Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
profiilit
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
136
Kommenttia
15336
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
" Sitä "palstatotuutta" en vain ole koskaan ymmärtänyt että tuo olisi jotenkin noiden naisten vika. "
Ihmiset käpertyvät aina siilipuolustukseen ja ryhtyvät sähisemään, jos kokevat että joku asia luetaan heidän viakseen. Totta että jotkut väittävät joidenkin asioiden olevan aina naisten tai miesten vika. Kuitenkin monesti ryhdytään puolustautumaan aivan samalla tavalla vaikka ketään ei ole syytetty mistään, vaan todetaan vain miten asiat jostain näkökulmasta näyttävät olevan. Jos elämä oli kovaa koulussa tai nyt, niin syytön minä siihen olen.
Suosituista tytöistä minä en tiedä mitään, mutta tämä on mielenkiintoista: ”Haastatteluissa tytöt itse ihmettelivät, että miten ne pojat voivatkin vaikuttaa niin paljon!”
Missähän vaiheessa pojat/miehet lakkaavat vaikuttamasta? Olen jotain mummoja kuunnellessa joskus alkanut epäilemaan että ei koskaan tai että jotkut naiset säilyy ikuisesti teini-ikäisinä.
19.02.2016 16:22
Tää on enempi runo tai satu.
Tinderella
https://www.youtube.com/watch?v=bLoRPielarA
19.02.2016 13:32
Entäs pussailu? John Cleese suositteli pussailua.
19.02.2016 12:03
Kyllä. Emun jalat on paha mutta apinan aivot hyvä, koska ei puussa kiipeily varmaan aivoja vaadi. Maksamakkara on siinä rajoilla, koska en tiedä onko maksa tarpeellinen sialle, koska eihän ne juo viinaakaan.
On paljon muutakin eettisesti hyväksyttävää liharuokaa kuten sikanautajauheliha, koska ei sen paremmin sika kuin nautakaan voisi kuitenkaan elää lajityypille ominaista elämää ilman sisäfilettä, kyljyksiä, paisteja ja sellaisia.
19.02.2016 12:02
Minä aina syön vain kanansiipiä, koska broilerihan ei varsinaisesti varmaankaan kärsi siitä että luovuttaa siipensä kulinarismille. Eihän sen häkissä edes voisi lentää ja vaikka voisikin niin ei se raukka osaisi.
19.02.2016 11:33
No mutta kaikilla miehillä on kehossa osia, jotka soveltuvat hieromiseen. Eikä se klitoris varmaan niin välitäkään, vaan pitää kaikesta lempeästä, mutta yläpäät on niin ronkeleita.
Olen hämilläni ajatuksen kanssa, että kaikki naiset aina arvostelee miehiä sillä silmällä, että miten sitä miestä käytettäisiin klitoriksen hieromiseen.
19.02.2016 11:27
Aina ollaan vihjailemassa jotain. Tuon nyt voisi ottaa loukkauksenakin. Kaikki aina inhoaa ja pelkää.
19.02.2016 07:34
Se nyt olisikin varmasti liikaa. Korkeisiin korkoihin liittyy aina korkeat riskit. Siksi jos harrastaa korkeakorkoisia naisia, niin niitä pitää sitten olla vähintään monta.
19.02.2016 07:33
Aika ovela tämä Clint. Leffoissa kyllä heilastellaan kaikenlaisten merylstreeppien kanssa, mutta kotioloissa sitten pitää olla nuorempaa lihaa.
19.02.2016 07:20
Ohhoh. Aika breaking. Isoilla naisilla ei sittenkään ole isoja luita vaan iso nahka.
19.02.2016 07:18
Juuri sellainen huopaeläin. Kivan hiljainen ja aika vähäruokainenkin.
19.02.2016 07:15
Minullakin on aina kiinnostus naiseen lopahtanut saman tien, jos olen nähnyt hänet korkeissa koroissa. Perseen nyt vaan pitää pysyä asennossaan muutenkin.
19.02.2016 07:13
Ja loppuihan se.
19.02.2016 07:04
Juuri tuollaisia satutuomistoja kaikkien naisten pitäisi aina olla niin olisi paljon vähemmän sinkkuja.
18.02.2016 18:40
Hämmästyttävän usein näkee ihmettelyä että mihin parisuhteeseen haluavat ihmiset ovat kadonneet. Luulisi olevan ilmiselvää, että jos ihmisen on helppo halutessaan löytää parisuhde ja hän sellaiseen myös haluaa, niin hän ennen pitkää myöskin on parisuhteessa eikä sellaista etsimässä.
17.02.2016 20:40
http://www.bradley.edu/dotAsset/165805.pdf (Sivu 211)
1990-luvun alussa selvitetty miesten ja naisten näkemystä millainen määrä parittelukumppaneita olisi optimi tietyssä aikavälissä. Esim. peruspertti panisi mielellään 2 naista kuukaudessa, mutta peruspirkolle 1 olisi passeli.
17.02.2016 20:22
Tuo on mielipide mielipiteiden joukossa ja se että se on painettu oikein sanomalehtipaperilla ei tee siitä yhtään arvokkaampaa kuin mikään vastaava oksennus vaikkapa suomi24;ssa. Naiset ei pääse naimisiin eikä saa lapsia koska bryanadams.
17.02.2016 20:17
Pöydässä pitäisi olla jotain syötävää, jotta sen ääreen kukaan istuisi. Muuten voi istua ilman pöytääkin. Virtuaalipöydön kattaminen on halpaakin.
17.02.2016 19:38
Kuinka monelta vauvelilta luulet että tutkimusta tehdessä on vastauksia kyselty?
Voisiko aika vaakasuunnassa olla jotain muuta kuin ihmisen ikä? Voisiko?
17.02.2016 17:06
"Onhan se helppoa "pelailla" tinderillä, treffipalstoilla.. "
Päinvastoin suurin osa on kertonut mielestäni, että noilla pelailu on vaikeaa.
"Ja niille jotka harkitsee tähän kerhoon liittymistä niin vinkki, harkitse vielä kerran jos toisenkin "
Eli jättäisit liittymättä jos olisit käynyt vilkaisemassa tätä paikkaa ennen kuin liityit?
17.02.2016 16:57
748 / 767