Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ageless_stranger
profiilit
ageless_stranger
ageless_stranger
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
599
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Biologian+näkökulmasta+tänne+on+synnytty+lisäääntymistä+varten,+mutta+kun+en+halua+lisääntyä+enkä+edes+pääsisi+lisääntymään+niin+olemassaoloni+on+tuoltakin+kantilta+turhaa.+Olisihan+se+hienoa,+että+saisi+nimensä+historiankirjoihin+jollain+tapaa,+että+olemassaolosta+jäisi+edes+jokin+jälki,+mutta+mihinkään+hirmutekoihin+en+sen+takia+halua+sortua.
Maailmassa+on+vähintään+tuhansia+jumalia+niin+vaikea+niistä+on+valita+oikea+jottei+saisi+rangaistusta+elämän+jälkeen+jos+tuollaiseen+hömppään+uskoo.+Monen+uskonnon+mukaan+jo+epäuskon+takia+päätyy+helvettiin,+mutta+kukaan+ei+voi+pakottaa+itseään+uskomaan.+Saatan+siis+olla+menossa+helvettiin+joka+tapauksessa+tein+itsemurhan+tai+en+ellei+sitten+kuolemaa+seuraa+jälleensyntymä+johonkin++toiseen+elämänmuotoon.+Tuudittaudun+kuitenkin+siihen+ajatukseen,+että+kuollessa+tämä+on+tässä.+Missään+ei+ole+koskaan+havaittu+tietoisuutta+ilman+kehoa+joten+ajatus+sielusta+on+absurdi.
27.07.2017 07:33
Ei+ole+kavereita+eikä+sisältöä+elämässä+mullakaan.+Mutta+harvoin+jaksan+tänne+palstalle+mitään+kirjoittaa+kun+keskustelu+on+niin+ala-arvoista+ja+samoista+asioista+jankkaavaa.+Jos+joku+keksii+hyvän+aloituksen+niin+kohta+se+hukkuu+taas+tuon+jankkauksen+jalkoihin.+Et+ole+kyllä+sinäkään+nostanut+palstan+tasoa+viimeaikoina+noilla+rasittavilla+Bicky-jutuillasi.
Pitäisi+varmaan+siirtyä+vallan+muille+palstoille.+Kuvittelin,+että+tämmöinen+hc-ätämi+löytäisi+täältä+samanhenkistä+seuraa,+mutta+palstaa+kansoittavat+misogyyniset+persut+kun+taas+itse+olen+vihervasemmistoon+kallellaan.+Ja+ei+ole+ihme+että+naiskirjoittajat+eivät+täällä+kauaa+viihdy+kun+vilkaisee+uusimpia+keskustelunaiheita.
26.07.2017 20:59
Eihän+sitä+kukaan+tiedäkään,+mutta+todennäköisyys+sille+on+niin+suuri,+että+on+naurettavaa+edes+miettiä+muita+vaihtoehtoja.
26.07.2017 20:31
Naiseton+olen+minäkin+ja+aina+ollut.+Poikuus+tallella+ja+ikää+jo+30+vuotta.+Tuskin+asia+koskaan+tästä+muuttuu+kun+yli+kymmenen+vuotta+suunta+elämässä+on+ollut+vain+alaspäin.
26.07.2017 20:29
Samaa+täällä.+Oikeen+mikään+ei+jaksa+enää+kiinnostaa+ja+vapaa-ajalla+makaan+vaan+pääsäänröisesti+sohvalla+tai+sängyssä+ja+selaan+nettiä.+Viime+viikonloppuna+ajattelin+hirttäytyä+mökillä,+mutta+en+sitten+saanutkaan+aikaiseksi.+En+tahdo+jättää+vanhempiani+ja+sisaruksiani+kärsimään,+mitään+muuta+syytä+tälle+elämälle+ei+enää+olekaan.
26.07.2017 20:26
Satunnaisesti+tulee+polteltua,+lähinnä+juodessa+ja+mökillä.+Viime+viikonloppuna+vetäsin+pitkästä+aikaa+askillisen+parissa+päivässä.+Kaippa+tuokin+on+jotain+passiivista+itsetuhoisuutta.
25.07.2017 20:17
On+sullakin+murheet.+Jos+näkisit+vaan+kauniita+niin+kohta+alkaisit+pitää+osaa+heistäkin+rumina.
25.07.2017 19:51
Lintuharrastus+on+edelleen+hyvin+miespainotteinen+herrastus,+nimimerkillä+kokemusta+20+vuotta.
25.07.2017 19:48
Pitäiskö+alkaa+ratsastaan?+Kerran+oon+kokeillut+ja+tykkäsin+kyllä.+Ei+vaan+taida+olla+ihan+halpaa+huvia+sekään.+Ihmeellistä,+että+tuo+on+nykyään+naisten+harrastus+vaikka+miehet+on+ratsastanut+kautta+historian.
25.07.2017 18:31
Oon+aatellut+etten+olisi+enää+elävien+kirjoissa+ilman+noita+mömmöjä.+Mutta+mistä+sitä+tietää+millainen+olisin+ilman.+Lääkärin+sana+ei+ole+laki,+mutta+mulla+on+ollut+tapana+luottaa+oman+alansa+asiantuntijoihin+muissakin+asioissa.+Kukaan+ei+tosin+tunne+mun+kehoa+niin+kuin+minä+itse.
24.07.2017 18:04
Kelpaisi+kyllä+noilla+tiedoilla,+mutta+itsekin+kuulun+varmaan+sarjaan+"oudot+tapaukset".
24.07.2017 17:24
Pitäisi+varmaan+harkita+kun+vähintään+puoli-impotentti+oon+jo+itsekin.+2004+vuodesta+oon+noita+popsinut+ja+masennus+sen+kuin+pysyy.
24.07.2017 17:21
Kiitos+paljon+kannustavista+sanoista.+Viime+viikonloppu+oli+taas+erityisen+synkkä,+kävi+mielessä+jopa+mökillä+hirttäytyminen.+Nyt+vähän+parempi+mieli+kun+on+saanut+olla+ihmisten+ilmoilla.+Ja+positiivinen+palaute+on+aina+mukavaa+kuultavaa.
24.07.2017 17:08
Brunetista.+Miten+tuollaisia+makumieltymyksiä+voi+perustella?
22.07.2017 17:31
Mua+ei+vaan+nykyään+kiinnosta+enää+juuri+mikään.+Neljän+seinän+sisään+olen+eristäytynyt,+mutta+aika+menee+aika+lailla+nukkuessa.+Olen+etsinyt+kiinnostavia+kirjoja+ja+on+Netflixit+ja+muut+mut+ei+vaan+saa+luettua/katsottua+mitään+kun+on+todella+huono+keskittymiskyky.+Kuntouttavassa+työtoiminnassa+käyn,+siinä+mun+sosiaalinen+elämä+pääosin.
21.07.2017 22:23
Kun+on+tarpeeksi+mitäänsanomattoman+näköinen+niin+huomaa+ettei+herätä+naisissa+mitään+mielenkiintoa+niin+silloin+on+ihan+turha+tehdä+aloitteitakaan.+Toisia+vaan+ei+ole+tarkoitettu+harrastamaan+seksiä+ja+pariutumaan.+Parempi+olisi+kuolla+kuin+elää+tälläistä+paskaelämää+jossa+saa+vain+seurata+toisten+onnea+sivusta.
21.07.2017 15:43
Vaikea+pitää+pilkettä+silmäkulmassa+kun+ketään+ei+kiinnosta+mun+seura+pätkääkään.+Oon+ihan+ilmaa+ihmisille.
16.07.2017 20:09
Minä+olisin+jo+tappanut+itseni+ellei+mulla+olis+kohtalaisia+välejä+perheeseeni.+Nytkin+se+on+kyllä+hilkulla+jaksaako+pelkästään+tuon+takia+elää.
16.07.2017 20:04
Sängyllä+ja+sohvassa+makaillen,+kuolemaa+odotellen.+Perjantaina+vedin+kunnon+kännit,+mutta+eipä+sekään+mieltä+pahemmin+piristänyt.
16.07.2017 16:25
Minkähän+takia+nuppivikaiset+jäävät+sinkuiksi+niin+helposti?+Hmm...
11.07.2017 17:06
16 / 30