Vapaa kuvaus

https://youtu.be/x1TXMpiqcDI

Aloituksia

13

Kommenttia

3629

1. Niin meinaan minäkin sen katsoa uudestaan.

Kirjaa en tunne mutta ohjelmasta loisti jotenkin rehellisyys, molemmat tunnustivat
    että politiikka, kuten varmaan tänä päivänäkin on täynnä virheitä, joita kukaan ei lopulta halua tunnustaa.
    Kansalaisten suoranaista harhaan johtamista ja salailua, jotka aika lopulta asettaa oikeaan asentoon.

Monista ohjelmassa puhutuista asioistakin muistaa kuulleensa, mutta tuollaiset asiat sotkeentuu sen päivän politiikan lillukanvarsiin.

Fortum oli aikamoinen tarina, tuli mieleen, että onneksi olen kilpailuttanut omat sähköni ja kiertänyt fortumin pojat kaukaa kun tuolla marketissa yrittävät maksajia hankkia.

ET-lehteä en ole lukenut pitkiin aikoihin, joskus olin sen jopa tilannut, mutta sitten väsähdin niihin matkakertomuksiin ja mainoksiin.
    Jospa lehti haluaa noilla jutuillaan hulppeista asunnoista tarjota lukijoilleen mahdollisuuden päiväuniin ja haaveiluihin, näitten omien pikkunurkkien vastapainoksi.
  2. Kävin joulukirkossa jouluaatton iltapäivällä
    sukulaisten kanssa rautalammin suuressa puukirkossa,
    paljon oli väkeä ja mukavaa oli nähdä tuttuja
    ja käydä hautausmaalla sen jälkeen.

Edellisenä jouluna olin vastaavassa tilaisuudessa pienen pitäjän pikkukirkossa ja silloin yksinäistä joulua viettävästä tuntui mukavalta kun hartaushetken toimittajat
    toivottivat kädestä pitäen jokaiselle mukana olleelle hyvää joulua.

Lapsuuteni joulukirkoista muistan orimattilan suuren kirkon täynnä väkeä.
    Kuinka pienestä tytöstä tuntui kummalliselta kun ihmiset pyörtyilivät kesken aamukirkon. Oli niin huonosti happea ja kaikki käytävät ja seinän vierustoilla seisoi kirkkokansaa.