Vapaa kuvaus

Aloituksia

159

Kommenttia

18314

1. Kävin katsomassa vielä Da Da esityksen Pelle Hermannin ajalta. Positiivista ensinnäkin että kipale on pysynyt ohjelmistossa vaikka mitään kytköksiä nyky-Popedaan ei olekaan. Sanoissa oli palattu ilmeisesti levytettyyn alkup. muotoon yöllä yöntä näin / päiväunta näin.

Merkonomit ajaa turbo Saabilla voisi ehkä päivittää 2000-luvulle muotoon sähkö Teslalla tms. Ja ehkä käyvät salaa viiva kaapilla.
  2. "Tunnustan, että kyselen helposti miestä avuksi tuollaiseen. "

Nyt on avautumisen paikka. Et ole ainoa. Meillä miehillä on sellainen etu, että housuissa oleva taikasauva pätevöittää kaikenlaiseen, myös meidät, jotka koulussa olemme osallistuneet tasan pakollisisiin käsityötunteihin.

Esimerkkejä:

Sanotaan että olen paikassa huolehtimassa esim. sen tietoturvasta. Liittyy tietokoneisiin. Samoin tämä näyttö ja tämä pöytä, jonka päällä tämän näytön tulisi olla. Joten ammattilainen, tulisitko auttamaan tämän pöydän kokoamisessa. No, mikäs siinä.

Tai pusikon raivaus. Tuossa olisi tuommoinen raivaussaha. En muuten ole koskaan käyttänyt. Mutta jonkinlaisella päättelyllä saan valjaat päälle ilmeisesti koko lailla oikein ja niin edelleen. Kikkeli auttaa.

Tai sitten jonkin taloyhtiön asioissa naiset kieltäytyvät ottamasta kantaa putkiremonttiin liittyviin asioihin, kun "eivät niistä mitään ymmärrä". Noh, en minäkään tiedä putkitöistä yhtään sen enempää, mutta olen joskus suihkua ja wc:tä käyttänyt, eli täysi asiantuntija. Ja kun oikein pinnistää, niin kyllä se ymmärryksen ja osaamisen sitten palleista tiristää. Lukutaitokin auttaa hiukan.

Tai ompelukone. Osaanko korjata? Noh tuota, sinä olet käyttänyt tätä laitetta 30 vuotta, minä olen ommellut koulussa saumat pyyheliinaan ja yhden patalapun. Mutta korjaanhan minä, koska olen mies. Miehet tietävät kaiken ompelukoneista, koska noh miesten kuuluu tietää..

Joten tänne vaan: kaadan puut, siirrän siltarummut,korjaan lypsykoneet ja -jakkarat ja ripustan taulutelevisiot betoniseinään vaateriin työkaluna pelkkä linkkuveitsi. Koska minä olen MIES. Mutta rajat se on minunkin osaamisella on rajansa. Ei tarvitse kuvitella että osaisin laittaa käytetyn kahvikupin tiskikoneeseen tai annostella pesuainetta pesukoneeseen omatoimisesti.

Ugh. olen puhunut.