Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ageless_stranger
profiilit
ageless_stranger
ageless_stranger
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
599
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+vaan+siitä+että+ihminen+on+kiinnostunut+helpottamaan+elämäänsä+uuden+tekniikan+luomilla+mahdollisuuksilla.+Niiden+ihmisten+kohdalla,+jotka+eivät+osaa+hyödyntää+monipuolista+sovellusvalikoimaa+vaan+käyttävät+älypuhelinta+vaan+soittamiseen+ja+tekstaamiseen+kyse+voi+olla+laumasieluisuudesta+(älypuhelin+on+oltava,+koska+muillakin+on).
07.09.2016 15:43
Joskus+sitä+tulee+mietittyä,+että+voisi+välillä+yrittää+pärjätä+vanhalla+Nokialaisella+jonka+akku+kesti+aktiivikäytössä+viikon,+mutta+ei+sitä+pärjäisi+enää+ilman+välitöntä+nettiyhteyttä,+nopeaa+kalenteria,+muistiota+ja+Gmailia+puhumattakaan+muista+elämää+helpottavista+sovelluksista.
07.09.2016 15:36
Eiköhän.+Mutta+melkoisen+kolauksen+tuo+akkuhässäkkä+on+tehnyt+Samsungin+maineelle.
Note+7+vaikuttaa+kyllä+muuten+mielenkiintoiselta+mallilta,+mutta+mustakin+tuo+oli+muistaakseni+jo+liian+suuri+omaan+makuun.
07.09.2016 15:26
Note+7+on+tosi+mielenkiintoinen+kun+koskaan+et+tiedä+koska+se+päättää+räjähtää+:D
07.09.2016 15:08
No+Applella+on+mielestäni+heikompi+hinta-laatu-suhde+kuin+Android-malleilla+yleisesti+eikä+juurikaan+halpoja+malleja.+Uusimmat+lippulaivamallit+taitavat+tosiaan+olla+kummallakin+samaa+hintaluokkaa+vaikka+Androidilta+löytyy+myös+One+Plus+3:n+kaltaisia+ihmeluureja.
07.09.2016 15:05
Musta+olisi+hienoa,+jos+jollain+konstilla+voitaisiin+ottaa+käyttöön+joku+vaikkapa+teolliseen+vallankumoukseen+perustuva++ajanlasku.+Päästäisiin+tuosta+nykyisen+ajanlaskumme+vihjauksesta,+että+oletetun+kristuksen+väärin+ajoitettu+syntymäpäivä+olisi+jotenkin+ihmiskunnan+merkittävin+tapahtuma.+Samalla+menisi+millenium-vouhottajien+ja+muiden+lukumystikoiden+pasmat+sekaisin.
07.09.2016 00:26
Ajanlasku+johon+tolla+viitataan+ei+kuitenkaan+ole+neutraali.+Vaikka+eaa+ei+tunnustakaan+kyseistä+kristusta.
07.09.2016 00:10
Universumi+suattaapi+olla+ikuinen,+mutta+suattaapi+olla+olematta.+Kaikki+muu+on+katoavaista.+Valitettavaa+tai+sitten+ei,+riippuu+näkökulmasta.+Itse+näen+iänkaikkisen+elämän+ahdistavana+ajatuksena.+Mitäpä+jos+en+viihtyisi+Jumalan+valtakunnassa+(mikä+tuo+mieleeni+ikävästi+Pohjois-Korean)?
07.09.2016 00:07
Tottakai+uskon+Raamattuun.+Olen+nähnyt+niitä+useita+kertoja+elämäni+aikana+ja+jopa+lukenut+sekä+pakotettuna,+että+omasta+vapaasta+tahdosta.+Mutta+sen+sisältöä+pidän+pääosin+fiktiivisenä,+epäjohdonmukaisena+ja+melko+verisenä+roskana.+En+tiedä+miten+kuolema+liittyy+tähän+käsitykseen.
06.09.2016 23:59
Mulle+on+tärkeää,+että+ihmiset+ottaa+itse+vastuun+itsestään+ja+tästä+maailmasta+eikä+sysää+sitä+jonkun+mielikuvitusolennon+harteille.+Mulle+on+myös+tärkeää,+että+asiat+perustellaan+järjellä+eikä+vedota+tuhansia+vuosia+vanhoihin+teksteihin+jonkun+oikukkaan+satuolennon+mielivaltaisista+säännöistä.
06.09.2016 23:53
Pidän+valaistumista+jonkinlaisema+psyykkisenä+tilana+jonka+tavoittelussa+en+nää+mitään+pahaa.
06.09.2016 23:47
Vaikka+miellän+itseni+jonkin+tason+antiteistiksi+niin+näin+paksua+väitettä+en+sulata,+että+kaikki+paha+maailmassa+olisi+uskonnoista+peräisin.+Uskonnot+motivoivat+myös+usein+tekemään+hyvää.+Eikä+kieltopolitiikasta+ole+ikinä+ollut+mitään+hyötyä+missään.
06.09.2016 23:44
Jos+luen+hyvän+tarinan+mielestäni+tärkeintä+on+tarinan+opetus+eikä+se+onko+tarina+faktaa+vai+fiktiota.+Jos+siis+opetus+ei+ole+kovin+karkeasti+ristiriidassa+reaalimaailman+lainalaisuuksien+kanssa.+Jeesus+ja+Buddha+voivat+silti+olla+esimerkkejä+vaikka+olisivat+täysin+fiktiivisiä+henkilöitä.
06.09.2016 23:40
Mielestäni+oon+aika+empaattinen,+luotettava+ja+hyvä+kuuntelija.+Ja+kohtuullisen+huumorintajuinen+ja+omaan+melko+hyvän+yleissivistyksen.+Eli+hyvä+keskustelija+kunhan+pääsee+eroon+ujon+ihmisen+alkukankeudesta.
06.09.2016 16:01
Tästä+syystä+olisikin+vain+hyväksi,+että+peppuseksin+ja+homoilun+suosio+lisääntyisi.
06.09.2016 15:52
Olen+ostellut+Samsungin+lippulaivamalleja+siinä+vaiheessa+kun+ne+ovat+niin+vanhoja,+että+hinta+on+kohtuullinen+persaukiselle.+Jos+talous+olisi+paremmassa+kunnossa+niin+multa+löytyis+varmaan+aina+markkinoiden+paras+puhelin.+Suosin+Androidia,+sillä+muokattavuus+ja+mahdollisimman+suuri+sovellusvalikoima+on+mulle+tärkeää.+En+ole+oikein+käsittänyt+mikä+ihmisiä+iPhonessa+kiehtoo,+vaikka+onhan+se+eräänlainen+statussymboli+korkean+hintansa+vuoksi.+Mutta+aivan+ylihinnoiteltuja+omasta+mielestä.+Tuo+juttu+pitää+mielestäni+kohtuu+hyvin+paikkansa.
Kännykkäni+kertoo+noin+sadan+sovelluksen+määrällä+ja+aina+tyhjällä+akulla+musta,++että+olen+pahimman+luokan+älypuhelinriippuvainen+jolla+ei+ole+muuta+elämää.
06.09.2016 15:42
Ketä+kiinnostaa+moinen+WT-ohjelma?
04.09.2016 14:06
Enhän+minä+missään+niin+väittänyt.+Vertasin+toisia+kulttuureja+haitallisiin+lajeihin.+En+tosiaan+arvosta+useimpia+puolia+lähi-idän+kulttuureista+enkä+todellakaan+ole+islamin+ystävä.+Mua+pännii+tavattomasti+että+monikulttuurisuus+tarkoittaa+useimmille+islamia.+Monen+täällä+kirjoittavan+käsitys+kulttuurista+on+aika+yksipuolinen.+Se+on+itse+asiassa+yksi+maailman+vaikeimpia+sanoja+määritellä.+Suomessakin+on+elänyt+kautta+aikojen+useita+kulttuureja+ja+alakulttuureja,+joista+toiset+ovat+tulleet+paremmin+ja+toiset+huonommin+toimeen+keskenään.+Nyt+muslimimaahanmuuttajien+takia+kaikki+muut+kulttuurit+kuin+suomalainen+on+pahasta.+Kuka+oikeasti+haluaisi+elää+maailmassa+jossa+olisi+vain+yksi+ainoa+kulttuuri.+Ei+erilaisia+ruokia,+erilaista+musiikkia+jne.
02.09.2016 21:31
Tarkoitan+kulttuurien+monimuotoisuutta.++Nään+sen+positiivisena+asiana+kuten+luonnonkin+monimuotoisuuden,+mutta+kaikki+eri+kulttuurien+muodot+tai+kaikki+kulttuurit+eivät+ole+meidän+kannaltamme+hyviä+kuten+ei+jokainen+lajikaan+ole+luonnossa+ihmisen+kannalta+hyvä+asia.+Millä+sitä+voi+mitata?+Silmillä,+korvilla,+nenällä+ja+suulla.
02.09.2016 17:52
Maahanmuutto+lisää+väestömme+etnistä+rikkautta,+mutta+tuo+mukanaan+myös+omia+ongelmia,+joita+kukaan+järkevä+ei+kiistä.+Kaikkia+maahanmuuttajia+ei+pidä+kuitenkaan+niputtaa+yhteen.
En+vihaa+varsinaisesti+naisissa+mitään,+mutta+jonkin+verran+ottaa+päähän+miehiä+suurempi+laumasieluisuus.
02.09.2016 15:00
24 / 30