Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
profiilit
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
136
Kommenttia
15336
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen ollut mukana yhdessä synnytyksessä ja oli kai niin kauhea kokemus, että huusin, itkin ja karjuin kaksi vuotta sen jälkeen pieniä lepotaukoja lukuun ottamatta.
18.10.2023 07:55
Eikös tätä ole jo täällä aiemminkin kerrottu. Nykynaiset ovat liian huonoja puolisoiksi.
18.10.2023 07:50
Satunnainen matkailija osaa katsoa kaupunkia kai jotenkin tarkemmin ja kriittisemmin? Oikeasti en tiedä noista kaupunginosista ja kaduista mitään. Valtatiet 4,9 ja 13 tiedän. Pupuhuhdan olen kuullut mainittavan. Mutta noita 1800-luvun tapahtumia osaan sijoittaa aikajanalle ja oli siinä muutakin semmoisia, että osasin sulkea pois vääriä vaihtoehtoja.
18.10.2023 07:40
Miksi huulia pitäisi värjätä? Jos joku tulisi leijonanluolassa tarjoamaan mulle huulipunaa, niin sanoisin että ikinä ei ole ihmisillä tarvetta tuollaiselle eikä tule yleistymään moinen. Aikuiset ihmiset leikkimässä väriliiduilla?
18.10.2023 07:29
12/20 Päijänteen pohjoisreuna on mulle vähän kuin Muuri. Sen takana on enää pohjalaisia ja lappalaisia.
17.10.2023 23:20
Mites lipeä? Se on hyvää ja halpaa kuin saippua.
17.10.2023 23:13
Minkäänlaista kysyntäjoustoa ei ole, niin lääkärityön hinta nousee taivaisiin. Julkisen kirstunvartijsn pitäisi vaan voida tarjota potilaille eioota ja käskeä potilaita etsimään hoitonsa sieltä mistä sen löytävät. Nykypäivän pullamössölääkärit tekevät osa-aikaa kun vähistä tunneista voi laskuttaa melkein mitä vaan.
17.10.2023 23:08
Olet vaan katkera kun ei kysytty Saabeja.
17.10.2023 19:45
7/10 ihan sillä periaatteella että valitsin malleista aina tutuimmalta kuulostavan tai ekan listasta. Niistä merkeistä olisin ehkä tunnistanut malleja joita olen enemmän ajanut: joko oikeasti tai virtuaalisesti.
17.10.2023 19:37
Itse ainakin olen saanut aina (=3 kertaa) ilman mitään kylkiäisiä. Jonkinlainen saatavuusongelma 5g-modeemeissa tällä hetkellä on, koska kaupan hyllyssäkin niitä on vaan operaattorin nimi kylkeen maalattuna.
17.10.2023 13:29
Visassa oli silloin vaikeusaste kohdallaan. Mitähän olisi pitänyt tietää ansaitakseen kaksi kymppiä? Ikinä emme saa sitä tietää.
Suomen Haluatko Miljönääriksi - visan kysymykset on aika surkeita siten, että ne ensimmäiset on liian helppoja ja loppupäässä sitten sellaisia että käy selväksi ettei tuotantoyhtiöllä taida olla varaa maksaa edes kahtasataa tonttua kenellekään. Heppoisia ovat myös kilpailijat, jotka yleensä ovat polttaneet oljenkortensa jo kymppitonniin mennessä.
17.10.2023 13:22
Miten se omaisuus mitataan? Aramco ja Intian Rautatiet tulisi heti vaihtoehtoina mieleen.
17.10.2023 13:10
Lääkärin on helppo laskuttaa kun veronmaksajat maksavat. Terveessä markkinassa lääkärin kassavirta maksimoituu kun pitää potilaat sen verran sairaana että katsovat lääkäriä tarvitsevansa mutta niin terveenä, että pystyvät työskentelemään niin että pystyvät lääkärin palkkioihin rahat tienaamaan.
17.10.2023 13:03
Paistaminen on juuri hygieniaa parantava toimenpide. Korkea lämpötila tappaa ruuasta pieneliöt. Ja tuo pussiin joutunut kokkare on taatusti paistettu vähintään yhtä hyvin kuin lihapullatkin.
Mutta tuo lihanjalostuksen mekaniikka tai prosessiautomaatio ei tässä nyt mielestäni oleellista. Koneet eivät ole täydellisiä eikä ihmisten toiminta ole täydellistä. Se on mielestäni mielenkiintoista, että kuluttajalla tulee hyväksikäytetty olo kohdatessaan tällaisen vastoinkäymisen.
16.10.2023 16:02
Jos ostaa teollisuuden hyvin sarjatyönä ja minimikustannuksilla valmistamia eineslihapullia, niin pitää ymmärtää, että silloin niitä ei ole joku mummo tai edes äiti omin pikku kätösin pyöritellyt ja pussittanut. Itse asiassa, jos olisi, niin pussista paljon useammin löytyisi hiuksia, hiuspinnejä, sormuksia ja muuta sinne kuulumatonta.
Tuollaisen lihapullia suoltavan automaation suunnittelussa taas sitten ei ihan helposti saavuteta tilannetta, että koskaan ei tapahtuisi mitään yllättävää tai ennakoimatonta. Pusseista 99,99% varmasti sisältää juuri niitä ja vain niitä lihapullia, mitä on tarkoituskin. En tiedä millaiseen virheettömyyteen ja täydellisyyteen tämä herra Herkkä Lihapullansyöjä omassa toiminnassaan pystyy. Onnistuuko kaikkien asioiden kuntoon saattaminen ennen kuin joskus jokin vähintään kertaalleen epäonnistuu?
Mikään ei tässäkään tapauksessa viittaa siihen, että karstakökkö suunnitellusti ja tarkoituksella oli pussiin ujutettu. Ainoastaan herran hyväksikäytetty tunnereaktio viittaa sellaiseen.
16.10.2023 15:21
"– Niin hyväksikäytetty olo tälläkin hetkellä. "
:D
Hyvinvointivaltio on epäonnistunut. Toivottavasti herra saa edes tarvittavan kriisiavun ajoissa ja laadukkaasti.
16.10.2023 11:26
En täysin valmis. 22/25 on kuitenkin ihan hyvin, koska kysymyksissä oli melko vaikeita. Sen arvioiminen mikä kysymys on vaikea ja mikä helppo, tulee tehtyä aika intuitiivisesti. Aina voi oppia myös jotain uutta. Valuvien kellojen nimi on siis "Muiston pysyvyys".
16.10.2023 11:07
En mä cooperia vartenkaan harjoittelisi coopereja juoksemalla vaan yhdistäisin peruskunto/kestävyystreeniä ja sitten jotain vetoja.
En tiedä mitä muuta viikossa teet, mutta jos ainoat juoksutreenit on jatkuvasti omalla maksimialueellasi, niin enemmän harjoittelet tällä hetkellä tekemään täydellistä kilpailusuoritusta kuin parannat kuntoasi.
15.10.2023 20:56
Pekka ja Pätkä viikinkeinä
Pekka ja Pätkä lähestyvät naisia
Pekka ja Pätkä kohtaavat ongelmia
15.10.2023 10:07
9/9 Muut vaihtoehdot oli usein niin kaukaisia, että vähän sinne päin tiedot riittivät.
Kaikenlaisia surkeita puroja oli visaan päässyt.
15.10.2023 09:58
11 / 767