Miten yksinäiset palstalaiset viettää viikonloppua

kaikysyäsaa

Onko kurjaa olla yksin, kukaan ei rakasta eikä kukaan tule kylään?

20

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • imeparsaa

      Juon kännit, meen baariin! Kyllä joku juttelee.

    • JospaVaikkaEttä

      Täällä on nyt monta viikonlopun hyvästijättöä, mutta miten anonyymeistä tunnistavat toisensa. Eikö tuossa olisi paikka kehittää jotain tolkkua? Saittihan vaikuttaa aika hyvältä tavalta tavata toisia samassa jamassa olevia. Kukaan ei ole kauhean yksin nyt enää, kiitos keskustelupalstan.

      Jos tekee tällaisen saitin ja alkaa sitä tarjota, ei ne ihmiset helposti tule sinne, koko suomi24 on täynnä erilaisia keskustelualueita, kaikkiin voi vastata, täällä pysytään tiiviisti.

    • Totuuss

      On jo tottunut olemaan yksin. Ulkona liian kylmä että viitsis edes terassille lähteä.

      • FyVYgyug

        Laita sinäkin ihan vaan vaihtelun vuoksi nikki päälle näin perjantai-iltana. Joku voi ehkä kysyä jotain asiaa?

        Vähän ihmettelen, kun monilla on vaan teilausmieliala itselle ja vähän muillekin, ei mitään yritystäkään vaihtaa välillä tyyliä. Tuleeko siitä tuloksia, että jatkaa sitä samaa?


      • imeparsaa

        Juon kännit, meen baariin! Kyllä joku juttelee.
        Huomenna juon kotona, koska en saa baarista mitään kuin rupia perseeseen.


    • Jos joku naispuolinen henkilö rauman suunnalta kaipaa juttu seuraa, laita meiliä...... Löytyy nim. Merkin takaa.

    • kaljaa_ja_pornoo

      Katon pornoo ja juon kaljaa

    • Yksinäinen.mies

      Katson netistä long way down ohjelmaa jossa ewan mc gregor matkaa afrikkaan moottoripyörällä. Joku tuollainen matka olis tosi siistii lähtee itsekkin reissuun. Yksin vaan ei viitsi minnekkään lähteä.

      • lihatipunen

        Mä lähtisin kylllä mieluusti Ewanin kanssa reissuun. Se on niin ihku.


    • lihatipunen

      Tuskinpa mua kukaan rakastaa kun vanhempanikin ovat kuolleet mutta ei mun silti tarvi jäädä sitä kotiin itkemään. Huomennakin vietän päivää työkavereiden seurassa (ei ole työpäivä). Ja viihdyn hyvin kyllä yksinkin koska olen aika introvertti.

      Niin kyllä mun yks naispuolinen hyvä ystävä aina kännissä sanoo rakastavansa mua, siis ystävänä.

      • Rakastat myös suklaata, sipsejä ja pekonia, mutta rakkaus taitaa olla melko yksipuolista.


      • lihatipunen
        super-atm kirjoitti:

        Rakastat myös suklaata, sipsejä ja pekonia, mutta rakkaus taitaa olla melko yksipuolista.

        Kirjoitinko minä, että rakastaisin jotain? Vastaan itselleni ja sinulle: en kirjoittanut.

        Taidat olla vähän yksinkertainen.


      • lihatipunen kirjoitti:

        Kirjoitinko minä, että rakastaisin jotain? Vastaan itselleni ja sinulle: en kirjoittanut.

        Taidat olla vähän yksinkertainen.

        "Kirjoitinko minä, että rakastaisin jotain?"

        Rakastat lisäksi silavaa, hampurilaisia ja margariinikastiketta.

        "Taidat olla vähän yksinkertainen."

        En ole, mutta sinä olet kaksinkertainen tai jopa kolminkertainen.


      • lihatipunen
        super-atm kirjoitti:

        "Kirjoitinko minä, että rakastaisin jotain?"

        Rakastat lisäksi silavaa, hampurilaisia ja margariinikastiketta.

        "Taidat olla vähän yksinkertainen."

        En ole, mutta sinä olet kaksinkertainen tai jopa kolminkertainen.

        Mitä on margariinikastike? Nevö hööd.

        Edelleenkään en kirjoittanut rakastavani mitään. Onko sulla mahdollisesti lukihäiriö?


      • lihatipunen kirjoitti:

        Mitä on margariinikastike? Nevö hööd.

        Edelleenkään en kirjoittanut rakastavani mitään. Onko sulla mahdollisesti lukihäiriö?

        "Mitä on margariinikastike?"

        Se on sitä mitä juot ja syöt aina.

        "Edelleenkään en kirjoittanut rakastavani mitään."

        Rakastat rasvaista ja mahdollisimman epäterveellistä ruokaa ja juomaa.


    • PleikkaViinaRunkku

      Ei ole kurjaa. Onhan meillä pleikka, viina ja runkku!

    • Defghj

      Miten nii ei rakasta? Ihmisen täytyy ensin rakastaa itseään. Sitäpaitsi moni parisuhteessa valittaa aina miten ois kivempaa olla sinkku, joten kannattaisi nyt nauttia ennenkuin joudut parisuhteeseen! Saat tehdä mitä huvittaa ja kukaan ei valita.

    • kaisanoasaa

      Ihmiset on yksinäisiä mutta eivät halua puhua siitä koska häpeävät. Naiset on mielummin yksin kun samantasoisen kanssa. Naisille kelpaa vain tasokas varakas komea mies

    • nuorimies212

      Alkoa kuluu aina enemmän kuin olen suunnitellut.
      Pitäisi pysyä erossa viinasta ja keskittytä mietoihin.

    • Sängyllä ja sohvassa makaillen, kuolemaa odotellen. Perjantaina vedin kunnon kännit, mutta eipä sekään mieltä pahemmin piristänyt.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe