Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi,+kuule,+rossuu+ei+hävetä+tällä+pastalla+yhtään+mikään,+koska+seison+aina+sanojeni+takana,+näiden+lainattujenkin.Voin+paljastaa+sinulle,+että+olen+ikuistanut+siihen+postinhakupolkuni,+en+enempää+en+vähempää.
Omasta+iästäni+olen+vain+ylpeä+ja+näistä+nuorista+myös,+fiksuja+ja+hyviä+nuoria+kaikki...++on+aina+virkistävää+piipahdella+muissa+karsinoissa,+kuten+huomaan,+että+sinäkin+olet+tänne+nuoriin+poikennut+sieltä+meidän+karsinasta.+Kirjoitustyylistäsi+ei+voi+erehtyä,+tunnen+sen+niin+hyvin.
09.07.2016 00:50
Täällä+keski-suomessa+on+satanut+koko+viikon+joka+ainoa+päivä,+vaikka+kuinka+optimistinen+olisi+ollut+niin+aurinkoa+ei+ole+näkynyt.+Heinä+on+taas+kasvanut+hullun+lailla+vaikka+en+ole+lainkaan+lannoittanut.+Värikäs+petuniapatani+on+kaikkeamuuta+kuin+värikäs,+ei+siis+kukan+kukkaa+vain+raaskuja+on+jäljellä.+Optimistina+ajattelen,+että+jospa+ensi+viikko+aurinkoineen+ja+lämpöineen+aukoisi+taas+uudet+kukat.
08.07.2016 20:03
Voi,+ei
jutuista+mummien+mummojen+huomaan
on+ohi+mennyt+jotain+vallan+komeaa
varmaan+silmät+somat+armaan.
Linnun+suuren+ropelia+
nyt+puskuria+menopelin+vain+tähyillä+saa
proireripaketti+myös+kerran+huvitti+tiiraajaa.+
https://youtu.be/bM8ZT7W8WKE
08.07.2016 13:52
Kannatan+puoluetta,+ennen+olin+aikalailla+keikkuvainen+ja+vain+persoonaa+äänestänyt.+Nykyään+olen+löytänyt+omani+ja+voipi+olla+etten+kulumallakaan+siitä+lipsu,+aika+uskollista+tyyppiä+olen+näissä+puolueasioissa.Saa+nähdä
Miksikö,+ehkä+sen+vuoksi,+että+riveihin+astui+henkilö+jonka+tunnen+ja+jonka+ajatusmaailma+kolahtaa+ja+jota+haluan+pyrkimyksissään+tukea.+liippaavat+ilmeisesti+aika+läheltä+omiani.
08.07.2016 11:57
Hurmio+harmaan+mennessään+vie
tullessaan+kaipaavan+turmion+tuo.
Kanssasi+kultainen+hetken+hurmio+
läpi+synkän+turmion+tunkee.
Pian+taas+polttava+hurmio
meidät+syliinsä+sulkee.
https://youtu.be/4UHbn8kA_vE
08.07.2016 11:31
No,+ei+kyllä+kiinnosta,+kerran+olen+omia+häitäni+juhlinut+ja+se+on+näillä+näkymin+ihan+riittävästi.
Voihan+sitä+nyt+muutenkin+pitää+juhlia+ja+kutsua+vieraita+ja+tuttuja.+Sitä+voi+keksiä+jonkin+hassun+ja+kivan+aiheen,+miksi+olisi+kivaa+tavata+tuttujaan+tai+sukulaisiaan++ja+ei+muuta+kuin+kutsukortit+postiin+ja+pitopalvelua+tilaamaan.
08.07.2016 01:42
...hur,+hur...+toki+tunnen+tunteen...++jag+tycker+om+dig,+du+är+så+vänlig
08.07.2016 01:32
"soittaisin+hänelle"+https://youtu.be/UCcJziysr-I
koska+hän+on+onneni+tähti
pimeää+on+tähtien+vyö
kuuntelen+vain+-+sinua+yö
08.07.2016 01:03
Ai,+että+ammekuvia,+mul+ei+ole+ammetta+mutta+naapuriin+voisin+mennä+tynnyriin,+ja+siitä+kuvan+napata,+mut+ei+siellä+mitään+uimapukuja+käytetä,+ilkosillaan+siellä+pyöritään.+Jalan+nosto+reunalle+olisi+kyllä+ylivoimaista.+pitääkin+vihjaista...+tarttisin+syksyksi+tynnyrikuvan,+millos+pata+porisee...
07.07.2016 17:09
Mitä+hyvää+tehtäisii
että+meidän+paras+lisii.
Itse+kukin+bongaa+jotain
bongattaisko+rakkautta+vain.++
Sinä+siinä+minä+tässä
pientä+suurta+etsimässä.
Mikä+osuu,+mikä+sattuu
missä+tuntuu,+miten+tuntuu,
tuntemukset+oo+la+laa+ihanaa.
Henkäys+pieni+korvas+juureen
pian+vie+suudelma+iloon+suureen.
https://youtu.be/fXgGoePLLMM
07.07.2016 11:07
Olla+elossa+vielä+kuuskymppisenä+on+niin+suuri+etuoikeus,+että+en+tahdo+olla+sitä+käyttämättä.+Koskaan+en+voi+tietää+mitä+ihanaa+ja+mukavaa+huominen+tuomukanaan,+se+voi+tuoda+kipua+ja+tuskaa,+mutta+sitäkään+en+tiedä,+että+kuinka+kauan+se+kipu+ja+tuska+kestää,+sehän+voi+olla+hetken+kestävää+ja+ohimenevää.+Nykyaikaiset+hoitomenetelmät+ovat+niin+hyviä+ja+niihin+on+hyvä+luottaa.+Kivun+ja+tuskan+jälkeen+elämä+maistuu+entistä+arvokkaammalta.+
Onhan+minulla+perhe+ja+ystävät+ja+sukulaiset,+joista+en+haluaisi+vielä+luopua.+Olisi+onnekasta+jos+saisin+nähdä+lastenlasteni+kasvavan+ja+lasteni+vanhenevan.+Ennen+kaikkea+tuntuu+hyvältä+nähdä+kuinka+he+löytävät+omat+paikkansa+tässä+sekavassa+maailmassa.+Minulla+on+hyvä+läheinen+suhde+luontoon,+juuri+nytkin+koristeomenapuuni+avaavat+kukkiaan+vaikka+muut+ovat+kukkineet+jo+aika+päiviä+sitten.+On+rikkaus+seurataa+mitä+pihassani+ja+luonnossa+muutenkin+tapahtuu.+Minulla+on+myös+se+kurpitsa+kasvamassa+ja+kurpitsakisassa+olen+mukana+ainakin+hengessä.
Haluan+nähdä+vielä+monta+aamua+ja+iltaa+tässä+omassa+tutussa+ympäristössäni,+kokea+sen+yksin+hiljaisuudessa+tai+läheisteni+kanssa.+Niin+paljon+on+vielä+asioita+kertomatta+jälkipolville,+ei+lapseni+ole+halukkaita+kuulemaan,+mutta+tiedän,+että+lapsenlapsille+tarina+siitä+kuinka+pienenä+tyttönä+talloin+ukkiani+on+ihan+eri+kaliperia+kuin+se+kirjasta+luettu+tarina.+Minulla+on+monta+tarinaa+vielä+kirjoittamatta+muistiin+ja+olisi+se+hauskaa+vielä+kirjoitella+jokunen+värssykin+maailmanmenosta.+
Monen+monituista+mielenkiintoista+paikkaa+on+näkemättä+ja+monen+monituiseen+uuteen+ihmiseen+on+vielä+tutustumatta.+Tiedän,+että+joka+päivä+tulee+lisää+vaivoja+ja+kolotuksia,+mutta+.+niiden+kanssa+elän+sovussa,+ne+ovat+tämän+ikäisen+elämää.+Hyvien+hetkien+väliin+mahtuu+jokunen+pirullinenja+toisaalta+kenkkujen+hetkien+väliin+mahtuu+aina+hyvä+ja+mukava+muistoja+karruttava+tovi.
Harrastuksiini+uppoudun+vielä+monesti,+kyllä+minä+sentähtipeiton+vielä+haluaisin+aikaiseksi+saada.+Niin+ja+se+keilaporukka+on+vailla+vertaa,+en+sitäkään+haluisia+vielä+jättää,+kun+se+keilapallo+vielä+niin+hyvin+väistelee+rännejä.Ja+heidän+kansssaan+saan+nauraa+ja+nauru+se+pidentää+ikää,+mikä+ettei+sopiihan+se+minulle+iänpidennys.
Sauna+lämpiämässä+ja+kohta+siellä+istun+ja+parannan+maailmaa+ja+nautin.+Noista+nautinnoistakaan+kun+en+malttaisi+luopua.+Tuntuu+niin+hyvältä.
No,+rakkaudesta+voisin+kirjoitella+vaikka+kuin,+mutta+olkoon+nyt.+Kaikille+läheisille+ja+merkityksellisille+ihmisille+voisi+hiljaa+kuiskata,+että+kiitos+kun+olet+olemassa++minunkin+elämässä,+niin+sen+meidän+yhteisen+olemassa+olon+ajattelen,+toinen+toisiamme+varten+me+täällä+olemme+ja+elämme.+
Kiitos+sinullekin,+näin+paljon+sain+juttua+aikaiseksi,+mutta+nyt+lähden+sinne+saunaan.+Toivon+hyvää+jatkoa+sinulle+ja+isällesi,+teillä+on+jotain+tosi+mukavaa+ja+arvokasta+arjessa,+juhlassa+ja+koko+elämässä,+onhan+teillä+toisenne.
06.07.2016 21:48
Onhan+niitä+pilvin+pimein+asioita+itsessä,+joista+haluaisin+eroon,+ja+jotka+joskus+aika+ajoin+ottavat+päähän,+mutta+toisaalta+ne+kuuluvat+tähän+omituiseen++persoonallisuuteeni+ja+en+hennoisi+niistä+luopuakaan.+Tuskin+olisin+sen+fiksumpi+tai+filmaattisempi,+asiallisempi+tai+hullumpi+jos+pyrkisin+tietoisesti+niistä+eroon.
Aina+sitä+joskus+voisi+itseään+vähän+kouluttaa.
06.07.2016 20:36
Totta+kait+saa,+mikä+ihme+sen+estäisi.+"Ystävyys+on+sellainen+ukko,+sillä+on+kädessä+avain+ja+lukko..."+muistatko+tuon+värssyn...++
Täällä+on+kirjoittajia,+jotka+ovat+tutumpia+toisilleen,+ehkä+ystäviäkin+keskenään,+silloin+jutut+sujuvat+paremmin,+ovat+ehkä+kirjoitelleet+vuosikausia+ja+kertoilleet+elämästään+jne
Ei+siinä+muuta+kun+vastailet+vaan+mieleisesi+kirjoittajan+kirjoittamisiin,++muuta+ohjetta+ei+voi+oikein+antaa.+
Mutta+jos+haluaa+kahden+kesken+kirjoitella+niin+eihän+siinä+muuta+kuin+kirjautuu+vain+suomi24+ja+jokaisella+kirjautuneellahan+on+postilaatikko,+sinne+vaan+sitten+kyselemään,+"mää+halluisin+kirjoitella+sun+kaa,+halluisitkos+sää+mun+kaa".
Onnea+vaan+matkaan.
06.07.2016 20:19
Meidän+media+kertoo,+
ei+vaivaa+nuoria+työttömyys,+13+vuotiaat+perustavat+jo+yrityksiä.+4H+kouluttaa+nuoria+yrittäjiksi+ja+nuoret+saavat+yritykseensä+aikuisen+ohjaajaksi.Esimerkiksi+Pihtiputaan+mummon+kunnassa+on+jo+tusinan+verran+nuorten+yrityksiä.+1920+luvulla+suomeen+rantautunut+"+harkintam+harjaannus,+hyvyys,+hyvinvointi"+aate+kantaa+yhä.+Hieno+juttu,+he+saavat+jo+nuorena+sen+yrittäjyyssiemenen,+joita+tämä+meidän+putiikki+tarvitsee+tulevaisuudessakin.
Hullunkuriset+hupikisat+viikonloppuisin+ovat+tärkeitä+tapahtumia+pienille+paikkakunnille.+On+suosählyä,+Reiska-MM,+löylynheittoa,+eukonkantoa,+kännykänheittoa,+rautakankikävelyä+yms+Tapahtumat+tuo+kilpailijoita+ja+katsojia+ja+virkistävät+kummasti+monestikin+väen+vähenemisestä+kärsiviä+paikkakuntia+ja+aalueen+kauppiaita.
Jämsään+perustetaan+Jukka+Virtasen+pallokenttä,+vihkiäiset+25+heinäkuuta,+silloin+pelataan+juhlaottelu,+kaikki+vaan+katsomaan.
kertoihan+ksml+myös+omaishoitajista,+yliopiston+ensikertakiintiöistä+ja+subjektiivisesta+päivähoito-oikeudesta,+en+mie+niistä+viitti+Näistä+jutuista+oli+kiva+höpöttää...
06.07.2016 19:31
Noin+se+menee,+itselle+kävi+sillai,+että+ajoin+Tallukassa+peltipoliisin+haaviin+ja+aikojen+kuluttua+tuli+lappu+kotiin,+jossa+ilmoitettiin,+että+olin+tehnyt+liikennerikkomuksen.
olisi+pitänyt+hyväksyäse,+en+hyväksynyt+ja+ajattelin+,+että+se+on+vain+se+ylinopeus.+Jotenkin+jäi+vaivaamaan,+että+liikennerikkomus,+minulla'+kiltillä'+ihmisellä.+Tarkemmin+kun+tutustuin+liikennerikkomukseeni,+niin+se+olikinkatsastamattomalla+autolla+ajo.+Olin+unohtanut+katsastuksen+kokonaan,+aikaisemmin+oli+moni+katsastustoimisto+muistuttanut+ja+houkutellut,+mutta+sinä+syksynä+kaikki+olivat+unohtaneet.+Puoli+vuotta+olin+ajanut+katsasstamattomalla+autolla,+onneni,+ettei+poliisi+tutkiensa+kanssa+tullut+vastaan.+Kiireesti+katsastin+ja+se+nopeudenylituskään+ei+lopulta+antanut+aihetta+kuin+huomautukseen.
06.07.2016 15:31
Syty+ja+anna+palaa.+Kepeästi+todetaan,+mutta…
Tunteen+liikahdus+sydämen+tietysti+syttymään+saa.
Mitä+muuta+rakkaus+haluaa+
että+polttavin+liekein+se+rehottaa.
Rakkauden+hellyys+rajuus+teoissa+sanoissa+
päivän+ja+yön+valuu+öljynä+liekeissä+noissa.
Ilman+happea+vapautta+rakkaus+yskii+ja+savuttaa
pian+liekit+hiipuvat+lempivät+kituvat+noessa.
Rakkauden+palossa+joka+ainoa+hetki
kun+vain+muistaa+öljy+ja+hapetus
silloin+on+liekeissä+kunnon+lepatus.
https://youtu.be/qNDifMyQuv8
06.07.2016 11:21
Kyllä+minusta+tuntuu,+että+joutsenlampi+on+aika+pahasti+jäässä,
yksi+lause+nimittäin+pisti+oudosti+silmään+:
"Selvinpäinhän+suomalainen+ei+puhu+entuudestaan+tuntemattomille+ihmisille"+lopussa+vielä+huutomerkki.
Aikamoinen+yleistys+ja+ihan+huuhaata,+kait+sitä+normaali+suomalainen+puhuu+täysin+tuntemattoman+kanssa+ihan+selvinkin+päin.+Oli+sitten+missä+vain,+ei+me+nyt+niin+rajoittuneita+voida+olla+muut+kuin+joutsenlampi.+Kaikkien+kanssa+on+hyvä+puhua+ja+kaikkiin+puhumalla+tutustua,+Joten+höllää+vähän.+Meinaatko,+että+jos+hetken+puhelet+esimerkiksi+minun+tuntemattoman+kanssa+niin+et+voi+olla+selvinpäin.
05.07.2016 19:21
Voi,+voi,+kokonainen+lause+jäi+nyt+pois,+'toivottavasti+aloittaja+sallii+pienen+irroittelun'.
05.07.2016 14:58
Kiitos+mummienmummi+sanastasi,+eiköhän+oteta+huikat+Juicen+juhlaviikkojen+(Yle)+kunniaksi,+kohtahan+se+on+sitä+mehuaikaa+meilläkin+vaikka+epäilen,+ettei+me+mummit+komerossa+homerosta+luetakkaan.
Italialaisesta+vermutista+Juice+huikkansa+olisi+tehnyt,+me+vaan+sekomehusta.
https://youtu.be/II4T0X3DOGw
05.07.2016 14:55
Olen+aivan+varma,+etten+koskaan+oppisi+enää+mitään+sirkustemppuja.
Suvussa+on+sirkustelijoita,+joita+aina+ihailen,+yksipyöräisellä+ajo+on+mahdotonta,+keilat+ja+pallot...+ainoa+asia,+jota+osaisin+olisi+klownina+tallustelu,+punainen+pyöreä+nenä+ja+muu+klownin+maski+naamassa+ja+lierilakki+päässä,+olisi+jopa+hauskaa,+töpötellä+ja+höpötellä.
05.07.2016 13:37
89 / 182