Heippa ätmit. Onko teissä hyviä puolia? Sellaisia, joiden perusteella naiset voisivat rakastua teihin?
Ätmien hyvät puolet?
21
<50
Vastaukset
- JossainMuualla
Tottakai on!
Minun jalkapohjiani on kehuttu kuvauksellisiksi. - bxv
Esim. älykkyys ja harrastukset, mutta valitettavasti naiset pitävät niitä huonoina ominaisuuksina.
- tarralenkkari161
Älykkyys ja harrastukset ovat oletusarvoisesti hyviä ominaisuuksia. Ne että on ylimielinen, empatiakyvytön ääliö, joka harrastuksenaan kirjoittaa seksististä paskaa netissä eivät ole...
- kuten.tiedät
tarralenkkari161 kirjoitti:
Älykkyys ja harrastukset ovat oletusarvoisesti hyviä ominaisuuksia. Ne että on ylimielinen, empatiakyvytön ääliö, joka harrastuksenaan kirjoittaa seksististä paskaa netissä eivät ole...
Ja se että jauhaa feminististä paskaa on iso turn off naisten kohdalla
- hvjhkjk
Rahaa löytyy
Helvetinmoiset massimäärät joilla ne on yrittäny houkutella naaraita haaviin..
- Raakatotuus
Mutta ethän sä ole ätmi?
- Raakatotuus
Eräkettu kirjoitti:
Mie oon ätmi sydämessäni. :D
Et voi, koska ätmeillä ei ole sydäntä.
Ei rahakaan auta eli ei minussa ole mitään hyvää.
- siinäpä.ne
Hyvä kroppa, penis ja luonne.
- mitätark
Millainen on hyvä penis, vai meinaatko että yleensäkin sulla on penis?
- isoreikävaatiiisonkalun
mitätark kirjoitti:
Millainen on hyvä penis, vai meinaatko että yleensäkin sulla on penis?
Pitkä ja paksu. Täyttää sopivasti keskimääräisen väljän suomirömpsän.
Mielestäni oon aika empaattinen, luotettava ja hyvä kuuntelija. Ja kohtuullisen huumorintajuinen ja omaan melko hyvän yleissivistyksen. Eli hyvä keskustelija kunhan pääsee eroon ujon ihmisen alkukankeudesta.
- Peräkammarista
Olen ulkonäöltäni normaalin näköinen, keskimääräistä hieman pidempi noin 184cm ja hoikka.
- Ei-ätmi
Antaa naisten olla rauhassa.
Positiivinen asenne.
- 192
Viljelet näköjään käänteishjuumoria.
- Reality___Check
Eikö rakkauden pitänyt olla pyyteetöntä? :(
- 12cm
Pieni ja puoli-impotentti muna: ei tarvitse antaa pillua usein, kestää pari minuuttia, eikä satu pilluun kun panee. Kalju päälaki: pienet shampookulut.
- atm4
Iso sydän. Ehdoton uskollisuus. Panee itsestään kaiken likoon siihen mihin on alkanu. Maanläheisyys. Ajattellee muutakin kuin itseään. Ei korosta itseään. On suora eikä huijaa saadakseen naisen. Ansaitsee rahansa rehellisellä työnteolla. Valmis pitämään huolta lapsistaan itseään säästämättä ja siihen riittää kärsivällisyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683