Paneminen on turhaa.

turhistaturhin

Paneminen. Se on turhaa.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivänviisaus

      Niin on.
      Paneminen on turhaa.
      Jos se ei kiinnosta.
      Mutta jos se kiinnostaa.
      Niin sitten se ei ole.
      Turhaa.

    • pankaa.nussikaa

      nussiminen ei ole turhaa. Jos ihmiset ei nussi niin ei synny lapsia ja ihmiskunta kuolee. Kaikkien pitäis nussia ja tehdä lapsia lisää.

    • elluhalloyb

      RAKASTELKAA
      JA TÄYTTÄKÄÄ MAA🐧 (*_*)

      • mitääääh

        Suukotellaanko?


    • toivottavastinäinkäy

      Toisaalta maapallolla on liikaa ihmisiä, joten jonkinlainen pakkosterilisointi olisi hyväksi.
      Tai sitten maailmanlaajuinen tappava virus, joka poistaa about 50% ihmisistä.

      • valtakunta

        Tätä varten teidän ei kannata lisääntyä jos kantaa sitä aatetta sinun pitää mennä sinne köyhään maahan valistamaan koska ne lisääntyy kuin kaniinit.
        suomi tekee jo muutenkin alle pahimman nälkävuoden lapsia joten olet nyt jäljessä kehityksen tiedoudesta

        n-49vuonna syntyvyys on ollut niin korkeammin käyrällä ettei jälkipolvi kanna hoitamaan vanhenevaan sukupolvea. Jonka vuoksi pakolaisia otettiin roimasti ja niiden jälkeläiset kohta lisääntyy suomineitojen ja perheiden yhtenäistymistä perästä rouva lapsinee, onhan valuutta korkeammassa arvossa kuin niiden.

        Ikävä on se että eivät ole tarpeeksi sivistyneitä kun tulevat kehnoista oloista ja joutuu kouluttaa,maantavoille opettamaan ja kielenkin. Karvalliset lapset jonka suomineito otti syliinsä.


        Mutta todennäköisesti vain fiksuimmat sieltä tuli mutta myös rikoksen omaavat kieroilijat.


      • valtakunta
        valtakunta kirjoitti:

        Tätä varten teidän ei kannata lisääntyä jos kantaa sitä aatetta sinun pitää mennä sinne köyhään maahan valistamaan koska ne lisääntyy kuin kaniinit.
        suomi tekee jo muutenkin alle pahimman nälkävuoden lapsia joten olet nyt jäljessä kehityksen tiedoudesta

        n-49vuonna syntyvyys on ollut niin korkeammin käyrällä ettei jälkipolvi kanna hoitamaan vanhenevaan sukupolvea. Jonka vuoksi pakolaisia otettiin roimasti ja niiden jälkeläiset kohta lisääntyy suomineitojen ja perheiden yhtenäistymistä perästä rouva lapsinee, onhan valuutta korkeammassa arvossa kuin niiden.

        Ikävä on se että eivät ole tarpeeksi sivistyneitä kun tulevat kehnoista oloista ja joutuu kouluttaa,maantavoille opettamaan ja kielenkin. Karvalliset lapset jonka suomineito otti syliinsä.


        Mutta todennäköisesti vain fiksuimmat sieltä tuli mutta myös rikoksen omaavat kieroilijat.

        Lisäksi täältä suomesta lähettävät perheilleen rahaa niille 12sisaruksille ja vanhemmille.


      • valtakunta
        valtakunta kirjoitti:

        Lisäksi täältä suomesta lähettävät perheilleen rahaa niille 12sisaruksille ja vanhemmille.

        Tuohon väliin valtion pitäisi pistää vero. Lahjus on lahjus. Jolloin raha menee ulkomaille eikä mene tähän suomen hyvinvointiin.


      • valtakunta
        valtakunta kirjoitti:

        Tuohon väliin valtion pitäisi pistää vero. Lahjus on lahjus. Jolloin raha menee ulkomaille eikä mene tähän suomen hyvinvointiin.

        Älkää älkää taputtako mutta äkkäsin tämän vasta kun tavannut muutaman maahanmuuttajat avopuolisot ja niiden lapset😁 minusta on hyvä että köyhiä autetaan
        Mutta nyt karvaisiapakolaislapsia on paljon.😱


      • Tästä syystä olisikin vain hyväksi, että peppuseksin ja homoilun suosio lisääntyisi.


    • oluenpanomies

      Oluen paneminen ei ole turhaa!

    • kokenutmies--

      Ei varmaan ole. Paneminen kannattaa aina. Ne ketkä eivät pane , ovat luusereita. Pihtari naisetkin pon luursereita kaikki.

    • valtakunta

      Ei ole jos siitä nauttii ja minä nautin mutta ei kannata jos ei välitä.

    • 711

      Aikuiset ihmiset jotka ei pane ovat outoja.

    • ex-sönkkö

      Jalallakin voipi panna koreasti. On vieläpä mukavaa. :)

      • löysätoosavarmasti

        Hyvinkö mahtui jalka sisään?


    • cflkfdlk

      Onkohan näin?!

    • kaikysyäsaa

      Onko se homoille?

    • Varsinkin naisen paneminen on ihan yhtä tyhjän kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe