http://www.iltalehti.fi/viihde/2016021821140606_vi.shtml
Kyllä pappan kelpaa panna nuorta pillua
Clint eastwoodilla nuori nainen
21
70
Vastaukset
- näinonmarjat
YTM on YTM vielä satavuotiaanakin.
- nuori-pillu-täällä-hep
Ihanaa, 37-vuotiailla on nuori pillu :))))))))))))))
- 820
Tuo mimmi kyllä näyttää ikäistään vanhemmalta.
(Mutta tosiaan, että sillä on nuori pillu.....) - pallo.pää
Clintkin alkaa toden teolla olemaan rupsahtanut :-o
- ZaCefron
Clint Eastwood kyllä ansaitsee nuoren naisen! Aah!
Aika ovela tämä Clint. Leffoissa kyllä heilastellaan kaikenlaisten merylstreeppien kanssa, mutta kotioloissa sitten pitää olla nuorempaa lihaa.
Vanhan näköinen 37-vuotias. :P
Annetaan Clintin nauttia elämästä. Pitäisiköhän hankkia vaarillekin vanhainkotiin samanlainen lemmikki.- Eläkeläis---PUA
Onko vaarisi samassa vanhainkodissa ExPUA:n kanssa?
Eläkeläis---PUA kirjoitti:
Joku kylähullu siellä ahdistelee vanhoja mummoja joten todennäköisesti kyllä. :P
- Ex------------PUA
Eläkeläis---PUA kirjoitti:
Vanha haaska turvautuu itte oot-defenssiiin, ja haukkuu muita eläkeläisiksi. :D Kurpparaivo näemmä vie johdonmukaisuuden rippeetkin.
Minkä ikäinen olet ja kuinka moni mies on käyttänyt sinua? - Ex------------PUA
Nainen_28v kirjoitti:
Joku kylähullu siellä ahdistelee vanhoja mummoja joten todennäköisesti kyllä. :P
Sinä olet vanha mummo. :D
Minun naiseni ovat sinua nuorempia, joten tuo jää toiveajatteluksesi.
Mutta hyvinhän sinä olet jo hyväksynyt sen, että olet kurppa, johon ikäisiään naisia saamattomat, finninaamaiset pojanklopit käyvät tyhjentämässä satsinsa. ;) - Eläkeläis---PUA
Ex------------PUA kirjoitti:
Vanha haaska turvautuu itte oot-defenssiiin, ja haukkuu muita eläkeläisiksi. :D Kurpparaivo näemmä vie johdonmukaisuuden rippeetkin.
Minkä ikäinen olet ja kuinka moni mies on käyttänyt sinua?Olen 32-vuotias vanha huora. Minua käyttäneiden miesten määrää en paljasta vielä. Saat ensin arvata luvun ja kerron sen jälkeen, kuinka lähelle osuit :D
- pankaa.nussikaa
Clint panee horoja
- clinteiaitoYTM
Kyllähän kurpat tälläisen ikäeron varsinkin YT-miehelle hyväksyvät koska ovat itsekin tuon "nuoren" naisen ikäisiä. Jos taas clint olisi ottanut oikeasti nuoren eli 16-19v YT-naisen niin johan ääni muuttuisi kellossa.
- Ex------------PUA
"Yksittäistapaus"! :D
Clint se vaan vanhenee, ja naiset senkus nuorenee.
Palstatotuus = totuus! ;) TAAS!- VVXIII
Palstatotuus sekö, että Clintin naisten taso on iän myötä laskenut vuorenjyrkänteen lailla? Onpa ihme ja yllätys :p
- kaikysyäsaa
Mahtaako Clintillä ottaa enää eteen?
- 9769
Laita sille sähköpostia ja kysy.
- kaikysyäsaa
9769 kirjoitti:
Laita sille sähköpostia ja kysy.
En tiedä Clinun sähköpostiosoitetta.
- rumamaija
Nuori nainen? Sittenhän minäkin olen vielä nuori. :)
- Uuh.nuorta.lihaa
Joo... Onpa tosi nuori nainen. Vasta keski-ikäinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566618Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404482- 542239
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391838Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,71428Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151199- 171161
- 241134
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671018