Ätmien hyvät puolet?

2plus9

Heippa ätmit. Onko teissä hyviä puolia? Sellaisia, joiden perusteella naiset voisivat rakastua teihin?

21

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JossainMuualla

      Tottakai on!

      Minun jalkapohjiani on kehuttu kuvauksellisiksi.

    • bxv

      Esim. älykkyys ja harrastukset, mutta valitettavasti naiset pitävät niitä huonoina ominaisuuksina.

      • tarralenkkari161

        Älykkyys ja harrastukset ovat oletusarvoisesti hyviä ominaisuuksia. Ne että on ylimielinen, empatiakyvytön ääliö, joka harrastuksenaan kirjoittaa seksististä paskaa netissä eivät ole...


      • kuten.tiedät
        tarralenkkari161 kirjoitti:

        Älykkyys ja harrastukset ovat oletusarvoisesti hyviä ominaisuuksia. Ne että on ylimielinen, empatiakyvytön ääliö, joka harrastuksenaan kirjoittaa seksististä paskaa netissä eivät ole...

        Ja se että jauhaa feminististä paskaa on iso turn off naisten kohdalla


    • hvjhkjk

      Rahaa löytyy

    • Helvetinmoiset massimäärät joilla ne on yrittäny houkutella naaraita haaviin..

      • Raakatotuus

        Mutta ethän sä ole ätmi?


      • Raakatotuus kirjoitti:

        Mutta ethän sä ole ätmi?

        Mie oon ätmi sydämessäni. :D


      • Raakatotuus
        Eräkettu kirjoitti:

        Mie oon ätmi sydämessäni. :D

        Et voi, koska ätmeillä ei ole sydäntä.


    • Ei rahakaan auta eli ei minussa ole mitään hyvää.

    • siinäpä.ne

      Hyvä kroppa, penis ja luonne.

      • mitätark

        Millainen on hyvä penis, vai meinaatko että yleensäkin sulla on penis?


      • isoreikävaatiiisonkalun
        mitätark kirjoitti:

        Millainen on hyvä penis, vai meinaatko että yleensäkin sulla on penis?

        Pitkä ja paksu. Täyttää sopivasti keskimääräisen väljän suomirömpsän.


    • Mielestäni oon aika empaattinen, luotettava ja hyvä kuuntelija. Ja kohtuullisen huumorintajuinen ja omaan melko hyvän yleissivistyksen. Eli hyvä keskustelija kunhan pääsee eroon ujon ihmisen alkukankeudesta.

    • Peräkammarista

      Olen ulkonäöltäni normaalin näköinen, keskimääräistä hieman pidempi noin 184cm ja hoikka.

    • Ei-ätmi

      Antaa naisten olla rauhassa.

    • Positiivinen asenne.

      • 192

        Viljelet näköjään käänteishjuumoria.


    • Reality___Check

      Eikö rakkauden pitänyt olla pyyteetöntä? :(

    • 12cm

      Pieni ja puoli-impotentti muna: ei tarvitse antaa pillua usein, kestää pari minuuttia, eikä satu pilluun kun panee. Kalju päälaki: pienet shampookulut.

    • atm4

      Iso sydän. Ehdoton uskollisuus. Panee itsestään kaiken likoon siihen mihin on alkanu. Maanläheisyys. Ajattellee muutakin kuin itseään. Ei korosta itseään. On suora eikä huijaa saadakseen naisen. Ansaitsee rahansa rehellisellä työnteolla. Valmis pitämään huolta lapsistaan itseään säästämättä ja siihen riittää kärsivällisyyttä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe