Vapaa kuvaus

https://youtu.be/x1TXMpiqcDI

Aloituksia

13

Kommenttia

3629

1. Voi,+kuule,+rossuu+ei+hävetä+tällä+pastalla+yhtään+mikään,+koska+seison+aina+sanojeni+takana,+näiden+lainattujenkin.Voin+paljastaa+sinulle,+että+olen+ikuistanut+siihen+postinhakupolkuni,+en+enempää+en+vähempää.Omasta+iästäni+olen+vain+ylpeä+ja+näistä+nuorista+myös,+fiksuja+ja+hyviä+nuoria+kaikki...++on+aina+virkistävää+piipahdella+muissa+karsinoissa,+kuten+huomaan,+että+sinäkin+olet+tänne+nuoriin+poikennut+sieltä+meidän+karsinasta.+Kirjoitustyylistäsi+ei+voi+erehtyä,+tunnen+sen+niin+hyvin.
  2. Olla+elossa+vielä+kuuskymppisenä+on+niin+suuri+etuoikeus,+että+en+tahdo+olla+sitä+käyttämättä.+Koskaan+en+voi+tietää+mitä+ihanaa+ja+mukavaa+huominen+tuomukanaan,+se+voi+tuoda+kipua+ja+tuskaa,+mutta+sitäkään+en+tiedä,+että+kuinka+kauan+se+kipu+ja+tuska+kestää,+sehän+voi+olla+hetken+kestävää+ja+ohimenevää.+Nykyaikaiset+hoitomenetelmät+ovat+niin+hyviä+ja+niihin+on+hyvä+luottaa.+Kivun+ja+tuskan+jälkeen+elämä+maistuu+entistä+arvokkaammalta.+Onhan+minulla+perhe+ja+ystävät+ja+sukulaiset,+joista+en+haluaisi+vielä+luopua.+Olisi+onnekasta+jos+saisin+nähdä+lastenlasteni+kasvavan+ja+lasteni+vanhenevan.+Ennen+kaikkea+tuntuu+hyvältä+nähdä+kuinka+he+löytävät+omat+paikkansa+tässä+sekavassa+maailmassa.+Minulla+on+hyvä+läheinen+suhde+luontoon,+juuri+nytkin+koristeomenapuuni+avaavat+kukkiaan+vaikka+muut+ovat+kukkineet+jo+aika+päiviä+sitten.+On+rikkaus+seurataa+mitä+pihassani+ja+luonnossa+muutenkin+tapahtuu.+Minulla+on+myös+se+kurpitsa+kasvamassa+ja+kurpitsakisassa+olen+mukana+ainakin+hengessä.Haluan+nähdä+vielä+monta+aamua+ja+iltaa+tässä+omassa+tutussa+ympäristössäni,+kokea+sen+yksin+hiljaisuudessa+tai+läheisteni+kanssa.+Niin+paljon+on+vielä+asioita+kertomatta+jälkipolville,+ei+lapseni+ole+halukkaita+kuulemaan,+mutta+tiedän,+että+lapsenlapsille+tarina+siitä+kuinka+pienenä+tyttönä+talloin+ukkiani+on+ihan+eri+kaliperia+kuin+se+kirjasta+luettu+tarina.+Minulla+on+monta+tarinaa+vielä+kirjoittamatta+muistiin+ja+olisi+se+hauskaa+vielä+kirjoitella+jokunen+värssykin+maailmanmenosta.+Monen+monituista+mielenkiintoista+paikkaa+on+näkemättä+ja+monen+monituiseen+uuteen+ihmiseen+on+vielä+tutustumatta.+Tiedän,+että+joka+päivä+tulee+lisää+vaivoja+ja+kolotuksia,+mutta+.+niiden+kanssa+elän+sovussa,+ne+ovat+tämän+ikäisen+elämää.+Hyvien+hetkien+väliin+mahtuu+jokunen+pirullinenja+toisaalta+kenkkujen+hetkien+väliin+mahtuu+aina+hyvä+ja+mukava+muistoja+karruttava+tovi.Harrastuksiini+uppoudun+vielä+monesti,+kyllä+minä+sentähtipeiton+vielä+haluaisin+aikaiseksi+saada.+Niin+ja+se+keilaporukka+on+vailla+vertaa,+en+sitäkään+haluisia+vielä+jättää,+kun+se+keilapallo+vielä+niin+hyvin+väistelee+rännejä.Ja+heidän+kansssaan+saan+nauraa+ja+nauru+se+pidentää+ikää,+mikä+ettei+sopiihan+se+minulle+iänpidennys.Sauna+lämpiämässä+ja+kohta+siellä+istun+ja+parannan+maailmaa+ja+nautin.+Noista+nautinnoistakaan+kun+en+malttaisi+luopua.+Tuntuu+niin+hyvältä.No,+rakkaudesta+voisin+kirjoitella+vaikka+kuin,+mutta+olkoon+nyt.+Kaikille+läheisille+ja+merkityksellisille+ihmisille+voisi+hiljaa+kuiskata,+että+kiitos+kun+olet+olemassa++minunkin+elämässä,+niin+sen+meidän+yhteisen+olemassa+olon+ajattelen,+toinen+toisiamme+varten+me+täällä+olemme+ja+elämme.+Kiitos+sinullekin,+näin+paljon+sain+juttua+aikaiseksi,+mutta+nyt+lähden+sinne+saunaan.+Toivon+hyvää+jatkoa+sinulle+ja+isällesi,+teillä+on+jotain+tosi+mukavaa+ja+arvokasta+arjessa,+juhlassa+ja+koko+elämässä,+onhan+teillä+toisenne.