Paneminen. Se on turhaa.
Paneminen on turhaa.
19
<50
Vastaukset
- päivänviisaus
Niin on.
Paneminen on turhaa.
Jos se ei kiinnosta.
Mutta jos se kiinnostaa.
Niin sitten se ei ole.
Turhaa. - pankaa.nussikaa
nussiminen ei ole turhaa. Jos ihmiset ei nussi niin ei synny lapsia ja ihmiskunta kuolee. Kaikkien pitäis nussia ja tehdä lapsia lisää.
- elluhalloyb
RAKASTELKAA
JA TÄYTTÄKÄÄ MAA🐧 (*_*)- mitääääh
Suukotellaanko?
- toivottavastinäinkäy
Toisaalta maapallolla on liikaa ihmisiä, joten jonkinlainen pakkosterilisointi olisi hyväksi.
Tai sitten maailmanlaajuinen tappava virus, joka poistaa about 50% ihmisistä.- valtakunta
Tätä varten teidän ei kannata lisääntyä jos kantaa sitä aatetta sinun pitää mennä sinne köyhään maahan valistamaan koska ne lisääntyy kuin kaniinit.
suomi tekee jo muutenkin alle pahimman nälkävuoden lapsia joten olet nyt jäljessä kehityksen tiedoudesta
n-49vuonna syntyvyys on ollut niin korkeammin käyrällä ettei jälkipolvi kanna hoitamaan vanhenevaan sukupolvea. Jonka vuoksi pakolaisia otettiin roimasti ja niiden jälkeläiset kohta lisääntyy suomineitojen ja perheiden yhtenäistymistä perästä rouva lapsinee, onhan valuutta korkeammassa arvossa kuin niiden.
Ikävä on se että eivät ole tarpeeksi sivistyneitä kun tulevat kehnoista oloista ja joutuu kouluttaa,maantavoille opettamaan ja kielenkin. Karvalliset lapset jonka suomineito otti syliinsä.
Mutta todennäköisesti vain fiksuimmat sieltä tuli mutta myös rikoksen omaavat kieroilijat. - valtakunta
valtakunta kirjoitti:
Tätä varten teidän ei kannata lisääntyä jos kantaa sitä aatetta sinun pitää mennä sinne köyhään maahan valistamaan koska ne lisääntyy kuin kaniinit.
suomi tekee jo muutenkin alle pahimman nälkävuoden lapsia joten olet nyt jäljessä kehityksen tiedoudesta
n-49vuonna syntyvyys on ollut niin korkeammin käyrällä ettei jälkipolvi kanna hoitamaan vanhenevaan sukupolvea. Jonka vuoksi pakolaisia otettiin roimasti ja niiden jälkeläiset kohta lisääntyy suomineitojen ja perheiden yhtenäistymistä perästä rouva lapsinee, onhan valuutta korkeammassa arvossa kuin niiden.
Ikävä on se että eivät ole tarpeeksi sivistyneitä kun tulevat kehnoista oloista ja joutuu kouluttaa,maantavoille opettamaan ja kielenkin. Karvalliset lapset jonka suomineito otti syliinsä.
Mutta todennäköisesti vain fiksuimmat sieltä tuli mutta myös rikoksen omaavat kieroilijat.Lisäksi täältä suomesta lähettävät perheilleen rahaa niille 12sisaruksille ja vanhemmille.
- valtakunta
valtakunta kirjoitti:
Lisäksi täältä suomesta lähettävät perheilleen rahaa niille 12sisaruksille ja vanhemmille.
Tuohon väliin valtion pitäisi pistää vero. Lahjus on lahjus. Jolloin raha menee ulkomaille eikä mene tähän suomen hyvinvointiin.
- valtakunta
valtakunta kirjoitti:
Tuohon väliin valtion pitäisi pistää vero. Lahjus on lahjus. Jolloin raha menee ulkomaille eikä mene tähän suomen hyvinvointiin.
Älkää älkää taputtako mutta äkkäsin tämän vasta kun tavannut muutaman maahanmuuttajat avopuolisot ja niiden lapset😁 minusta on hyvä että köyhiä autetaan
Mutta nyt karvaisiapakolaislapsia on paljon.😱 Tästä syystä olisikin vain hyväksi, että peppuseksin ja homoilun suosio lisääntyisi.
- oluenpanomies
Oluen paneminen ei ole turhaa!
- kokenutmies--
Ei varmaan ole. Paneminen kannattaa aina. Ne ketkä eivät pane , ovat luusereita. Pihtari naisetkin pon luursereita kaikki.
- valtakunta
Ei ole jos siitä nauttii ja minä nautin mutta ei kannata jos ei välitä.
- 711
Aikuiset ihmiset jotka ei pane ovat outoja.
- ex-sönkkö
Jalallakin voipi panna koreasti. On vieläpä mukavaa. :)
- löysätoosavarmasti
Hyvinkö mahtui jalka sisään?
- cflkfdlk
Onkohan näin?!
- kaikysyäsaa
Onko se homoille?
Varsinkin naisen paneminen on ihan yhtä tyhjän kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644