Vapaa kuvaus

https://youtu.be/x1TXMpiqcDI

Aloituksia

13

Kommenttia

3629

1. Valitan,+turhaa+kiittelet,+toivottavasti+luotit+omaan+harkintaasi.+Sinulla+käynyt+huono+tuuri+vuokralaisten+valinnassa.+Suorititkohan+senkin+ihan+itse.+Senkin+homman+voi+ulkoistaa+ja+siten+pelata+varman+päälle+ja+tosin+taas+saa+maksaa.Olen+kuullut+positiivisia+tarinoita+hyvistä+pitkäaikaisista+vuokralaisista+ja+kohtuullisista+vuokaisännistä.En+ole+mikään+neuvoja+ja+halusinkin+korostaa,+että+jokainen+tekee+itse+päätöksensä+,+niin+kuin+sinäkin,+ja+maksaa+tappionsa+tai+nauttii+voittonsa,+niin+kuin+sinäkin.+Mutta+kiinteistö+ja+metsä+ovat+älyttömän+mielenkiintoisia+sijoituskohteita.+usein+tosin+vaativat+pikkasen+isompaa+rahaa+ja+tietoa+jos+niihin+lähtee+mukaan.Oppirahatkin+kuuluvat+niihin+kuluihin,+joihin+sijoittajan+täytyy+aina+varautua.Nythän+pankit+markkinoivat+mahdollisuuksista+kiinteistöjen+osasijoituksista,+S-pankin+kanssa+voi+tehdä+pienemmällä+rahalla+mutta+osuuspankki+pyytää+selvästi+isompaa+rahaa+osuudesta,+vai+miksi+he+niitä+nimittävätkään,+niissäkin+kulut+saattavat+nousta+varsin+isoiksi+ja+tuotto+jäädä+pieneksi,+loppujen+lopuksi.Varmaan+sinäkin+olet+jo+sijoittanut+rahasi+eteenpäin,+etkä+jättänyt+sukanvarteen,+sehän+on+kaikista+huonoin+vaihtoehto+ja+ainakin+tylsin...