Vapaa kuvaus

https://youtu.be/x1TXMpiqcDI

Aloituksia

13

Kommenttia

3629

1. Just+juu+olenkin+epäillyt,+että+ihan+on+henkilökohtainen+ongelma+tämä+'sensurointi'.Enhän+minä+niin+noista+teini-tissi-pappa-pimppi-+jutuista+enää,+katsos+aikuinen+nainen,+mutta+viranomaisista+niin+tykkään+ja+varsinkin+tuota+viimeistä+kohtaa+olen+hieman+aavistellut.+Ihan+menee+sielu+sykkyrälle+ja+mykkyrälle+jos+ihastus-rakastus-unelmus+jumittaa+ja+hidastelee.+Sitä+tuskaa+ei+kestä+kukaan.Minäpä+lataan+kiireesti+lisää+Ceetä,+kyllä+se+siitä.
  2. Iltahommat+meni+ihan+sekaisin+kun+taivas+heitti+vettä+niskaan+oikein+kunnolla,+nyt+joutaa+naputtelemaan+vaikka...En+hoksaa+ketä+tarkoitat+"toisilla"+tässä+yhteydessä.+Mutta......jos+tarkoitat+sillä+muita+palstalaisia,+olen+väritön+arkinen+tyyppi,+piipahtelen+vain+pitkin+päivää,+kommentoin+huonosti,+en+kehtaa+kinastella+täällä,+joten+tuskin+kukaan+on+sillai+kiinnostunut+minun+tekemisistäni.+Olen+toki+yksi+palstalaisista+ja+on+siinä+mielessä+vertaisena+mielenkiintoista+olla+osallisena+näissä+jutuissa,+kirjoitella+kokemuksista,+jakaa+juttuja+jne....+jos+tarkoitat+sillä+yleensä+ihmisiä,+niin+olisi+mielenkiintoista+kääntää+toi+asetelma+toisin+päin,+eli+"miltä+tuntuu,+jos+kukaan+ei+ole+kiinnostunut+sinun+tekemisistäsi".Sehän+tuntuisi+tosi+kurjalta.+Jos+haluaisi+elää+elämänsä+yksinäisessä+luolassa+ja+rapsuttaisi+omaa+napaansa,+niin+se+on+ihan+OK,++jokaisen+oma+valinta.+Olen+kuitenkin+niin+laumaeläin,+että+en+halua+elää+yksin+ja+haen+aina+ihmisiä+ympärilleni.+Näin+eläen+tuntuisi+tosi+pahalta+jos+kukaan+ei+koskaan+kysyisi,+miltä+tuntuu,+mitä+kuuluu,+onko+hyvä+päivä+tänään,+mitäs+on+sydämelläs,+kerro...+Ja+tiedän,+että+on+lukuisia+ihmisiä,+jotka+tietävät+ja+ovat+kiinnostuneita+tekemisistäni,+välittävät+juuri+minusta.+Se+tuntuu+ihanalta,+mukavalta,+turvalliselta,+lohdulliselta+jne.+Toisaalta+on+paljon+ihmisiä,+joiden+tekemisestä+olen+itse+kiinnostunut+eli+välitän+heistä.+Se+on+tosi+tärkeää,+molemmin+puolin,+välittäminen....Kait+me+palstalaisetkin+välitämme+toisistamme,+koska+kirjoittelemme.+Välittämistäkin+voi+tietysti+olla+niin+monenlaista,+välillä+plussaa+ja+välillä+miinusta.
  3. Punaisen+ruusun+kun+naiselles+annat++tiedäthän+niin+rakkauttas+vannot.Vaan+jos+keltaisen+kätket+selkäsi+taanainen+väristä+heti+tajuaahylättyä+mennyttä+rakkautta+väri+tuo+todistaa.Vaan+valkoinen+ruusu+puhdasta+viatontaniin+on+nuorta+tuoretta+ikuista+lempemme+tääkukka+valkoinen+rakkaalles+silloin+viestittää.Vaan+jos+sä+viisas+oisit,+tietysti+kysyisit+daamiltas"Oi+kultaseni,+näytä+väri+ruususi"Nainen+kun+sinulle+kukkansa+paljastaa+silloin+voit+aamusta+iltaan+rakkaimpas+hukuttaamiljooniin+ruusuihin+värissä+yhteisen+rakkauden.https://youtu.be/ZjXD1EaP7hY