Nykyajan sinkut

Justmee

Olen tässä jonkin aikaa erosta selvinneenä katsastellut tarjontaa ja täytyy kyllä ihmetellä nykymenoa..
Siis oikeasti missä on normaalit ja tasapainoiset ihmiset? Ei ihme että nykyään on niin paljon sinkkuja, eroperheitä ym kaikenlaisia säätöjä. Mikään ei tunnu riittävän, tuntuu että aina etsittävä ehkä vielä vähän parempaa ja hienompaa..

Tässä kierteessä tuntuu tallaavan aika moni nykysinkku..
Ylimielisyys, utopia, haaveilu mahdottomasta on sekoittanut monen pollan. Onhan se helppoa "pelailla" tinderillä, treffipalstoilla..sama homma jos tapaa sattumalta jossain jonkun. Ei uskalleta heittäytyä ja kokeilla mitä saattaisi kehittyä..Huhhuh!
Herätkää! Se alkaa monella olemaan kohtalo vanheta yksin kun liikaa neppailee

Ja niille jotka harkitsee tähän kerhoon liittymistä niin vinkki, harkitse vielä kerran jos toisenkin

15

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Onhan se helppoa "pelailla" tinderillä, treffipalstoilla.. "

Päinvastoin suurin osa on kertonut mielestäni, että noilla pelailu on vaikeaa.

"Ja niille jotka harkitsee tähän kerhoon liittymistä niin vinkki, harkitse vielä kerran jos toisenkin "

Eli jättäisit liittymättä jos olisit käynyt vilkaisemassa tätä paikkaa ennen kuin liityit?

• että.silleen

Sulla on loistava huomiokyky. Ihan kuulosti ett ap olisi itse ollut se jättäjä... jätetyllä ei oikeastaan ole mitään mahdollisuuksia peruttaa ero, yleensä!

• fsfsdfsdf

" Se alkaa monella olemaan kohtalo vanheta yksin kun liikaa neppailee"

Tästä on myös täysi vastakohta olemassa eli miehet jotka tyytyvät itseään paljon alempitasoisempaan naiseen eli siihen jonka sattuu saamaan.
      Naiset kyllä valkkailee.

• Kilttiatm

Naiset ei tajua että ne kuolee ennenkun ne tajuaa että se komea jännämies olikin virhe

• rumamaija

Minun eka jännämieheni (vakipano) ei kyllä ollut virhe. Muistelen yhä lämmöllä niitä aikoja, kun hän minua seksuaalisuuden poluilla opasti, ja opetti sen lisäksi myös suutelemaan oikein. Sen sijaan toka jännämies (yhden illan pano) olisi voinut vaikka jäädä kokemattakin, täysin fiiliksetöntä lahnaseksiä (= mies makasi aina itse alla kaikkina 4 kertana, tekemättä itse mitään) ja kyseessä oli muutenkin vähän sellainen punaniskajuntti.

• Nnnaaiinennn

Puolisoon turvautuminen on ihan liian epäluotettavaa nykyaikana. Olen jo ajat sitten miettinyt miten asun vanhuuteni kotona ja palkkaan vaan henkilökuntaa. Käytän jo nyt samaa yritystä ja sitten kun olen 100v voin lisätä vaan henkilökuntaa. Jos luottaisin että joku ukkogubbana olisi vierelläni niin jumpi kumpi kyl taitais lähteä palvelutaloon tai hautaan et ennemmin luottaa nykyaikana palkattuihin hoitajiin ku nykyajan puolisoin tai nykyajan perheeseen!!! Miettikää!

• NNnnnnnN

En tiedä minkä ikäinen olet, mutta ainakin omassa ikäluokassani olen huomannut saman. Olen nainen, joten olen nähnyt myös sen puolen, että miehetkin pelaavat.
      Nyt tuntuu olevan vallalla sellainen ajattelu, että parisuhteen pitäisi olla jotain todella täydellistä, jotta omasta sinkkuelämästä ja mahdollisuuksista löytää vielä parempi malttaisi luopua. Osa elää aidosti sinkkuelämää (ehkä erottuaan) ja kuvittelee voivansa ikuisesti ottaa parisuhteen parhaat puolet elämällä sinkun elämää ja toisaalta säätämällä jonkun kanssa jotain merkityksetöntä saadakseen seksin / läheisyyden tarpeen tyydytettyä.
      Myönnän itsekin sortuneeni nirsouteen siltä osin, että toivon suhteelta alusta asti sitä, että keskustelu on vaivatonta ja yhdessäolo on helppoa, ja koen kiinnostusta tietää tyypistä lisää, myös fyysisesti. Sekin vaikuttaa, millä mielellä treffikumppani on liikkeellä
      Jos joskus olen em. asioiden puuttuessa itse antanutkin pakit, olen sellaisia itsekin saanut. Eihän se kivalta tunnu, mutta täytyy vain hyväksyä se, etten tällekään tyypille ollut se täydellinen nainen, kaikkine virheineni.
      Taitaa ylipäänsä kertoa siitä, millaiset paineet nykyään parisuhteelle asetetaan ja kuinka epärealistisia toiveet ovat puolin jos toisinkin. Treffeillä tapaamani miehet ovat olleet kivoja ja tasapainoisen oloisia ja (omasta mielestäni ;) ) sellainen olen itsekin. Siltikin tuntuu mahdottomalta koskaan pariutua niin että molemmat osapuolet tuntisivat samoin ja haluaisivat jatkaa.

• atännä

Sinkkuna on hyvä olla. Ei mulla ainakaan ole mitään tarvetta hyppiä väkisin epämääräisiin parisuhteisiin tai tapailuihin. Jos se tekee minusta epänormaalin ja tasapainottoman, niin sitten :)

• vanhapiika78

Sama täällä. Olen sinkku koska tykkään olla sinkku. En ole koskaan ollut seurustelijatyyppiä, en edes teininä. Kyse ei ole mistään nirsoudesta vaan siitä, että minä nyt vaan yksinkertaisesti nautin liikaakin olla yksin, joten en tietenkään silloin aktiivisesti pyri edes muuttamaan sitä asiaa.
        Minun pitäisi ihan oikeasti aidosti rakastua luopuakseni tästä ihanasta vapaudestani. En voisi kuvitellakaan alkavani kylmästi vaan "seukkaamaan" ja hankkivani lapsia vain koska niin muka kuuluu jokaisen naisen tehdä, oli oikeasti rakastunut tai ei. Muistan miten sukulaiset mua oikein ahdisteli tällä asialla teininä: "jokos sullakin on poikaystävä, blaa blaa". Ja yli kakskymppisenä: "minulla oli sun ikäisenä jo mies ja lapsia, blaa blaa."
        Minä en mitenkään "etsi" ketään vaan jos se rakkaus tulee elämän aallokoissa eteen niin se tulee. Mutta jos ei tule niin ei tule ja tyydyn sitten siihen. Ei mulle tulis mieleenkään mennä johonkin nettitreffeille tai Tinderiin ja alkaa rankkaamaan ihmisiä pelkän ulkonäön tai kertomuksensa perusteella ilman mitään aitoa todellista live elämän ensivaikutelmaa. En vain toimi sillä tavalla.

• Suurin osa normaaleista ja tasapainoisista ihmisistä on joko parisuhteessa tai löytää sellaisen halutessaan. Siis halutessan, pakko ei ole, jos ei halua.

Sitten on toisella kierroksella olevia naisia, jotka nuorena pärjäsivät ulkonäöllään, mutta se kortti ei enää toimikaan entiseen malliin. Nyt sitten kuvitellaan, että sen ulkonäön voisi korvata maisterin papereilla. Ja on toisella kierroksella olevia miehiä, jotka ovat enemmän tai vähemmän syrjäytyneet. Alkoholismia, työttömyyttä, taloudellisia ongelmia, sairautta jne.

Siinä sitten etsitään sitä oman tasoista, vaikkei tiedetä, mikä se on. Ei ole elämä helppoa...

• Hämmästyttävän usein näkee ihmettelyä että mihin parisuhteeseen haluavat ihmiset ovat kadonneet. Luulisi olevan ilmiselvää, että jos ihmisen on helppo halutessaan löytää parisuhde ja hän sellaiseen myös haluaa, niin hän ennen pitkää myöskin on parisuhteessa eikä sellaista etsimässä.

• scrg kirjoitti:

Hämmästyttävän usein näkee ihmettelyä että mihin parisuhteeseen haluavat ihmiset ovat kadonneet. Luulisi olevan ilmiselvää, että jos ihmisen on helppo halutessaan löytää parisuhde ja hän sellaiseen myös haluaa, niin hän ennen pitkää myöskin on parisuhteessa eikä sellaista etsimässä.

Sanos muuta. Erityisesti nuoret miehet ja vanhat naiset valittavat, että vastapuolella on kohtuuttomat vaatimukset. Minusta ongelma ratkeaisi, kun nämä löytäisivät toisensa.

• Riiiiiiiiiiii

Tunnen paljon aikuisia 30-sinkkuja, ja heistä 90 % on järkeviä tavallisia jalat maassa olevia ihmisiä. He eivät ole mitään sekundajätettä tai ylivaativia. Heistä jotkut etsivät parisuhdetta, toiset eivät erityisesti etsi mutta ovat valmiita siihen, jotkut pitävät itsenäisyydestään tällä hetkellä enemmän kuin parisuhteesta. Ehkä Tinderissä pyörivät vain sen yhden perässä olevat? Mikä olisi hyvä paikka edes tavata uusia ihmisiä, jos netistä ei ole löytynyt, baareissa ei jaksa rampata jatkuvasti ja päivät menevät töissä ja viikonloput levätessä ja harrastuksissa?
      Parisuhde ei ole itseisarvo eikä siihen kannata mennä alentamalla tasoaan, jos taso on yhteensopivuus, yhteinen käsitys suhteesta ja arvomaailma sekä muut pikkujutut kuten ihastuminen. Parisuhteen löytää halutessaan jos ei "valkkaa" lainkaan, hyvää parisuhdetta ja kumppania ei välttämättä saa vaikka kuinka haluaisi. Heittäytyminen on kaksipiippuinen juttu: on raskasta heittäytyä jatkuvasti satunnaisten tuttavuuksien kanssa suoraan seurustelusuhteeseen tietämättä hänestä mitään. Treffeillä taas ei pääse tutustumaan syvällisesti, ja valkkaus tapahtuu juuri yhden-kahden kerran perusteella.

• "Onhan se helppoa "pelailla" tinderillä, treffipalstoilla..sama homma jos tapaa sattumalta jossain jonkun. Ei uskalleta heittäytyä ja kokeilla mitä saattaisi kehittyä..Huhhuh!"

Toiset pelaa ja toiset ei.

Enemmän tämä on tietyntyyppisten miesten ja naisten käytöstä. Itse en koe kuuluvani näihin. En ymmärrä leikkejä. Kertovat vain harjoittajansa epävarmuudesta, jos pitää testailla toista / omia "pelimiehen /-naisen" taitojaan.

Tiedä sitten vaikuttaako tämä taloustilanne ihmisten sitoutumiskykyyn vaiko vain yleinen haihattelu elämäntapana. En ole päässyt kärryille, ottanut vain etäisyyttä deittailuun / deittikumppaneihin ja keskittänyt energiani muihin asioihin.

• Lähditkö itsekkin etsimään jotain parempaa ja ihmeellisempää kun kerran olet eronnut? Ja samaan aikaan jeesustelee, et toiset tekee niin.
      Mielestäni ihmiset eivät kyllä edelleenkään valkkaile tarpeeks, koska ne parisuhteet vaan ei tunnu kestävän ihmisillä...Eli olen kyllä erimieltä tässäkin asiassa.
      Ei voi olettaa, et jos nyt alat hakemaan kumppania, että se sitten löytyy jo muutamassa vuodessa. Ei todellakaan..Ehkä kymmenessä vuodessa jos olet rehellinen itsellesi.
      Minullakin olisi ollut tarjolla hiljan yksi 23v yh, mutta ku siinä oli se yh perässä, niin....Se vaan on niin, et kaiken on oltava täydellistä muuten se on vähemmän täydellistä. Sitäpaitsi parisuhteen alulle laittaminen ottaa ihan liikaa aikaa ja vaivaa, kun ne partnerit muutenkin tahtoo olla jossain 100-200km päässä. Alappa siinä riiaamaan, niin menee koko muu elämä ihan vituks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6628
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      40
      4492
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2249
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      39
      1838
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      7
      1428
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1199
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1161
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1144
    9. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1087
    10. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      1018
    Aihe