Miten ruma mies saa naista?
Voiko ruma saada naista?
23
321
Vastaukset
- superitietää
Eiköhän super-atm osaa vastata tähän parhaiten...
Niin tiedänkin. Ruma mies voi päästä vanhemmalla iällä aisuriksi monen miehen käyttälle naiselle jos on tarpeeksi omaisuutta ja hyvät tulot. Yleensä "pakettiin kuuluu" lisäetuna toisten miesten äpärälasten elättäminen.
Ruma mies voi saada myös naisen lyhyeksi ajaksi käyttöön kun antaa naiselle seteleitä.- Aisuri-39
Ei se aisuruus ole yhtään hassumpi diili. Jos pääset aisuriksi 30 v naiselle niin et menetä mitään koska 30 v naiset on tosi kauniita vielä.
- aisureitaoommekaikki
Aisuri-39 kirjoitti:
Ei se aisuruus ole yhtään hassumpi diili. Jos pääset aisuriksi 30 v naiselle niin et menetä mitään koska 30 v naiset on tosi kauniita vielä.
Superin uljaalla varrella pääsee aisuriks yli kuuskymppisille eukoille.
Aisuri-39 kirjoitti:
Se on yksi surkeimmista diileistä, miehen kannalta.
aisureitaoommekaikki kirjoitti:
Superin uljaalla varrella pääsee aisuriks yli kuuskymppisille eukoille.
Helposti pääsen. Onneksi MGTOW, on melko paljon parempi valinta.
- RumanKaunis
Kuinka rumasta on kyse? Olen tavannut miehiä, jotka on ns rumia mutta todella vetovoimaisia, koska he hyväksyvät itsensä ja osaavat korostaa hyviä puoliaan huoltellulla ulkomuodolla. Rumuutta pahempaa on epäsiisteys ja mauton pukeutuminen, huonot käytöstavat jne.
- kyllä.saa
Saa, jos löytyy fyrkkaa, älliä tai jotain muuta, mikä kompensoi ulkonäön puutteita. Ja rumilta ja lihavilta naisilta saa, vaikkei löytyisikään.
- kaikysyäsaa
Saa naista jos on työ ja voi elättää naista ja sen paskajännämiehen lasta.
- nosillättiiis
Olemalla hyvä tyyppi ja laittamalla tyylin kuntoon.
Kun katsoo markettinäkymää, niin kaikki pariutuneet miehet on rumia. En muista aikoihin nähneeni yhtään kaunista miestä, ei ainakaan ole jäänyt mieleen, mutta kai niitäkin sitten on.
- kummakyllä
super-atm kirjoitti:
Naisten mielestä 5 % miehistä on komeita ja loput keskimääräistä rumempia.
Silti yli 95% miehistä saa naista.
super-atm kirjoitti:
Naisten mielestä 5 % miehistä on komeita ja loput keskimääräistä rumempia.
Noin se varmasti toimii. Maut on vaan niin erilaisia, että noi kaikki markettimiehetkin on oman kumppaninsa mielestä komeita. Muiden mielestä ei tarvitse ollakaan.
kummakyllä kirjoitti:
Silti yli 95% miehistä saa naista.
Enpä usko että nykyisin noin suuri osa miehistä löytää naista koskaan, vaikka kaikki aisurit laskettaisiin mukaan.
LinerT.2 kirjoitti:
Noin se varmasti toimii. Maut on vaan niin erilaisia, että noi kaikki markettimiehetkin on oman kumppaninsa mielestä komeita. Muiden mielestä ei tarvitse ollakaan.
"Maut on vaan niin erilaisia"
Jostain syystä se 5 % vie kaikki naiset ja loput pääsee hyvällä tuurilla aisureiksi. Jos jokaisella naisella olisi miesten suhteen ihan oma maku ja mieltymys, niin kaikki miehet olisivat yhtä suosittuja.
- Qwqu
Voi, olethan sinä siitä elävä todiste. Kysy isältäsi.
Joo itekki olen ruma.
Ja tässä nyt on annettu melaa niin monelle naiselle että selviän ihan hyvin ebolasta, hullunlehmän taudista, rutosta ja hivistä.
Pernaruttokaan enään mee päähän.- eimullamuuta-
Kyllä ruma mies naista saa. Tunnen monta rumaa miestä jotka ovat pitkissä suhteissa. Pitää olla sosiaalinen, pitää mennä sinne missä naisia on. Siellä vaan te kotona istutte ja mietitte miksi naiset ei hae teitä kotoa. Ette varmaan ole tehneet alotteita edes joten ette pääse tutustumaan naisiin.
- muistakaanämä
Kyllä, sosiaalisuus on must jos on ulkonäöltään ruma mies. Toinen juttu on riman laskeminen tarpeeksi alas, eli edes niitä tavallisia /nättejä naisia ei rumien miesten kannata tavoitella vaan siirtyy reilusti niiden ihan oikeasti rumien naisten puolelle niin kyllä heidän joukostaan se puoliso pitäisi löytyä.
- RumanKaunis
muistakaanämä kirjoitti:
Kyllä, sosiaalisuus on must jos on ulkonäöltään ruma mies. Toinen juttu on riman laskeminen tarpeeksi alas, eli edes niitä tavallisia /nättejä naisia ei rumien miesten kannata tavoitella vaan siirtyy reilusti niiden ihan oikeasti rumien naisten puolelle niin kyllä heidän joukostaan se puoliso pitäisi löytyä.
Jatkan vielä, koska en ehtiny kirjoittaa kaikkea mitä halusin.
Kauneus on katsojan silmässä. Se, mikä on yhden mielestä komeaa tai kaunista, ei ole sitä toisen mielestä. Ulkonäöllä ei ole paljon merkitystä, jos toisessa on jotain joka on vastustamatonta, kivaa, ja toisen seurassa viihtyy ja toinen saa olon hyyväksi ja parhaat piirteet ja ominaisuudet esiin. Ne muut jutut on tärkeämpiä. Seksuaalinen veto ei riipu "komeudesta" tai "kauneudesta". Tästä voin kertoa esimerkkinä, kun olin nettituttavuuden kanssa treffeillä, ja jo heti oli selvää, että välilämme kipinöi seksimielessä, jotain vetovoimaa tuntui välillämme. Niimpä meistä tuli fuckbuddyja toisillemme vaikkei muuta yhteistä niin tuntunut olevankaan. Sitten hän löysi pitempiaikaisen kumppanin, ja minä taas syvemmän suhteen. Kivaa oli, hyvää seksiä ja ihan ilman sitoumuksia. Mies ei ollut komea enkä minä kaunis eikä nykyinenkään ystäväni ole mikään komistus, on iso maha jne mutta se ihana ja vetävä luonne ja henkinen ja fyysinen veto...se on jotain ihanaa. Se vain vetää, miten sen voi selittää paremmin.
Minusta on hullua, että jotkut ruokkii sellaista käsitystä, että seksi ja rakkaus ja hauskuus on varattu komeille ja kauniille ihmisille, ja kuitenkin suurin osa kansasta on jotain aivan muuta. Ihan tavallisia. Sitä paitsi se kauneus on katoavaista, kestää vain hetken. Pitääkö eläminen lopettaa kun ulkonäkö alkaa rapistua vai? Minusta ihminen on jokaisessa ikävaiheessa omanlaisensa kaunis, kunhan vain se pilke silmäkulmassa säilyy, elämänilo ja kiinnostus toiseen ihmiseen. Ja pitää huolta itsestään edes jotenkin, kunnioittaa itseään ja muita.
Mitä yleensä rumuudella ja kauneudella tarkoitetaankaan. Pidetäänkö säännöllisiä kasvonpiirteitä komeina? Kuitenkin joku persoonallinen juttu, jota pitää rumana onkin toisesta viehättävää.
Mainitsin, että ulkonäkö ei ole se juttu, vaan kokonaisulkoASU, eleet, ilmeet ja käytös. Jos miehellä olisi naama kuin Mikko Leppilammella (jota kai pidetään komeana noin yleensä) tai Tuomo Ruudulla ja samassa naamassa rikkinäiset hampaat, tai likainen lenkkariasu tai käytös ylimielinen ja naisia halveksuva niin se komeus yhtäkkiä näyttäytyykin vastenmielisyytenä. Ilme ja kokonaisuus on tärkeä.
Koin yllätyksen itse, kun vuosien takainen exäni kertoi fb:ssa mihin minussa rakastui ja harmitteli vieläkin sitä, että päätin lähteä omille teilleni. Hän kertoi, että valttejani oli iloisuus ja positiivisuus ja seksikkyys. Kauneudesta hän ei puhunut mitään. Olen aika tavallisen näköinen naikkonen, eikä minua kyllä voi sanoa kauniiksi, mutta olen siisti ja hoidan itseäni ja hyväksyn itseni enkä tyrkytä itseäni kellekään. Miehet vaan tulevat luokseni ja viihtyvät kanssani. RumanKaunis kirjoitti:
Jatkan vielä, koska en ehtiny kirjoittaa kaikkea mitä halusin.
Kauneus on katsojan silmässä. Se, mikä on yhden mielestä komeaa tai kaunista, ei ole sitä toisen mielestä. Ulkonäöllä ei ole paljon merkitystä, jos toisessa on jotain joka on vastustamatonta, kivaa, ja toisen seurassa viihtyy ja toinen saa olon hyyväksi ja parhaat piirteet ja ominaisuudet esiin. Ne muut jutut on tärkeämpiä. Seksuaalinen veto ei riipu "komeudesta" tai "kauneudesta". Tästä voin kertoa esimerkkinä, kun olin nettituttavuuden kanssa treffeillä, ja jo heti oli selvää, että välilämme kipinöi seksimielessä, jotain vetovoimaa tuntui välillämme. Niimpä meistä tuli fuckbuddyja toisillemme vaikkei muuta yhteistä niin tuntunut olevankaan. Sitten hän löysi pitempiaikaisen kumppanin, ja minä taas syvemmän suhteen. Kivaa oli, hyvää seksiä ja ihan ilman sitoumuksia. Mies ei ollut komea enkä minä kaunis eikä nykyinenkään ystäväni ole mikään komistus, on iso maha jne mutta se ihana ja vetävä luonne ja henkinen ja fyysinen veto...se on jotain ihanaa. Se vain vetää, miten sen voi selittää paremmin.
Minusta on hullua, että jotkut ruokkii sellaista käsitystä, että seksi ja rakkaus ja hauskuus on varattu komeille ja kauniille ihmisille, ja kuitenkin suurin osa kansasta on jotain aivan muuta. Ihan tavallisia. Sitä paitsi se kauneus on katoavaista, kestää vain hetken. Pitääkö eläminen lopettaa kun ulkonäkö alkaa rapistua vai? Minusta ihminen on jokaisessa ikävaiheessa omanlaisensa kaunis, kunhan vain se pilke silmäkulmassa säilyy, elämänilo ja kiinnostus toiseen ihmiseen. Ja pitää huolta itsestään edes jotenkin, kunnioittaa itseään ja muita.
Mitä yleensä rumuudella ja kauneudella tarkoitetaankaan. Pidetäänkö säännöllisiä kasvonpiirteitä komeina? Kuitenkin joku persoonallinen juttu, jota pitää rumana onkin toisesta viehättävää.
Mainitsin, että ulkonäkö ei ole se juttu, vaan kokonaisulkoASU, eleet, ilmeet ja käytös. Jos miehellä olisi naama kuin Mikko Leppilammella (jota kai pidetään komeana noin yleensä) tai Tuomo Ruudulla ja samassa naamassa rikkinäiset hampaat, tai likainen lenkkariasu tai käytös ylimielinen ja naisia halveksuva niin se komeus yhtäkkiä näyttäytyykin vastenmielisyytenä. Ilme ja kokonaisuus on tärkeä.
Koin yllätyksen itse, kun vuosien takainen exäni kertoi fb:ssa mihin minussa rakastui ja harmitteli vieläkin sitä, että päätin lähteä omille teilleni. Hän kertoi, että valttejani oli iloisuus ja positiivisuus ja seksikkyys. Kauneudesta hän ei puhunut mitään. Olen aika tavallisen näköinen naikkonen, eikä minua kyllä voi sanoa kauniiksi, mutta olen siisti ja hoidan itseäni ja hyväksyn itseni enkä tyrkytä itseäni kellekään. Miehet vaan tulevat luokseni ja viihtyvät kanssani.Vaikea pitää pilkettä silmäkulmassa kun ketään ei kiinnosta mun seura pätkääkään. Oon ihan ilmaa ihmisille.
- unelmiesi.rumilus
Olen saanut kaunista naista. Sehän on katsojan silmissä kuka on kaunis. 90% naisista on ihan nättejä tai kauniita jotka kelpaisivat 100% miehistä. Naiset ei vaan ajattele samoin. Naiset on tehneet miehille mahdottomaksi tutustua naisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?853554- 252046
- 1951961
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431394Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell861393Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891147Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo131004- 84991
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.27901Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha62823