Rumasta AT-miehestä komeaksi YT-mieheksi 7 vuodess

Naisasialooseri1

21

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kilttiatm

Komea pitkä mies. Tietenkin normipainoinen pitkä mies saa pillua. Jos tuo olisi nainen niin se ei kelpuuttaisi lyhyttä alle 170 cm miestä.

• JagrinTakatukka

Noista hiuksista olisi jo DarkFearkin kateellinen :)

• No mulla on jo suurinpiirtein samanlainen tukka kun tolla Rickillä, vaikka mulla ei ihan noin pitkä tukka olekaan.

• DarkFear kirjoitti:

No mulla on jo suurinpiirtein samanlainen tukka kun tolla Rickillä, vaikka mulla ei ihan noin pitkä tukka olekaan.

tukka = naisen pimppikarvat

• rumamaija

Eiköhän syy "tason" nousuun ole nyt tässä tapauksessa tuossa laihdutuksessa kuin missään ikääntymisessä. Tottakai hoikka 29-vuotias on haluttavampi kuin lihava 22-vuotias.

• olennalli

Mutku!

Vakavammin, eihän noita kahta samaksi tunnista.

Mutku.

• Naisasialooseri1

Ja tottakai hoikka 29-vuotias on haluttavampi kuin hoikka 22-v finninaama

• rumamaija
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Ja tottakai hoikka 29-vuotias on haluttavampi kuin hoikka 22-v finninaama

Ei ole. Kaikilla 22-vuotiailla ei edes ole finnejä naamassaan.

• Naisasialooseri1

Kyllä on. Tuo on aika säälittävää yrittää änkyttää että naiset muka tykkäävät nuorista finninaamoista, tyydy kohtaloosi arvokkaasti myöntämällä että mies komistuu vanhetessan ja nainen rusinoituu nopeasti äläkä väitä naurettavuuksia täällä.

• rumamaija

Kyllä on. Tuo on aika säälittävää yrittää änkyttää että naiset muka tykkäävät nuorista finninaamoista, tyydy kohtaloosi arvokkaasti myöntämällä että mies komistuu vanhetessan ja nainen rusinoituu nopeasti äläkä väitä naurettavuuksia täällä.

Minä ainakin tykkään vähän enemmän nuoremmista (vaikkapa 3 tai 4 vuotta itseäni nuoremmista) kuin vanhemmista miehistä.

• Pyh-ja-pah

Enpä tiedä... Minusta tuolle sopi lihavuus. Jotenkin kasvoiltaan kivemman näköinen pullukkana. Ei ainakaan noin paljon olisi tarvinnut laihduttaa, ehkä puolet vähemmän.

• Kumpi-parempi

No entäs tämä? 18 -vuotiaasta pullukasta 26 -vuotiaaksi (virallisesti kurppaikäinen) fitness -mimmiksi:

http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/2016021521121239_ir.shtml

Ja yleensäkin miehet valittaa, että naisilla on niin helppoa - ne on aina hyvän näköisiä ja kelpaavat miehelle kuin miehelle, jos vain ovat normaalipainoisia - muuta ei vaadita... Kun taas miesten täytyy olla pitkiä ja lihaksikkaita, eli vaatii salilla käymistä ja paljon enemmän vaivaa ollakseen naisille mieleen.

• Toisaalta taas hieman ristiriitainen kirjoitus naisasialuuserilta, sillä ainahan NAL väittää kivenkovaan sitä, että kuinka ruma atm-mies ei pysty itse nostamaan sitä tasoaan yhtään mitenkään. Saati että voisi edes haaveilla mistään ytm-miehen elämästä, niin nyt sitten yhtäkkiä hän onkin sitä mieltä, että kuinka mies voi noin vaan nostaa sitä tasoaan ja vielä varsin helposti, eli ihan vaan ulkonäköönsä panostamalla.

Miksei muuten NAL ne kaikki sun ihailemat amerikkalaiset sarjamurhaajat ja kouluampujat ole myös nostaneet samalla tavalla sitä tasoaan?? Nyt sitten varmaan väitätkin sitä, että eipä sitä mies pysty itse siihen omaan tasoonsa mitenkään vaikuttamaan.

• Ohhoh. Aika breaking. Isoilla naisilla ei sittenkään ole isoja luita vaan iso nahka.

• DarkFear kirjoitti:

Toisaalta taas hieman ristiriitainen kirjoitus naisasialuuserilta, sillä ainahan NAL väittää kivenkovaan sitä, että kuinka ruma atm-mies ei pysty itse nostamaan sitä tasoaan yhtään mitenkään. Saati että voisi edes haaveilla mistään ytm-miehen elämästä, niin nyt sitten yhtäkkiä hän onkin sitä mieltä, että kuinka mies voi noin vaan nostaa sitä tasoaan ja vielä varsin helposti, eli ihan vaan ulkonäköönsä panostamalla.

Miksei muuten NAL ne kaikki sun ihailemat amerikkalaiset sarjamurhaajat ja kouluampujat ole myös nostaneet samalla tavalla sitä tasoaan?? Nyt sitten varmaan väitätkin sitä, että eipä sitä mies pysty itse siihen omaan tasoonsa mitenkään vaikuttamaan.

NAL ja ExPUA; Palstan kovimmat itsensä pussiin puhujat ;)

• Naisasialooseri1

En ole todellakaan väittänyt että naisilla on helppoa. Naisen kuuluu olla kaunis ja hoikka sekä nuori, mutta mies saa olla ruma, läski ja vanha ja silti olla YTM

• rumamaija

En ole todellakaan väittänyt että naisilla on helppoa. Naisen kuuluu olla kaunis ja hoikka sekä nuori, mutta mies saa olla ruma, läski ja vanha ja silti olla YTM

Niin, noista helppoja saavuttaa ovat ainoastaan hoikkuus ja nuoruus (tiettyyn ikään asti), mutta kauneutta vain joko on tai ei ja siihen ei voi vaikuttaa mitenkään.

• Naisasialooseri1

Se oli aloituksenkin pointti. Tuo mies on paitsi komistunut niin myös nostanut statustaan ja komeushuippunsa hän saavuttaa noin 45 vuotiaana

• Mosulinsoturi

Hienoa!

• pridiboi

Tuo poitsuhan alkaa olla suorastaan kaunis, ehkä feminiininenkin. Kohta varmaan käy ilmi, että hän hakeutuu transsuhoitoihin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6608
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      40
      4482
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2229
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      39
      1828
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      7
      1428
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1199
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1151
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1124
    9. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1077
    10. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      1018
    Aihe