Moni tällä palstalla varmaankin käyttää noita masennuslääkkeitä joita lääkärit määräävät todella helposti, vaivautumatta selittämään sivuvaikutuksia. No minä pitkäaikaiskäyttäjä voin paljastaa että ne tekevät teistä lopulta impotentteja. Nyt vedin viimeiset pillerit pöntöstä alas ja siedän ihon kihelmöintiä, vainoharhaisuutta, alakuloa, agressiivisuutta niin kauan kuin on tarvis. Toivottavasti saan pippelin taas pystyyn jonain päivänä. Olisi jonkinlaisen joukkokanteen paikka kun ei ne lekurit koskaan minulle kertoneet mitä tästä voi seurata.
Luopukaa SSRI-lääkkeistä!
29
591
Vastaukset
- ImpoFear
Darkkiksella fina-tabut aihetti saman.
- ToivottavastiMyösSinulla
Mulla aiheutti myös ongelmia kiihottumisen kanssa enkä koskaan saanut orgasmia niiden syönnin aikana. Lopetin muutama vuosi sitten ja minulla palautui onneksi ennalleen!
Nainen siis olen Mulle on noita määrätty kolmesti, kolmen eri lääkärin toimesta; loppuuvuodesta 2008 jolloin olin juuri täyttänyt 17, alkuvuodesta 2012 ja alkuvuodesta 2016. En ole ainuttakaan tablettia syönyt enkä edes hakenut apteekista.
Sen sijaan pregabaliini, Rivatril ja Atarax ovat tällä hetkellä käytössä ja auttavat kukin varsin hyvin siihen mihin on määrätty. Itkukohtaukset, paniikkikohtaukset ja unettomuus loistavat poissaolollaan. Niin ja viime vuonna söin Ketipinor-neuroleptiä hieman yli puolen vuoden ajan, mutta se lopetettiin sittemmin tarpeettomana ja sivuvaikutusten takia.- kiltti-ja-kunnollinen
Kehitä turkulaisklaaniisi joku lääkäri, timpan serkku ilmari vaikka:)))))))) Hän voi määrätä sulle mielisairaalle sopivia lääkkeitä.
- dr.aisur
kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:
Kehitä turkulaisklaaniisi joku lääkäri, timpan serkku ilmari vaikka:)))))))) Hän voi määrätä sulle mielisairaalle sopivia lääkkeitä.
Tosiaan perhepiirin aisurilääkäri joka nöyrästi myöntäisi Bickylle bentsoja, Bicky jr:lle lyricoita ja Janicalle katumuspillereitä olisi hyvä hahmo :))))))
- Wulwawa
Se vesiklosetti ei ole mikään yleinen jätteiden lajittelukeskus. Ylimääräiset lääkkeet apteekkiin.
Jos sivuoireet ovat pahempia kuin tauti, niin lääke kannattaa lopettaa. No big deal. SRI-lääkkeistä liikkuu netissä aivan ihmeellisiä kaupunkitarinoita.
Ja tosiaan toilettiin ei lääkkeitä saa laittaa, sillä lääkeaineet päätyvät lopulta luonnonvesiin ja sitä kautta kenties jopa juomavesiin.- mielipiteeni.M
Juuri noiden sivuvaikutuksien takia en ole mitään muita lääkkeitä aloittanut paitsi beetasalpaajia (joilla ei sivuvaikutuksia) vaikka sosiaalisten tilanteiden fobia on mulla suht paha.
Kyllähän joku erektiokyky on sellainen asia minkä kanssa en uskaltaisi leikkiä. - hyväbisness
Paavo Koistinen syö 12 lääkettä päivässä – nyt lääkefirmat haluavat hyödyntää monisairaiden terveystiedot
Kansainväliset lääkejätit ovat innoissaan suomalaisten ainutlaatuisista terveystiedoista. Suomessa toivotaan, että tietojen avaaminen tuo tänne työpaikkoja ja uutta bisnestä.
23.7.2017 klo 09:02
https://yle.fi/uutiset/3-9734808
lukekaa lopiut linkistä! - putsiipåiriii
;)
Saku Koff - Putsii (CoCo Remix)
https://www.youtube.com/watch?v=xZPL6yZ4adA - Swashi
SSRI lääkkeet yms masennuslääkkeet pahentaa masennusta ja aiheuttaa kaikenlaisia sivuvaikutuksia ja myös tyhmentävät(tutkimus tehty ssri lääkkeitä syövillä). Kannattaa ensin syödä magnesiumsitraattia jos on masentunut mieliala tai esim. Unettomuutta.
- yxjokuvaan
Mulla on auttanut noi lääkkeet. Mitään "sivureita" ei ole ollut ja kyr*äkin toimii hyvin. No ehkä pari kolme viikkoa oli pahoinvointia ja ruokahaluttomuutta ennenkuin siihen lääkkeeseen tottui. Paniikkihäiriöön siis syön. Ilman niitä en pystyis tekee duuniakaan tai mennä ulos. 12- vuotta syönyt jo. Välillä lopettanut ja oireet palautuneet taas takaisin. Jonkin sorttinen kemiallinen vajaus siis aivoissa luulisin. Terapiasta ei ole ollut mitään hyötyä, kun en ole sen tyyppinen että avautuisin helposti jollekulle kasvokkain. Enempi siis ahdistava kuin positiivinen kokemus. Joo tiedän ettei se lääke paranna tätä, mutta helpottaa sen verran elämääni että pystyn tekemään nuo edellä mainitut asiat.
Enempi ollut siis hyötyä kuin haittaa.- Wulwawa
Olipa kiva kuulla. Oikeasti.
Ei niitä pillereitä pidäkään syödä, jos ne eivät auta. Mutta on myös turhaa sen perusteella niitä tuomita, silloin vain pelästyttää ihmiset, joita kyseiset lääkkeet voisivat oikeasti auttaa.
Pitäisi varmaan harkita kun vähintään puoli-impotentti oon jo itsekin. 2004 vuodesta oon noita popsinut ja masennus sen kuin pysyy.
- Wulwawa
En yhtään ymmärrä miksi sitten syöt niitä. Lääkärin sana kun ei ole laki.
13 vuotta ! Turhaan. Wulwawa kirjoitti:
En yhtään ymmärrä miksi sitten syöt niitä. Lääkärin sana kun ei ole laki.
13 vuotta ! Turhaan.Oon aatellut etten olisi enää elävien kirjoissa ilman noita mömmöjä. Mutta mistä sitä tietää millainen olisin ilman. Lääkärin sana ei ole laki, mutta mulla on ollut tapana luottaa oman alansa asiantuntijoihin muissakin asioissa. Kukaan ei tosin tunne mun kehoa niin kuin minä itse.
- Wulwawa
ageless_stranger kirjoitti:
Oon aatellut etten olisi enää elävien kirjoissa ilman noita mömmöjä. Mutta mistä sitä tietää millainen olisin ilman. Lääkärin sana ei ole laki, mutta mulla on ollut tapana luottaa oman alansa asiantuntijoihin muissakin asioissa. Kukaan ei tosin tunne mun kehoa niin kuin minä itse.
No nyt puhut järkeä. Aina kannattaa kysyä myös toista mielipidettä. Kummasti nämä alansa asiantuntijoiden sanomiset voivat mennä aivan ristiin.
- Kokemus3
Jos lopettaa SSRI kuin seinään ei saa unta ja tulee itkeskeltyä koko ajan sekä kuljettaa vainoharhaisesti puukko mukana ympäri ostareita. Kannattaa puolittaa annos ensiksi.
- myössamankokenut
Äläkä unohda hillittömiä naurukohtauksia.
- kuoliaaksitylsistyvä
myössamankokenut kirjoitti:
Äläkä unohda hillittömiä naurukohtauksia.
no hemmetti sittenhän kannattaa vuorotella noiden kanssa jos noin kivaa on
- Eppääilen
Eiköhän ne lekurit sen sulle kertoneet. Taitaa olla suunnilleen puhutuin sivuvaikutus noissa lääkkeissä. Varsin moni nainen taitaa myös kärsiä orgasminsaanti vaikeuksista noiden kanssa. Lukee ihan siellä pakkauselosteessakin.
Ehkä tässä on yksi syy miksi tavallinen ei tunnu enää miltään. Kun nuo tuntuu vievän huiput sekä ilosta, että surusta
Mutta on niillä paikkansa. Moni on saanut niillä toimintakykynsä takaisin.
Pippeli alkaa kyllä pelaamaan ajan myötä . Moni mies muuten varmaan hyötyisi enemmän lisätestosta kuin noista pillereistä. Tosin se testolisäys kannattaa ensisijaisesti hakea elämäntapa/ruokavalio/ unirytmiremontin kautta. Ennemmin kuin ruiskusta. Koska se ulkopuolinen testo johtaa helposti ikävään kierteeseen.
Mutta kun testot on korkealla on mieliala myös parempi. Ja virtaa riittää.- hmmmmmmm
Mulla oli kolmisen vuotta sitten testot ihan viiterajojen ylärajoilla eli 30 nmol/l kun kävin ne mittauttamassa. Silti olen kroonisesti masentunut, ahdistunut, aikaansaamaton, veltto ja heikolla itseluottamuksella varustettu surkimus-atm ja pitkäaikaistyötön. Että ei se testokaan automaattisesti takaa mitään ihmeparannusta.
- Eppääilenn
Ei toki mikään ihmelääke ole. Mutta monilla ei edes rajata pois tuota vajauksen mahdollisuutta.
- puppernakkeli
Dopamiinilla ja testosteronilla on myös mielenkiintoinen yhteys. Dopamiini pohjissa, niin testosteronikin, näin muistaakseni jostain luin. Eli kannattaa koettaa myös popsia tyrosiinipitoista ravintoa, mm. parsakaalia.
http://mentalhealthdaily.com/2015/04/07/foods-that-increase-dopamine-think-tyrosine/
Ilman dopamiinia varmasti vaikea löytää mm. motivaatiota ja seksuaalisia haluja. Nuorilla miehillä matala testo on melko harvinainen ja silloinkin usein pikemminkin elintapojen seuraus (esim. ylipaino ja ryyppääminen madaltavat testotasoja). Pelkkä masennus, joka on hyvin yleinen, ei siis varmaan anna kovin paljon aihetta epäillä juuri testovajausta.
- kökköraktori
Porukka on aika daijua, kun menee vetämään kaiken maailman pillereitä ilman luonnontuotteiden kokeilemista ensin. Ennen kuin edes harkitsee masislääkkeiden kokeilua, kannattaa kokeilla illalla ennen nukkumaan menemistä ottaa 5-HTP:tä tai tryptofaania JA magnesiumsitraattia tai -orotaattia B6-vitamiinia. Ennen tätä kokeilua ei SSRI- yms. lääkkeitä kannata edes harkita.
Viina auttaa jokaseen vaivaan..
Masari/vitutus.. Stressi... Kaikki pois.
Veät vaan niin kauan että kaikki asiat tuntuu taas olevan reilassa.
Rilluja tai muita pameja sitten viekkuihin... Kohtuuella...Kauhea krapula kuukausien putken jälkeen ja siihen vielä pilleri reflat päälle.
- suosittelennn
Mieheni käyttä citalopramia ja hyvin seisoo, vaikka on jo yli 50. Käyttänyt lääkettä jo vuosia. Tupakkahan se pahin potenssin viejä kuulemma on, mieheni ei onneksi ole koskaan polttanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252014
- 1941924
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82923
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12915Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23845Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790