sanokaa kaikki hyviä harrastuksia

satunnaisia.harrastuksia

jossa voisi tavata vastakkaista sukupuolta ja tutustua heihin ja nyt jotain muuta kuin urheilua tai saleilla käyntejä

31

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. Ihan Persiistä alkaa harrastaa jotain TollasenSyyn takia.. Ainankin Musta.. Musta syyt pitäisi olla ihan muut.. ;P

.. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö sitten siellä voisi kohdata sitten jotain, jonka kanssa SynkkaaSielut yhteen.. Jos Tähtien Asento on oikea.. ;P

• .. Jooh.. Raukee olo.. Näkyy näämmä sekin sitten.. sitten tekstissä.. ;D

• hanki_elämä

Sinä se jaksat vinkua kaikesta.

• hanki_elämä kirjoitti:

Sinä se jaksat vinkua kaikesta.

.. Mistä Mää nyt Vingun VinkuLeluna?.. ;D.. Ite Vingut.. ;D

• tämä.kiinnostaa
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Mistä Mää nyt Vingun VinkuLeluna?.. ;D.. Ite Vingut.. ;D

Saiskohan susta lähtemään ton autistisen kirjoitustyylin hakkaamalla?

• Harrastaminen on ihan hyvä keino tutustua uusiin ihmisiin. Itseä kiinnostavasta harrastuksesta löytää samanhenkistä porukkaa. Vaikkei sitä elämänkumppania suoraan, niin ainakin kavereita. Joiden kautta voi sitten löytyä jotain.. Ilman muuta kannattaa olla aktiivinen ja osallistua. Aika harvaa kuulemma kotoa tullaan hakemaan (olen yllättynyt ;)).

• Tähtien asennossa on se vika että ne hyvinkin pitkälti on aina samassa asennossa, jos niitä katsoo samasta paikasta. Itse se on liikuttava, jos jotain uutta asentoa kaipaa. Siitä ihan samaa mieltä että on taatusti vaivaannuttavaa olla harrastavinaan jotain vain tavatakseen ihmisiä. Toisekseen ihmiset on "parhaimillaan" kun ne tekee jotain missä ovat hyviä ja josta nauttivat.

• tämä.kiinnostaa kirjoitti:

Saiskohan susta lähtemään ton autistisen kirjoitustyylin hakkaamalla?

.. Voishan tuota Kokkeilla.. ;D.. Mut se nyt on varma, ettei musta lähde uhkailemalla, kiristämällä jne. yhtään mikään.. Eikä edes hakkaamalla.. Jos muutosta tapahtuu tuollaisten Jutskien jälkeen, niin se muutos on vain PäinVastainen, jos on.. ;D

.. Mut mielenkiinnosta täytyy kysyä, että mitä painoluokkaa edustat ja missä kehässä ajattelit kokeilla?.. ;P.. Noh, väliäkö tuolla.. Ei ole noi Jutskat oikein mun juttuja, muuta kuin PakonEdessä.. Joskus kun noita Jutskia hieman harrasti, niin enpä niin tosissasi osannut sitä kehässäkään ottaa, niin kuin jotkut.. Enemmänkin leikkisin ja leikittelin.. ;D

.. Noh, sen nyt ainakin oppisi hyvin, että kuinka helposti saa vaurioita aikaiseksi.. Elikkäs ainakin itselle tuli vain lisää varovaisuutta.. Ja niinhän sen pitäisi mennäkin, mutta monilla ei jostain syystä mene.. ;P

• LinerT.2 kirjoitti:

Harrastaminen on ihan hyvä keino tutustua uusiin ihmisiin. Itseä kiinnostavasta harrastuksesta löytää samanhenkistä porukkaa. Vaikkei sitä elämänkumppania suoraan, niin ainakin kavereita. Joiden kautta voi sitten löytyä jotain.. Ilman muuta kannattaa olla aktiivinen ja osallistua. Aika harvaa kuulemma kotoa tullaan hakemaan (olen yllättynyt ;)).

.. Oleks Mää väittänyt jotain muuta?.. ;P.. Jooh.. Voihan se olla, että joku löytää kuitenkin, vaikka piilossa kotona yrittäisi ollakin.. ;D

.. Mun pitäisi harrastaa enemmän Luontoa.. Siellä on muuten hyviä PiiloPaikkoja, jos joku meinaa tulla kohdalle.. ;D

• scrg kirjoitti:

Tähtien asennossa on se vika että ne hyvinkin pitkälti on aina samassa asennossa, jos niitä katsoo samasta paikasta. Itse se on liikuttava, jos jotain uutta asentoa kaipaa. Siitä ihan samaa mieltä että on taatusti vaivaannuttavaa olla harrastavinaan jotain vain tavatakseen ihmisiä. Toisekseen ihmiset on "parhaimillaan" kun ne tekee jotain missä ovat hyviä ja josta nauttivat.

.. Noh, ihan samaa mieltä olet ainakin noin suunnilleen.. Ei tästä asiasta oikeen kinaamaan päästä.. ;P

• Tanssi. Siellä on aina vajausta miehistä. Aatteles, kerrankin tilaisuus olla haluttua seuraa... :)

• Tuo on tietysti hyvä ehdotus vain miehille. Naisille suosittelisin jotain penkkiurheilua.

• scrg kirjoitti:

Tuo on tietysti hyvä ehdotus vain miehille. Naisille suosittelisin jotain penkkiurheilua.

Katos vaan! Jostain syystä oletin että aloittaja on mies. Taitaa se silti olla ;)

Naisillekin vois suositella tanssia. Tulee liikuttua ja harrastuspaikoissa tapaa toista sukupuolta. Aktiiviporukka tulee muutenkin tutuksi.

• LinerT.2 kirjoitti:

Katos vaan! Jostain syystä oletin että aloittaja on mies. Taitaa se silti olla ;)

Naisillekin vois suositella tanssia. Tulee liikuttua ja harrastuspaikoissa tapaa toista sukupuolta. Aktiiviporukka tulee muutenkin tutuksi.

Se on erittäin todennäköistä että kyseessä on mies, koska naiset ei yleensä (ehkä virheellisesti) koe ongelmaksi etteivät tapaa miehiä.

• loogikkomies

Eniten varmaan löytyy jos menee sellaiseen harrastukseen, jota vastakkainen sukupuoli harrastaa mutta oma sukupuoli ei niinkään.

• Pitäiskö alkaa ratsastaan? Kerran oon kokeillut ja tykkäsin kyllä. Ei vaan taida olla ihan halpaa huvia sekään. Ihmeellistä, että tuo on nykyään naisten harrastus vaikka miehet on ratsastanut kautta historian.

• Voisi alkaa harrastamaan jotain uskonnollista toimintaa, luulen että sieltä löytyisi kunnollisia naisia ja miehiä

• Tuo on hyvä idea. En kuitenkaan tässäkään jutussa laittaisi kaikkia munia yhteen koriin, vaan avoimin mielin lähtisin kokeilemaan erilaisia kultteja ja etsimään itselle parhaiten sopivaa palvonnan kohdetta ja uskonnon harjoittamisen tapaa.

• Pappipujottelija! Ehkä se tuplapujottelijakin ois sopivampi nimitys. Mutta sieltä raamattupiiristä kun pätkähtääkin se elämännainen, niin sit just kun olet viskomassa housuja pois, niin se ilmoittaa, että on tehnyt pidättäytymislupauksen. Entäs sit?

• Dissident kirjoitti:

Pappipujottelija! Ehkä se tuplapujottelijakin ois sopivampi nimitys. Mutta sieltä raamattupiiristä kun pätkähtääkin se elämännainen, niin sit just kun olet viskomassa housuja pois, niin se ilmoittaa, että on tehnyt pidättäytymislupauksen. Entäs sit?

Itseasiassa henkinen tyydytys onkin tärkeämpää, noin sanoisin. Ja tuohan on tietysti myös todellinen mielipiteeni

• pujotteIija kirjoitti:

Itseasiassa henkinen tyydytys onkin tärkeämpää, noin sanoisin. Ja tuohan on tietysti myös todellinen mielipiteeni

Niin tarkoitatko, että pääset tutustumaan naiseen, vai luomaan suhteen? Siis varmaan henkisiä suhteita on helpompi solmia, mutta siinä on muistettava, että sen solmiessa nimenomaan vaan henkiseksi, ei saisi olettaa muuta. Naisille henkiseksi suhteeksi muodostettu suhde on tosiaan henkinen suhde. Tiedän montakin naista, jotka ovat pettyneet mieheen, joka onkin olettanut, että henkisen suhteen lisäksi, he ovat omineet naisen fyysisen kanssakäymisenkin.

Itselä on muutama henkinen suhde naiseen ja se on kyllä aika uskomaton voimavara. Osa heistä on parisuhteessa ja asuu muualla, mutta silti käydään kaikenlaisia keskusteluita. Jokainen on vielä erilainen luonteeltaan. On hyvä kysyä samaa asiaa erilaisilta ihmisiltä ja saada toisenlaisia näkökulmia, Sehän onnistuu vaikka täällä, mutta toisaalta ei täällä voi kaikkea itsestään kertoa.

• ex-raitis3

Jääkiekko on hyvä harrastus. Tosin se pitää aloittaa jo nuorena. Joukkuekavereiden kanssa kun käydään ryyppäämässä ja baareissa niin luontevasti tapaa samalla naisia. Nuuska huulessa oleva lätkäjätkä ei mistään naisettomuudesta kärsi!

• No itse meinasin alkaa seinäkiipeilemään. Kyllähän se tietysti liikunnan puolelle menee. Mutta näytelmäteatteritouhut vois olla sellainen kiva juttu, eikä liikunnallinen. Tähtitiede tai lintubongaus. Hei ja frisbeegolf...onhan se urheilullinen, mutta siinä vois sanan varsinaisessa merkityksessä "iskeä" naisen lähestymisheitolla. Fore!
      Kansalaisopistoillahan on syksyllä alkamassa vaikka minkälaista korukivenhiontaa ja tuohikontin rakennusta. Talvella voi veistellä lumiveistoksia, siinähän on sekalaista sakkia. Kesällä voi hiekasta tehdä veistoksia. No eikun netti auki ja lisää ideoimaan. Ja tosiaan kannattaa se valita ihan oman itsensä mieliksi, eikä sen vuoksi, että sitä kumppaniainesta ois valtoimenaan lajin parissa.

• Lintuharrastus on edelleen hyvin miespainotteinen herrastus, nimimerkillä kokemusta 20 vuotta.

• ageless_stranger kirjoitti:

Lintuharrastus on edelleen hyvin miespainotteinen herrastus, nimimerkillä kokemusta 20 vuotta.

No se on kyllä jännä homma. Voisi kuvitella, että naisiakin kiinnostaisi. Mutta tärkeää on, että se tuttavuus löytyisi jonkun yhteisen harrastuksen parista. Vaikka sitä ei sinäällään harrastaisikaan yhtäaikaa. Minä kyllä huomasin, että jääkiekkoäiti oli aika kiva keskustelukumppani urheilujutuissa, oli kiva katsoa jalistakin viimekesänä hänen kanssaan ja speguloida Suomen jääkiekkoleijonien esityksiä. Joukkuepelien nyanssit pysty puhumaan ilman rautalankakieppiä mukanaan.

• ksjfdkfdkljfldfklf

jos menisi kirjastoon lukemaan niin olisikohan siellä jotain kunnollisia lukutoukkanaisia? Mutta jos itse lukee Teeämmiä ja nainen jotain runoja niin ei varmaan ole kuitenkaan yhtään samoilla taajuuksilla... bad idea.

• Lehtijamppa

Tää oli hyvä! 😃

• pläskitipunen

Palstailut Sinkuissa on paras vaihtoehto!

• ygfhhvgtrrrt

Miehille tanssiminen olisi tod.näk. paras, vapaaehtoistöissä on pääasiassa naisia ja tutkitustikin naiset lämpiävät muista välittävälle ja heitä auttaville miehille paremmin. Myös voi alkaa ituhippeilemään tai vasuri-viherpolitikoimaan.

• ehkäpäsitten

Kannattaa lähteä mustikkametsään. Siellä voi kohdata ihanan leidin luonnon helmassa. Sammaleet ovat pehmeitä.

• tanssijatar___

Tanssi on ehdottomasti paras

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3402
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2014
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1924
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      341
      1316
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      84
      1279
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      923
    8. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      915
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      845
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe