Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Just+juu+olenkin+epäillyt,+että+ihan+on+henkilökohtainen+ongelma+tämä+'sensurointi'.
Enhän+minä+niin+noista+teini-tissi-pappa-pimppi-+jutuista+enää,+katsos+aikuinen+nainen,+mutta+viranomaisista+niin+tykkään+ja+varsinkin+tuota+viimeistä+kohtaa+olen+hieman+aavistellut.+Ihan+menee+sielu+sykkyrälle+ja+mykkyrälle+jos+ihastus-rakastus-unelmus+jumittaa+ja+hidastelee.+Sitä+tuskaa+ei+kestä+kukaan.
Minäpä+lataan+kiireesti+lisää+Ceetä,+kyllä+se+siitä.
04.08.2016 13:31
Hei,+meneekös+teillä+tämä+ruutu+ihan+hiljaiseksi+välillä,+jos+on+paljon+kommentteja+ja+plaraa+alaspäin+niin+pitkä+tovi+valkoista+ruutua.+Onkohan+vain+oman+koneeni+sensurointi+vai+sensuroiko+ylläpito+kaikkien+silmiltä+jotakin.
eipä+tuo+haittaa+mutta+se+helposti+palauttaa+alkuun...
04.08.2016 12:04
Voi,+mä+olen+löytänyt+niin+siveitä+puseroita,+
että+ei+ole+yhtään+kertaan+vielä+tissit+pudonnu+mihinkään.
Olen+näköjään+tehnyt+ihan+väärässä+kaupassa+pusero-ostokseni.
04.08.2016 11:59
Sulla+taitaa+olla+hyvät+sopimukset+pankkisi+kanssa+tai+sitten+niin+paljon+rahaa+siellä+hoideltavan+jos+ei+tarvitse+maksaa+piilokorkoja.+
Kyllä+mun+mielestä+noissa+palvelumaksuissa+on+aikamoiset+piilot+mukana.
Korteilla+netissä+hoitelet+itse+kaiken+ja+silti+maksat+kuukausittain+noiden+koneiden+kuoletusta.
04.08.2016 11:47
Valikoi,+hypi,+loiki,+ei+sinua+kukaan+pakota+lukemaan+kaikkea,+se+on+lukijan+oikeus.+Mutta+kirjoittajilla+on+myös+oikeus+kirjoittaa+niin+kuin+haluavat.+Sinä+valitset+valikoit,+hypit+ja+loikit.
Jos+ovat+kirjoitukset+ala-arvoisia+mielestäsi+olet+ehkä+väärällä+palstalla,+piipahtelepa+muuallakin.
Toki+muistini+alkaa+olla+jo+aika+huono+ja+kännipäissänikin+aina+kirjoitan+mutta+koskaan+en+ole+vielä+10-20+kommenttia+yhteen+aloitukseen+kirjoittanut,+että+terästäpäs+laskutaitoasi+hieman.+Mutta+ehkä+sekin+päivä+joskus+tulee,+kun+oikein+joutilaaksi+heittäydyn.
Soppa+on+hyvää+ruokaa.
04.08.2016 11:37
On+se+muuten+aikamoinen+veijari+
joskus+oikea+koijari.+Toi+rakkaus+meinaan.
Kuiskailee+korvaan+oikealta+ja+vasemmalta+
on+kutittelevinaan+sieltä+ja+täältä.
Kiehnää+ja+koukuttaa+rauhaa+ei+suo+
hallitsee+ja+vallitsee+aamun+aamua.
Mykistää+ja+lytistää+jos+korvasi+suljet.
Möyhit+myttytyynyäsi+silloin+se+taas+kuiskaa
kylkeäsi+käännät+nyt+se+hellästi+jo+hihkaisee.
Jos+et+vieläkään+tajua+vaan+peittoosi+kierryt
silloin+se+puhaltaa++”Mieli+tekee”.++
https://youtu.be/b5rgLNseks8
04.08.2016 11:21
On+tullut,+omasta+mielestäni+todella+avarakatseinen,+kyllä+sekin+pienen+herätyksen+ja+sykäyksen+tarvitsi.+Älysi+yhtäkkiä,+ettei+tartte+olla+päällepäsmärinä,+ei+tartte+huolehtia+ja+hallita+kaikkea,+ei+tarvitse+osata,+elää+vaan+ja+nauttiiomasta+elämästään.+Antaa+muittenkin+nauttia+ja+elää+tavallaan.+Avarakatseisuus+antaa+sellaista+hykertelevää+iloa+ja+uskallusta+arkeen+ja+kaikkiin+muihinkin+elämän+hetkiin.
Vaikka+täytyy+sanoa,+etten+mä+mikään+kauhee+tiukkapipo+koskaan+ole+ollut,+mutta+paljon+tiukempi+kuitenkin+kuinnyt.
04.08.2016 09:53
Halusin+kommentoida+tämän+palstan+aloitukseen,+en+muualle.+En+tuolle+kyseiselle+herralle.Hänen+kirjoituksensa+ei+niin+paljon+kiinnostanut,+vaan+ajatus+siitä+mikä+on+säälittävää+jne.
04.08.2016 09:36
Hauskasti+sana+säälittävä+ilmestynyt+aloituksiin+viime+päivinä,
Tähän+vois+sanoa,+että+tuntuu+kyllä+aika+hassulta,+kun+iso+mies+kyselee+moista+'oikeutta+onneen'.+Tuon+sanaparin+liittäisi+mielellään+johonkin+muuhun+yhteyteen+kuin+kuuskymppiseen+sinkkueläjään.
Ihan+kun+joku+tai+jokin+olisi+vienyt+häneltä+tuon+oikeuden+ja+nyt+sitä+kyselee+palautettavaksi.+huhuilkoon+vaan,+naisia+pyörii+pilvin+pimein+ympärillä,+sen+kun+'ottaisi'vaan.
04.08.2016 00:35
Iltahommat+meni+ihan+sekaisin+kun+taivas+heitti+vettä+niskaan+oikein+kunnolla,+nyt+joutaa+naputtelemaan+vaikka...
En+hoksaa+ketä+tarkoitat+"toisilla"+tässä+yhteydessä.+Mutta...
...jos+tarkoitat+sillä+muita+palstalaisia,+olen+väritön+arkinen+tyyppi,+piipahtelen+vain+pitkin+päivää,+kommentoin+huonosti,+en+kehtaa+kinastella+täällä,+joten+tuskin+kukaan+on+sillai+kiinnostunut+minun+tekemisistäni.+Olen+toki+yksi+palstalaisista+ja+on+siinä+mielessä+vertaisena+mielenkiintoista+olla+osallisena+näissä+jutuissa,+kirjoitella+kokemuksista,+jakaa+juttuja+jne.
...+jos+tarkoitat+sillä+yleensä+ihmisiä,+niin+olisi+mielenkiintoista+kääntää+toi+asetelma+toisin+päin,+eli+"miltä+tuntuu,+jos+kukaan+ei+ole+kiinnostunut+sinun+tekemisistäsi".
Sehän+tuntuisi+tosi+kurjalta.+Jos+haluaisi+elää+elämänsä+yksinäisessä+luolassa+ja+rapsuttaisi+omaa+napaansa,+niin+se+on+ihan+OK,++jokaisen+oma+valinta.+Olen+kuitenkin+niin+laumaeläin,+että+en+halua+elää+yksin+ja+haen+aina+ihmisiä+ympärilleni.+Näin+eläen+tuntuisi+tosi+pahalta+jos+kukaan+ei+koskaan+kysyisi,+miltä+tuntuu,+mitä+kuuluu,+onko+hyvä+päivä+tänään,+mitäs+on+sydämelläs,+kerro...+Ja+tiedän,+että+on+lukuisia+ihmisiä,+jotka+tietävät+ja+ovat+kiinnostuneita+tekemisistäni,+välittävät+juuri+minusta.+Se+tuntuu+ihanalta,+mukavalta,+turvalliselta,+lohdulliselta+jne.+Toisaalta+on+paljon+ihmisiä,+joiden+tekemisestä+olen+itse+kiinnostunut+eli+välitän+heistä.+Se+on+tosi+tärkeää,+molemmin+puolin,+välittäminen.
...Kait+me+palstalaisetkin+välitämme+toisistamme,+koska+kirjoittelemme.+Välittämistäkin+voi+tietysti+olla+niin+monenlaista,+välillä+plussaa+ja+välillä+miinusta.
04.08.2016 00:12
Mutta+hei+jepulis.jee+
eikös+ne+uutiset+ja+päivänpolttavat+käsittele+juuri+ihmisten+asioita,
enimmäkseen.
tänäänkin+oli+paljon+uutisia+atomivoimaloista,+nehän+juuri+koskevat+ihmisiä,+meitä+kaikkia...
03.08.2016 19:18
Kerran+yksi+yli+ysikymppinen+sokea+mummo+sanoi+mulle,+
että+kato+nyt+eikö+ole+sileä+iho+hänellä,+no+tietysti+minä+siinä+ihmettelemään,+
no+jo+on,+miten+se+on+noin+hyvin+säilynyt,+mummo+vastasi,+että
en+käytä+vettä+koskaan+kun+pesen+naamani.
Taisi+olla+mummolla+taika-aineet.
03.08.2016 17:24
Totuus+on+tämän+näköinen,+ostin+farkut+melkein+Helsingistä.+Ja+kun+tulin+kotiin,totesin,+että+ne+olivat+elämäni+parhaat+farkut,+joten+minä+pyysin+sukulaistani,+jonka+luona+asustin+käymään+samaisessa+kaupassa+ja+ostamaan+minulle+kahdet+samanlaiset+vaan+eriväriset+farkut.+Antamillani+tiedoilla+hän+kävikin+ostamassa,+ja+olin+tyyyväinen.+
Sitten+laitoin+jalkaan+nämä+hänen+ostamansa+housut+ja+silloin+alkoi+piipaat+soida.
Näin+tämä+ketju+meni,+ei+tarvittu+kuitteja+ja+myyjä+ei+ollut+vaan+muistanut+poistaa+niistä+jälkeenpäin+ostetuista+niitä+hälyttimiä.+Kaiken+lisäksi+ne+olivat+tarjoustelineestä+ja+hitsin+halvat,,,+mutta+niin+hyvät.
03.08.2016 17:13
Mahtoi+olla+juuri+niin+päin+kun+kerroin,+toinen+heistä+oli+äitini.
En+tiedä+kuinka+paljon+on+stressitekijöiden+ja+rintasyövän+yhteyttä+tutkittu,+mutta+niilläkin+voi+joissakin+tapuksissa+olla+yhteys,+esim+laukaisevana+tekijänä.
Hän,+siis+gyneni+kerrtoi+,+että+naista+suojaa+rintasyövältä++pieni+pyöreys,+koska++näillä+rasvakerroksilla+on+yhteys+jonkun+tietyn+hormoonin+syntymiseen.
03.08.2016 14:58
Juu,+todella+mielenkiintoista,+
Olen+kiinnostunut+miljoonista+asioista+enkä+todellakaan+pysty+niihin+vaikuttamaan.+Mutta+olen+iloinen+ettei+tarvitse+edes+kaikkeen+vaikuttakaan,+ja+erityisen+iloinen+siitä+että+oma+napani+ei+ole+se+kaikkein+tärkein+kiinnostukseni+kohde,+koska+siihen+tietysti+pystyisin+melkein+joka+suhteessa+vaikuttamaan.
Se,+että+olen+kiinnostunut+joistakin+asioista+ei+tarkoita,+että+koko+ajan+pohtisin+niitä+kiinnostukseni+kohteita.+Nehän+elävät+ihan+omaa+elämäänsä+minusta+ja+minun+mielipiteistäni+huolimatta.+Hetken+vain+pohdin,+se+on+siinä,+elämä+on+hetkiä+täynnä...
Mutta+mikä+minua+on+tänään+huvittanut,+kerronpa...
joskus+painuu+verkkokalvolle+näkymä+pienen+pienenä+vilauksena+ja+silti+se+tuo+iloa+koko+päivään.
Aamulla+aikaisin+kun+lähdin+mustikkaan+(+totuus+mennin+hakemaan+ämpärillisen+mustikoita+marjastamalla+kuntoaan+hoitavan+ystäväni+terassilta)+ensimmäisessä+risteyksessä+näin+ikäihmisen,+mummon,+ehkä+ikäiseni+ehkä+nuorempi,+jotenkin+hassuissa+vaatteissa,+pitsiä+sen+semmoista,+lepattavia+housuja+ja+nuttuja+oli+hällä+yllään,+ja+kaiken+kattoi+iso+lerpattava+virkattu+valkoinen+lierihattu,+hänellä+oli+kävelysauvat+ja+hänellä+ole+tomera+askel+mutta+sauvoja+hän+käytti+kuin+hän+olisi+ilmahiihtänyt.
Pieni+hetki+-+iso+ilo.+Suokaamme+niitä+toinen+toisillemme,+jes.
03.08.2016 14:41
Voi,+olin+poissa+kaksitoista+tuntia+ja+jo+niin+monta+uutta+juttua+ja+jutun+aihetta+ovat+sillä+aikaa+keksineet.
Mihinköhän+tuota+jotain+raapustaisi,+että+olisi+edes+hengessä+mukana.
Kyllä+sinunkin+kannattaisi+käydä+vilkaisemassa+useammin,+niin+virkistyisit+vähän,+
huomaatkos+muuten,+me+ollaan+vallan+ajattomia
03.08.2016 14:21
Punaisen+ruusun+kun+naiselles+annat++
tiedäthän+niin+rakkauttas+vannot.
Vaan+jos+keltaisen+kätket+selkäsi+taa
nainen+väristä+heti+tajuaa
hylättyä+mennyttä+rakkautta+väri+tuo+todistaa.
Vaan+valkoinen+ruusu+puhdasta+viatonta
niin+on+nuorta+tuoretta+ikuista+lempemme+tää
kukka+valkoinen+rakkaalles+silloin+viestittää.
Vaan+jos+sä+viisas+oisit,+tietysti+kysyisit+daamiltas
"Oi+kultaseni,+näytä+väri+ruususi"
Nainen+kun+sinulle+kukkansa+paljastaa+
silloin+voit+aamusta+iltaan+rakkaimpas+hukuttaa
miljooniin+ruusuihin+värissä+yhteisen+rakkauden.
https://youtu.be/ZjXD1EaP7hY
03.08.2016 14:14
Olisi+mukavaa+jos+olisi+sellainen+talonmies+pikkarainen,+joka+hoitaisi+talvella+lumet+ja+kesällä+nurmikot,+syksyllä+lehdet+yms+pihahommat.
Tärkeää,+tosi+tärkeää+että,+hän+tekisi+ne+omin+nokin+oman+aikataulunsa+mukaan,+mun+ei+tarvitsisi+aina+pyydellä+tai+vahtia+tekemisiä+tai+kytätä+milloin+ja+mitä...,+senkun+kerran+kuussa+maksaisin.
03.08.2016 01:18
No,+joks+sä+meet+nukkuu...+turvavälivaroituksesi+on+ihan+hyvä,+katsos+kaikilla+eläkeläisillä+on+jo+korkeajalkaiset+sängyt,+että+pääsee+ylös+sängystä+sen+enempää+pinnistelemättä+tai+ponnistematta,+sen+kun+vaan+vieryttää+jalkansa+lattialle.
Samoin+sinulle+kauniita+unia+ja+oman+kullan+kuvia...
03.08.2016 00:54
Elämä+vaati+hiljaiset+hetkensä,+että+voi+kuunnella+omaa+ääntään,+sitä+omaa+sisäistä+hyrinää,+luonto+on+hyvä+paikka+siihen.+Luonnossa+hiljaisuus+on+parasta,+siellä+on+hiljaisuuteen+kuuluvat+omat+ripänät+ja+rapinat,+sirinät+ja+surinat.
Totaali+hiljaisuus+on+kauheeta,+mä+ainakin+silloin+rupeen+rupattaa+iteksein+jos+ei+muuta+ääntä+olisi..+jotenkin+haluaa+olla+jossain+äänimaailmassa.
Sitten+on+ne+hetket+kun+soi+ja+pauhaa,+kovimmillaan+ne+vehkeet+soi+silloin+kun+siivoan+ja+luuttuan+nurkkia.+Siivotessa+hiljaisuus+menisi+ihan+hukkaan.
03.08.2016 00:49
80 / 182