Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Rakkauden+orjat"
mistä+sinut+löydän.
Orjasi+tahdon+olla
sanasi+sivuiltasi+sydämeeni+suljen
kunhan+vain+jostain+luokseni+kuljet.
*
https://youtu.be/boMZEe9v_SA
Leonard+Cohenin+runokirja+hakusessa...
23.11.2016 17:34
Kylläpä+lipsahti+tämäkin+hieno+aloitus+jonnekin+omituiseen+katkeruuteeen+ja+vainoharhaiseen+vihanpitoon+presidenttiä+kohtaan.
Minkähän+ilon+tuon+töryn+kirjoittaja+saa+levittäessään+moista+tekstiä,+täyttä+potaskaa.
Yhdyn+mielelläni+edelliseen+kirjoittajan+viimeiseen+mielipiteeseen,+"onneksi+olemme...
23.11.2016 15:05
DNA-testin+haluaisin+kohdallani+kertovan+vain+sairauksista.
sukujuuret+ei+sillä++tavalla+kiinnosta,+riittävän+pitkälle+ovat+sukututkimuksissa+jo+päässeet.+Riittää+mitä+niistä+tiedän+ja+mihin+rakoon+lasteni+kanssa+kuulun.
Äideistäni+kaikista+olen+ylpeä+ja+isistäkin+aina,+vaikka+heihinhän+jokin+kumma+epäilys+usein+liitetään,+tunnustus+riittää.
Mutta+sairauksista,+edesmennen+Palotien+tutkimukset+kiinnostavat,+muistelen+hänen+jossain+tv-ohjelmaasa+kertoneet+kuinka+melkein+koko+ketju+suomalaisista+sairauksista
on+saatu+selville.
Lähinnä+kiinnostaisi+tietää+mistä+isäni+sairastamat+sairaudet+periytyvät+ja+miten+todennäköisesti+ne+jatkavat+kulkuaan+seuraaviin+sukupolviin.+Onko+tilanne,+että+periytyvät,+mutta+onko+totta+että+hyppäävät+naispuolisten+jälkeläisten+yli+seuraaviin+miespuolisiin+jälkeläisiin.+Eli+olenko+ketjussa+se,+jonka+yli+juuri+tuo+sairaus+hyppää.+Kaikki+tieto+palvelisi+vain+uteliaisuuttani,+ilman+sen+suurempaa+merkitystä+elämässä.
23.11.2016 14:49
R+auhan+lyö+säpäleiksi++hiljaisuus.
A+nnan+muusalle+luvan+kertoa+
K+uinka+paljon+hän+minua+rakastaa
K+aikesta+huolimatta.
A+amun+valo+valuu+sormieni+lävitse.
U+umalla+hehkuu+muisto+yökosketuksen.
S+anoissa+kaikuu+yhä+lemmen+miekan+sivallus.
*
https://youtu.be/iYcgM0yCCHM
23.11.2016 12:29
Omat+tutkaimeni+ovat+niin+niin+lyhyet,+eli+kangas+on+tarkkaan+kudottu+loppuun,+ei+paljon+kannata+tulevaisuuteen+panostaa.
mamu-juttuihin+en+paljon+nokkaani+pistä,+mutta+nyt+on+tainnut+tulla+viimeinen+langanpätkä+käteen.
Ajattelen,+että+papit+ja+piispat+voivat+tehdä+mitä+vaan,+minua+se+ei+heilauta,+iloisena+nekin+verot+maksan,+vaan+nyt+heilauttaa...
Uskon+kaikkeen+hyvään+niin+kuin+nyt+joulupukkiin,+mummoihin+ja+pappoihin+,+miehiin+ja+naisiin,+lapsiin+varsinkin,+ja+tietty+on+mulla+se+ikioma+taivaanisäkin.
Nyt+ne+noita+kirkkoja+mamuille+asunnoiksi,+niin+eipä+enää+tarvitse++minun+pientä+leskenropoani+siihen+kolehtiin+keräillä.
Menen+tuonne+metsäni+polun+varteen+ja+siellä+ajattelen,+itken+ja+nauran,+ja+niille+sammalkiville+tai+metsän+puille+suruni+kerron.+
PItäkööt+kirkkonsa.+Muuttakoot+muslimeille+temppeleiksi...voi+yökki+tätä+armasta+isänmaata.+ja+sen+ajattelemattomia+päättäjiä.+Olen+tullut+vanhaksi+kun+ymmärrys+ei+yllä.+
Arvaa,+että+vihainen+olen,+palavan+ja+polttavan+kirjeen+illalla+papeille+ja+piispoille+väännän+ja+en+kyllä+yhtään+sanojani+säästele,+Risikkokin+kuulee+kunniansa.
+Mitä+ne+nyt+minun+pienen+hiiren+mietteistä+mutta+saanpahan+asian+sydämeltäni+ja+tämä+netti+on+siitä+hyvä,+että+kirjoitukselleen+saa+helposti+ison+jakelun.
22.11.2016 12:38
..."mutta+haluaisin+myös+tunnetta"...+juu,+juu,+ei+tunnetta+kaupasta+osteta,+ei+nettipalstoilta,+se+kasvaa+sun+sisälläsi,+se+elää+ja+hengittää+siellä,+ei+sitä+toinen+ihminen+sinulle+kanna+jos+et+itselles+lupaa+anna...+etsiä,+löytää,+ihastua,+rakastaa...
22.11.2016 09:00
Illasta+yöhön+limpsin+lampsin+ympäri+ämpäri+nurkkia+kiertelen+kaartelen
tupsut+hupsut+ripsut+rapsut+yömyssy+ja+hupsu+jo+hohhoijaa
untani+oottelen+sua+vain+aattelen+
hissun+kissun+hiljaa+hiivin+peittoni+piiloon+tyynylle+tähtään+kainaloos+kaipaan
ikävä+kömpii+kömpelöön+riimiin+siinä+se+sitten+riutuen+rämpii.
*
https://youtu.be/edLJAhjCzUQ
22.11.2016 01:13
”Sano+vain+se+sana.”
Kuulen+aamulla+ensimmäiseksi.+
Tiedän+mitä+tuo+sana+saa+aikaiseksi.
Haluat+siis+koko+päivän+ihanan+sekaiseksi.
Siksi+sanon+sen+sinulle+myös+yöllä+viimeiseksi.
*
https://youtu.be/RWVGbuHko8g
21.11.2016 16:49
Komia+tosiaan,+niitä+varmaankin+tehtiin+englannissa+kun+kuvassa+olevassa+menopelissäkin+ratti+on+engelsmannien+puolella.
21.11.2016 16:31
Et+kyllä+syö+itseäsi+lihavaksi+tai+rupea+ryyppäämään+tuo+asian+takia.+Se+on+takuuvarmaa,+elä+kun+kerran+elät,+elä+joka+solullasi.
Ole+hyvilläs+kun+tuo+kaikki+kiinnostaa.+Se+on+ihana+rikkaus+elämässäsi.+Elä+anna+halujesi+sammua.+Lisäät+vaan+löylyä+asian+ympärille.
Olisit+kyllä+ihan+omiaan+noille+treffipalstoille,+tänne+suomi24+tai+sitten+noille+maksullisille.+Ei+muuta+kuin+sinne+vaan.
Kerrot+asiasi+ja+laitat+soman+kuvan+itsestäsi,+tai+vaikka+ilman+kuvaa.+Kuvalla+parempi.
Tuossa+yllä+olevassa+kirjoituksessasi+on+monta+hyvää+lausetta,+käytä+vaikka+niitä+soveltaen.+omin+sanoin,+mitään+valmiita+formaatteja+ei+kannata+käyttää
Mutta+rehellisesti+kaiken+kerrot,+milloin,+millaista+seksiä+etsit+ja+mihin+pyrit.
Saat+varmasti+paljon+vastauksia+ja+ainakin+voit+jutustella++ko+asiasta.
Kovin+tiukkaa+ikähaitaria+en+kannata+laatia.
Yksi+asia+on+kuitenkin+tärkeää,+neljän+seinän+sisälle+ei+kannata+jäädä.+ihmisten+ilmoille+vaan.
Kaikkea+hyvää+sinulle,+elämä+on+ihanaa+ja+kaunista,+anna+mennä...
21.11.2016 16:20
Puolalaisessa+joulussa+on+mukavaa+esimerkiksi+se+kun+syömisten+ja+puheitten+ja+laulujen+jälkeen+jokainen+kättelee+ja+halaa+yksitellen+toinen+toistansa,+mistä+häntä+kiittää+ja+mitä+hänelle+toivoo.+Erään+sukulaisen+kanssa+puhellaan+ilmein+ja+käsin+kun+yhteisiä+sanoja+on+niin+vähän,+halausten+jälkeen+hän+toivoi+minulle+yhdellä+sanalla+vain+"beibi"+ja+beibihän+seuraavana+vuonna+perheeseen+syntyi.+-+Samoin+tehdään+kun+sukulaiset+tulevat+joulutervehdykselle+jouluaattona.+Joidenkin+ummikkojen+kanssa+oli+hauskaa+kun+kumpikin+puhui+omaa+kieltään,+olisi+ollut+hauskaa+lopulta+kääntää+mitä+me+oikein+toisillemme+kiiteltiin+ja+toivotettiin,+halauksen+jokainen+ymmärtää.
21.11.2016 14:25
Olen+sellainen+hilma,+että+lapsena+ajattelin,+kun+isoksi+kasvan+niin+ostan+juuri+morris+minin.+Se+auto+näytti+jo+silloin+silmääni+niin+söpöltä,+kuin+vieläkin+jos+jossain+satun+sen+näkemään.+Hilman+Hilmaa+en+erottaisi+vanhoista+kaaroista.
21.11.2016 10:40
Meidän+perheessä+on+monenmoista.+Tuttuavanhaa+kunnioitetaan+mutta+kaikki+uusi+kutsutaan+tervetulleeksi,+kiveen+ei+ole+mikään+hakattu,+jokainen+tuo+omaansa.
Löytyy+karjalaista+ja+savolaista+perinnettä,+sitten+sitä+ikiomaa,+jonka+olen+suomalaisesta+vanhempien+ja+lapsuuden+jouluista+napannut+ja+pesittänyt+omaksi+perinteeksi.+Seuraavasta+sukupolvesta+löytyy+puolalaista+ja+hollantilaista,+nämä+nyt+syövät+kuin+suomalaiset,+karkkeja+vaan+enemmän,+eivät+vietä+edes+jouluaattoa+jo+viides+jakavat+lahjatkin.++++++++++
Olen+ollut+viettämässä+joulua+puolalaisissa+sukulaisissa,+ja+siitä+pidin.+Juhlavaa+ja+lämminhenkistä,+mahdottoman+iloista+ja+rempseää.+Ja+perinteitä+paljon,+heiniä+liinan+alla+ja+oksien+alla+pussailtiin+ja+pöytään+katettiin+ylimääräinen+lautanen+jne.+Sukulaisten+vierailut+jouluaattona,+niissä+oli+lämpimiä+tapoja…siihenkin+sain+osallistua+ja+tapaninpäivänä+häihin…Sinne+haluan+uudelleen.+
Joulukuun+alussa+joudun+laittamaan+joulua+asiakkailleni+ja+teen+sen+toki+mielelläni+ja+taatusti+ihan+suomallaisen+joulun+mukaan,+mutta+omaan+joulun+aikaan+en+laita+tikkua+ristiin,+tai+no,+koristelu+ja+tunnelma,+sitä+en+jätä+koskaan+väliin.+On+niin+paljon+vierailukutsuja+ja+rankan+ja+vaikean+syksyn+päätteeksi+vastataan+kaikkiin+myöntävästi,+tottahan+toki,+kiitos…kiitos…tullaan…tullaan…+milloin…milloin…
Yhtään+lahjaa+en+toivo+mutta+passattavana+kun+olla+saan,+olen+sata+ja+yli+tuhat+tyytyväinen,+ne+passuut+tuntuvat+nyt+suurilta+ihanan+lämpimiltä+lahjoilta+suorastaan,+jo+etukäteen.
21.11.2016 10:36
HyväH
Mistä+se+tautofonia+mokoma+tuohon+ilmestyi…
Monesti+maistelin,+passelilta+kuulostaa.
unelma,+kaipaus,+ikävä,+haave+
täällä+kulkijoita+joskus+kummastuttaa+
…unelma+kaksin+on+aina+vallan+ihanaa…
*
https://youtu.be/TBDfZjk7MvQ
20.11.2016 12:10
https://youtu.be/_GveJfM75vc
Saara+kuin+lumikuningatar...
20.11.2016 10:35
Sata+suudelmaa+haluan+jakaa+ilman+ainokaista+hakaa.
Kerranko+päivässä+vaiko+aamuin+illoin+
lienen+vain+hoivaava+hoituri+pillereineen+silloin.
Kaikki+syleily+kerralla+jakoon,+hellyyttä+kukaan+ei+juokse+pakoon.
Sata+suudelmaa.+Näin+kudomme+kaksin+läheisyyden+kudelmaa.+
*
https://youtu.be/9qD3XkEJ2YA
20.11.2016 10:22
...huovat+ja+täkit+käy+tyynysotaa...kivasti+menee...
18.11.2016 16:28
Hyvä+aloite+Jenni+Haukiolta,
ja+sinultakin,+kun+toit+nuo+linkit+tänne.
Tulee+monilla+uusilla+sivulla+piipahdettua.
Mitä+isot+edellä+sitä+pienet+perässä.+
Meistäkin+jokainen+saa+aikaiseksi+"Pienen+tarinan",+seitsemän+virkettä+maailman+lasten+asioista+ja+voi+sitten+julkaista+ne+omilla+Facebook+sivuillaan.
Jatkaa+tavallaan+tuota+ketjua...
18.11.2016 09:39
Kaamos+on+tullut+valon+mennessään+vienyt
pimeä+on+pitkään+jo+päivääni+pätkinyt.
Hetken+luulin+lumi+jo+valojaan+polttaa
musta+marras+vielä+tuon+luulon+voittaa.
Ilo+ja+rakkaus+kun+väreinä+villeinä+likellä+liikkuu
rohkea+kera+siveltimensä+silloin+elämänsä+keinussa+kiikkuu.
Valotta+lämmöttä+rakkaudetta+ei+koskaan+hengissä
kestä+pienin+ei+suurin+näissä+kaamoksen+kengissä.
*
https://youtu.be/mrcrkDBxT4s
17.11.2016 10:06
No+just,+eikä+melkein...+hyvä+kun+olet+noin+tarkka...siinä+sanassa+sattui+tapahtumaan+metamorfoosi+näillä+näppäimillä....osuukohan+vieläkään+äffät+ja+ämmät+oikeaan+järjestykseen...
17.11.2016 07:33
45 / 182