myös toisen hyväksikäyttö, satuttaminen ja loukkaaminen valheen/valheiden turvin on aina todella persiistä........kertoo taas vain todella pahoja asioita yksilöstä joka tälläistä harrastaa.....
- PeeJiiPee
Niiltä on emovietti lakannut toimimasta. Ei sen mentyä maksumiestä tarvita.
Erittäin hyvin sanottu! Suurin osa naisista kaipaa vain miehen rahoja. Kun ei ole tarvetta (mahdollisuutta) enää tehdä lapsia tai etsiä miestä elättämään toisen miehen lapsia, niin naisesta tulee taas yhtä nirso kuin nuoruuden sinkkuvuosina. Ainoa ongelma vanhemmalle naiselle on vaan se, että markkina-arvo on laskenut eikä voi enää valita parhaita miehiä itselleen. Ja sekös lisää naisen katkeruutta.
super-atm kirjoitti:
Erittäin hyvin sanottu! Suurin osa naisista kaipaa vain miehen rahoja. Kun ei ole tarvetta (mahdollisuutta) enää tehdä lapsia tai etsiä miestä elättämään toisen miehen lapsia, niin naisesta tulee taas yhtä nirso kuin nuoruuden sinkkuvuosina. Ainoa ongelma vanhemmalle naiselle on vaan se, että markkina-arvo on laskenut eikä voi enää valita parhaita miehiä itselleen. Ja sekös lisää naisen katkeruutta.
Hmmm voisikohan olla ihan vaan, että vapaus on kivaa? Miehet elävät (tai haluavat elää) n.40 vuotiaiksi ikisinkkuina pelimiehinä, naiset tekee sen toisin päin eka muksut ym sitten baanalle bilettää! Naiset on hoitanut ne LAPSET maailmalle, ei siihen kaivata uutta kakaraa vinkumaan ja nurisemaan...
neitokainen.1983 kirjoitti:
Hmmm voisikohan olla ihan vaan, että vapaus on kivaa? Miehet elävät (tai haluavat elää) n.40 vuotiaiksi ikisinkkuina pelimiehinä, naiset tekee sen toisin päin eka muksut ym sitten baanalle bilettää! Naiset on hoitanut ne LAPSET maailmalle, ei siihen kaivata uutta kakaraa vinkumaan ja nurisemaan...
"Hmmm voisikohan olla ihan vaan, että vapaus on kivaa?"
Aivan varmasti on. Silti tiedän monia iäkkäämpiä naisia, joille vapaus ei ole enää mukavaa. Hypergamia ei enää onnistu naiselle niin helposti vanhana ja sitten naiste valittavat toisilleen miten sitä hyvää meistä ei millään löytdy (naista itseään tasokkaampaa).
"Miehet elävät (tai haluavat elää) n.40 vuotiaiksi ikisinkkuina pelimiehinä,"
Eivät läheskään kaikki.
"naiset tekee sen toisin päin eka muksut ym sitten baanalle bilettää!"
Jee! Mummobileet! Sitten on mammoilla aikaa jakaa pillua jännämiehille, kun yksinhuoltajana ensin kasvatettu kakan värinen lapsi joillain muilla kuin itse ansaituilla rahoilla.
"Naiset on hoitanut ne LAPSET maailmalle, ei siihen kaivata uutta kakaraa vinkumaan ja nurisemaan..."
No jopas nyt feministi on ylpeä itsestää... ja täysin ilman perusteita. Vastuuttomimpia ihmiisä maailmassa ovat naiset, etenkin feministit.super-atm kirjoitti:
"Hmmm voisikohan olla ihan vaan, että vapaus on kivaa?"
Aivan varmasti on. Silti tiedän monia iäkkäämpiä naisia, joille vapaus ei ole enää mukavaa. Hypergamia ei enää onnistu naiselle niin helposti vanhana ja sitten naiste valittavat toisilleen miten sitä hyvää meistä ei millään löytdy (naista itseään tasokkaampaa).
"Miehet elävät (tai haluavat elää) n.40 vuotiaiksi ikisinkkuina pelimiehinä,"
Eivät läheskään kaikki.
"naiset tekee sen toisin päin eka muksut ym sitten baanalle bilettää!"
Jee! Mummobileet! Sitten on mammoilla aikaa jakaa pillua jännämiehille, kun yksinhuoltajana ensin kasvatettu kakan värinen lapsi joillain muilla kuin itse ansaituilla rahoilla.
"Naiset on hoitanut ne LAPSET maailmalle, ei siihen kaivata uutta kakaraa vinkumaan ja nurisemaan..."
No jopas nyt feministi on ylpeä itsestää... ja täysin ilman perusteita. Vastuuttomimpia ihmiisä maailmassa ovat naiset, etenkin feministit.Otat nyt liian vakavasti sanomiseni...Pää pointti nyt oli se, että jos haluaa olla sinkku niin antaa olla! Ja miehet nyt sattuu olemaan ikuisesti lapsia, en ole feministiä nähnytkään ;)
- Kuikelo
Otat nyt liian vakavasti sanomiseni...Pää pointti nyt oli se, että jos haluaa olla sinkku niin antaa olla! Ja miehet nyt sattuu olemaan ikuisesti lapsia, en ole feministiä nähnytkään ;)
Kuinka karvaiset kainalot sulla on, DDR-tasoa?
Otat nyt liian vakavasti sanomiseni...Pää pointti nyt oli se, että jos haluaa olla sinkku niin antaa olla! Ja miehet nyt sattuu olemaan ikuisesti lapsia, en ole feministiä nähnytkään ;)
"Ja miehet nyt sattuu olemaan ikuisesti lapsia"
Tuo väite osoittaa sinun olevan feministi.
- Tuoppia
Niitä ei välttämättä kiinnosta lähteä "toiselle kierrokselle".
- ktviesti15
Minä jäin leskimieheksi muutama vuosi sitten, olen siis sinkku edelleenkin. Mutta eihän tuntemattomat naiset sitä voi tietää ,vaan pitävät meikäläistä epäkelvollisena.
- gggfcfccfyg
siin taas nähää että naiset kulkee massan mukana, ko eivät kelpuuta miestä joka on kauan ollu sinkku.
Tuonkin asian olen huomannut oletvan erittäin tärkeä naiselle. Yksi ensimmäisistä kysymyksistä miehelle on että kauanko on ollut sinkkuna/koska on viimeksi seurustellut. Seuraava kysymys on että miksi olet ollut sinkkuna.
- MiesTäälläVastaa
Sehän on hyvä merkki, että nainen haluaa kysyä sinulta asioita. Nuo ovat ihan tavallisia peruskysymyksiä ja on tavallista kysyä toisen elämästä. En haluaisi yhteen naisen kanssa josta en tietäisi mitään.
- Ex----------PUA
MiesTäälläVastaa kirjoitti:
Sehän on hyvä merkki, että nainen haluaa kysyä sinulta asioita. Nuo ovat ihan tavallisia peruskysymyksiä ja on tavallista kysyä toisen elämästä. En haluaisi yhteen naisen kanssa josta en tietäisi mitään.
Toisen tulojen utelu ei ole normaalia, vaan parisuhdehuoran käytäntö etsiä mahdollisimman rahakasta pokaa.
- Naishenkilö
Älä nyt tämän yhden perusteella tee tuollaista päätelmää yleisesti. Ei ole kiellettyä miehiltäkään tehdä itseään miellyttäviä asioita. Ketään ei pitäisi väkisin miellyttää.
Hän taitaa olla varsin tyytyväinen elämäänsä sisältöön ja laatuun, tai ei halua juuri sun kanssa sitä mitä itse haluat häneltä.
Miksi takertua häneen ja olla vihainen? Ei hän ainakaan hyväksikäytä sua.
Unohda hänet.- yli.ymmärryksen
Mielenkiintoisia näkökulmia tosiaan. Mutta kun vaisto ja tunne jylläävät, jos sittenkin olisi se oikea. ..
- Naishenkilö
Mielenkiintoisia näkökulmia tosiaan. Mutta kun vaisto ja tunne jylläävät, jos sittenkin olisi se oikea. ..
Kun ei voi toista pakottaa, se vain ahdistaa ja saa vihaiseksikin :(.
Mä itse olen jättänyt aikoinaan ihastukseni täysin rauhaan juurikin siitä syystä etten menetä kasvojani. Tietenkin odotin aikani ja surin.
Ei tunteissa ole mitään pahaa mutta jos kohde ei lämpene, silloin onkin otettava järki käyttöön ja mietittävä rajat.
Et kaiketi itsekään haluaisi jotakin henkilöä ns perääsi roikkumaan? En mäkään haluaisi.
Ikävä tilanne sulla. - yli.ymmärryksen
Juuri tuossa jamassa olen täsmälleen. Järjellähän tätä ei selitä, kun toisen olemus on jollain selittämättömällä tavalla koskettanut suoraan sisimpään, vaiston varaisesti. Pahus soikoon, oikeassa olet kuitenkin.
- ATM-automaatti
Juuri tuossa jamassa olen täsmälleen. Järjellähän tätä ei selitä, kun toisen olemus on jollain selittämättömällä tavalla koskettanut suoraan sisimpään, vaiston varaisesti. Pahus soikoon, oikeassa olet kuitenkin.
Ei siinä mitään selittämätöntä ole. Tasoteoria selittää tämän.
Vaistojasi koskettaa tasokas mies, sellainen jota et järjellä ajateltuna saa helposti tai et ollenkaan.
Koskaan naisen vaistoja ei kosketa alempitasoinen mies jonka saaminen olisi helppoa.
Aivan turhaa romantisoida alkukantaisia vaistoja. - Naishenkilö
Onhan tietty olemassa "väsytystaktiikka" eli olet vain yhtä sitkeä kuin ennenkin.
En kyllä itse suosittelisi sitä..saattaa naisella mennä hermot täysin ja pahimmassa tapauksessa asiaan puuttuvat hänen ystävänsä jne..
Jos nyt pystyisit välttelemään häntä niin välimatka antaisi sille järjelle ainakin mahdollisuuden.
Ei ole helppo toteuttaa :(.
Yksinään tunteidensa kanssa kiertää vain enempi samaa kehää.
Nämä ovat vain mun omia kokemuksia, mun elämästä. Olen oppinut jotakin ja sama jatkukoon. Naishenkilö kirjoitti:
Onhan tietty olemassa "väsytystaktiikka" eli olet vain yhtä sitkeä kuin ennenkin.
En kyllä itse suosittelisi sitä..saattaa naisella mennä hermot täysin ja pahimmassa tapauksessa asiaan puuttuvat hänen ystävänsä jne..
Jos nyt pystyisit välttelemään häntä niin välimatka antaisi sille järjelle ainakin mahdollisuuden.
Ei ole helppo toteuttaa :(.
Yksinään tunteidensa kanssa kiertää vain enempi samaa kehää.
Nämä ovat vain mun omia kokemuksia, mun elämästä. Olen oppinut jotakin ja sama jatkukoon.Jeps, ihan asiaa kaikki kommentit mitä olet nyt tässä ylempänä kirjoittanut........onhan niitäkin tapauksia, joissa molemmat voivat kokea enemmän tai vähemmän syvää "yhteenkuuluvuuden" tunnetta ja kemiaa, mutta syystä tai toisesta, joko toinen tai molemmat eivät ehkä saisi ihan sitä mitä tarvitsee tai on hakemassa, jolloin on kaksi yksilöä "kaipaamassa" toisiaan ja joutuvat molemmat ottamaan etäisyyttä toisiinsa, koska yksilöiden keskinäinen vetovoima vetää molempia yhteen liian vahvasti, eikä sitä pysty kumpikaan estämään jos eivät ole toisistaan tarpeeksi etäällä.......surullista tämäkin, mutta näitäkin ihan tosielämässä tapahtuu...
- nimimerkitönj
Naishenkilö kirjoitti:
Kun ei voi toista pakottaa, se vain ahdistaa ja saa vihaiseksikin :(.
Mä itse olen jättänyt aikoinaan ihastukseni täysin rauhaan juurikin siitä syystä etten menetä kasvojani. Tietenkin odotin aikani ja surin.
Ei tunteissa ole mitään pahaa mutta jos kohde ei lämpene, silloin onkin otettava järki käyttöön ja mietittävä rajat.
Et kaiketi itsekään haluaisi jotakin henkilöä ns perääsi roikkumaan? En mäkään haluaisi.
Ikävä tilanne sulla.Hyvin toimittu ja kirjoitettu.
- atm-autiomaa
ATM-automaatti kirjoitti:
Ei siinä mitään selittämätöntä ole. Tasoteoria selittää tämän.
Vaistojasi koskettaa tasokas mies, sellainen jota et järjellä ajateltuna saa helposti tai et ollenkaan.
Koskaan naisen vaistoja ei kosketa alempitasoinen mies jonka saaminen olisi helppoa.
Aivan turhaa romantisoida alkukantaisia vaistoja.Ehkä noin, mutta tässä tapauksessa sukupuolet toisin päin (aloittaja on mies).
"Ei siinä mitään selittämätöntä ole. Tasoteoria selittää tämän.
Vaistojasi koskettaa itseäsi tasokkaampi nainen, sellainen jota et järjellä ajateltuna saa helposti tai et ollenkaan. Vain itseä vähän parempi nainen herättää miehen alkukantaisen saalistusvietin, mitä omaa tasoa alempi siideripossu ei herätä. Sitä voi sitten mystifioida, tavanomaista saavuttamisen himoa. Tunteita, joille ei voi mitään.
Koskaan miehen vaistoja ei kosketa alempitasoinen siiderivalas, jonka saaminen olisi helppoa.
Aivan turhaa romantisoida alkukantaisia vaistoja." - ATM-automaatti
atm-autiomaa kirjoitti:
Ehkä noin, mutta tässä tapauksessa sukupuolet toisin päin (aloittaja on mies).
"Ei siinä mitään selittämätöntä ole. Tasoteoria selittää tämän.
Vaistojasi koskettaa itseäsi tasokkaampi nainen, sellainen jota et järjellä ajateltuna saa helposti tai et ollenkaan. Vain itseä vähän parempi nainen herättää miehen alkukantaisen saalistusvietin, mitä omaa tasoa alempi siideripossu ei herätä. Sitä voi sitten mystifioida, tavanomaista saavuttamisen himoa. Tunteita, joille ei voi mitään.
Koskaan miehen vaistoja ei kosketa alempitasoinen siiderivalas, jonka saaminen olisi helppoa.
Aivan turhaa romantisoida alkukantaisia vaistoja."Väärin arvattu.
Nyt oletat että kaikki miehet ovat kuin haluamasi alfat, pelimiehet ja menestyjät.
Kaikilla miehillä ei ole halua saalistaa tusinoittain naisia, etsiä jännistystä kun yritetään vietellä naista ekana iltana sänkyyn, tai halua kilpailla muiden miesten kanssa ylennyksestä tai porukan johtajan asemasta.
Ja siksi juuri nämä miehet ovatkin vailla naista, koska naisiin iskee vaistojen tasolla juurikin se mies joka haluaa päihittää muut miehet ja sitten jahdata muna pystyssä naisia kuin sulkia hattuun.
- 1212
Syitä on kaksi.
1. Ihmiset ovat ennen olleet suhteissa joissa yhdellä alfamiehellä on useita naisia, ts. naiset haluavat alfan. Avioliittoon kaikille ei riitä alfaa, niinpä beta kelpaa elättäjäksi kun tavoitteena on lapset ja asunto. Kun tälle ei ole enää tarvetta eikä nainen saa alfaa, ei pariutuminen kiinnosta.
2. Nainen ei laske rimaa. Jos nainen on nuorempana saanut X tason miehen, hän katsoo vanhempana kehittyneensä ihmisenä ja siksi haluaa vielä kovemman tason miehen. Ulkonäkökriteereissä joustetaan, mutta ei koulutuksessa/menestyksessä. Luonnollisesti menestynyt/koulutettu mies haluaa mieluummin kauneutta ja mahdollisesti nuoruutta. Siispä nainen ei koe löytävänsä oman tasoistaan miestä, ja pysyttelee mieluummin sinkkuna kuin seurustelee vähemmän statuksekkaan miehen kanssa.
30-35v ikäluokalla on vielä ongelmana mahdollinen k.ullikoukku. He saavat komeamman miehen f-buddyksi kuin suhteeseen. Ellei tarvetta elättäjälle ole, se komea mies on huumetta josta ei pääse eroon.Teikäläisellä on kyllä tavallista parempi kyky tehdä havaintoja ja analysoida niitä tai sitten olet lukenut asiasta paljon.
Onhan tuossakin varmasti totuuden siementä mukana ainakin joillekin, mutta ei ne ihan asiat ihan noin kaikilla mene........sekä tottakai hyvään suhteeseen tarvitaan sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta, sekä henkistä ja fyysistä kemiaa.......henkisen ja fyysinen kemian suhde sitten taas hieman riippuu yksilöstä, kuinka vahvana niitä tarvitsee....
MGTOW kirjoitti:
Onhan tuossakin varmasti totuuden siementä mukana ainakin joillekin, mutta ei ne ihan asiat ihan noin kaikilla mene........sekä tottakai hyvään suhteeseen tarvitaan sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta, sekä henkistä ja fyysistä kemiaa.......henkisen ja fyysinen kemian suhde sitten taas hieman riippuu yksilöstä, kuinka vahvana niitä tarvitsee....
....eli siis se toteamus nyt vain on ihan oikea ainakin monelle, että "parempi yksin kuin huonossa suhteessa".
- alfa1a
Avioliitossa toki se toinen lapsi tai iltatähti voidaan siittää alfan kanssa, yhden illan randompanona jota beta sitten ehkä luulee omakseen vaikka saattaa epäillä. ELättää ja maksaa naisen erotessa myös elarit siitäkin.
- Ex----------PUA
Naisille on luotu täysin epärealistiset käsitykset pariutumisesta.
Ja oman MA:nsa kohdalla heillä on käsitys että "jokainen päättää oman MA:nsa"- 1221
Miehet kuvittelee, että naisten elämä pyörii pelkästään pariutumisen ympärillä. Jos nainen on mieluummin yksin kuin tyytyy siihen mitä saa, hän ei ole (tiettyjen) miesten mielestä tajunnut mitä hän voi saada. Tämä on jo lähtökohtaisesti täysin väärä olettamus.
Jokainen päättää mitä haluaa ja mitä tarvitsee, sehän nyt on sanomattakin selvä, että "parempi yksin kuin huonossa suhteessa"........jotenkin dejavu olo taas, mut tätähän tämä palstailu on... ;P
- Ex----------PUA
1221 kirjoitti:
Miehet kuvittelee, että naisten elämä pyörii pelkästään pariutumisen ympärillä. Jos nainen on mieluummin yksin kuin tyytyy siihen mitä saa, hän ei ole (tiettyjen) miesten mielestä tajunnut mitä hän voi saada. Tämä on jo lähtökohtaisesti täysin väärä olettamus.
Tuo on tuota feminististä hevonpaskaa.
Naisilla pyörii elämä miesten ja pariutumisen ympärillä.
Femakot ja muut epänaiselliset vanhatpiiat tosin keksivät näitä selityksiä, ja katkerotuvat vauhdilla, kun eivät kelpaa suhteeseen.
- Totuudenkertojatar
No mikset piiritä jotain ihan muuta? Nelikymppisissäkin on ihan muunlaisiakin? Miksi jumittaa johonkin josta ei itsekään piittaa?
- joojuujuu
johan hän kertoi "jos tää olis se oikea" tai jotain
joojuujuu kirjoitti:
johan hän kertoi "jos tää olis se oikea" tai jotain
No eihän se voi olla "se oikea", jos tunne on yksipuolinen.....voi veljet...
- mythbuster
Eivät tällaiset ihmiset yleensä osaa rakastaa ja ehkäpä juuri siksi he keskittävät huomionsa sisäänpäin, itseensä ja elämäntapaansa. Vähän kuin kissa joka viileässä käpertyy pienelle kerälle.
- erkki-täti
Vähän hassua on otsikossa leimata yksittäisen naisen erityispiirteet koskemaan kaikkia sinkkunaisia.
Paljasti sinusta paljon. Tahattomasti ja hassusti.Mukava nähdä, että olet vielä keskuudessamme.....ja itse ihmettelyyn, niin tyypillinen palsta syyllistäjä ja niputtaja kyseessä....
- 1plus10
Sinä olet uniikki hiekanjyvänen Saharassa.
Ethän ole vain nainen?
Tämä on näitä elämän ikuisuuskysymyksiä. :-/
- kaikkeensitävastaakin
Heitä "vaivaa" erilainen maailmankuva ja arvomaailma kuin sinulla, ja sinua vaivaa taas se, että haluaisit kaikkien jakavan omasi. Kukaan ei voi sanoa toisten puolesta itserakkaasti "heidän elämänlaatunsa ja sisältönsä paranisi minun kanssani", koska ihmisten kokemus voisi olla tosiasiassa jopa päinvastainen. Huono, epämielekäs parisuhdekin vie aikaa ja energiaa tärkeämmiltä, palkitsevammilta asioilta. Jos sinä saat jonkun seurasta jotain ja hän ei sinun, tai sama päinvastoin, se ei vain toimisi.
- 5125
Juurikin noin. Itsekin kiinnitin huomioni aloituksessa siihen itserakkaaseen olettamukseen, että miehen seura mukamas automaattisesti nostaisi naisen elämänlaatua. Olen kuullut useammankin uusiosinkkunaisen sanovan jotain tämän tapaista: "Ihanaa kun saa toimia ihan niinkuin itse haluaa, eikä tarvitse piikoa enää kenellekään!"
.....mutta hyvin vastasitkin, eli kiitokset fiksusta ja i.han maalaisjärki vastauksesta, joka nyt näyttää harmittavasti joiltakin puuttuvan.
- MiesTäälläVastaa
Kyseisiä naisia tuntematta vaikea kommentoida paremmin, mutta ehkä nämä naiset etsivät terveys-, kuntoilu- ja kulttuuri-intoilijamiehiä eivätkä sellaisia joita kyseiset harrasteet eivät kiinnosta? Useimmat tuntemistani sinkkunaisista eivät ole kovin nirsoja miesten suhteen, kunhat muutamat perusedellytykset täyttyvät ja on yhteisiä asioita puhua. Ja nirsoimmatkin erottuvat muista vain siinä, että haluavat itselleen saman harrastuksen omaavan kumppanin. Jos nainen pukeutuu nahkaan ja omistaa motskarin, ei hän saata kiinnostua uutta bemariaan esittelevästä miehestä, ei vaikka muut naiset olisivat myytyjä. En minäkään etsi naista, jonka kanssa ei olisi paljon muuta yhteistä kuin parisuhteen haku. Varmasti löytyy tavallisia naisia joille kelpaa tavallinen mies, jos he itse vain kelpaavat tavallisille miehille. Ja useimmat terveys-, kuntoilu- ja kulttuuri-intoilijanaiset ovat ihan tavallisia naisia, joita kiinnostavat nuo aiheet. Kiinnostavatko nuo aiheet heitä iskeviä tavallisia miehiä?
- PeeJiiPee
Jos hän yksinkertaisesti viihtyy ja tulee hyvin toimeen sinkkuna.
- MiesTäälläVastaa
"Ulkonäkökriteereissä joustetaan, mutta ei koulutuksessa/menestyksessä. Luonnollisesti menestynyt/koulutettu mies haluaa mieluummin kauneutta ja mahdollisesti nuoruutta. Siispä nainen ei koe löytävänsä oman tasoistaan miestä, ja pysyttelee mieluummin sinkkuna kuin seurustelee vähemmän statuksekkaan miehen kanssa."
Koulutuksen/menestyksen/statuksen voi vaihtaa myös samoihin elämänarvoihin/harrasteisiin. Kaikki naiset eivät kaipaa menestystä/statusta miehiltä, jotkut tietoisesti välttelevät sellaisia ja etsivät aidosti kiinnostavia miehiä.- erkki-täti
Olet ihan asian ytimessä.
Oikeat ihmiset eivät etsi menestystä/statusta, vaan etsivät ihmistä jakamaan arkensa. Ja muuta en uskalla sanoa miehistä, koska se jäljitettäisiin vihapuheena. - ATM-automaatti
erkki-täti kirjoitti:
Olet ihan asian ytimessä.
Oikeat ihmiset eivät etsi menestystä/statusta, vaan etsivät ihmistä jakamaan arkensa. Ja muuta en uskalla sanoa miehistä, koska se jäljitettäisiin vihapuheena.Näin kirjoittaa nainen joka itse oli naimisissa narsististatusmiehen kanssa.
- erkki-täti
Näin kirjoittaa nainen joka itse oli naimisissa narsististatusmiehen kanssa.
Mjaah, en ole diagnoosia narsismista itse esittänyt. Hän on ihminen, jolle kaikki turha ja valheellinen loi/luo virheellisen kuvan elämästä. Hän huomaa ihan itse jossain vaiheessa, että olisi ollut älykkään ihmisen merkki, kun olisi opetellut kohtaamaan elämän: nyljetyn citykanin sisällä on kakkaa.
Paska meidän sisällämme on edellytys elämään, koska elävä maaperä on edellytys sen kaninkin elämään.
Hän jokseenkin aina kauhistui (eli PÖYRISTYI) nylkemistä ja muuta sellaista. Siitä huolimatta hänellä oli melkoinen ruokahalu ja vastaanottavainen mahalaukku, mitä tulee syömiseen. Mutta se sama vaiva lienee melkein kaikilla kunnon ihmisillä. - ATM-automaatti
erkki-täti kirjoitti:
Mjaah, en ole diagnoosia narsismista itse esittänyt. Hän on ihminen, jolle kaikki turha ja valheellinen loi/luo virheellisen kuvan elämästä. Hän huomaa ihan itse jossain vaiheessa, että olisi ollut älykkään ihmisen merkki, kun olisi opetellut kohtaamaan elämän: nyljetyn citykanin sisällä on kakkaa.
Paska meidän sisällämme on edellytys elämään, koska elävä maaperä on edellytys sen kaninkin elämään.
Hän jokseenkin aina kauhistui (eli PÖYRISTYI) nylkemistä ja muuta sellaista. Siitä huolimatta hänellä oli melkoinen ruokahalu ja vastaanottavainen mahalaukku, mitä tulee syömiseen. Mutta se sama vaiva lienee melkein kaikilla kunnon ihmisillä.Noin se menee. Miehen status ratkaisi, ei "sielunkumppanuus" tai yhteiset arvot.
- erkki-täti
Noin se menee. Miehen status ratkaisi, ei "sielunkumppanuus" tai yhteiset arvot.
Haloo, ei ratkaissut!
Erohan siitä tuli. Ei lapsia, tulokseton avioliitto. Turha harha-askel, jonka olisin välttänyt teidän asiantuntemuksellanne.
- Stadinnainen
Siis mä oon HELVETIN PETTYNY ku mun varattu miesystävä jätti avovaimlnsa ja alko sinkuksi. Meni kaikki jännitys siinä kun kukaan ei salaa en mitään!
Ja tohon..."elämän sisältö ja laatu paranisivat miehen rinnalla". Mä heitin kuuseen mun puolison just siks että sain takaisin elämäni sisällön ja varsinkin laadun. Ei ollu omaa aikaa miettiä mitään uutta ku 24/7 puolison kans tyhmennytään ja sisäänpäinkäännytään yhdessä. Laatu ja sisältö on nimenomaan nyt kohdillaan kun on oma tilava luksuskoti, omat työt, omat harrastukset, omaa aikaa. - yksi.teoria
Itseensä keskittyminen on usein helpointa. Hullussa maailmassa edes yksi hallittavissa oleva pala.
- erkki-täti
Pelkkään itseen keskittyminen on vaarallista. Se on räjähde, mikä posauttaa meidän kansallisen yhtenäisyytemme pois , niin harvan peilistä. Ei edes meidän, vaan myös muiden.
Kaikenlaista voi ihminen kokea "omaksi palakseen", mutta jos oikeasti jokainen itseään peilistä katsoo ja miettii elämänsä perustaa, niin valinta on helppo tehdä.
Kukaan ei ole vain yksinäinen olio. - yksi.teoria
erkki-täti kirjoitti:
Pelkkään itseen keskittyminen on vaarallista. Se on räjähde, mikä posauttaa meidän kansallisen yhtenäisyytemme pois , niin harvan peilistä. Ei edes meidän, vaan myös muiden.
Kaikenlaista voi ihminen kokea "omaksi palakseen", mutta jos oikeasti jokainen itseään peilistä katsoo ja miettii elämänsä perustaa, niin valinta on helppo tehdä.
Kukaan ei ole vain yksinäinen olio.En ottanut kantaa siihen, onko itseensä keskittyminen oikein vai väärin. Ainoastaan että moni niin tuntuu tekevän sen (näennäisen?) helppouden ja (harhaanjohtavan?) hallinnantunteen johdosta. Lyhytnäköistähän se on, mutta silti niin ymmärrettävää ja inhimillistäkin.
- sinkkuakka
se kipinä vaan puuttuu..
Kyse ei ole pelkästään seksistä,vaan ihan siitä että mä en tunne sitä miestä kohtaan vaan mitään..- MiesTäälläVastaa
Sama näin miehenä, en ala parisuhteeseen vain siksi, että pitäisi olla kumppani. Ei riitä, jos nainen on minusta kiinnostunut, jos minulla ei ole kipinää häntä kohtaan. Ystävä voin olla, mutta en ala kumppaniksi, jos kipinä puuttuu.
- miten.niin
Todella analyyttisiä nämä naisten selitykset "se kipinä vaan puuttuu.."
Miksi se puuttuu, oliko mies liian lyhyt, liian ruma, liian matala status vai mikä? Kerro mistä kiikasti. miten.niin kirjoitti:
Miksi se puuttuu, oliko mies liian lyhyt, liian ruma, liian matala status vai mikä? Kerro mistä kiikasti.Miten selittää asioita ja tunteita, jota ihminen ei jostain syystä ole tajunnut tai tajua.......jotkut eivät ehkä edes kykene ja jotkut oppivat ne aidosti ja oikeasti vasta siinä vaiheessa, kun ne itse KOKEE.
- hohhohhoijaa
miten.niin kirjoitti:
Miksi se puuttuu, oliko mies liian lyhyt, liian ruma, liian matala status vai mikä? Kerro mistä kiikasti.Naisilla nyt vain ei ole samanlaista kullinhimoa, kuin teillä miehillä on se pillunhimonne. Te ilmeisesti tunnette "kipinää" ihan ketä naista kohtaan tahansa, kunhan sillä vain on pillu.
Naisten kohdalla se "kipinä" on TUNNE, sellainen seksuaalinen vetovoima, jota koetaan vain joitakin harvoja (jälkeläisiä ajatellen geneettisesti sopivia) miehiä kohtaan. - reworwrrrr
hohhohhoijaa kirjoitti:
Naisilla nyt vain ei ole samanlaista kullinhimoa, kuin teillä miehillä on se pillunhimonne. Te ilmeisesti tunnette "kipinää" ihan ketä naista kohtaan tahansa, kunhan sillä vain on pillu.
Naisten kohdalla se "kipinä" on TUNNE, sellainen seksuaalinen vetovoima, jota koetaan vain joitakin harvoja (jälkeläisiä ajatellen geneettisesti sopivia) miehiä kohtaan.Joo ja vielä siinä vaiheessa kun nainen ei enää kykene lisääntymään :D :D :D (eli siis neljänkympin paikkeilla)
- ATMaisteri
hohhohhoijaa kirjoitti:
Naisilla nyt vain ei ole samanlaista kullinhimoa, kuin teillä miehillä on se pillunhimonne. Te ilmeisesti tunnette "kipinää" ihan ketä naista kohtaan tahansa, kunhan sillä vain on pillu.
Naisten kohdalla se "kipinä" on TUNNE, sellainen seksuaalinen vetovoima, jota koetaan vain joitakin harvoja (jälkeläisiä ajatellen geneettisesti sopivia) miehiä kohtaan.Viittaat MCH-geeneihin, joiden erilaisuus lisää "vetovoimaa". Nuo geenit on evoluutio luonut vähentämään sisäsiittoisuutta yhteiskunnissa joissa oli tyypillisesti n. 100-300 ihmistä, joista siis vain osa vastakkaista sukupuolta ja sopivan ikäisiä.
Ajatus että vain harva olisi geneettisesti sopiva yhteiskunnassa jossa on huomattavasti enemmän ihmisiä ja geneettistä erilaisuutta, on täyttä hölynpölyä. Todellisuudessa tapaat joka päivä lukuisia geneettisesti sopivia miehiä, siitä ei pariutuminen jää kiinni.
Tuo ajatus siitä kuinka vain harva on sopiva, on peräisin romanttisesta kirjallisuudesta. Todellisuudessa kyse on aivan muista asioista - kuten ulkonäöstä, statuksesta, itsevarmuudesta, sinun kuukautiskierrostasi ja mielialastasi, jne. ATMaisteri kirjoitti:
Viittaat MCH-geeneihin, joiden erilaisuus lisää "vetovoimaa". Nuo geenit on evoluutio luonut vähentämään sisäsiittoisuutta yhteiskunnissa joissa oli tyypillisesti n. 100-300 ihmistä, joista siis vain osa vastakkaista sukupuolta ja sopivan ikäisiä.
Ajatus että vain harva olisi geneettisesti sopiva yhteiskunnassa jossa on huomattavasti enemmän ihmisiä ja geneettistä erilaisuutta, on täyttä hölynpölyä. Todellisuudessa tapaat joka päivä lukuisia geneettisesti sopivia miehiä, siitä ei pariutuminen jää kiinni.
Tuo ajatus siitä kuinka vain harva on sopiva, on peräisin romanttisesta kirjallisuudesta. Todellisuudessa kyse on aivan muista asioista - kuten ulkonäöstä, statuksesta, itsevarmuudesta, sinun kuukautiskierrostasi ja mielialastasi, jne.Joopa jo......no jos ei tajua, niin ei vain tajua - mitäpä sitä sitten enempää jaarittelemaan, vaan pitää tyytyä johtopäätökseen, että meitä tallustelijoita on hyvin erillaisia, niin naisissa, kuin miehissäkin........vänkääminen turhan takia on.....yllätys....yllätys aivan turhaa.
- atännä
Minä en yrmistele kenellekään, en ainakaan mukaville ja hyväkäytöksisille.
En usko, että tämä hyvä elämäni paranisi keskinkertaisessa parisuhteessa, päin vastoin. Että silleen... - Hyväinäin
Naisilla tutkimusten mukaan elämän laatu huononee avioliitossa varsinkin, joten mitäpä sitä elämäänsä huonommaksi tekemään, kun voin nauttia vapaasta ja iloisesta elämästä.
- sinkkumies-Turku
Vapaa mies ei kelpaa kun naiset tarvii rentun
- Sinkkuneitiliini
Kannattaisikohan kirjoittajan katsoa välillä sinne peiliin? Olisikohan omalla asenteella osuutta asiaan, jos ei vastakkainen sukupuoli kiinnostu? Jos lähestyt naisia noin negatiivisella ja vihamielisellä asenteella ei tarvitse ihmetellä, jos ei löydy seuraa?
Kolmikymppisenä sinkkunaisena voisin myös todeta, että nainen on mieluummin sinkkuna, kuin huonossa suhteessa. Mies varmaan viihtyy huonommassakin suhteessa, mutta monesti nainen on mieluummin rehellisesti sinkku, kuin roikuu epätyydyttävässä suhteessa ja tuhlaa näinollen aikaansa. Miehet ja naiset ovat tässäkin asiassa erilaisia." nainen on mieluummin sinkkuna, kuin huonossa suhteessa. Mies varmaan viihtyy huonommassakin suhteessa, mutta monesti nainen on mieluummin rehellisesti sinkku, kuin roikuu epätyydyttävässä suhteessa ja tuhlaa näinollen aikaansa. Miehet ja naiset ovat tässäkin asiassa erilaisia."
Ei ole sukupuolikysymys, niin kuin ei moni muukaan asia, eli riippuu ihan yksilöstä ei siis sukupuolesta......eikä ole muutenkaan ihan noin yksinkertaisesti selitettävissä nämäkään asiat - siis se miksi suhde voi muuttua huonoksi ja mitkä kaikki syyt voi olla taustalla, että joku ei ns. huonosta suhteesta "tajua" lähteä.....- indent.point
MGTOW kirjoitti:
" nainen on mieluummin sinkkuna, kuin huonossa suhteessa. Mies varmaan viihtyy huonommassakin suhteessa, mutta monesti nainen on mieluummin rehellisesti sinkku, kuin roikuu epätyydyttävässä suhteessa ja tuhlaa näinollen aikaansa. Miehet ja naiset ovat tässäkin asiassa erilaisia."
Ei ole sukupuolikysymys, niin kuin ei moni muukaan asia, eli riippuu ihan yksilöstä ei siis sukupuolesta......eikä ole muutenkaan ihan noin yksinkertaisesti selitettävissä nämäkään asiat - siis se miksi suhde voi muuttua huonoksi ja mitkä kaikki syyt voi olla taustalla, että joku ei ns. huonosta suhteesta "tajua" lähteä.....Päteekö myös transuihin?
- gfgdfgdsfgsd
MGTOW kirjoitti:
" nainen on mieluummin sinkkuna, kuin huonossa suhteessa. Mies varmaan viihtyy huonommassakin suhteessa, mutta monesti nainen on mieluummin rehellisesti sinkku, kuin roikuu epätyydyttävässä suhteessa ja tuhlaa näinollen aikaansa. Miehet ja naiset ovat tässäkin asiassa erilaisia."
Ei ole sukupuolikysymys, niin kuin ei moni muukaan asia, eli riippuu ihan yksilöstä ei siis sukupuolesta......eikä ole muutenkaan ihan noin yksinkertaisesti selitettävissä nämäkään asiat - siis se miksi suhde voi muuttua huonoksi ja mitkä kaikki syyt voi olla taustalla, että joku ei ns. huonosta suhteesta "tajua" lähteä.....Juu, melko paljon näkee naisia jotka roikkuvat vuosikausia alkoholin tai väkivallan leimaamassa suhteessa. Eli eipä ole mitenkään erityisesti naisillakaan hanskassa tämä "mieluummin yksin kuin paskassa suhteessa".
gfgdfgdsfgsd kirjoitti:
Juu, melko paljon näkee naisia jotka roikkuvat vuosikausia alkoholin tai väkivallan leimaamassa suhteessa. Eli eipä ole mitenkään erityisesti naisillakaan hanskassa tämä "mieluummin yksin kuin paskassa suhteessa".
Naiset "kunnostautuvat" varsinkin nykypäivänä ihan siinä kuin miehetkin siihen, että suhde on "paska"..........monin eri tavoin.....noh, tosin toisen "paska" voi olla toisen "aarre" ja toisinpäin....
- neljkymppinen
miten elämänlaatu muka paranisi miehen rinnalla.nelikymppisellä on yleensä jo senverran kokemusta miehistä,että tietää ettei siitä yleensä ole seuraa.enää ei myöskään ole harhaluuloja rakkauden suhteen vaan tietää,että jos mies sanoo rakastavansa se tarkoittaa naimista eikä rakkautta.koskaan sinkkuna ollessani en ole tuntenut itseäni yksinäiseksi,mutta parisuhteessa ollessani tunnen pakahtuvani yksinäisyyteen.vanha kettu ei jää rautoihin.
hmmm.......ihme, että naiset syyttävät palstalla pieniäkin asioita naisvihaksi, mutta sitten toisaalta taas syyllistyvät ihan vastaaviin asioihin.....joten onko tämä nyt miesvihaa?
Yleistystä, yksinkertaistusta ja niputusta.........ihan vastaavaa, jos muotoilisin lauseesi hieman toiseen muotoon...."että jos nainen sanoo rakastavansa se tarkoittaa himoa miehen resursseihin eikä rakkautta mieheen itseensä.".........miltä kuulostaa???
Joidenkin naisten kohdalla tuo on totuus ja joidenkin ei - ihan niin kuin tuo sinunkin väittämäsi........- yksinyksinyksin
itse olen huomannut saman.alussa voi olla ihan mukavaa,mutta jos sänkyyn menee niin siihen loppuu kaikki kiva.sen jälkeen ei ole läheisyyttä,ei pusuttelua,ei ystävyyttä,pelkkää naintia.eipä paljon huvita.parempi olla yksin yksin kuin yksin parisuhteessa
- vinoutunutseksuaalisuus
Joo, kaipaat hellyyttä ilman seksiä, niinkö? Täydellinen turnoff piirre.
- ATM-automaatti
Eikä tuossa vielä kaikki.
Nimittäin naiset kaipaavat hellyyttä ja välittämistä siltä maskuliiniselta muna pystyssä naisia jahtaavalta mieheltä joka iskee rohkeasti ja panee rajusti. Eli juuri siltä mieheltä joka ei ole hellä ja välittävä.
Se mies joka haluaisikin tarjota hellyyttä ja välittämistä, "ei vain sytytä".
- uskoiskohan.vai.ei
Millä tavalla se naisen elämän laatu ja sisältö paranisi sinun kanssasi? Ainakin avioliitto vähentää tutkimusten mukaan naisten onnellisuutta.
Miksi ylipäätään olet siellä toisella kierroksella, jos tuot niin paljon hyvää naisten elämään? - höpötitihöps
"itseensä kääntyneet terveys-, kuntoilu- ja kulttuuri-intoilijat"
- olet ymmärtänyt jotain väärin :D Kuulostat itse itseesi kääntyneeltä, et suinkaan sellaiselta joka nauttisi elämästä laajasti ;) Tavallisen ihmisen on ihan tavallista liikkua ja olla kiinnostunut kulttuurista. Eikö ole epätavallista on jos on niin vieraantunut elämästä / lukossa / sohvaperunana...
Ymmärrän tietenkin jos puhut intoilusta joka menee yli. Useimmat kai osaavat kohtuullisuuden.
Ehkä ne tarpeeksi tylsät ja yksinkertaiset emännät eivät laita deitti-ilmoitusta??? Tai ehkä sinussa vain liikaa vikoja? - jllhlhlhj
Niistä tulee ikäviä vanhoja piikoja...
- yhyhyhyhy
Tai onnellisia. Tuskin niin ikäviä kuin palstojen ätmit. :-)
- en-vaihda-en
Siis nämä noin nelikymppiset nirppanokat, itseensä kääntyneet terveys-, kuntoilu- ja kulttuuri-intoilijat. Tavalliselle kunnon suomalaiselle miehelle näytetään yrmeän hapanta naamaa, vaikka elämän sisältö ja laatu paranisivat miehen rinnalla. Yhtäkin olen piiritellyt jonkun aikaa, mutta ei vaan näytä vapaa mies kelpaavan."
Tämä oli kyllä paras! :-D -:D
"elämän sisältö ja laatu paranisivat" :-D :-D! Mitä te äijät oikein itsestänne luulette? Vai kai tämä provo tietysti oli? Olihan???
Sinä aloittaja tai kuka tahansa kaltaisesi, kertokaa ihmeessä mitä elämän rikkautta jään vaille kun en teitä huoli?
Minulla on oma koti, hyvä työ, olen vapaa ja saan mennä ja tulla miten haluan. Nautin elämästäni enkä tätä ainoaani kyllä missään nimessä aio vaihtaa kaljapulloihin nurkissa, ihravatsaiseen valaaseen kaukosäädin kädessä nojatuolissa-tyyppiin. Kellanruskea-raitaisiin rikkinäisiin aluskalsareihin kylpyhuoneeni lattilla. Punareunaisiin tihrusilmiin ja kuolemalta haiseviin mätähampaisisiin suihin aamiaispöydässä.
Tätä voisi jatkaa.....
Tämä nainen heittää kannat kattoon, tukan auki, ja baanalle!
Tai unelmalomalle ihan vain itsekseni. Tai koti-ilta hyvää kirjaa lukien. Tai metsälenkillä upeassa syys-säässä. Tai kesällä rannalla pokkarin kansaa. Tai..... tai......
Voi poijaat kyllä elämä on ihanaa, juuri näin!- Hill.Bicks
"Mitä te äijät oikein itsestänne luulette?"
Me äijät luullaan itsestämme pelkästään kaikkea positiivista. - höpöhönpöö
Miksi pitää aina vetää se negatiivinen vaihtoehto siitä parisuhteen ukosta pöytään? Ne sinkkumiehet jotka itse tunnen, eivät ole mitään kaljaa kittaavia vätyksiä, vaan ihan urheilullisia ja mukavia ukkoja. Joiden kanssa joku nainen voisi jakaa juuri noita kuvailemiasi aktiviteetteja. Mutta seuraa heidän on silti vaikea saada. Ns. Kunnon naiset on ilmeisesti saaneet nuorena niin siipeensä, että hokevat pakonomaisesti tota "parempi yksin kuin huonossa suhteessa" mantraa. Kuitenkin se onni on ihan omissa käsissä myös parisuhteessa. Mikään pakko ei kenenkään ole pariutua, mutta ei se vika pelkästään miehissä ole. Tosiaankaan.
Mielestäni sitä kutsutaan elämästä nauttimiseksi.
Ihminen joka huolehtii itsestään, niin se myös näkyy ulospäin kauniina hehkuna.
Itsensä kehittäminen on kova sana nykypäivänä ja bisnekset sen ympärillä pyörii kovaa tahtia, sillä on myös työllistävä vaikutus.
Itse ainakin nautin elämästäni ja kehitän itseäni jatkuvasti. Se antaa hyvää oloa ja itsevarmuutta, kehittää itsetuntoani ja ennen kaikkea vahvistaa minua.
Nautin ja rakastan elämääni!
Arvostan ihmisiä joiden kanssa olen tekemisissä!
En kuitenkaan ole mikään nirppanokka :)- mythbuster
Itsensä kehittäminen tuntuu usein johtavan siihen että ihminen alkaa katsoa entistä itseään ylhäältä päin ja samalla hän tulee katsoneeksi myös monia muita samasta näkökulmasta.
- Tähti--Silmä
mythbuster kirjoitti:
Itsensä kehittäminen tuntuu usein johtavan siihen että ihminen alkaa katsoa entistä itseään ylhäältä päin ja samalla hän tulee katsoneeksi myös monia muita samasta näkökulmasta.
Totta, näkemys muuttuu ja kykenee tekemään, oivaltamaan asioita uudesta näkökulmasta.
Itse ymmärrän itesäni ja muita paljon enemmän kuin ennen ja osaan suhtautua elämään, ihmisiin paljon rennommin, myötätuntoisemmin kuin ennen.
Maailma näyttää paremmalta elää, kun itsetuntemus kasvaa. :)
poistin nimimerkkini siksi toinen.
- jiipee123
naiset on vaan vähän yksikertaisia ne ei tajua omaa parastaan
- 1913
Voi olla, että he nimenomaan tajuavat mikä heille on parasta, eivätkä sen takia ota miestä riesakseen. Tai ainakin valitsevat hyvin tarkkaan, kenen kanssa menevät yhteen.
- TotuudenSanoja
Ei sitä "piirittämääsi" naista mikään vaivaa, hän ei vain yksinkertaisesti ole kiinnostunut sinusta eikä halua suhdetta kanssasi. Jätä hänet rauhaan elämään omaa elämäänsä (johon hän on ilmeisen tyytyväinen) ja jatka sinä omaasi jossain toisaalla.
- yli.ymmärryksen
Huoh, niin kai se sitten on myönnettävä tappioni... Surullista vain katsoa toisen yksinäisyyttä ja hukkaan meneviä vuosia, vaikka nainen on parhaimmillaan, sillä kyllä yhteisesti jaetut kokemukset rikastaisivat elämää.
- 4204
Huoh, niin kai se sitten on myönnettävä tappioni... Surullista vain katsoa toisen yksinäisyyttä ja hukkaan meneviä vuosia, vaikka nainen on parhaimmillaan, sillä kyllä yhteisesti jaetut kokemukset rikastaisivat elämää.
Tuo on sinun oletuksesi. Nainen voi olla asiasta aivan toista mieltä.
4204 kirjoitti:
Tuo on sinun oletuksesi. Nainen voi olla asiasta aivan toista mieltä.
NiiMpä.... ;P
Joillakin tuo MOLEMMINPUOLISUUS on enemmän tai vähemmän hakusessa jostain kuNmasta syystä.....ei voi kuin ihmetellä....
- Kommentoija1N
Millä perusteella sinä väität että jonkun ihmisen elämänsisältö ja laatu paranisi pelkästään sinun kanssasi olemisella? Eiköhän jokainen itse päätä mikä hänen elämästään tekee merkityksellistä ja laadukasta.. eikä hyvään ja laadukkaaseen elämään välttämättä tarvita parisuhdetta.
Nelikymppinen nainen on aikuinen, elämää jo nähnyt ja tietää kyllä itse mitä haluaa ja miten viettää elämänsä. Huonot kokemukset myös tekevät varovaiseksi. - 65tyjgfyuyg
Mitäs valkkaat ja yrität ilmeisesti pelkän ulkonäön perusteella jollei yhteistä muuten löydy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202990Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622672Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o502441Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312407Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581958Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181489Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121482- 721413
- 571359
- 471344