Miksi tällä palstalla on paljon nuppivikaisia?

hullujen.palstako

Aika moni on myöntänyt olevansa/olleensa hoidossa.
Sitten ovat kaikki ne, joilta puuttuu sairauden tunto.....

30

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wt.elämäm.kovakoulu

      Parempi heidän täällä, kuin muiden riesana. Oikeanlainen alusta oikeanlaisille käyttäjille. Seura tekee kaltaisekseen, joten vakavasti suositellaan poissa pysymistä. Lukemisella on riskinsä.

      • Muiden riesaksi olen vasta alkamassa että se on selvyys. Pistän lääkärit kuriin😁 Että minun kanssani saa olla varovainen tästä edessäpäin.

        Se että minua ei ymmärretä, ei tee minusta mielisairasta


      • Osaan pistää takaisin palautetta hoidan vaikka oikeuden kautta oikeuteni🤔 Se ei ole kosto vaan puolustus. Miksi minun pitää kärsiä heidän ymmärtämättömyydestä kun minulla tämä piti olla ymmärtämisvaikeutta kuulon perusteella, eikä toistenpäin.

        Lapsuudessa kun kävin potilashistorii läpi oli kuulun ymmärtäminen vielä ja ohjeiden muista erittäin vaikeaa.


      • Se että voisivat paremmin kouluttautua että erottava mielenterveydellisetviat neurologisista nämä eroteltiin vuonna 1968 toisistaan. Se että ihminen on erilainen ei ole sairasmieleltään kuinka monet edes on päteviä tähän.

        Kuinka moni edes lääkäreistä on edes pätevä.

        Näin itsekin eroja jos itse en tiedän kuin vain nimen dysfasia, mikä kaltainen tämä sairaus on minulla ei selvitetty ikinä sain selvittää sitä aikuisena vasta lähempänä 30v.

        Eipä omat vanhemmat edes tiedä siitä mitään tai sisareni.


      • valtakunta kirjoitti:

        Se että voisivat paremmin kouluttautua että erottava mielenterveydellisetviat neurologisista nämä eroteltiin vuonna 1968 toisistaan. Se että ihminen on erilainen ei ole sairasmieleltään kuinka monet edes on päteviä tähän.

        Kuinka moni edes lääkäreistä on edes pätevä.

        Näin itsekin eroja jos itse en tiedän kuin vain nimen dysfasia, mikä kaltainen tämä sairaus on minulla ei selvitetty ikinä sain selvittää sitä aikuisena vasta lähempänä 30v.

        Eipä omat vanhemmat edes tiedä siitä mitään tai sisareni.

        Muutakun että puhun huonosti.


    • Minulla ei ole älyssä vikaa mutta neurologinenhäiriö

      • Eikä aloitus ollut mitenkään tervejärkinen


      • valtakunta kirjoitti:

        Eikä aloitus ollut mitenkään tervejärkinen

        Koska jokainen masentuu kun tulee stressaava elämäntila


      • Höpöti.höö
        valtakunta kirjoitti:

        Koska jokainen masentuu kun tulee stressaava elämäntila

        Höpsis. Jotkut toimivat paljon paremmin stressissä, kaikki ei masennu.


      • Höpöti.höö kirjoitti:

        Höpsis. Jotkut toimivat paljon paremmin stressissä, kaikki ei masennu.

        Jos se on hyvä laatunen stressi silloin se on tervetullutta. kyllähän opin seitsemän vuoden aikana keskustelemaan ukko kullan kanssa paremmin.
        Pahanlaatuisesta se tuotta stressiä


      • valtakunta kirjoitti:

        Jos se on hyvä laatunen stressi silloin se on tervetullutta. kyllähän opin seitsemän vuoden aikana keskustelemaan ukko kullan kanssa paremmin.
        Pahanlaatuisesta se tuotta stressiä

        Siis masennusta


      • Höpöti.höö kirjoitti:

        Höpsis. Jotkut toimivat paljon paremmin stressissä, kaikki ei masennu.

        Uupumus ei ole mikä väärä luulo.


      • Höpöti.höö kirjoitti:

        Höpsis. Jotkut toimivat paljon paremmin stressissä, kaikki ei masennu.

        Kyllä huomasin yhden lääkäri lisäävän läsnä olo stressiä ja onnistui pistämään yhdellä pistolla kohdalle ja sanoin juuri että tulin paikalle vähän tuomaan hikeä pintaa että toimit paremmin.


    • kaisanoasaa

      Kyllä minulla vaan on reilusti päässä vikaa mutta se on mun ihan oma diagnoosi. En ole käynyt sitä millekään lääkärille valittamassa mutta pitäisi varmaan mennä.

      • kaisivustahuomauttaasaa

        Tarvitseeko sitä enää turhaa mennä lääkärille, kumminkin totee sen saman minkä tiedät.


      • kaisanoasaa
        kaisivustahuomauttaasaa kirjoitti:

        Tarvitseeko sitä enää turhaa mennä lääkärille, kumminkin totee sen saman minkä tiedät.

        Niin mutta olisi se mukavaa kun niinkin korkea herra kuin lääkäri olisi samaa mieltä kanssani. Kyllä se tekee ätmille kutaa.


      • kaisivustahuomauttaasaa
        kaisanoasaa kirjoitti:

        Niin mutta olisi se mukavaa kun niinkin korkea herra kuin lääkäri olisi samaa mieltä kanssani. Kyllä se tekee ätmille kutaa.

        Lääkärille ei, kun joku pystyi tekee saman ilman tutkintoo.


      • kaisanoasaa
        kaisivustahuomauttaasaa kirjoitti:

        Lääkärille ei, kun joku pystyi tekee saman ilman tutkintoo.

        Minä itte sen diagnoosin olen tehnyt että mulla viiraa nupista aika pirusti.

        Pitäisikö mun ruveta pitämään omaa lääkäripalvelua?


      • kaisivustahuomauttaasaa
        kaisanoasaa kirjoitti:

        Minä itte sen diagnoosin olen tehnyt että mulla viiraa nupista aika pirusti.

        Pitäisikö mun ruveta pitämään omaa lääkäripalvelua?

        Kyl, neukkulasta tilaat tutkintotodistukset.


      • viirastaaskunnoll
        kaisivustahuomauttaasaa kirjoitti:

        Kyl, neukkulasta tilaat tutkintotodistukset.

        Yksinäisyys ja kavereiden puute aiheuttaa nuppivikaa.


      • kaisanoasaa
        kaisivustahuomauttaasaa kirjoitti:

        Kyl, neukkulasta tilaat tutkintotodistukset.

        Niinpäs tilaankin. Pääsen minäkin kopeloimaan naisia.


    • kirjossa.löytyy

      Jos haluaa harmeja elämäänsä, niin kannattaa tutustua viiskymppisiin sinkkuihin.

      • venakkosanoNjet

        "kannattaa tutustua viiskymppisiin sinkkuihin" naulan kantaan.
        Nämä 50 pellet kannattaa kiertää kaukaa, jos tuon ikäinen on vapaa, niin pahasti on nupissa vikaa kun ei koskaan kenelläkään kelvannut. Ei edes venakoille, joille alinkin kasti kelpaa.


    • Totuuss

      Yksinäisyys saa mielen sekaisin

    • rotutohtori.auttaa

      Rotutohtori on kyllä huomannut, että palstalla on monia, joilla on hulluja teorioita siitä, että rotuja ei olisi olemassa. Rotutohtori ei heitä kuitenkaan nuppivikaisiksi sanoisi, vaan ehkä ennemmin harhaanjohdetuiksi. Mutta rotutohtorin valistustyö auttaa osaltaan toivottavasti korjaamaan näiden rotujen kiistäjien ajatushäiriöt.

      • tavja

        Globalisaation myötä kaikki vjodut sulautuvat aikanaan yhteen. Ensimmäisenä katoaa valkoiseen euvjooppalaiseen vjotuun kuuluvat aidot blondit. Lopulta kaikki ovat maitokahvinvjuskeita ja aavistuksen vinosilmäisiä ja äänestävät sosiaalidemokvjaatteja.


      • rotutohtori.on.pyyteetön
        tavja kirjoitti:

        Globalisaation myötä kaikki vjodut sulautuvat aikanaan yhteen. Ensimmäisenä katoaa valkoiseen euvjooppalaiseen vjotuun kuuluvat aidot blondit. Lopulta kaikki ovat maitokahvinvjuskeita ja aavistuksen vinosilmäisiä ja äänestävät sosiaalidemokvjaatteja.

        Demaripuolue toden totta onkin yksi taho, jolle myös voisi olla paljon apua rotutohtorin pyytettömästä valistustyöstä.


    • vika_arassa_paikassa

      Avaaja mvaikuttaa masentuneelta. Olisiko aika myöntää tosiasia?

    • Minkähän takia nuppivikaiset jäävät sinkuiksi niin helposti? Hmm...

    • nuppivika

      Palstan kurpat on seonneita jännämiehistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe