Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Poika-01
profiilit
Poika-01
Poika-01
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
381
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mullaki ollu sama ongelma. Jonku aikaa sitä kesti et ihastuin aika usei vastaa tulevii tyttöihi.. Oli kyl aika piinaa... Viime kesäl ku olin Skotlannis ihastuin yhtee paikallisee jonka ehin nähä pari kertaa. Siin kohtaa mun oli vähä niinku pakko hakata päätä seinää ja lopettaa semmone. Otin suunnaks (ehkä liianki) kylmän suhtautumise maailmaan, ajatuksel "hän ei ole ihastunut minuun, olen yksi muiden joukossa, minulla ei ole mahdollisuutta tehdä mitään". Sammutin suurimman osan tunteista. Elämä on toki aika väritöntä, mut ku elää sil asenteel, ei myöskää kärsi kovi monest jutust. Negatiivisuus on hyvästä.
11.11.2015 23:27
1. Musta huppari, valkone t-paita, tummansiniset farkut ja ruskee nahkavyö. Harmaat tai mustat sukat.
2. Espoo, lähel hesan rajaa.
3. Poika
4. 13/-01
09.11.2015 23:10
Eli nyt näyttää silt et harkitset ottaisitko tosi kivan pojan jonka kanssa tykkäät olla ja sun on kaiken lisäks helppoo nähä sitä,
VAI ottaisitko muuten vaan hyvännäköisen pojan, joka ON JO VARATTU, etkä taida tietää käytännössä mitään koko henkilöstä. Ja silmiin katsominen harvemmin merkitsee mitään suurempaa.. Ja jos et tullut ajatelleeksi, niin on väärin ottaa toiselta kumppani, tai järjestää heidän eronsa niin, että voi itse ottaa varatun ilman, että saa selvän 'varkaan' maineen.
Suosittelen ajattelemaan järkevästi.
Mutta jos et tosiaan kykene ajattelemaan tätä, niin kyllä tuo ensimmäinen vaihtoehto on näkyvästi parempi..
PS. Anteeksi hieman hyökkävä kirjoitustyyli, en haluaisi loukata, mutta haluan saada asian mahdollisimman selvästi perille.
05.11.2015 22:26
Älä ny liikaa lähe yleistämää.. :l
Mut kyseine tapaus oli kyl iha aito paskiaine.
02.11.2015 23:20
En oo väittäny itteeni kypsäks. Se, että väitän toisen LUULEVAN olevansa kypsä, ei tarkota, että luulisin olevani mitenkää kypsä tai et kirjottaisin sen mukaa..
Ja sanoin että VASTAAN asiallisiin valituksiin, mut kyllä muutaki saa laittaa.
29.10.2015 23:29
27.10.2015 00:10
Oliks vanhempas terroristei ku oot tollane pommi :D
26.10.2015 23:24
Lopeta valittaminen ja hanki elämä. Vittuako se sua koskettaa et vanhatki ketjut pysyy hengis. Oot säki yks retu.
26.10.2015 23:21
Eti se joskus vapaa-ajal sillee et sil on hetki aikaa, ja sit jotai tyylii "onks kukaa koskaa sanonu sua kauniiks" "koska sä oot". Kannattaa sitte jatkokehitellä tätäki, kokosin nopee muistot siit ku kerroin omalle tyttöystävälle.
26.10.2015 23:07
Oot säki säälittävä paska. Luulet olevas nii kova ja NIII KYPSÄ. Herääpä jonne hetkeks todellisuutee ja ajattele, jos se on noil ES:n ja euron juustojen pilaamil aivoil mahollista. Oot pikkune, ja kaikki näkee sen, ja täl viestil KUKAA järkevä ei voi ottaa sua vakavissaa. Oot tehny itestäs täydellisen pellen, ainoo pahempi juttu ois ollu se, että oisit sanonu tän kaiken oikeella nimelläs.
Takas hiekkalaatikolle siitä.
PS. Eiks nii että ny mua vastaa hyökkää ihmisii, joide mielest pienille ei saa puhuu rumasti? Go on, voin vastata asiallisiin valituksiin.
26.10.2015 23:01
Ebin :-DD
24.10.2015 13:09
"Pieni muna, iso sielu" :D
24.10.2015 00:32
Karma BITCH :D (ei pahalla) mut kaverit tulee ja menee, et jos se on ärsyttävä nii älä oo sen kans.
21.10.2015 22:56
Olis iha mielenkiintone juttu, mut ei olla kerrottu meillekää.
21.10.2015 22:45
Hämmentyy ja voi pitää pakkeina, todennäköisesti syyttää itseään jostain.
21.10.2015 22:43
"Money bitches FUCK THE POLICE naah nigga" *repeat. Ja se sun monipuolinen melodia: hakkaa rumpuihin paria kuviota ja hoe päälle jotain ylläolevan kaltaista vaihtelevalla nopeudella. Ja hevi on puolestaan täynnä basso- ja rumpukuvioita, luovaa äänenkäyttöä (ei siis pelkkää örinää, sitä on yllättävän vähän) kitara toimii, syntsat tai kunnon piano antaa lisämelodiaa, OOTKO JUMALAUTA EDES KUUNNELLU HEAVYY?? et nimittäi yhtää näytä tietävän mist puhut.
21.10.2015 00:03
Ei ne sekunnissa kasva. Eiköhä ruokailutottumuksii ehdi muuttaa tarpeen mukaan. Ja mulla ne on aina muuttunu käytännös itsestää.
20.10.2015 23:53
Juu... En kyl aio muuttaa mitää jos alan treenaamaa. Oon aina syöny nii paljo ku oon halunnu, enkä oo koskaa taistellu ruokahaluu vastaan. Ja eiköhä ruokahalu kasva tarpeen kasvaessa, jos nyt alan lihaksia kasvattamaan.
20.10.2015 23:38
"Raamattu on kirjoitettu juuri sitä varten, että ateistitkin löytäisivät jumaluskon" Jos jumala olisi olemassa, miksi hän ei olisi luonut koko raamattua ja uskoa jumalaan ihmisen päähän, syntymästä lähtien? Kaikki osaisivat raamatun ja tietäisivät, miten elää, eikä jumalan tarvitsisi tuomita rakastamaansa ihmiskuntaa kärsimykseen ja kadotukseen, ei edes osia siitä. Voimme päätellä, että "jumala" on ristiriitasuuksia täynnä.
"jos Raamattua ei olisi, ei olisi mitään uskoa, eikä tietoa siitä mistä olemme tulleet ja mistä on tullut maailmankaikkeus." Meillä on suhteellisen hyvät ja tutkitut, tarkstellut ja todistetut tiedot tästä ilman raamattuakin. Niihin tietoihin on kohdistettu kritiikkiä, ja ne ovat pysyneet uskottavina. Raamatun väite taas on se, että jossain on järkyttävän kokoinen, logiikkaa ja fysiikan kaikkia TUTKITTUJA JA TODISTETTUJA lakeja vastaan oleva voima, joka on kohtuullisen ihmismäinen, oletettavasti siksi, että ihminen ei ole hyvä keksimään hahmoja ja persoonia tyhjästä. Raamattu ei ole luotettava tiedonlähde. Se on joukko kokoon poimittuja ja yhteen punottuja satuja.Se on vain yksi vanha kirja.
19.10.2015 23:58
Mielenterveyshäiriöt ei ole aivan helppoja/loogisia. Mutta jos masennus todistetusti on, niin ei sinun loukkaantua pitäisi. Ja siitä mukavuudesta ja puheliaisuudesta: mun yks sukulaine on masentunu. Sillon ku se jaksaa olla ihmiste seurassa, se on tosi mukava ja puhelias, puhuu kaikesta; peleistä politiikkaan ja avaruustekniikkaan. Todella hyvä keskustelu- ja lauta/korttipelikaveri.
16.10.2015 23:45
14 / 20