Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aina+pidän+naisena+naisen+puolta+jos+suinkin...+
Ihan+hyvin+voisin+ymmärtää...mistä+me+voimme+tietää,+naisella+saattoi+olla+takana+unohdusta+ja+hylkäämisiä+jne...suuri+rakkauden++ja+läheisyyden+nälkä+ja+paikalle+sitten+vaan+sattui+urheileva+tumma+silmäinen+pehmeästi+jutteleva+mies+ja+jompi+kumpi+ehdotti...silloin+sitä+mentiin+eikä+paljon+ajateltu.
+Oliko+se+sitten,+että+paikalle+sattui+myös+urheilijan+kaverit+sattumaa+vai+suunniteltu+juttu,+vaikea+tietää,+sitäkin+kait+oikeudessa+ratkotaan.
04.09.2016 08:33
HYvä+juttu,+hyvä+lause...+
"Joutuessaan+ennalta+harjoittelemattomaan+tosipaikkaan+ei+voi+olla+varma+omasta+reagoinnistaan."
Vaikka+kuinka+ajattelisi,+että+toimin+sitten+niin+ja+niin,+olen+rauhallinen+jne+mutta+onnettomuustilanteessa+esimerkiksi+on+ennakoimattomia+muuttuvia+tekijöitä,+jotka+saa+toimimaan+vaikkapa+täysin+päinvastaisesti+kun+ajatteli+toimivansa.
Se+on+ehkä+persoonakohtainen+ominaisuus+sekin,+että+osaa+tavallaan+mielessään+kuvitella+mahdollisia+vaaratilanteita+ja+kun+kuvittelee+vaaratilanteen+,+samalla+kuvittelee+miten+sitten+toimisi.+Siitäkin+tulee+ehkä+alitajuntaista+toimintaa,+ei+siinä+tarvitse+hirveitä+mietintöjä+pitää.+
Se+on+tavallaan+kuin+sisäinen+'ensiapulaukku'.
03.09.2016 13:56
Jos+ajattelee+erilaisia+tilanteita,+jos+tuohon+portilleni+tulisi+kuka+vaan+vieras,+samalla+lailla+ottaisin+vastaan,+uteliaana,+että+hei+mikäs+heppu+sä+olet.
Jos+jossain+kauppakeskuksessa+törmäilen+ihmisiin+teen+sen+ihan+samalla+lailla+oli+sitten+kuka+vaan.
Olen+liikkunut+ympyröissä,+joissa+ihminen+on+menettänyt+kaiken+otteen+elämäänsä,+ei+häntä+silloinkaan+ollut+vaikeaa+kohdata,+oliko+se+aina+tasavertaista,+sitä+on+vaikea+sanoa,+kuitenkin+aina+ihminen+ihmiselle+se+tilanne+oli.
Muinoin+muutin+helsinkiläisenä+hepsankeikkana+syvimpään+savoon,+silloin+vähän+nenänvartta+tirkistelin+joitakin+ihmisiä,+habitus+silloin+vaikutti,+mutta+kun+olin+tutustunut+niihin+risupartoihin+huonohampaisiin+känsäkouriin,+niin+älysin+tästä+elämästä+jotain,+ei+sillä+ole+merkitystä+mimmoisessa+loimessa+kukin+liikkuu,+mutta+sillä+on+merkitystä+miten+sykkii+siellä+loimen+sisällä.
Minusta+on+vaarallista+lyödä+leima+ihmisen+otsaan+vaikkei+edes+tiedä+tuosta+ihmisestä++mitään.+Tai+ehkä+tietää+toisen+kertoman+perusteella+jotain,+jota+asiaa+ei+ehkä+voi+itse+hyväksyä.
Ja+kyllä+elämästä+jää+jotain+kokematta+jos+vain+kulkee+tasavertaisena+tasavertaistensa+rinnalla.+Eihän+sitä+kaikkea+tarvitse+hyväksyä+mutta+ei+erilaisuus+tartu+ihmisestä+ihmiseen+noin+vain.
03.09.2016 13:38
Uteliaisuus+heräsi,+taitaa+olla+niin+,+että+sä+et+tartte+lainkaan+hyllymetrejä+elokuvillesi,+kaikki+on+nauhoilla+ja+ne+mahtuvat+pikkupikku+tilaan.+
+'Harrastuksenakin'+elokuvat+on+aikas+kiva+juttu.+Enkä+ole+vielä+yhtään+videota+raaskinut+tuopinaluseksi+tempaista.
03.09.2016 11:23
Vautsi+160+elokuvaa,+sitähän+voi+katsella+joka+kolmas+päivä+omasta+arkistosta+mieleisensä,+useamminkin.
Pärjäilen+50+elokuvalla,+romanttista+hömppää+suurin+osa,+osaan+suosikkini+jo+melkein+ulkoa+vuorosanoissa,+kotimaiset+uudemmat,+niistä+tykkään.+Ostelen+aina+tarjouksista+jos+silmiini+sattuu+mieleinen.
Tekniikka+kun+on+mulle+myös+sitä+hömppää,+niin+en+pahemmin+nauhoittele.+On+niin+paljon+mukavampaa+valita+hyllystä,+'juuri+tämän+elokuvan+haluan+juuri+nyt+katsoa,+upota+juuri+nyt+tuoliini+ja+kääriytyä+vällyihin+ja,+ja...+kun+plarata+jotain+nauhoitinta,+ne+kansiot+olisi+kuitenkin+aina+sekaisin+ja+hukassa+ja+kadoksissa.
03.09.2016 10:52
Tokko+pelottomuus+on+uhkarohkeutta,
siihenhän+nämä+terroristijärjestöt+pommihyökkäyksillään+juuri+pyrkivät,+
että+ihmiset+pelkäisivät+,+että+heidän+elämästään+tulisi+epävarmaa,+turvatonta.
Yksikin+pelkääjä+on+voitto+terroristeille.
Yksikin+pelko+pään+sisällä+lisää+epävarmuutta.
Voiko+elämä+enää+missään+on+varmaa,+varsinkaan+tässä+iässä,
kaikkeen+ei+voi+koskaan+varautua.
Epävarmuuteen+varautumiseen+on+hyvä+varautua.
03.09.2016 10:31
Kyllähän+elämä+on+joskus+ihmettelemisen+arvoinen+juttu.
No,+katselet+kauemmin+tätä+palstaa+ja+huomaat,+aikalailla+tavan+asioita+nämä+60++jututkin+ovat,mukavasti+laidasta+laitaan.
03.09.2016 07:57
Mustat+koukeroiset+etsivät+muotojaan.
Sanat+repivät+kaiken+kaipauksesta.+
Riipivät+lämpöni+syvältä+sydämestäin+
kuin+myrskytuuli+lehdet+pihakoivustain.
Hiipivät+sitten+öistä+lohdutonta+polkua+luoksesi.
Osuvatko+perille+vai+hutiloivatko+vain+sinnepäin.
Kerran+sen+kertoo+rakkaus+tännepäin.+
https://youtu.be/KgIUo8s3ZeU
03.09.2016 01:23
Ihanko+totta,+ihana+juttu,+justiinassa+on+särmääääää,+
onko+kaikissa+palstan+mummoissa+särmääääää...
02.09.2016 23:49
Tuosta+kirjoituksestasi+tuli+mieleeni+tapaus+meidän+kyliltä+kun+Ahti+Karjalainen+kävi+jollain+koululla+kepun+kekkereissä+puhumassa,+presidenttiehdokaskisaa+Virolaisen++kanssa+silloin+kävi,+jälki+käteen+jossain+tilaisuudessa+puhuttiin+Ahti+Karjalaisen+alkon+käytöstä,+aikuiset+siinä+asiaa+pähkäilivät,+niin+pari+pikkupoikaa+kovaan+ääneen+kommentoi.+Ahti+on+juoppo.+Mistäs+pojat+sen+tiesivät,+no+olivat+kurkkineet+ja+tutkailleet+Ahti+Karjalaisen+auton+takapenkin+puolelle+ja+siellä+oli+ollut+lattialla+monta+viinapulloa.+Aika+vakaata+todistusaineistoa.
Ahti+Karjalainen+taisi+olla+aikanaan+niin+väärinymmärretty.
02.09.2016 23:41
Kerronpa+mun+lapsellisen+mottoni,+se+ei+jostain+syystä+ole+ihan+tuo+mitä+arvelet,+vaan+se+on+tämä+:
"Etsi+aina+elämässäs+kaunista+ja+hyvää,
silloin+kannat+sydämessäs+onnen+kultajyvää."
Mikä+mahtaa+olla+sinun+mottosi,+kerro.
02.09.2016 23:04
Annan+sinulle+omenan+vaikken+mikään+Eeva+olekaan.
Ei+ole+paratiisia+ei+käärmeitä,+vain+omena.
Iso+omena+piiloutuu+suojaan+kämmenieni
sileä+kuori+tuntuu+hehkuvaa+punavihreää.
Sillä+on+omenan+muisti+takaa+vuosikymmenien.
Iso+ikivanha+puu+oli+tuon+omenan+koti
sen+varjossa+joskus+kesäilloin+syödään+ja+juodaan.
Keväisin+se+muistaa+aina+kukkia+ja+mehiläiset+rakastavat+sitä.+
Tuosta+isosta+puusta+sinulle+pudotin+kauneimman+parhaimman.
Omenan+Rakkaalleni.
Ole+Hyvä.+
https://youtu.be/F2HNCefiTDc
02.09.2016 22:53
Toki+uskallan.+Vajaa+kuukausi+ja+taas+Amsterdamiin,+yhdelle+Euroopan+vilkkaimmista+lentokentistä.+En+pelkää+yhtään,+jos+paukkuu+niin+sitten+paukkuu,
sitten+muutan+suunnitelmia+jos+vielä+on+muuttajaksi.+Sen+verran+käytös+on+muuttunut,+että+seuraan+yksinäisiä+unohdettuja+matkalaukkuja+ja+juoksen+karkuun.
Elämää+en+pelkää,+on+jo+niin+ikävä+sinne.
Ja+sitä+voi+räjähtää+omassa+sängyssäänkin+jos+...
02.09.2016 15:02
Tätä+mielipidettä+lainaan+omiin+kokoelmiini,+kauniisti+sanottu+monimutkainen+juttu.
02.09.2016 11:39
Kun+sinulla+noin+hyvä+kokemus+asiasta+on,+oletko+tehnyt+asialle+mitään.+Eli+onko+vallitseva+olotila+mielestäsi+ihan+Ok,+vai+olisiko+asialle+tehtävissä+jotain,+että+kunnon+miehet+ja+kunnon+naiset+tapaisivat+ja+voisivat+viettää+kunnon+elämää+yhdessä,+koska+jotenkin+olin+aistivani,+että+asia+ja+elämä+voisi+olla+toisinkin.+Vai+miten+lie.
Käpertyvätkö+kunnon+ihmiset+aina+siihen+kunnollisuuteensa+ja+odottavat+vain,+kkunnollisuuden+tornistaan+sitten+vilkuilevat+vain+nenän+vartta+alaviistoon.
Eihän+kunnon+miehen+eikä+naisenkaan+kannata+jättää+elämää+elämättä,+eihän.
Kun+olen+tämmöinen+kunnoton+nainen+niin+tuli+mieleeni+kysymys,+onko+täysin+mahdoton+ajatus,+että+kunnon+mies+voisi+rakastua+kunnottomaan+naiseen.
No,+niin+siinä+sitä+ollaan,+ensin+pitäisi+määritellä+tietysti+mitä+se+kunnollisuus+oikein+on.+Sekin+voi+olla+niin+monimuotoinen+asiaa+ja+riippua+katsonta+kulmasta+yms.
02.09.2016 10:53
Voi+meitä+nyhtäjiä,+joka+paikkaan+nyhtö+sana+on+lysti+tunkea,
jokaisessa+on+taustalla+rahan+nyhtäminen.
Jostakin+myös+se+pitää+nyhtää.
Nyt+vaan+aivoriihet+pystyyn+ja+etsimään+lisää+uusia+nyhtöjä.
Näin+saadaan+nyhtämällä+nyhtö-kansantalous+nyhtö-kasvuun+ja+nyhdetään+satatuhatta+nyhtö-+työpaikkaa.
Totuus+on+toisenlainen
nyhdöt+tulee+jo+korvistakin...
02.09.2016 08:17
'Surrealistista+TT-+kaipuuta'+yritin+tästä+etsiä,+mutta,+mutta...
olit+kätkenyt+sen+taitavasti,+melkein+yhtä+taitavasti+kuin+TT+kirjoittaa+erotiikasta+naisen+ja+miehen+välillä,+no,+tämä+on+kyllä+tosi++turhautunut+erotiikan+kuvaus
Ja+kaipuu+missä+lie...
https://youtu.be/QsoFVJiDSG4
02.09.2016 01:17
Mä+puutun+mummilistasta+vielä,+mut+kun+olen+niin+mahdottoman+raaka+tapaus+niin+mietin+kauan+viittinkö+vastata+vai+en.+No,+tässä+se+nyt+kuitenkin+tuli.
01.09.2016 22:06
Ja+mäkin+huijaan,+Bella+Ella+on+aivan+ihanaa+kuohuvaa.
01.09.2016 15:34
Eiks+se+ole+itsensä+huijaamista+näennäisyyksillä+keplottelemista.
Jos+jostain+pidän+niin+sitä+nautin++tai+sitten+jätän+nauttimatta.+Olen+aidosti+vegaani+jos+kerran+olen.
Kun+kuulen,+että+joku+on+vegaani,+emsimmäisenä+nyt+tulee+mieleen,+ahaa+tuossa+kävelee+itseään+huijaava+nyhtökauran+popsija....
Antaa+olla,+totta+kait+jokainen+saa+syödä+mitä+haluaa+ja+huijata+itseään+kuinka+haluaa.
01.09.2016 14:10
69 / 182