Miksi tällä palstalla on paljon nuppivikaisia?

hullujen.palstako

Aika moni on myöntänyt olevansa/olleensa hoidossa.
Sitten ovat kaikki ne, joilta puuttuu sairauden tunto.....

30

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wt.elämäm.kovakoulu

Parempi heidän täällä, kuin muiden riesana. Oikeanlainen alusta oikeanlaisille käyttäjille. Seura tekee kaltaisekseen, joten vakavasti suositellaan poissa pysymistä. Lukemisella on riskinsä.

• Muiden riesaksi olen vasta alkamassa että se on selvyys. Pistän lääkärit kuriin😁 Että minun kanssani saa olla varovainen tästä edessäpäin.

Se että minua ei ymmärretä, ei tee minusta mielisairasta

• Osaan pistää takaisin palautetta hoidan vaikka oikeuden kautta oikeuteni🤔 Se ei ole kosto vaan puolustus. Miksi minun pitää kärsiä heidän ymmärtämättömyydestä kun minulla tämä piti olla ymmärtämisvaikeutta kuulon perusteella, eikä toistenpäin.

Lapsuudessa kun kävin potilashistorii läpi oli kuulun ymmärtäminen vielä ja ohjeiden muista erittäin vaikeaa.

• Se että voisivat paremmin kouluttautua että erottava mielenterveydellisetviat neurologisista nämä eroteltiin vuonna 1968 toisistaan. Se että ihminen on erilainen ei ole sairasmieleltään kuinka monet edes on päteviä tähän.

Kuinka moni edes lääkäreistä on edes pätevä.

Näin itsekin eroja jos itse en tiedän kuin vain nimen dysfasia, mikä kaltainen tämä sairaus on minulla ei selvitetty ikinä sain selvittää sitä aikuisena vasta lähempänä 30v.

Eipä omat vanhemmat edes tiedä siitä mitään tai sisareni.

• valtakunta kirjoitti:

Se että voisivat paremmin kouluttautua että erottava mielenterveydellisetviat neurologisista nämä eroteltiin vuonna 1968 toisistaan. Se että ihminen on erilainen ei ole sairasmieleltään kuinka monet edes on päteviä tähän.

Kuinka moni edes lääkäreistä on edes pätevä.

Näin itsekin eroja jos itse en tiedän kuin vain nimen dysfasia, mikä kaltainen tämä sairaus on minulla ei selvitetty ikinä sain selvittää sitä aikuisena vasta lähempänä 30v.

Eipä omat vanhemmat edes tiedä siitä mitään tai sisareni.

Muutakun että puhun huonosti.

• Minulla ei ole älyssä vikaa mutta neurologinenhäiriö

• Eikä aloitus ollut mitenkään tervejärkinen

• valtakunta kirjoitti:

Eikä aloitus ollut mitenkään tervejärkinen

Koska jokainen masentuu kun tulee stressaava elämäntila

• Höpöti.höö
        valtakunta kirjoitti:

Koska jokainen masentuu kun tulee stressaava elämäntila

Höpsis. Jotkut toimivat paljon paremmin stressissä, kaikki ei masennu.

• Höpöti.höö kirjoitti:

Jos se on hyvä laatunen stressi silloin se on tervetullutta. kyllähän opin seitsemän vuoden aikana keskustelemaan ukko kullan kanssa paremmin.
        Pahanlaatuisesta se tuotta stressiä

• valtakunta kirjoitti:

Jos se on hyvä laatunen stressi silloin se on tervetullutta. kyllähän opin seitsemän vuoden aikana keskustelemaan ukko kullan kanssa paremmin.
        Pahanlaatuisesta se tuotta stressiä

Siis masennusta

• Höpöti.höö kirjoitti:

Uupumus ei ole mikä väärä luulo.

• Höpöti.höö kirjoitti:

Kyllä huomasin yhden lääkäri lisäävän läsnä olo stressiä ja onnistui pistämään yhdellä pistolla kohdalle ja sanoin juuri että tulin paikalle vähän tuomaan hikeä pintaa että toimit paremmin.

• kaisanoasaa

Kyllä minulla vaan on reilusti päässä vikaa mutta se on mun ihan oma diagnoosi. En ole käynyt sitä millekään lääkärille valittamassa mutta pitäisi varmaan mennä.

• kaisivustahuomauttaasaa

Tarvitseeko sitä enää turhaa mennä lääkärille, kumminkin totee sen saman minkä tiedät.

• kaisanoasaa
        kaisivustahuomauttaasaa kirjoitti:

Tarvitseeko sitä enää turhaa mennä lääkärille, kumminkin totee sen saman minkä tiedät.

Niin mutta olisi se mukavaa kun niinkin korkea herra kuin lääkäri olisi samaa mieltä kanssani. Kyllä se tekee ätmille kutaa.

kaisanoasaa kirjoitti:

Niin mutta olisi se mukavaa kun niinkin korkea herra kuin lääkäri olisi samaa mieltä kanssani. Kyllä se tekee ätmille kutaa.

Lääkärille ei, kun joku pystyi tekee saman ilman tutkintoo.

• kaisanoasaa

Lääkärille ei, kun joku pystyi tekee saman ilman tutkintoo.

Minä itte sen diagnoosin olen tehnyt että mulla viiraa nupista aika pirusti.

Pitäisikö mun ruveta pitämään omaa lääkäripalvelua?

kaisanoasaa kirjoitti:

Minä itte sen diagnoosin olen tehnyt että mulla viiraa nupista aika pirusti.

Pitäisikö mun ruveta pitämään omaa lääkäripalvelua?

Kyl, neukkulasta tilaat tutkintotodistukset.

• viirastaaskunnoll

Yksinäisyys ja kavereiden puute aiheuttaa nuppivikaa.

• kaisanoasaa

Niinpäs tilaankin. Pääsen minäkin kopeloimaan naisia.

• kirjossa.löytyy

Jos haluaa harmeja elämäänsä, niin kannattaa tutustua viiskymppisiin sinkkuihin.

• venakkosanoNjet

"kannattaa tutustua viiskymppisiin sinkkuihin" naulan kantaan.
        Nämä 50 pellet kannattaa kiertää kaukaa, jos tuon ikäinen on vapaa, niin pahasti on nupissa vikaa kun ei koskaan kenelläkään kelvannut. Ei edes venakoille, joille alinkin kasti kelpaa.

• Totuuss

Yksinäisyys saa mielen sekaisin

• rotutohtori.auttaa

Rotutohtori on kyllä huomannut, että palstalla on monia, joilla on hulluja teorioita siitä, että rotuja ei olisi olemassa. Rotutohtori ei heitä kuitenkaan nuppivikaisiksi sanoisi, vaan ehkä ennemmin harhaanjohdetuiksi. Mutta rotutohtorin valistustyö auttaa osaltaan toivottavasti korjaamaan näiden rotujen kiistäjien ajatushäiriöt.

• tavja

Globalisaation myötä kaikki vjodut sulautuvat aikanaan yhteen. Ensimmäisenä katoaa valkoiseen euvjooppalaiseen vjotuun kuuluvat aidot blondit. Lopulta kaikki ovat maitokahvinvjuskeita ja aavistuksen vinosilmäisiä ja äänestävät sosiaalidemokvjaatteja.

• rotutohtori.on.pyyteetön
        tavja kirjoitti:

Globalisaation myötä kaikki vjodut sulautuvat aikanaan yhteen. Ensimmäisenä katoaa valkoiseen euvjooppalaiseen vjotuun kuuluvat aidot blondit. Lopulta kaikki ovat maitokahvinvjuskeita ja aavistuksen vinosilmäisiä ja äänestävät sosiaalidemokvjaatteja.

Demaripuolue toden totta onkin yksi taho, jolle myös voisi olla paljon apua rotutohtorin pyytettömästä valistustyöstä.

• vika_arassa_paikassa

Avaaja mvaikuttaa masentuneelta. Olisiko aika myöntää tosiasia?

• Minkähän takia nuppivikaiset jäävät sinkuiksi niin helposti? Hmm...

• nuppivika

Palstan kurpat on seonneita jännämiehistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4801
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      188
      3745
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      182
      3395
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      76
      3175
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2899
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      1984
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1921
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      179
      1724
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1676
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1385
    Aihe