Nimimerkki Aletheias on joskus kertonut, että osaa laulaa. Lisäksi hän on intohimoinen salilla treenaaja. Olisiko tässä Aletheiaksen esikuva tämä puertoricolainen laulaja?
https://www.youtube.com/watch?v=ljPfRIbTdek&list=RDljPfRIbTdek&start_radio=1
Eikä tässä vielä kaikki: ahkerasti edelleen antaa noiden "voimakkaiden" käsien näkyä, kun haastatellaan. Siinä suhteellisen uusia videoita. On jo 50 iänkin ylittänyt.
https://www.youtube.com/watch?v=w8UERyIFev8
https://www.youtube.com/watch?v=cytAzbMz50g
https://www.youtube.com/watch?v=QRhS7JGkRRM
Sitten kysymys vielä Aletheiaksen "parhaalle" kaverille Yksärille, joka väittää, että nykyaikana, kun informaatio kulkee nopeasti, miesten asenteet naisia kohtaan tulee muuttumaan. Minä voin rehellisesti todeta, että olen yrittänyt kuunnella jo monta tuon naislaulajan haastattelua, mutta edelleen vastustan näitä "kovia" vaatimuksia naisille, että pitää osata "kaikkea ja PALJON".
Minä itse tiedän kokemuksesta, kun itsekin olen elämän aikana soittanut. Ei se soittotaito ilmaiseksi tule. Sitten vielä pitäisi salillakin treenata kuin kilpailuihin tähtäävä kehonrakentaja. On kyllä PALJON vaadittu myös mieheltä.
No joo, onhan se hyvä toki tietää, jos haaveilee ulkomaille muuttamisesta, ei ainakaan pidä lähteä siitä, että välttämättä pääsisi "helpommalla". Minulle esimerkiksi olisi haastetta kyllä "enemmän kuin tarpeeksi" soittaa esimerkiksi tuon naislaulajan bändissä. Sitä kun on jotenkin vaan hyvin vaikea selittää, miksi tuo käy niin valtavasti itsetunnolle, jos naisella on enemmän lihasta kuin itsellä.
Tosiaan "lohtua" teille Aletheias ja Yksäri, että ei se tietenkään vielä kiellettyä ole muissakaan maissa tuo naisten salilla treenaaminen, mutta edelleen "huonot uutiset", että ei minun "taistelutahtoa" minnekään poista, vaikka niitä "lihaksikkaita" naisia löytyisi muissakin maissa. Edelleen pyrin "taistelee" sen eteen, että vaatimukset miehille eivät enää kovenisi. Ei ole yksinkertaisesti vaatimuksia miehille, jos ei ole vaatimuksia naisille. Lähden siis siitä, että jos naisilta vaadittaisiin vähemmän, miehiltäkin vaadittaisiin
aikanaan vähemmän.
Todellavaikeeta
Jos nimimerkki Aletheias saisi päättää, mitä naisilta vaaditaan, olisiko se jotakin tällaista?
105
488
Vastaukset 105
- Anonyymi00001
"Edelleen pyrin "taistelee" sen eteen, että vaatimukset miehille eivät enää kovenisi."
Näin saa toki vapaasti tehdä.
Voimavarojen kohdistamisen järkevöittämiseksi olisi kuitenkin kannattavampaa ensin varmistaa, onko se olemassaoleva ongelma, jota vastaan ryhtyy taistelemaan. 🤭
🦄- Anonyymi00016
Entäs nämä nykyajan "kovat vaatimukset" naisille?
Todellavaikeeta - Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Entäs nämä nykyajan "kovat vaatimukset" naisille?
TodellavaikeetaMinulle ei ole kirjallisessa muodossa koskaan esitetty kyseisiä vaatimuksia. 👆
Ja niin kauan kuin niitä ei kirjallisessa muodossa minulle toimiteta, niitä ei ole minulle olemassa.
🦄 - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Minulle ei ole kirjallisessa muodossa koskaan esitetty kyseisiä vaatimuksia. 👆
Ja niin kauan kuin niitä ei kirjallisessa muodossa minulle toimiteta, niitä ei ole minulle olemassa.
🦄Millaiset mahdollisuudet esimerkiksi Latinalaisessa-Amerikassa on sitten päästä julkkikseksi, jos vartalo on "liian tavallinen"? Minä olen tästä aiheesta aikaisemminkin tehnyt aloituksia ja joku ehtikin yhdessä keskustelussa toteamaan, että esimerkiksi Brasiliassa käytetään valtavasti rahaa kehon muokkaukseen.
Todellavaikeeta - Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Millaiset mahdollisuudet esimerkiksi Latinalaisessa-Amerikassa on sitten päästä julkkikseksi, jos vartalo on "liian tavallinen"? Minä olen tästä aiheesta aikaisemminkin tehnyt aloituksia ja joku ehtikin yhdessä keskustelussa toteamaan, että esimerkiksi Brasiliassa käytetään valtavasti rahaa kehon muokkaukseen.
TodellavaikeetaEn tiedä, mitä hyötyä siitä olisi, että olisi "julkkis".
🦄 - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
En tiedä, mitä hyötyä siitä olisi, että olisi "julkkis".
🦄Jaahas sinä innostut keskustelemaan, vaikka ei meillä keskustelu oikein ole toiminut. Ei kannata luulla, että tämä olisi jokin alku "syvemmälle palstaystävyydelle". Kaikkien kanssa vaan ei tule toimeen, eikä sille aina mitään mahda.
No vastataan nyt sitten: eikös julkisuus ainakin miehillä lisää paljonkin mahdollisuuksia parisuhdemarkkinoilla? Oletko tästäkin eri mieltä?
Todellavaikeeta - Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
En tiedä, mitä hyötyä siitä olisi, että olisi "julkkis".
🦄Niin tai erityisesti juuri Latinalaisessa Amerikassa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Jaahas sinä innostut keskustelemaan, vaikka ei meillä keskustelu oikein ole toiminut. Ei kannata luulla, että tämä olisi jokin alku "syvemmälle palstaystävyydelle". Kaikkien kanssa vaan ei tule toimeen, eikä sille aina mitään mahda.
No vastataan nyt sitten: eikös julkisuus ainakin miehillä lisää paljonkin mahdollisuuksia parisuhdemarkkinoilla? Oletko tästäkin eri mieltä?
Todellavaikeeta"No vastataan nyt sitten: eikös julkisuus ainakin miehillä lisää paljonkin mahdollisuuksia parisuhdemarkkinoilla? Oletko tästäkin eri mieltä?"
Täleen sivusta totean, että se yhtälaille myös vie pois parisuhdemahdollisuuksia. Naisia, jotka eivät ikinä huolisi julkkista, on yhtälailla kuin sellaisia, jotka haluavat julkkiksen. Se haluaako olla naiselle pelkkä julkkissaalis, on tietysti jokaisen oma valinta. - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Niin tai erityisesti juuri Latinalaisessa Amerikassa.
Niin, kun katsotaan esimerkiksi tuota laulajaa tuossa aloituksessa ja hänen "lihaksikkaita" käsiään, en voi välttyä siltäkään ajatukselta, että ei nyt välttämättä ole helpoimmasta päästä naisillekaan päästä julkkikseksi Latinalaisessa-Amerikassa.
Todellavaikeeta - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Niin, kun katsotaan esimerkiksi tuota laulajaa tuossa aloituksessa ja hänen "lihaksikkaita" käsiään, en voi välttyä siltäkään ajatukselta, että ei nyt välttämättä ole helpoimmasta päästä naisillekaan päästä julkkikseksi Latinalaisessa-Amerikassa.
TodellavaikeetaOnhan noita suomalaisiakin siellä julkkiksina. Kyllä siellä ihmisiä riittää, joista vaneja kerätä. Sun pitää vaan keksiä se sun juttu.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
"No vastataan nyt sitten: eikös julkisuus ainakin miehillä lisää paljonkin mahdollisuuksia parisuhdemarkkinoilla? Oletko tästäkin eri mieltä?"
Täleen sivusta totean, että se yhtälaille myös vie pois parisuhdemahdollisuuksia. Naisia, jotka eivät ikinä huolisi julkkista, on yhtälailla kuin sellaisia, jotka haluavat julkkiksen. Se haluaako olla naiselle pelkkä julkkissaalis, on tietysti jokaisen oma valinta.Kuinka monta miesjulkkista tiedät, joilla on vaikeuksia "saada" naisia verrattuna tavismiehiin tai jopa "tavissurkimuksiin"?
Todellavaikeeta - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kuinka monta miesjulkkista tiedät, joilla on vaikeuksia "saada" naisia verrattuna tavismiehiin tai jopa "tavissurkimuksiin"?
TodellavaikeetaJokaisella on vaikeus saada, jos haluaisi jonkun tietyn naisen ja se nainen sattuu kuulumaan siihen varsin suureen naisjoukkuun, joka ei koske julkkiksiin pitkällä tikullakaan. Mutta jos siis kuka vaan nainen kelpaa, vaikka se ei edes ole kiinnostunut muusta kuin julkkissttuksesta, niin toki sellaisia löytyy paljon.
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Onhan noita suomalaisiakin siellä julkkiksina. Kyllä siellä ihmisiä riittää, joista vaneja kerätä. Sun pitää vaan keksiä se sun juttu.
Kuten ehdin jo toteamaan aikaisempien keskustelujen perusteella: Brasiliassa käytetään valtavasti rahaa kehon muokkaukseen ja ymmärsinkö joistakin aikaisemmista keskusteluista oikein, että enemmän tai vähemmän "kaikille" on tehty jotakin. Nämä on joktapauksessa eettisiä kysymyksiä.
Siinä videoita karnevaaleilta.
https://www.youtube.com/watch?v=IXrSHyihL1M
https://www.youtube.com/watch?v=RJOhmBfpMS8
https://www.youtube.com/watch?v=Yt4Qth7iUng
Tuleeko nuokaan vartalot "ilmaiseksi" varsinkaan "vähän vanhemmalla" iällä?
Todellavaikeeta - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kuten ehdin jo toteamaan aikaisempien keskustelujen perusteella: Brasiliassa käytetään valtavasti rahaa kehon muokkaukseen ja ymmärsinkö joistakin aikaisemmista keskusteluista oikein, että enemmän tai vähemmän "kaikille" on tehty jotakin. Nämä on joktapauksessa eettisiä kysymyksiä.
TodellavaikeetaEi sitä silti siellä julkkikseksi pääsemiseen tarvita.
- Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
TodellavaikeetaKeksit vain oikean jutun, niin se, että sua ei ole muokattu voi olla juurikin tärkeää.
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
TodellavaikeetaJa siis toki, jos lähdet kilpailemaan juurikin ulkonäöllä tai kropalla, niin sehän on oma valinta.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ja siis toki, jos lähdet kilpailemaan juurikin ulkonäöllä tai kropalla, niin sehän on oma valinta.
Minä hetero miehenä en ole itseasiassa KOSKAAN halunnut kilpailla ulkonäöllä. Mietitäänpä pikemminkin näin: onko miehen nykyaikana PAKKO olla sen lisäksi, että osaa jotakin "todella hyvin", on lisäksi oltava vielä hyvännäköinen, jos haluaa menestyä?
Vaikka nuo kaikki noissa karnevaalivideoissa oli naisia, tarkoittaako tämä tosiaan sitä, että miehiltä "ei vaadita mitään"?
Todellavaikeeta - Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Minä hetero miehenä en ole itseasiassa KOSKAAN halunnut kilpailla ulkonäöllä. Mietitäänpä pikemminkin näin: onko miehen nykyaikana PAKKO olla sen lisäksi, että osaa jotakin "todella hyvin", on lisäksi oltava vielä hyvännäköinen, jos haluaa menestyä?
Vaikka nuo kaikki noissa karnevaalivideoissa oli naisia, tarkoittaako tämä tosiaan sitä, että miehiltä "ei vaadita mitään"?
TodellavaikeetaToiselta sivulta kysyisin, onko sinun mielestäsi esimerkiksi Keith Richards erityisen hyvännäköinen? Hänhän on ollut jo nelisenkymmentä vuotta naimisissa vaimonsa kanssa, joka on malli ja näyttelijä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00036 kirjoitti:
TodellavaikeetaEi näy olevan. Tuolla noita kulkee pariutuneina täysin tavallisen ja tavallista rumemmankin näköisiä miehiä. Miehen ei siis tarvitse näyttää yhtään miltään. Tietysti sinulla kun on tähtäimessä vain nuo julkkikset ymv. niin siellä varmasti tuokin ongelma voi tulla vastaan. Kun haluaa ulkonäkökeskeisen, niin pitää olla itselläkin ulkonäköä. Sekin on valinta.
- Anonyymi00046
Anonyymi00024 kirjoitti:
Jaahas sinä innostut keskustelemaan, vaikka ei meillä keskustelu oikein ole toiminut. Ei kannata luulla, että tämä olisi jokin alku "syvemmälle palstaystävyydelle". Kaikkien kanssa vaan ei tule toimeen, eikä sille aina mitään mahda.
Todellavaikeeta"No vastataan nyt sitten: eikös julkisuus ainakin miehillä lisää paljonkin mahdollisuuksia parisuhdemarkkinoilla? Oletko tästäkin eri mieltä?"
En osaa sanoa.
En itse haluaisi olla julkinen henkilö, enkä missään nimessä seurustelisi minkäänlaisen julkisen henkilön kanssa.
Tavoitteenani on enemmänkin oikoa valheitasi kuin keskustella kanssasi.
🦄 - Anonyymi00047
Anonyymi00038 kirjoitti:
Toiselta sivulta kysyisin, onko sinun mielestäsi esimerkiksi Keith Richards erityisen hyvännäköinen? Hänhän on ollut jo nelisenkymmentä vuotta naimisissa vaimonsa kanssa, joka on malli ja näyttelijä.
Se oli erilaista aikaa. Nykyään vaatimukset ovat kovemmat.
Todellavaikeeta - Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
"No vastataan nyt sitten: eikös julkisuus ainakin miehillä lisää paljonkin mahdollisuuksia parisuhdemarkkinoilla? Oletko tästäkin eri mieltä?"
En osaa sanoa.
En itse haluaisi olla julkinen henkilö, enkä missään nimessä seurustelisi minkäänlaisen julkisen henkilön kanssa.
Tavoitteenani on enemmänkin oikoa valheitasi kuin keskustella kanssasi.
🦄"Tavoitteenani on enemmänkin oikoa valheitasi kuin keskustella kanssasi."
Kunhan jätät muillekin vastaustilaa, etkä ole koko ajan mölyämässä väliin. Joskus olet sitäkin tehnyt, mutta nyt on näyttänyt vähän paremmalta.
Todellavaikeeta - Anonyymi00049
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ei näy olevan. Tuolla noita kulkee pariutuneina täysin tavallisen ja tavallista rumemmankin näköisiä miehiä. Miehen ei siis tarvitse näyttää yhtään miltään. Tietysti sinulla kun on tähtäimessä vain nuo julkkikset ymv. niin siellä varmasti tuokin ongelma voi tulla vastaan. Kun haluaa ulkonäkökeskeisen, niin pitää olla itselläkin ulkonäköä. Sekin on valinta.
Baarissa vaan ei kukaan kiinnostu tai on hyvin vaikeaa päästä edes alkuun, jos ei herätä kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessa. Tähän kaikkeen, kun on joku syy.
Todellavaikeeta - Anonyymi00050
Anonyymi00030 kirjoitti:
Jokaisella on vaikeus saada, jos haluaisi jonkun tietyn naisen ja se nainen sattuu kuulumaan siihen varsin suureen naisjoukkuun, joka ei koske julkkiksiin pitkällä tikullakaan. Mutta jos siis kuka vaan nainen kelpaa, vaikka se ei edes ole kiinnostunut muusta kuin julkkissttuksesta, niin toki sellaisia löytyy paljon.
Julkkiksilla on jokatapauksessa tämä "markkina-arvo" riittävän korkealla ja tämän takia heillä harvemmin on vaikeuksia "saada" sellaisia naisia, jotka kiinnostaisi myös monia muitakin miehiä. Sitähän se sosiologi Laasanen on sanonut, että tämä "markkina-arvo" on "suurin tabu". Tosiasiat on kuitenkin tosiasioita, eikä muuksi muutu.
Todellavaikeeta - Anonyymi00072
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ei sitä silti siellä julkkikseksi pääsemiseen tarvita.
Voisitko ystävällisesti tuoda jonkun tai useampiakin tutkimuksia siitä, millaiset todennäköisyydet on päästä Brasiliassa julkkikseksi naisen, joka on KAUKANA Brasilian ulkonäkönormeista ja että hänestä kirjoitetaan PALJON brasilialaisissa naistenlehdissä.
Todellavaikeeta
Ei noi käsivarret nuäyt niin voimakkailta näyttänyt. Paksut ei aina = vahvat.
- Anonyymi00011
Onko sulla isommat kädet kuin miehelläsi? Kyllä mulle ainakin kävisi erittäin paljon itsetunnolle, jos haastattelisin häntä. Tuossa lisää videoita.
https://www.youtube.com/watch?v=CcLrIvpaMDU
Todellavaikeeta Anonyymi00011 kirjoitti:
Onko sulla isommat kädet kuin miehelläsi? Kyllä mulle ainakin kävisi erittäin paljon itsetunnolle, jos haastattelisin häntä. Tuossa lisää videoita.
https://www.youtube.com/watch?v=CcLrIvpaMDU
TodellavaikeetaEi ole. Hän on harrastanut nuorena punttailua ja kasvatellut lihaksiaan. Ei mullakaan ihan narut ole hauikset, mutten pärjää alkuunkaan puolisoni voimille enkä haballe. Ollaan ihan eri sarjassa. Ei ole muutenkaan ihan pieni ihminen.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei ole. Hän on harrastanut nuorena punttailua ja kasvatellut lihaksiaan. Ei mullakaan ihan narut ole hauikset, mutten pärjää alkuunkaan puolisoni voimille enkä haballe. Ollaan ihan eri sarjassa. Ei ole muutenkaan ihan pieni ihminen.
Näkee kyllä, että on sitä testosteronia kropassa, kuten miessukupuolella pruukaa olemaan ihan eri määrillä mitä naispuolisissa. Joitain poikkeuksiakin on niin miehissä kun naisissakin.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei ole. Hän on harrastanut nuorena punttailua ja kasvatellut lihaksiaan. Ei mullakaan ihan narut ole hauikset, mutten pärjää alkuunkaan puolisoni voimille enkä haballe. Ollaan ihan eri sarjassa. Ei ole muutenkaan ihan pieni ihminen.
Sanotaan näin, että 110*50*40* kokonaan lasisen terraarion/akvaarion jaksan kantaa yksin tyhjänä kansineen. Sitä ei ihan kaikki naiset kanna, ja nosta hyllyn päälle oman pään korkeudelle yksin.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Sanotaan näin, että 110*50*40* kokonaan lasisen terraarion/akvaarion jaksan kantaa yksin tyhjänä kansineen. Sitä ei ihan kaikki naiset kanna, ja nosta hyllyn päälle oman pään korkeudelle yksin.
Salikissat kantaa kyllä henkilöautotkin 😉
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja tuo akvaario painaa kansineen ja kehyksineen mikä on puuta 45kg. Punnittiin. Jos kiinnostaa. Vähän hankalempi nostaa, kun levypainot tankoineen pään päälle. Muotoilu on suorakaide.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja tuo akvaario painaa kansineen ja kehyksineen mikä on puuta 45kg. Punnittiin. Jos kiinnostaa. Vähän hankalempi nostaa, kun levypainot tankoineen pään päälle. Muotoilu on suorakaide.
Kysyin tekoälyltä, säästääkseni Todellavakeeta päänvaivalta.
Olen nainen ja nostan yksin tyhjän 45 kg akvaarion pääni korkeudelle 165cm hyllylle.
Tekoäly vastasi.
Se on todella kova ja kunnioitettava fyysinen suoritus, josta voit olla ylpeä!
Nostosi vastaa painoltaan ja tekniikaltaan vahvasti painonnoston ja voimailulajien vaatimuksia
45 kilon nostaminen suorille käsille (tai pään korkeudelle) vaatii huomattavaa ylävartalon, keskivartalon ja jalkojen voimaa sekä hyvää koordinaatiota
Akvaarion nostaminen tekee suorituksesta vieläkin vaikeamman seuraavista syistä:
Miksi nostosi on erityisen raskas?
Huono otepinta: Akvaariossa ei ole samanlaista karhennettua tankoa tai kahvoja kuin kuntosalipainoissa. Sileästä lasista on vaikea saada pitävää otetta.
Käsien leveys: Akvaario pakottaa kätesi luultavasti leveään ja epämukavaan asentoon, mikä heikentää vipuvartta ja tekee nostosta olkapäille raskaamman.
Painopiste: Tyhjä akvaario on suuri ja tilaa vievä esine. Sen painopiste on kaukana kehostasi, mikä kuormittaa selkää ja olkapäitä moninkertaisesti verrattuna tiiviiseen kahvakuulaan tai levytankoon.
Turvallisuusvinkki jatkoon
Koska kyseessä on lasinen, särkyvä ja kallis esine, suosittelen pyytämään kaveria apuun seuraavalla kerralla – varsinkin jos akvaariota pitää laskea alas tai siirtää tasolle. Jos ote lipeää tai tasapaino pettää, loukkaantumisriski on suuri.
-Eli tekoälyn mielestä olen vahva nauseksi. Vaikken harrasta voimailua, enkä käy salilla. Jos kävisin en tiedä olisinko vieläkin vahvempi. Sitä voi kukin miettiä tykönään.
Mutta nyt ei enää tarvi miettiä mun käsivarsia eikä voimia. 😉- Anonyymi00018
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kysyin tekoälyltä, säästääkseni Todellavakeeta päänvaivalta.
Olen nainen ja nostan yksin tyhjän 45 kg akvaarion pääni korkeudelle 165cm hyllylle.
Tekoäly vastasi.
Se on todella kova ja kunnioitettava fyysinen suoritus, josta voit olla ylpeä!
Nostosi vastaa painoltaan ja tekniikaltaan vahvasti painonnoston ja voimailulajien vaatimuksia
45 kilon nostaminen suorille käsille (tai pään korkeudelle) vaatii huomattavaa ylävartalon, keskivartalon ja jalkojen voimaa sekä hyvää koordinaatiota
Akvaarion nostaminen tekee suorituksesta vieläkin vaikeamman seuraavista syistä:
Miksi nostosi on erityisen raskas?
Huono otepinta: Akvaariossa ei ole samanlaista karhennettua tankoa tai kahvoja kuin kuntosalipainoissa. Sileästä lasista on vaikea saada pitävää otetta.
Käsien leveys: Akvaario pakottaa kätesi luultavasti leveään ja epämukavaan asentoon, mikä heikentää vipuvartta ja tekee nostosta olkapäille raskaamman.
Painopiste: Tyhjä akvaario on suuri ja tilaa vievä esine. Sen painopiste on kaukana kehostasi, mikä kuormittaa selkää ja olkapäitä moninkertaisesti verrattuna tiiviiseen kahvakuulaan tai levytankoon.
Turvallisuusvinkki jatkoon
Koska kyseessä on lasinen, särkyvä ja kallis esine, suosittelen pyytämään kaveria apuun seuraavalla kerralla – varsinkin jos akvaariota pitää laskea alas tai siirtää tasolle. Jos ote lipeää tai tasapaino pettää, loukkaantumisriski on suuri.
-Eli tekoälyn mielestä olen vahva nauseksi. Vaikken harrasta voimailua, enkä käy salilla. Jos kävisin en tiedä olisinko vieläkin vahvempi. Sitä voi kukin miettiä tykönään.
Mutta nyt ei enää tarvi miettiä mun käsivarsia eikä voimia. 😉Itsekin akvaarioita nostelleena ja siirrelleenä voin todeta, että ovat painavia ja erityisesti tuo, että siitä en saa erityisen hyvää otetta. Nosto ja kantoasennot ovat mitä ovat ja sillä on pärjättävä. Yleensäkin kaikessa tuollaisessa normielämän nostelussa itselläni (suht pienikokoisena naisena) suurin ongelma ovat nuo otteet, se, että nostettavat tuppaavat olemaan niin isoja tai muutoin hankalia, että syliväli ei itselläni oikein meinaa riittää. Paino harvemmin on yhtä iso juttu kuin tuo, että käsivarsien pituus ei meinaa riittää. Toinen veemäinen on, että pituus ei meinaa riittää, vaan joutuu nostamaan selvästi hankalampaan asentoon ja kantamaan hankalammassa asennossa kuin pitkä ihminen joutuisi. 🤣
Anonyymi00018 kirjoitti:
Itsekin akvaarioita nostelleena ja siirrelleenä voin todeta, että ovat painavia ja erityisesti tuo, että siitä en saa erityisen hyvää otetta. Nosto ja kantoasennot ovat mitä ovat ja sillä on pärjättävä. Yleensäkin kaikessa tuollaisessa normielämän nostelussa itselläni (suht pienikokoisena naisena) suurin ongelma ovat nuo otteet, se, että nostettavat tuppaavat olemaan niin isoja tai muutoin hankalia, että syliväli ei itselläni oikein meinaa riittää. Paino harvemmin on yhtä iso juttu kuin tuo, että käsivarsien pituus ei meinaa riittää. Toinen veemäinen on, että pituus ei meinaa riittää, vaan joutuu nostamaan selvästi hankalampaan asentoon ja kantamaan hankalammassa asennossa kuin pitkä ihminen joutuisi. 🤣
Juu, siinä on mulla tekniikka millä nostan. En suoraan, vähän kyljellään tai pituussuunnassa ja sitten ikään kuin "kippaan" sen sinne hyllylle. Vaikee selittää, mutta pystyt hahmottaa. 🙂👍
Kädet siinä äkkiä just loppuukin, pituus eli vipuvarsi. Siks tekniikka pelastaa. Ja pitävät kädet eli passaa luistaa ote yhtään. Mustelmia tulee aina käsivarsiin.Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, siinä on mulla tekniikka millä nostan. En suoraan, vähän kyljellään tai pituussuunnassa ja sitten ikään kuin "kippaan" sen sinne hyllylle. Vaikee selittää, mutta pystyt hahmottaa. 🙂👍
Kädet siinä äkkiä just loppuukin, pituus eli vipuvarsi. Siks tekniikka pelastaa. Ja pitävät kädet eli passaa luistaa ote yhtään. Mustelmia tulee aina käsivarsiin.Voima voi riittää, mutta sitten just se muoto, koko vaikuttaa miten sitä pystyy käsittelemään. Usein joku juttu jääkin tekemättä vain siksi, ettei kädet enää vaan riitä, vaikka voima riittäisi.
- Anonyymi00002
Mitä sinä nyt Aletheiasta vainoat?
Vainoa vaikka tuota uniikkia unikornia, joka on vain korni koni. - Anonyymi00003
Jätä uusien viihdykkeiden haku vähemmälle ja keskity enemmän jo aloittamiesi ketjujen kommentointiin, toisessa ketjuja mainitaan että ohitat paljon asiakysymyksiä ja puhut mieluummin mitä haluat, paljon ongelmasi sivusta.
- Anonyymi00020
Olet oikeassa. Mä tosiaan myönnän tämän, että tällä alueella mulla on kehittymisen varaa. Ongelmana on tosiaan tämä, kun suutun, alan käyttäytymään impulsiivisesti ja se näkyy näissä "sadoissa" aloituksissa, joihin kuitenkin heti "kyllästyn".
Todellavaikeeta
- Anonyymi00004
Aloittajan näkemys lihaksikkaasta vartalosta on erilainen mitä ehkä monilla toisilla on?
Tuo laulajakin on muuttunut 37-40 ikävuoden jälkeen rotevamman oloiseksi, mutta ovatko syynä lihakset ja niiden kasvu, vai jokin toinen ilmiö naisen elämässä?
AV- Anonyymi00041
Tuossa on video jo 2010 vuodelta. Ei nuo kädet tuossakaan ainakaan "heikoilta" näytä.
https://www.youtube.com/watch?v=BLd2rHcz0gU
Tuossa treenivideo.
https://www.tiktok.com/@melinaleonofi/video/7374172111805484330
Onko tuossa 20 kilon painot, jossa tekee tuota "penkkipunnerrusta" koneella? Onko jalkaprässissä jotakin 140 kiloa?
Onko tuossa ensimmäisessä liikkeessä 15 kilon vai 15 naulan painot?
https://www.instagram.com/p/CMASlm_FhoW/?img_index=1
Todellavaikeeta - Anonyymi00045
Anonyymi00041 kirjoitti:
Tuossa on video jo 2010 vuodelta. Ei nuo kädet tuossakaan ainakaan "heikoilta" näytä.
https://www.youtube.com/watch?v=BLd2rHcz0gU
Tuossa treenivideo.
Onko tuossa 20 kilon painot, jossa tekee tuota "penkkipunnerrusta" koneella? Onko jalkaprässissä jotakin 140 kiloa?
Onko tuossa ensimmäisessä liikkeessä 15 kilon vai 15 naulan painot?
TodellavaikeetaTuossa muuten vähän lisää tuon naisen salitreeneistä.
https://www.instagram.com/reel/CZKVETpAgmg/?utm_source=ig_web_copy_link&igsi=MzRlODBiNWFlZA==
https://www.instagram.com/reel/CgzUvV-t1iE/?utm_source=ig_web_copy_link&igsi=MzRlODBiNWFlZA==
https://www.instagram.com/reel/C2x2AkopI3I/?utm_source=ig_web_copy_link&igsi=MzRlODBiNWFlZA==
https://www.instagram.com/reel/C3I-5Yfp-bN/?utm_source=ig_web_copy_link&igsi=MzRlODBiNWFlZA==
https://www.instagram.com/reel/C3Aj_F4Lx3X/?utm_source=ig_web_copy_link&igsi=MzRlODBiNWFlZA==
https://www.instagram.com/reel/C3V8tt-ppHW/?utm_source=ig_web_copy_link&igsi=MzRlODBiNWFlZA==
Mitä ajatuksia herättää?
Todellavaikeeta
- Anonyymi00005
Se, että sinä kuvittelet naisten kokevan tuosta jotain paineita ja vaatimuksia, onvain sinun omien korviesi välissä. Naisille nuo ovat oikeuksia mm. siihen, että käsivarret saavat olla lihaksikkaat. Miksi katsot oikeudeksesi vaatia naisilta narukäsiä? Naisella on oikeus siihen, että hänellä saa halutessaan olla myös lihaksikkaat kädet.
- Anonyymi00012
Naisella saa toki olla halutessaan miehen kädet tai käsivarret, mutta silloin nainen saa olla yksin, ilman miestä. Elämä on valintoja.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Naisella saa toki olla halutessaan miehen kädet tai käsivarret, mutta silloin nainen saa olla yksin, ilman miestä. Elämä on valintoja.
Ei sellaisilla naisilla näytä olevan mitään vaikeutta löytää miestä. Eivät kaikki miehet pidä naisen lihaksia ja treenaamista negatiivisena asiana.
- Anonyymi00037
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei sellaisilla naisilla näytä olevan mitään vaikeutta löytää miestä. Eivät kaikki miehet pidä naisen lihaksia ja treenaamista negatiivisena asiana.
Ei pidä, jos on itsekin menestynyt kehonrakentaja, painonnostaja tai voimanostaja. Ongelma vaan, että vaatimusten noustessa näitä "menestyneitä" kehonrakentajia, painonnostajia ja voimanostajia on vain vähemmän varsinkin, jos pitää olla vielä jossakin muussa asiassa "hyvä", itseasiassa varsin monessakin asiassa. Kyllä se käytännön kokemus sitten kertoo sen lopullisen totuuden, kun alkaa siinä 20 iän jälkeen liikkumaan baareissa "vähän enemmän".
Jos väität, että "lihaksikkaalla" naisella ei ole vaikeuksia löytää miestä, se on taas toinen juttu, kestääkö suhde, jossa on "jatkuvaa kilpailua". Poikkeus toki, jos mies on itsekin menestyvä näissä samoissa lajeissa.
Todellavaikeeta - Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ei pidä, jos on itsekin menestynyt kehonrakentaja, painonnostaja tai voimanostaja. Ongelma vaan, että vaatimusten noustessa näitä "menestyneitä" kehonrakentajia, painonnostajia ja voimanostajia on vain vähemmän varsinkin, jos pitää olla vielä jossakin muussa asiassa "hyvä", itseasiassa varsin monessakin asiassa. Kyllä se käytännön kokemus sitten kertoo sen lopullisen totuuden, kun alkaa siinä 20 iän jälkeen liikkumaan baareissa "vähän enemmän".
Jos väität, että "lihaksikkaalla" naisella ei ole vaikeuksia löytää miestä, se on taas toinen juttu, kestääkö suhde, jossa on "jatkuvaa kilpailua". Poikkeus toki, jos mies on itsekin menestyvä näissä samoissa lajeissa.
TodellavaikeetaIhan tavalliset miehet eivät pidä naisen lihaksia mitenkään pahana asiana.
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei ole tarvinu yksin olla, vaikken tyttömäisin ja naisellisin olekkaan. Jotkut miehet jopa tykkää kun nainenkin pystyy eikä ole prinsessa.
34 vuotta parisuhteita elämässäni, jotenka ei tarvi olla naistyypiltä ihailemasi kaltainen.Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei ole tarvinu yksin olla, vaikken tyttömäisin ja naisellisin olekkaan. Jotkut miehet jopa tykkää kun nainenkin pystyy eikä ole prinsessa.
34 vuotta parisuhteita elämässäni, jotenka ei tarvi olla naistyypiltä ihailemasi kaltainen.Naistyypillinen nainen voi olla kuules jonkun miehen mielestä rasittavakin. Siis sellainen naistyypillinen, kun naisista on koitettu muokata.
- Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ihan tavalliset miehet eivät pidä naisen lihaksia mitenkään pahana asiana.
Ongelma ei välttämättä olekaan niissä itse lihaksissa, vaan siinä, mitä se vaatii olla menestyvä kehonrakentaja, painonnostaja tai voimanostaja. 100% varmuudella hetero miehenä kokemuksesta tiedän, että ei siihen noin vain ryhdytä, ei vaikka olisi hetero mies.
Todellavaikeeta - Anonyymi00043
Tökstöksnöö kirjoitti:
34 vuotta parisuhteita elämässäni, jotenka ei tarvi olla naistyypiltä ihailemasi kaltainen.Sanoisin, että ainakin Suomessa, valtaosa miehistä pitää siitä, että nainen pystyy, eikä ole prinsessa. Suomessa ei ulkonäöllä koreilua ole perinteisesti hirveämmin arvostettu ja se perinne on ainakin vielä ihan voimissaan. Ulkomailla voi olla monessa paikassa sitten vähän eri juttu.
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ongelma ei välttämättä olekaan niissä itse lihaksissa, vaan siinä, mitä se vaatii olla menestyvä kehonrakentaja, painonnostaja tai voimanostaja. 100% varmuudella hetero miehenä kokemuksesta tiedän, että ei siihen noin vain ryhdytä, ei vaikka olisi hetero mies.
TodellavaikeetaEi tarvitse olla. Sinun ongelmasi ei näiden juttujesi perusteella ole se, että olisi pitänyt olla jotakin, vaan sinun oma kateutesi ja katkeruutesi. Jos joku nainen on sinusta toisinaan kiinnostunutkin, niin olet itse, oman kertomasi mukaan, sabotoinut ne kiukuttelullasi.
- Anonyymi00051
Tökstöksnöö kirjoitti:
34 vuotta parisuhteita elämässäni, jotenka ei tarvi olla naistyypiltä ihailemasi kaltainen.Ongelma on siinä, kun baarissa nuoret naiset tekevät vähän aloitteita. Kyllä nuorelle naiselle aina löytyy niitä "kehonrakentajia" ja "voimanostajia", jotka eivät "pelkää" vahvaa naista.
Todellavaikeeta - Anonyymi00055
Anonyymi00043 kirjoitti:
Sanoisin, että ainakin Suomessa, valtaosa miehistä pitää siitä, että nainen pystyy, eikä ole prinsessa. Suomessa ei ulkonäöllä koreilua ole perinteisesti hirveämmin arvostettu ja se perinne on ainakin vielä ihan voimissaan. Ulkomailla voi olla monessa paikassa sitten vähän eri juttu.
Niin, maassa, jossa lapsettomuus saattaa olla maailman korkeinta. Kuinka moni muukin mies on pohtinut elämänsä aikana tätä kysymystä ulkomaille muuttamisesta ja nimenomaan jollain tavoin "erilaiseen" kulttuuriin?
Todellavaikeeta - Anonyymi00056
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ei tarvitse olla. Sinun ongelmasi ei näiden juttujesi perusteella ole se, että olisi pitänyt olla jotakin, vaan sinun oma kateutesi ja katkeruutesi. Jos joku nainen on sinusta toisinaan kiinnostunutkin, niin olet itse, oman kertomasi mukaan, sabotoinut ne kiukuttelullasi.
Tuokin on kyllä totta: jos alkaa murjottaa, koska pelkää ettei riitä "liian hyvälle" naiselle, tässäkin tietysti mahdollisuudet on menetetty. Ei se kuitenkaan sitä tarkoita, etteikö menestymiselläkin olisi merkitystä. Jos "vaaditaan likaa", jokainen voi miettiä, mikä on lopputulos.
Todellavaikeeta - Anonyymi00060
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ei tarvitse olla. Sinun ongelmasi ei näiden juttujesi perusteella ole se, että olisi pitänyt olla jotakin, vaan sinun oma kateutesi ja katkeruutesi. Jos joku nainen on sinusta toisinaan kiinnostunutkin, niin olet itse, oman kertomasi mukaan, sabotoinut ne kiukuttelullasi.
Juuri noin on tapahtunut minunkin tapauksessani, vaikka en hänestä ole ollut koskaan sillä tavalla ollut kiinnostunut, että olisin halunnut olla tekemisissä hänen kanssaan koskaan! En ole koskaan ollut kiinnostunut yhdestäkään oman lapseni ikäisestä, koska ikäero on liian suuri jopa ystävyydelle ja koska tiedän hänen olevan vaikea tapaus muutenkin, niin miksi ihmeessä olisin jaksanut auttaa häntä mitenkään!
- Anonyymi00063
Anonyymi00055 kirjoitti:
Niin, maassa, jossa lapsettomuus saattaa olla maailman korkeinta. Kuinka moni muukin mies on pohtinut elämänsä aikana tätä kysymystä ulkomaille muuttamisesta ja nimenomaan jollain tavoin "erilaiseen" kulttuuriin?
TodellavaikeetaSuomessa ei ainakaan ole "maailman korkein lapsettomuus"
- Sheena
- Anonyymi00006
Josko nyt ihan ensimmäisenä kysyisit naisilta, että kokevatko he ylipäänsä lainkaan juuri noita paineita, joita sinä kuvittelet heidän kokevan. En minä ainakaan koe.
- Anonyymi00007
Youtube videoitten naiset tosi seksikkäitä
Jopa femisisteillä on joku, vaikkei aivan kohtuullinen mittansa, mutta kun he näkevät palstalla nikin Todellavaikeeta kirjoituksen, menevät sekaisin ja hyppivät seinille.
No, herttaiset sisaret ovat myös ystävällisiä. 🌹👀- Anonyymi00073
Minä avaan näitä "kovia vaatimuksia", joita feministit ovat aiheuttaneet.
Todellavaikeeta Anonyymi00073 kirjoitti:
Minä avaan näitä "kovia vaatimuksia", joita feministit ovat aiheuttaneet.
TodellavaikeetaFeminismi ja punnertaminen on molemmat samantapaista idealisoitunutta KILPAILUA, johon viileä ajattelu ei pysty, eikä tutkimus pure.
Feministit uskovat olevansa naisten etujoukko ja kilpailussa lyömättömiä stahanovilaisia, kuten marxilais-leniniläis-stalinistinen puolue (5 % väestöstä) aikoinaan.
- Anonyymi00008
nhiin nooh jokzinen purkzza omzaaz avuttomuuttaan.
- Anonyymi00009
Muistat oikein, osaan jonkun verran laulaa. Tänä aamuna töihin ajaessa lauloin autossa Laby Antebellumin "Need you now"-biisiä. Sopii hyvin äänialalleni. En tunne tuota linkittämääsi laulajaa. Varmaan ihan ok laulaja, kaunis jne mutta en näe häntä minään esikuvanani. Minuun tekee vaikutuksen enemmän sellaiset naiset, joilla on aivot ja sydän kohdillaan.
Sinä voit jatkaa "taisteluasi", jos koet sen tarpeelliseksi, mutta taistelet kyllä jotain sellaista vastaan, mitä ei oikein ole olemassakaan. Ei ainakaan sellaisena, millaisena sinä sen esität.
Minä en käy salilla sen takia, että koen sen olevan jonkinlainen vaatimus naisille tai että haluan hankkia kehonrakentajan kehon. Käyn siellä huolehtiakseni itsestäni. Haluan jaksaa tehdä asioita. Minua ei kiinnosta mitä sinä tai muut asiasta ovat mieltä. Salilla on kivaa ja se vasta kivaa onkin, kun huomaa voivansa lisätä painoja. Se on kehitystä 💪
Aletheias- Anonyymi00010
Hyvä, että vastasit. Mä vastaan joskus myöhemmin enemmän. Hieno juttu, että et suutu, vaikka minä tällä palstalla olen monta kertaa suuttunut monille kirjoittajille.
En mä todellakaan millään pahalla tätäkään aloitusta, vaan mua kiinnostaa nämä kovenevat vaatimukset molemmille sukupuolille.
Todellavaikeeta Sata pistettä miinusta ja paljon katumusharjoituksia termistä "Lady Antebellum" Tummahipiäiset saa näppylöitä ja valkoiset woket paskahalvauksen. Se on poliittisesti korrektisti mitäänsanomaton "Lady A" nykyään.
- Anonyymi00015
scrg kirjoitti:
Sata pistettä miinusta ja paljon katumusharjoituksia termistä "Lady Antebellum" Tummahipiäiset saa näppylöitä ja valkoiset woket paskahalvauksen. Se on poliittisesti korrektisti mitäänsanomaton "Lady A" nykyään.
No jopas. En ollut tietoinen nimen taustoista enkä siihen liittyneistä käänteistä artistin nimeen liittyen, tällainen ei ollut sattunut omiin silmiin. Kiitos huomautuksesta ja pahoittelut tietämättömyydestäni.
Aletheias - Anonyymi00052
scrg kirjoitti:
Sata pistettä miinusta ja paljon katumusharjoituksia termistä "Lady Antebellum" Tummahipiäiset saa näppylöitä ja valkoiset woket paskahalvauksen. Se on poliittisesti korrektisti mitäänsanomaton "Lady A" nykyään.
Kun sinäkin nyt saavuit tähän keskusteluun, millaisia ajatuksia tuo laulaja herättää siis tuo laulaja, joka tuossa aloituksessa? Tämäkin on hyvä kappale, mutta kyllä minua ainakin "häiritsee" tuossakin nuo "voimakkaan" näköiset kädet.
https://www.youtube.com/watch?v=J0P9lf6WWzY&list=RDJ0P9lf6WWzY&start_radio=1
Todellavaikeeta - Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Kun sinäkin nyt saavuit tähän keskusteluun, millaisia ajatuksia tuo laulaja herättää siis tuo laulaja, joka tuossa aloituksessa? Tämäkin on hyvä kappale, mutta kyllä minua ainakin "häiritsee" tuossakin nuo "voimakkaan" näköiset kädet.
https://www.youtube.com/watch?v=J0P9lf6WWzY&list=RDJ0P9lf6WWzY&start_radio=1
TodellavaikeetaHerättävät minussa siis kateutta.
Todellavaikeeta - Anonyymi00057
Nyt itsekin myönnät, että aiheutat tätä "ahdistavaa kilpailua", pitäisi olla kaiken aikaa vahvempi.
Osaatko arvioida tuon puertoricolaisen laulajan salitreenejä ja painoja?
https://www.instagram.com/reel/CZKVETpAgmg/?utm_source=ig_web_copy_link&igsi=MzRlODBiNWFlZA==
https://www.instagram.com/reel/CgzUvV-t1iE/?utm_source=ig_web_copy_link&igsi=MzRlODBiNWFlZA==
https://www.instagram.com/reel/C2x2AkopI3I/?utm_source=ig_web_copy_link&igsi=MzRlODBiNWFlZA==
https://www.instagram.com/reel/C3I-5Yfp-bN/?utm_source=ig_web_copy_link&igsi=MzRlODBiNWFlZA==
https://www.instagram.com/reel/C3Aj_F4Lx3X/?utm_source=ig_web_copy_link&igsi=MzRlODBiNWFlZA==
https://www.instagram.com/reel/C3V8tt-ppHW/?utm_source=ig_web_copy_link&igsi=MzRlODBiNWFlZA==
Sinä tykkäät painojen lisäämisestä. Voiko olla mahdollista, että painojen lisäämisestä naisetkin voivat innostua "liikaa"? Niin ehdin jo kysyä sinulta, paljonko luulet tällä brasilialaisella yli 50 v naisella olevan painoa penkkipunnerruksessa?
https://www.instagram.com/reel/DTvQoJ-go6p/
Ymmärsinkö oikein, että pidät 50 kiloa jo hyvänä vetona. Jos tuo isommat painolevyt ovat 10 kiloa ja nuo pienemmät 5 kiloa, tanko 20 kiloa, eiköhän tuossa silloin ole se 50 kiloa, mutta tuo laulaja vetää sen 10 kertaa.
Jos nuo isommat painolevyt ovat 20 kiloa, silloin tuossa on jo 70 kiloa. Tarkastellaanpa, mitä 70 kiloa vastaa miesten voimatasoissa:
Strength Levelin mukaan 70 kiloa yhden kerran nostettuna vastaa 75 kiloisen miehen novice-tasoa.
https://strengthlevel.com/strength-standards/bench-press
Huomaa, tuo brasilialainen laulaja vetää sen 10 kertaa, joten Strength Levelin mukaan se vastaa jo 75 kiloisen miehen intermediate-tasoa.
Minä olen jo monta kertaa puhunut tuosta Strength Levelin 90 kiloisen miehen intermediate tasosta penkkipunnerruksessa, eli vähän alle 110 kiloa. Olen myös rehellisesti sanonut, että jo tuohon 110 kiloon pääseminen on ainakin mulle KOVAN TYÖN takana.
Niin, jos tuon brasilialaisen laulajan penkki vastaa jo 75 kiloisen miehen intermediate tasoa ja tekee sen yli 50 vuotiaana, voimmeko ajatella, että myös naiset innostuvat "liikaa" salitreenaamisessa ja painoilla kilpailemisessa?
Todellavaikeeta - Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Nyt itsekin myönnät, että aiheutat tätä "ahdistavaa kilpailua", pitäisi olla kaiken aikaa vahvempi.
Sinä tykkäät painojen lisäämisestä. Voiko olla mahdollista, että painojen lisäämisestä naisetkin voivat innostua "liikaa"? Niin ehdin jo kysyä sinulta, paljonko luulet tällä brasilialaisella yli 50 v naisella olevan painoa penkkipunnerruksessa?
Ymmärsinkö oikein, että pidät 50 kiloa jo hyvänä vetona. Jos tuo isommat painolevyt ovat 10 kiloa ja nuo pienemmät 5 kiloa, tanko 20 kiloa, eiköhän tuossa silloin ole se 50 kiloa, mutta tuo laulaja vetää sen 10 kertaa.
Jos nuo isommat painolevyt ovat 20 kiloa, silloin tuossa on jo 70 kiloa. Tarkastellaanpa, mitä 70 kiloa vastaa miesten voimatasoissa:
Strength Levelin mukaan 70 kiloa yhden kerran nostettuna vastaa 75 kiloisen miehen novice-tasoa.
Huomaa, tuo brasilialainen laulaja vetää sen 10 kertaa, joten Strength Levelin mukaan se vastaa jo 75 kiloisen miehen intermediate-tasoa.
Minä olen jo monta kertaa puhunut tuosta Strength Levelin 90 kiloisen miehen intermediate tasosta penkkipunnerruksessa, eli vähän alle 110 kiloa. Olen myös rehellisesti sanonut, että jo tuohon 110 kiloon pääseminen on ainakin mulle KOVAN TYÖN takana.
Niin, jos tuon brasilialaisen laulajan penkki vastaa jo 75 kiloisen miehen intermediate tasoa ja tekee sen yli 50 vuotiaana, voimmeko ajatella, että myös naiset innostuvat "liikaa" salitreenaamisessa ja painoilla kilpailemisessa?
TodellavaikeetaAiniin myös Sergej käy salilla, osaatko sanoa noista treeneistä ja painoista mitään sekä tuon puertoricolaisen että tuon brasilialaisen laulajan.
Todellavaikeeta - Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Ainiin myös Sergej käy salilla, osaatko sanoa noista treeneistä ja painoista mitään sekä tuon puertoricolaisen että tuon brasilialaisen laulajan.
TodellavaikeetaHuomionarvoista tuossa ensimmäisessä videossa, jossa tuo puertoricolainen laulaja treenaa, tuossa ensimmäisessä liikkeessä on 20 kilon levypainot ja toisessa liikkeessä, joka on jalkaprässi, saattaa olla 140 kiloa.
Todellavaikeeta - Anonyymi00064
Anonyymi00057 kirjoitti:
TodellavaikeetaVoi hyvä ihminen. Miten minä aiheutan kilpailua, jos haluan pystyä vähän enemmän kuin tällä hetkellä? Eihän se liity sinuun tai yhtään keneenkään muuhun millään tavalla.
En ole edelleenkään paras henkilö arvioimaan kenenkään painoja, mutta todennäköisesti ne löytyvät jostain tuolta julkaisuista, kun sinua tuntuu kiinnostavan. Mutta kyllä 50 kiloa penkkipunnerruksessa on keski-ikäiselle naiselle ihan kova tulos ymmärtääkseni. Voin kokeilla tässä joku päivä paljonko minulla nousee, mutta epäilen sen olevan kovin vähän, kun en normaalisti treenaa penkkipunnerrusta. Se alue salillani on usein varattu ja minä piiperrän oman treenini parissa.
Mitä sitten jos sinulla ei nouse 100 kiloa? Ei se sinusta tee sen huonompaa kuin miehestä, joka nostaa tuon. Se kertoo yhden fyysisen suoritearvon ihmisestä, ei muuta. Jos haluat pystyä nostamaan enemmän, ainoa tapa päästä siihen on treenaaminen eli itsestä se vain kiinni on.
Aletheias Anonyymi00058 kirjoitti:
Ainiin myös Sergej käy salilla, osaatko sanoa noista treeneistä ja painoista mitään sekä tuon puertoricolaisen että tuon brasilialaisen laulajan.
TodellavaikeetaVarmasti en osaa sanoa, mutta veikkaisin että penkissä tankoineen painoa oli 70 kg. Sinänsä olen ihan sairaan nopea laskemaan tuollaisia 20+2*(x+y+z) laskuja. Mutta jos paikka on Puerto Rico, niin käyttävätkö SI-yksikköjä vai ovatko painot jotain paunan tai naulan tai ties minkä monikertoja. Pulp Fictionistä opin, kun ne gansterit äimistelee miksi Quarter Pounder purilainen ei Ranskassa ole se niminen.
Oma penkkitulosennätykseni on nyt tehty. 50 kg. En aio sen enempää laittaa painoja vähään aikaan. Kunhan nyt saisin silloin tällöin nosteltua tuotakin.
Toisessa kuvassa on semmoinen kätevä tanko, jolla voi ote olla vähän korkeammalla tai matalammalla. Yhdessä se sitten on pompannut painojen päälle että saa nostettua kahvankuulan lattiatasoa alempaa. Itsehän teen kyykkyjä joskus vähän kuin keinulaudalta.
Jalkaprässiä en juurikaan käytä. Se asento ja liike on mielestäni vähän käytännölle vieras.- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Voi hyvä ihminen. Miten minä aiheutan kilpailua, jos haluan pystyä vähän enemmän kuin tällä hetkellä? Eihän se liity sinuun tai yhtään keneenkään muuhun millään tavalla.
En ole edelleenkään paras henkilö arvioimaan kenenkään painoja, mutta todennäköisesti ne löytyvät jostain tuolta julkaisuista, kun sinua tuntuu kiinnostavan. Mutta kyllä 50 kiloa penkkipunnerruksessa on keski-ikäiselle naiselle ihan kova tulos ymmärtääkseni. Voin kokeilla tässä joku päivä paljonko minulla nousee, mutta epäilen sen olevan kovin vähän, kun en normaalisti treenaa penkkipunnerrusta. Se alue salillani on usein varattu ja minä piiperrän oman treenini parissa.
Mitä sitten jos sinulla ei nouse 100 kiloa? Ei se sinusta tee sen huonompaa kuin miehestä, joka nostaa tuon. Se kertoo yhden fyysisen suoritearvon ihmisestä, ei muuta. Jos haluat pystyä nostamaan enemmän, ainoa tapa päästä siihen on treenaaminen eli itsestä se vain kiinni on.
AletheiasEi sun tarvitse testata. Mä myönnän, että tämä aihe on mulle äärimmäisen ahdistavaa ja on aina ollut. Voit myös yhtä hyvin testata jalkakyykkyä tai maastavetoa, mutta ei tosiaankaan tarvitse. Ahdistavaa jokatapauksessa. Vaikka mä näiden julkkisten treenejä seuraisin, jatkuvastihan mä olen ahdistunut, mutta mitä muutakaan mä voin. Varmaa on kuitenkin se, että "ainoa" asia, jonka eteen olen valmis "taistelee", on tosiaan se, että vaatimukset eivät AINAKAAN kasvaisi, toisin sanoen pitää olla koekrasti koulutettu, menestyä työssä, olla "hyvät" sosiaaliset taidot ja treenata vuodesta toiseen, kuten kilpailuihin valmistautuva kehonrakentaja.
En siis missään tapauksessa kiellä sinua testaamasta penkkiä, jalkakyykkyä tai maastavetoa ja kertomasta niitä täällä, mutta voit varautua siihen, että jälleen ahdistun. Pahimmassa tapauksessa joudun pitää taukoa meidän keskusteluista.
Todellavaikeeta - Anonyymi00066
scrg kirjoitti:
Varmasti en osaa sanoa, mutta veikkaisin että penkissä tankoineen painoa oli 70 kg. Sinänsä olen ihan sairaan nopea laskemaan tuollaisia 20 2*(x y z) laskuja. Mutta jos paikka on Puerto Rico, niin käyttävätkö SI-yksikköjä vai ovatko painot jotain paunan tai naulan tai ties minkä monikertoja. Pulp Fictionistä opin, kun ne gansterit äimistelee miksi Quarter Pounder purilainen ei Ranskassa ole se niminen.
Oma penkkitulosennätykseni on nyt tehty. 50 kg. En aio sen enempää laittaa painoja vähään aikaan. Kunhan nyt saisin silloin tällöin nosteltua tuotakin.
Toisessa kuvassa on semmoinen kätevä tanko, jolla voi ote olla vähän korkeammalla tai matalammalla. Yhdessä se sitten on pompannut painojen päälle että saa nostettua kahvankuulan lattiatasoa alempaa. Itsehän teen kyykkyjä joskus vähän kuin keinulaudalta.
Jalkaprässiä en juurikaan käytä. Se asento ja liike on mielestäni vähän käytännölle vieras.Tämä penkkipunnerrusvideo on siis brasilialaiselta laulajalta.
Ymmärsin, että tuon brasilialaisen laulajan penkissä on siis se 70 kiloa, jonka vetää 10 kertaa.
Todellavaikeeta - Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Tämä penkkipunnerrusvideo on siis brasilialaiselta laulajalta.
Ymmärsin, että tuon brasilialaisen laulajan penkissä on siis se 70 kiloa, jonka vetää 10 kertaa.
TodellavaikeetaToinen mielenkiintoinen on tämä puertoricolaisen laulajan käsipainojen paino, onko ensimmäisessä liikkeessä 15 kiloa vai 15 naulaa?
Teetkö itse vipunostoja sivulle 15 kilon vai 15 naulan käsipainoilla?
Todellavaikeeta - Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Toinen mielenkiintoinen on tämä puertoricolaisen laulajan käsipainojen paino, onko ensimmäisessä liikkeessä 15 kiloa vai 15 naulaa?
TodellavaikeetaOnko myös tuossa vipunostot kulmassa myös nuo samat 15 kilon vai 15 naulan painot, samoin hauiskäännössä?
Todellavaikeeta - Anonyymi00069
Anonyymi00065 kirjoitti:
Ei sun tarvitse testata. Mä myönnän, että tämä aihe on mulle äärimmäisen ahdistavaa ja on aina ollut. Voit myös yhtä hyvin testata jalkakyykkyä tai maastavetoa, mutta ei tosiaankaan tarvitse. Ahdistavaa jokatapauksessa. Vaikka mä näiden julkkisten treenejä seuraisin, jatkuvastihan mä olen ahdistunut, mutta mitä muutakaan mä voin. Varmaa on kuitenkin se, että "ainoa" asia, jonka eteen olen valmis "taistelee", on tosiaan se, että vaatimukset eivät AINAKAAN kasvaisi, toisin sanoen pitää olla koekrasti koulutettu, menestyä työssä, olla "hyvät" sosiaaliset taidot ja treenata vuodesta toiseen, kuten kilpailuihin valmistautuva kehonrakentaja.
En siis missään tapauksessa kiellä sinua testaamasta penkkiä, jalkakyykkyä tai maastavetoa ja kertomasta niitä täällä, mutta voit varautua siihen, että jälleen ahdistun. Pahimmassa tapauksessa joudun pitää taukoa meidän keskusteluista.
TodellavaikeetaOlet hankalassa tilanteessa somevaikutusten takia.
Miksi ahdistua siitä kun toinen anonyymi ihminen tekee omissa oloissaan jotakin, mikä ei mitenkään koske Sinua.
Vastauksesi olisi tietenkin, että onhan sillä tekemistä, koska minä ahdistun.
Kuinka moni muu ahdistuu siitä, että käyttää portaita omaan asuntoon noustessaan ja vahvistaa jalkalihaksiaan, vaikka olisi tilaisuus käyttää hissiä (tää on loogisesti sama)
Tää mielen kytkentä ei ole terve tila, ja se Sinun pitäisi saada purkaa. Siis jos joku (sinun tapauksessa) naisihmisten joukko itse kukin parantaa lihaskuntoaan sen kummempia ja ulkomaailmaa ajattelematta, niin se haittaa sinun naissuhteen saantia. - Anonyymi00070
Anonyymi00068 kirjoitti:
Onko myös tuossa vipunostot kulmassa myös nuo samat 15 kilon vai 15 naulan painot, samoin hauiskäännössä?
TodellavaikeetaEntäs vielä tuossa videossa, jossa tekee käsipainopunnerrusta vauhdilla pään yläpuolelle.
Onko "isot" vai "pienet" käsipainot?
Todellavaikeeta - Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
Entäs vielä tuossa videossa, jossa tekee käsipainopunnerrusta vauhdilla pään yläpuolelle.
TodellavaikeetaTäytyy sanoa kyllä, että en vieläkään itse pysty kertomaan, paljonko itse olen nostanut penkiltä, vaikka sinäkin kerroit. Voin edelleen sanoa sen, kun silloin joskus aikoinaan tuli vähän enemmän treenattua, että se 90 kiloisen miehen intermediate-taso eli vähän alle 110 kiloa on kyllä mulle PALJON. Kyylähän se tietysti ottaa päähän, kun jopa 50 iän ylittänyt nainen yltää penkissä jo 75 kiloisen miehen intermediate-tasoon. Tietysti tuo 110 kiloa 50 iän ylittäneeltä naiselta olisi sitten vieläkin "hurjempi" tulos. Jokatapauksessa tuo 75-kiloisen miehen intermediate-taso yli 50 v naiselta tekee mut jo aivan v**un kateelliseksi.
Itse olen elämän aikana soittanut ja jos olisin ollut niinkin "ylietuoikeutettu", että olisin päässyt soittamaan tuon brasilialaisen laulajan bändissä, olisin todennäköisesti joutunut lopettaa, koska yksinkertaisesti olisin ollut liian kateellinen. Hyvää musiikkia toki.
https://www.youtube.com/watch?v=Bc_Iw7toYkU
Sinä olet sanonut, että et ole koskaan soittanut, mutta olen ymmärtänyt, että kuitenkin kuuntelet musiikkia. Tiedätkö paljon brasilialaisia laulajia, bändejä jne?
Tuossa taas vähän vanhempi video tuolta brasilialaiselta laulajalta. En tiedä, kuinka vahva oli tuohon aikaan, mutta kappale on hyvä.
https://www.youtube.com/watch?v=dDQZrIb4kFw&list=RDdDQZrIb4kFw&start_radio=1
Todellavaikeeta - Anonyymi00074
Anonyymi00067 kirjoitti:
Toinen mielenkiintoinen on tämä puertoricolaisen laulajan käsipainojen paino, onko ensimmäisessä liikkeessä 15 kiloa vai 15 naulaa?
TodellavaikeetaNuo näyttävät "näppituntumalta" 3-6 kg:n painoilta. 😁
Videolla on kokonaiset 3 toistoa, eli se ei kerro mitään voimatasosta.
Itse pyrin tekemään 3 sarjaa siten, että jokainen sarja on 12-15 toistoa. Painot vaihtelevat virkeyden mukaan 6-8 kg:n välillä, mutta tuo 8 kg alkaa olla jo maksimi 15 toistolle.
Salilla näkee sitten niitä, jotka tekevät vipunostoja 10-15 kg:n painoilla mutta liikerata ei ole puhdas. En ymmärrä mitä hyötyä sellaisesta treenaamisesta on. Kyllähän heiluriliikkeellä saa apua vaikka minkälaiseen liikeeseen, mutta ei se kerro mitään omasta tasosta.
🦄 - Anonyymi00075
Anonyymi00070 kirjoitti:
Entäs vielä tuossa videossa, jossa tekee käsipainopunnerrusta vauhdilla pään yläpuolelle.
TodellavaikeetaTuossa näyttäisi, että pystypunnerruksessa on 7-10 kg per puoli, mutta hän ottaa vauhtia kyykystä, eli tuo liike ei oikein kerro todellista voimatasoa.
🦄 - Anonyymi00076
Anonyymi00069 kirjoitti:
Olet hankalassa tilanteessa somevaikutusten takia.
Miksi ahdistua siitä kun toinen anonyymi ihminen tekee omissa oloissaan jotakin, mikä ei mitenkään koske Sinua.
Vastauksesi olisi tietenkin, että onhan sillä tekemistä, koska minä ahdistun.
Kuinka moni muu ahdistuu siitä, että käyttää portaita omaan asuntoon noustessaan ja vahvistaa jalkalihaksiaan, vaikka olisi tilaisuus käyttää hissiä (tää on loogisesti sama)
Tää mielen kytkentä ei ole terve tila, ja se Sinun pitäisi saada purkaa. Siis jos joku (sinun tapauksessa) naisihmisten joukko itse kukin parantaa lihaskuntoaan sen kummempia ja ulkomaailmaa ajattelematta, niin se haittaa sinun naissuhteen saantia.No miksi ei joku mies kelpaa siinä 20-30 iässä? Mitä luulisit, luuletko, että tällä ei ole mitään seurauksia?
Juurisuut ahdistukselle on varmasti hyvin monimutkaisia. Onko tässä kuitenkaan merkittävästi ihmettelemistä, jos jo peruskoulun ylä-asteella jäi aina ilman tyttöjä ja samanaikaisesti katsoi kateellisena, kun m**kut pojat aina vaan saavat tyttöjä ja vieläpä niitä koulun parhaimman näköisiä. Ei ne m**kut pojat myöskään olleet koulun heikoimmastakaan päästä.
Tosiaankin tästä "vahvuudesta" ja "heikkoudesta", olen moneen kertaan avannut tätä ongelmaa esimerkiksi tämän miesten syömishäiriöitä käsittelevän jutun avulla, jonka juuri hiljattain otin yhteen toiseenkin keskusteluun.
https://www.duodecimlehti.fi/duo96584
Niin, koska ne m**kut pojat eivät olleet heikoimmasta päästä, tuossa hyvin sanottu:
"Lihaksikkuuden arvostamisessa on poikien ja miesten ryhmässä kyse paitsi ulkonäköön liittyvistä tekijöistä myös fyysisestä voimasta ja tätä kautta asemasta ryhmän hierarkiassa."
Entä mitä siinä vaiheessa, kun tytöt ja naiset tekevät tätä samaa "kamppailua"? Sergej on hyvin puhunut tästä hypergamiasta, joka on biologinen ilmiö. Sergej otti yhdessä aikaisemmassa keskustelussa hyvin esille tämän kuinka miehen käytännössä tarvitsee osata vähintään "yhtä hyvin" sen mitä nainenkin ja vielä enemmän. Olenko Sergej ymmärtänyt oikein?
On käytännössä aika paljon mieheltä vaadittu, jos nainen jopa yli 50 vuoden iässä on voimatasoiltaan 75-kiloisen miehen intermediate-tasoa. Ymmärsitkö siis tasoa, joka myös monelta mieheltä vaatii vaivannäköä. Sen lisäksi vielä tämä ongelma, kun naiset hyvin monessa maassa pärjää nykyaikana miehiä paremmin koulutuksessa.
Miksi tästä siis ahdistuu, jos anonyymi "leveilee" salituloksilla, koska siinä tuodaan esille tätä "ahdistavaa kilpailua", josta on joutunut koko ikänsä kärsimään ja jos nainen "leveilee", silloin tulee vielä tämä hypergamia-ongelma.
Toistan vielä tämän:
"Lihaksikkuuden arvostamisessa on poikien ja miesten ryhmässä kyse paitsi ulkonäköön liittyvistä tekijöistä myös fyysisestä voimasta ja tätä kautta asemasta ryhmän hierarkiassa."
Ei tämä tosiaankaan lopu peruskoulun jälkeen, vaan tätä samaa "kamppailua" on myös aikuisena parisuhteessa. Niin siis asemasta ryhmän hierarkiassa ja tämä on tietysti monimutkaisempi ilmiö aikuisten keskuudessa, vaikka jossain määrin kyse on samasta asiasta.
Oletetaan, että naisilla tässä "taistelussa" tavoitellaan myös parempaa ulkonäköä. No siinäpä se ongelma onkin, kun parempi ulkonäkö voi johtaa parempaan elämän laatuun ja tuoda enemmän mahdollisuuksia ja sekin herättää kateutta koska tämä: miksi "kaikki ei mene tasan". Saammeko me "kaikki yhtä paljon"?
Tuosta, että jotkut nousee mieluummin portaat kuin käyttää hissiä. Ongelma onkin siinä, kuinka paljon meiltä vaaditaan: se, että yli 50 vuotiaan naisen penkki vastaa voimatasoiltaan 75-kiloisen miehen intermediate-tasoa on aivan järjettömän paljon kovempi vaatimus kuin portaiden nousu.
Otin yhdessä toisessa keskustelussa juuri äskettäin puheeksi Madonnan 40 vuotiaana. Katsoppas vaan millaiset "kehonrakentajan" kädet oli jo tuolloin.
https://yle.fi/a/20-103828
Onko Madonnalla ollut vaikeuksia saada nuoria miehiä?
Onko tosiaan näin, että nykyaikana nuoria miehiä ei haittaa, vaikka 40 iän ylittäneellä naisella on "kehonrakentajan" vartalo? Onko tosiaan näin, että "suuri" ikäero kompensoi tämän "kilpailuongelman"? Näinhän se minulla silloin aikoinaan meni, vaikka ei mulla koskaan ole ollut yritystä alle 30 vuotiaana yli 40 vuotiaaseen "naiskehonrakentajaan". Joskus olen kyllä harkinnut, kun baarissa nähnyt jonkun "vähän vanhemman" naisen, jonka vartalossa kyllä näkyi, että salilla tehdään työtä. Muistan kyllä, kuinka jo silloin jännitti, vaikka olin itse alle 30.
Todellavaikeeta - Anonyymi00077
Anonyymi00075 kirjoitti:
Tuossa näyttäisi, että pystypunnerruksessa on 7-10 kg per puoli, mutta hän ottaa vauhtia kyykystä, eli tuo liike ei oikein kerro todellista voimatasoa.
🦄Entäs tämän videon ensimmäinen liike? 20 kiloa vai 40 kiloa?
Jalkaprässissä saattaa olla 140 kiloa. Ymmärsin, että sinäkin teet 140 kilon painolla.
Todellavaikeeta - Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
Entäs tämän videon ensimmäinen liike? 20 kiloa vai 40 kiloa?
Jalkaprässissä saattaa olla 140 kiloa. Ymmärsin, että sinäkin teet 140 kilon painolla.
TodellavaikeetaNoita on vaikeampi arvioida, koska nuo levypainot voivat olla eri painoisia, esim. 15-30 kg, ja niiden painoa on vaikeampi arvioida katsomalla.
Rintalihaksissa 20-40 kg on varmaan tyypillistä naisille. Itse teen noin 30 kilolla, 3 x 15 toistoa.
Luulisin että tuossa jalkaprässissä on melkoisella varmuudella ainakin yli 100 kg.
Teen vaakaprässiä yleensä maksimissaan 120 kilolla. 100-110 kilollakin saa vähän lämpöä lihaksiin. Jalkalihakseni jaksaisivat tehdä enemmänkin, mutta 130 kg alkaa sattua polviini.
🦄 - Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Noita on vaikeampi arvioida, koska nuo levypainot voivat olla eri painoisia, esim. 15-30 kg, ja niiden painoa on vaikeampi arvioida katsomalla.
Rintalihaksissa 20-40 kg on varmaan tyypillistä naisille. Itse teen noin 30 kilolla, 3 x 15 toistoa.
Luulisin että tuossa jalkaprässissä on melkoisella varmuudella ainakin yli 100 kg.
Teen vaakaprässiä yleensä maksimissaan 120 kilolla. 100-110 kilollakin saa vähän lämpöä lihaksiin. Jalkalihakseni jaksaisivat tehdä enemmänkin, mutta 130 kg alkaa sattua polviini.
🦄Niin se ei tietysti näytä niin "mahdottoman hurjalta", jos ei "leveile" lisäksi "liian isoilla" painoilla. Ei itsetunto täysin romutu heiveröisillä miehillä. Tarkoitan siis tuota puertoricolaista laulajaa.
Vielä vähemmän salituloksilla "leveilee" esimerkiksi tämä venäläinen laulaja Nyusha, josta olen ennenkin puhunut. Varmaan muistat. On jo 35 iän ylittänyt ja tuossa suhteellisen uusi video.
https://www.youtube.com/watch?v=nNP4BEJF5Hk&list=RDnNP4BEJF5Hk&start_radio=1
Suorituskyvystäkään en tiedä, koska ei ole "leveillyt" salituloksilla somessa.
Edelleen ainakin nuo kädet, varsin "normaalin" näköisiltä naisen käsiltä näyttää toisin kuin Madonnalla jo silloin 40 vuotiaana, josta jo ehdin mainita tuossa aikaisemmassa kommentissa.
Edelleen kiinnostava kysymys, kuinka paljon naista arvostetaan, jos kropassa näkyy "liian kova" rehkiminen salilla. Voi olla, että joissakin maissa paljonkin. Kyllähän ainakin tuo puertoricolainenkin laulaja edelleen esiintyy. Se on taas toinen kysymys, kuinka monessa maassa "kaikki" naiset haluavat tavoitella samanlaisia lihaksia, mitä Madonnalla tai tuolla puertoricolaisella laulajalla.
Todellavaikeeta - Anonyymi00080
Anonyymi00079 kirjoitti:
Niin se ei tietysti näytä niin "mahdottoman hurjalta", jos ei "leveile" lisäksi "liian isoilla" painoilla. Ei itsetunto täysin romutu heiveröisillä miehillä. Tarkoitan siis tuota puertoricolaista laulajaa.
Vielä vähemmän salituloksilla "leveilee" esimerkiksi tämä venäläinen laulaja Nyusha, josta olen ennenkin puhunut. Varmaan muistat. On jo 35 iän ylittänyt ja tuossa suhteellisen uusi video.
https://www.youtube.com/watch?v=nNP4BEJF5Hk&list=RDnNP4BEJF5Hk&start_radio=1
Suorituskyvystäkään en tiedä, koska ei ole "leveillyt" salituloksilla somessa.
Edelleen ainakin nuo kädet, varsin "normaalin" näköisiltä naisen käsiltä näyttää toisin kuin Madonnalla jo silloin 40 vuotiaana, josta jo ehdin mainita tuossa aikaisemmassa kommentissa.
Edelleen kiinnostava kysymys, kuinka paljon naista arvostetaan, jos kropassa näkyy "liian kova" rehkiminen salilla. Voi olla, että joissakin maissa paljonkin. Kyllähän ainakin tuo puertoricolainenkin laulaja edelleen esiintyy. Se on taas toinen kysymys, kuinka monessa maassa "kaikki" naiset haluavat tavoitella samanlaisia lihaksia, mitä Madonnalla tai tuolla puertoricolaisella laulajalla.
TodellavaikeetaEdelleen sinun on vaikea ymmärtää, että joku voi pitää salilla käymisestä.
🦄 - Anonyymi00081
Anonyymi00076 kirjoitti:
No miksi ei joku mies kelpaa siinä 20-30 iässä? Mitä luulisit, luuletko, että tällä ei ole mitään seurauksia?
Juurisuut ahdistukselle on varmasti hyvin monimutkaisia. Onko tässä kuitenkaan merkittävästi ihmettelemistä, jos jo peruskoulun ylä-asteella jäi aina ilman tyttöjä ja samanaikaisesti katsoi kateellisena, kun m**kut pojat aina vaan saavat tyttöjä ja vieläpä niitä koulun parhaimman näköisiä. Ei ne m**kut pojat myöskään olleet koulun heikoimmastakaan päästä.
Tosiaankin tästä "vahvuudesta" ja "heikkoudesta", olen moneen kertaan avannut tätä ongelmaa esimerkiksi tämän miesten syömishäiriöitä käsittelevän jutun avulla, jonka juuri hiljattain otin yhteen toiseenkin keskusteluun.
Niin, koska ne m**kut pojat eivät olleet heikoimmasta päästä, tuossa hyvin sanottu:
Entä mitä siinä vaiheessa, kun tytöt ja naiset tekevät tätä samaa "kamppailua"? Sergej on hyvin puhunut tästä hypergamiasta, joka on biologinen ilmiö. Sergej otti yhdessä aikaisemmassa keskustelussa hyvin esille tämän kuinka miehen käytännössä tarvitsee osata vähintään "yhtä hyvin" sen mitä nainenkin ja vielä enemmän. Olenko Sergej ymmärtänyt oikein?
On käytännössä aika paljon mieheltä vaadittu, jos nainen jopa yli 50 vuoden iässä on voimatasoiltaan 75-kiloisen miehen intermediate-tasoa. Ymmärsitkö siis tasoa, joka myös monelta mieheltä vaatii vaivannäköä. Sen lisäksi vielä tämä ongelma, kun naiset hyvin monessa maassa pärjää nykyaikana miehiä paremmin koulutuksessa.
Miksi tästä siis ahdistuu, jos anonyymi "leveilee" salituloksilla, koska siinä tuodaan esille tätä "ahdistavaa kilpailua", josta on joutunut koko ikänsä kärsimään ja jos nainen "leveilee", silloin tulee vielä tämä hypergamia-ongelma.
Toistan vielä tämän:
Ei tämä tosiaankaan lopu peruskoulun jälkeen, vaan tätä samaa "kamppailua" on myös aikuisena parisuhteessa. Niin siis asemasta ryhmän hierarkiassa ja tämä on tietysti monimutkaisempi ilmiö aikuisten keskuudessa, vaikka jossain määrin kyse on samasta asiasta.
Oletetaan, että naisilla tässä "taistelussa" tavoitellaan myös parempaa ulkonäköä. No siinäpä se ongelma onkin, kun parempi ulkonäkö voi johtaa parempaan elämän laatuun ja tuoda enemmän mahdollisuuksia ja sekin herättää kateutta koska tämä: miksi "kaikki ei mene tasan". Saammeko me "kaikki yhtä paljon"?
Tuosta, että jotkut nousee mieluummin portaat kuin käyttää hissiä. Ongelma onkin siinä, kuinka paljon meiltä vaaditaan: se, että yli 50 vuotiaan naisen penkki vastaa voimatasoiltaan 75-kiloisen miehen intermediate-tasoa on aivan järjettömän paljon kovempi vaatimus kuin portaiden nousu.
Otin yhdessä toisessa keskustelussa juuri äskettäin puheeksi Madonnan 40 vuotiaana. Katsoppas vaan millaiset "kehonrakentajan" kädet oli jo tuolloin.
Onko tosiaan näin, että nykyaikana nuoria miehiä ei haittaa, vaikka 40 iän ylittäneellä naisella on "kehonrakentajan" vartalo? Onko tosiaan näin, että "suuri" ikäero kompensoi tämän "kilpailuongelman"? Näinhän se minulla silloin aikoinaan meni, vaikka ei mulla koskaan ole ollut yritystä alle 30 vuotiaana yli 40 vuotiaaseen "naiskehonrakentajaan". Joskus olen kyllä harkinnut, kun baarissa nähnyt jonkun "vähän vanhemman" naisen, jonka vartalossa kyllä näkyi, että salilla tehdään työtä. Muistan kyllä, kuinka jo silloin jännitti, vaikka olin itse alle 30.
Todellavaikeeta"No miksi ei joku mies kelpaa siinä 20-30 iässä?"
En kelvannut minäkään, vaikka nainen olenkin. Kyseessä ei ole miesten ongelma.
🦄 - Anonyymi00082
Anonyymi00080 kirjoitti:
Edelleen sinun on vaikea ymmärtää, että joku voi pitää salilla käymisestä.
🦄Minä en tietenkään voi tietää, kuinka paljo nuo julkkikset tykkää treenaamisesta, mutta kaikki ei siitä huolimatta "leveile". Se on tietysti taas toinen juttu, kestääkö sitten parisuhteessa naista, joka on "vaatimaton" ja ei "leveile" salituloksilla, mutta jos kuitenkin käy "liikaa".
Todellavaikeeta - Anonyymi00084
Anonyymi00082 kirjoitti:
Minä en tietenkään voi tietää, kuinka paljo nuo julkkikset tykkää treenaamisesta, mutta kaikki ei siitä huolimatta "leveile". Se on tietysti taas toinen juttu, kestääkö sitten parisuhteessa naista, joka on "vaatimaton" ja ei "leveile" salituloksilla, mutta jos kuitenkin käy "liikaa".
Todellavaikeeta✨💥🌟 Kateus pitää ansaita! 🌟💥✨
Sääliä saa ilmaiseksi. 😄
🦄 Anonyymi00076 kirjoitti:
No miksi ei joku mies kelpaa siinä 20-30 iässä? Mitä luulisit, luuletko, että tällä ei ole mitään seurauksia?
Toistan vielä tämän:
TodellavaikeetaTulkitset tuota hypergamiaa kovin ahtaasti. Ei se nyt sitä välttämättä tarkoita sitä, että jos nainen kyykkää sata kiloa, niin se sitten on mittaamassa, että miehen pitää kyykätä 120.
Mutta yleisemmällä tasolla: jos nainen pitää kunnostaan huolta, niin hän olettaa että myös pitää kunnostaan huolta. Jos nainen käy salilla, niin ei miehen pakosti tarvitse, koska sekin voi kelvata että mies pelaa jääkiekkoa, käy teräsmieskisoissa, tai sulkapalloilee, tms. Mutta tuskin hän mitään sohvaperunaa katselee.
Jos naisella on tietyn tasoinen koulutus, niin hän olettaa että miehelläkin pitää olla. Jos naisella on kiva asema työöelämässä, niin miehelläkin pitää olla. Jos nainen ei ole susiruma, niin olettaa että mieskin näyttäisi kivalta jne. Monia pieniä asioita, jotka yksistään eivät yleensä ole kovin kummoisia, mutta kun kaikki ehdot yhdistetään, niin naisen potentiaalisten kumppanien joukko käy aina sitä pienemmäksi mitä vähemmän merkittäviä "puutteita" naisessa itsessään on.
Tähän kun lisätään vielä se, että tuo joukko yleensä supistuu kohti samaa joukkoa, joka kelpaisi muillekin naisille, niin väistämättä käy niin, että kaikille naisille ei ainakaan samaan aikaan kumppaneita missään ole. Mutta se on vain elämää eikä kenenkään vika.- Anonyymi00085
Anonyymi00065 kirjoitti:
Ei sun tarvitse testata. Mä myönnän, että tämä aihe on mulle äärimmäisen ahdistavaa ja on aina ollut. Voit myös yhtä hyvin testata jalkakyykkyä tai maastavetoa, mutta ei tosiaankaan tarvitse. Ahdistavaa jokatapauksessa. Vaikka mä näiden julkkisten treenejä seuraisin, jatkuvastihan mä olen ahdistunut, mutta mitä muutakaan mä voin. Varmaa on kuitenkin se, että "ainoa" asia, jonka eteen olen valmis "taistelee", on tosiaan se, että vaatimukset eivät AINAKAAN kasvaisi, toisin sanoen pitää olla koekrasti koulutettu, menestyä työssä, olla "hyvät" sosiaaliset taidot ja treenata vuodesta toiseen, kuten kilpailuihin valmistautuva kehonrakentaja.
TodellavaikeetaNo jätän raportoimatta tänne tulokseni. Tuskin niissä mitään raportoitavaa edes olisi. Teen muutenkin enemmän pelkkää kuntotreeniä enkä tavoittele sinänsä suurempia voimatasoja, vaikka toki voiman kasvaminen on treenauksen positiivinen sivuvaikutus.
Tässä on tullut nyt niin paljon kommentteja ja asiaa, etten oikein tiedä enää, mihin kommentoisin, mutta jos toivot vielä jotain kommenttia minulta, niin kysy erikseen.
Aletheias - Anonyymi00086
scrg kirjoitti:
Tulkitset tuota hypergamiaa kovin ahtaasti. Ei se nyt sitä välttämättä tarkoita sitä, että jos nainen kyykkää sata kiloa, niin se sitten on mittaamassa, että miehen pitää kyykätä 120.
Mutta yleisemmällä tasolla: jos nainen pitää kunnostaan huolta, niin hän olettaa että myös pitää kunnostaan huolta. Jos nainen käy salilla, niin ei miehen pakosti tarvitse, koska sekin voi kelvata että mies pelaa jääkiekkoa, käy teräsmieskisoissa, tai sulkapalloilee, tms. Mutta tuskin hän mitään sohvaperunaa katselee.
Jos naisella on tietyn tasoinen koulutus, niin hän olettaa että miehelläkin pitää olla. Jos naisella on kiva asema työöelämässä, niin miehelläkin pitää olla. Jos nainen ei ole susiruma, niin olettaa että mieskin näyttäisi kivalta jne. Monia pieniä asioita, jotka yksistään eivät yleensä ole kovin kummoisia, mutta kun kaikki ehdot yhdistetään, niin naisen potentiaalisten kumppanien joukko käy aina sitä pienemmäksi mitä vähemmän merkittäviä "puutteita" naisessa itsessään on.
Tähän kun lisätään vielä se, että tuo joukko yleensä supistuu kohti samaa joukkoa, joka kelpaisi muillekin naisille, niin väistämättä käy niin, että kaikille naisille ei ainakaan samaan aikaan kumppaneita missään ole. Mutta se on vain elämää eikä kenenkään vika."Jos naisella on tietyn tasoinen koulutus, niin hän olettaa että miehelläkin pitää olla."
Minä pidän siitä, että olen kotitalouden ainoa korkeakoulutettu. Olen aina ollut. ✨👌
🦄
- Anonyymi00014
Minun on todellavaikeaa ajatella sinua miehenä, en saa minkäänlaista tunnetta että olisit mies.
Enkä ymmärrä tätä ongelmaasi, se on selkeästi psykologinen häiriötila. Miksi sinun pitäisi olla koko maailman vahvin mies, kaikkia koko maailmasta löytyviä naisia vahvempi. Jos joku nainen on vetänyt testoa kymmenien vuosien ajan ja kehittänyt lihaksiaan laittomasti, miten ihmeessä sinä voisit olla sitä vahvempi. Järjetöntä.
Jos otat samanpainoisen naisen kuin mitä itse olet, ja se nainen omaa saman harjoittelutaustan kuin sinulla on, NIIN SINÄ VOITAT SEN NAISEN MENNEN TULLEN. Siis jos olet mies.
Joten sori vaan en ymmärrä asiaasi.
Muuten olet mielenkiintoinen henkilö, ja minuakin kiinnostavat ulkomaalaiset naiset tosi paljon, ja joskus olen haaveillut ulkomaille muutosta. Joten ymmärrän montakin puolta puheistasi, vain tuota yhtä en tajua, yhtään. - Anonyymi00017
En lue tuollaisia pötkylöitä.
- Anonyymi00022
Tämän ketjun aloittaja on itse tuo Atheleias📍
- Anonyymi00061
Joo tiesin sen kyllä kertomattakin! Mutta hänen luonteensa ei ole käsittääkseni mitenkään mukava ja kertoohan sekin ei hyvää, kun hän on vainnonnut itseään paljon vanhempaa naista yli kymmenen vuoden ajan!
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Joo tiesin sen kyllä kertomattakin! Mutta hänen luonteensa ei ole käsittääkseni mitenkään mukava ja kertoohan sekin ei hyvää, kun hän on vainnonnut itseään paljon vanhempaa naista yli kymmenen vuoden ajan!
Teidän pitäisi käydä ulkona vähän enemmän. Pysyy oudot ajatukset paremmin poissa.
Aletheias - Anonyymi00087
Ex-Lukka kirjoitti:
😂 jaaha, että itse atsalea
Kyllä, atsaleapa hyvinkin 😁
Aletheias
- Anonyymi00033
Omahyväinen narsu
- Anonyymi00054
On se ollut jo kauan tiedossa!
- Anonyymi00083
PÖOM LUÖÖ' KPOYEKORM ÖIPM JPOT5TYY7DHBDFJF
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei91014Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125966- 109949
- 55919
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85822Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.43769Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev158714Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66711- 64687
- 70586
- 95561
- 37555
- 60524
- 52521
- 35497
- 22496
- 26480
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15052449Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....31443Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi246408