Pistäkäähä paremmaksi, olen varmasti kirjottanut yli 100 naiselle.
Kukaa nainen ole vastannut 3 vuoteen minulle mitää
55
214
Vastaukset
- Luolamadonna
Mä voin alkaa sun haamurunoilijaksi.
Takaan, että tulosta syntyy. Mutta se palkkiopuoli?
(Reps) - tarralenkkari666
Tämmösissä ois aina kiva tietää mitä kirjoittelette. Jätän itse vastaamatta copy-paste- ja työhakemustyylisiin viesteihin.
Aloitusviestin kirjoitusasusta ja tyylistä voi varmaan jo päätellä jotain ;)
Mutta sepä se, kun nämä sankarit eivät suostu kertomaan, mitä kirjoittavat. Ehkä heitä pelottaa, että sen jälkeen eivät enää voisi puolustautua sillä, että kelpaamattomuus johtuu muka ulkonäöstä.
Väitänpä myös, että oikeasti he eivät edes halua löytää naista. Se tarkoittaisi poistumista mukavuusalueelta, johon kuuluu nettispämmääminen ja haaveissa eläminen. Jos joutuisi lähtemään treffeille niin pitäisi katsoa peiliin ja käydä suihkussa, parturissa ja vaatekaupassa. Ja sen jälkeen olla sosiaalinen ja mennä toisten ihmisten pariin.
Ei, ei nettideittailijaätmi sellaista halua. On paljon mukavampaa yrittää iskeä naista näytön takaa ja valittaa kaltaisilleen kuinka pahoja naiset ovat kun eivät kiinnostu.- Luolamadonna
helka kirjoitti:
Mutta sepä se, kun nämä sankarit eivät suostu kertomaan, mitä kirjoittavat. Ehkä heitä pelottaa, että sen jälkeen eivät enää voisi puolustautua sillä, että kelpaamattomuus johtuu muka ulkonäöstä.
Väitänpä myös, että oikeasti he eivät edes halua löytää naista. Se tarkoittaisi poistumista mukavuusalueelta, johon kuuluu nettispämmääminen ja haaveissa eläminen. Jos joutuisi lähtemään treffeille niin pitäisi katsoa peiliin ja käydä suihkussa, parturissa ja vaatekaupassa. Ja sen jälkeen olla sosiaalinen ja mennä toisten ihmisten pariin.
Ei, ei nettideittailijaätmi sellaista halua. On paljon mukavampaa yrittää iskeä naista näytön takaa ja valittaa kaltaisilleen kuinka pahoja naiset ovat kun eivät kiinnostu.Kannattaa aina kertoa itsestään ja elämästään ilman jarruja. Jarrutonta tekstiä on hauska lukea jo ihan lukukokemuksen vuoksi.
- Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Kannattaa aina kertoa itsestään ja elämästään ilman jarruja. Jarrutonta tekstiä on hauska lukea jo ihan lukukokemuksen vuoksi.
Siis kaikenlainen asioiden tapailu ja pohdiskelu on hallaa lopputulokselle. Pitää olla vähän on loose (sister).
- 19plus7
helka kirjoitti:
Ei, ei nettideittailijaätmi sellaista halua. On paljon mukavampaa yrittää iskeä naista näytön takaa ja valittaa kaltaisilleen kuinka pahoja naiset ovat kun eivät kiinnostu.Entä jos ei keksi mitään puhuttavaa tuntemattomien ihmisten seurassa selvinpäin? Onko alkoholinkäyttö silloin hyväksyttävämpää? Vai onko ainoa vaihtoehto keksiä väkipakolla jotain puhuttavaa?
19plus7 kirjoitti:
Entä jos ei keksi mitään puhuttavaa tuntemattomien ihmisten seurassa selvinpäin? Onko alkoholinkäyttö silloin hyväksyttävämpää? Vai onko ainoa vaihtoehto keksiä väkipakolla jotain puhuttavaa?
Mitähän yrität nyt sanoa?
Siis jos haluaa tutustua naiseen, saada parisuhteen ja kenties perheenkin joskus, niin ei sitä siellä netissä perusteta. Pakko sieltä on poistua ja lähteä treffeille ja keksiä puhuttavaa ja tutustua sen naisen sukulaisiin ja ystäviin ja keksiä niidenkin kanssa puhuttavaa ja olla sosiaalinen. Alkoholi on vähän huono ratkaisu, kun ei ehkä ole kovin hyvä ajatus mennä esimerkiksi tapaamaan naisen vanhempia kännissä tai olla kännissä kun tapaa hänen ystävänsä ensimmäisen kerran.
Puhuttavaa kannattaisi opetella löytämään ja kontakteja ottamaan ihan muutenkin kuin pariutumisen takia. Työelämässä, harrastuksissa, joka paikassa tarvitaan sosiaalisia taitoja.
Sitten jos haluaa todella ollamöllöttää kotona netin ääressä, niin eihän sitä tyttöystävää kannata edes etsiä. Tai voi hankkia vain virtuaalityttöystävän ja seurustella Second Lifessa.
Ja tietysti on se vaihtoehto, että löytää yhtä epäsosiaalisen naisen. Silloinkin on kuitenkin lähdettävä niille ensimmäisille treffeille, joilla ei vielä tunneta toinen toistaan ja on pystyttävä keksimään puhumista puolin ja toisin.helka kirjoitti:
Mitähän yrität nyt sanoa?
Siis jos haluaa tutustua naiseen, saada parisuhteen ja kenties perheenkin joskus, niin ei sitä siellä netissä perusteta. Pakko sieltä on poistua ja lähteä treffeille ja keksiä puhuttavaa ja tutustua sen naisen sukulaisiin ja ystäviin ja keksiä niidenkin kanssa puhuttavaa ja olla sosiaalinen. Alkoholi on vähän huono ratkaisu, kun ei ehkä ole kovin hyvä ajatus mennä esimerkiksi tapaamaan naisen vanhempia kännissä tai olla kännissä kun tapaa hänen ystävänsä ensimmäisen kerran.
Puhuttavaa kannattaisi opetella löytämään ja kontakteja ottamaan ihan muutenkin kuin pariutumisen takia. Työelämässä, harrastuksissa, joka paikassa tarvitaan sosiaalisia taitoja.
Sitten jos haluaa todella ollamöllöttää kotona netin ääressä, niin eihän sitä tyttöystävää kannata edes etsiä. Tai voi hankkia vain virtuaalityttöystävän ja seurustella Second Lifessa.
Ja tietysti on se vaihtoehto, että löytää yhtä epäsosiaalisen naisen. Silloinkin on kuitenkin lähdettävä niille ensimmäisille treffeille, joilla ei vielä tunneta toinen toistaan ja on pystyttävä keksimään puhumista puolin ja toisin.Suosittelen olemaan myös jotain muuta kuin feministi, lihava, yh-mamma ja kusipää ;) Silloin voi löytää helpommin seuraa. Mutta mitäpä sinä näistä asioista ymmärtäisit.
- Sääääääälittäväää
super-atm kirjoitti:
Suosittelen olemaan myös jotain muuta kuin feministi, lihava, yh-mamma ja kusipää ;) Silloin voi löytää helpommin seuraa. Mutta mitäpä sinä näistä asioista ymmärtäisit.
Osui ja upposi vakkariätmiin. Helka kirjoitti taas täyttä asiaa, mikä kirvelee kipeästi nettieläjää. Toivotan hauskaa ja toiminnantäyteistä päivää näytön ääressä, monesko tämä sulle jo on?
Sääääääälittäväää kirjoitti:
Osui ja upposi vakkariätmiin. Helka kirjoitti taas täyttä asiaa, mikä kirvelee kipeästi nettieläjää. Toivotan hauskaa ja toiminnantäyteistä päivää näytön ääressä, monesko tämä sulle jo on?
Älä sinä puskista huutelija yritä päteä ja puolustella vajaaälyistä feministiä.
Ensin helka vittuilee ilman mitään syytä ja huonolla menestyksellä. Sitten kun vastaan takaisin, niin eikös joku sinunlainen vajakki ole ulvomassa jotain täysin turhaa.
Moni varmaan ehtisi kirjoittaa yli 100 naiselle 3 päivässä.
- 876
Helposti. mutta nopeamminkin pääsee, kunhan vain copypastee annatko pillua.
876 kirjoitti:
Helposti. mutta nopeamminkin pääsee, kunhan vain copypastee annatko pillua.
Pillua voi varmaan saada, jos on hyvä kuva. Jos ei ole, niin personoidun kirjeen väkertäminen kuulostaa ajanhukalta, jos ei todellakaan ole runeberg kuten ap ei ole.
- sergeiolet
Pillua voi saada jos on hellä, herttainen ja muutenkin mukava. Ja sinä olet juuri sellainen ihana mies. Joten alahan toimimaan miehekkäästi.
- ätmikäinen
Milloinhan sekin tulee vielä, että ätmeiltä kieletään houriinmeno, että ätmi ei saa ees maksullista pillua.
- Kilttiatm
Hahah, mulle ei ole kukaan vastannut 7 vuoteen kun silloin ekan kerran laitin treffi ilmoituksen nettiin. Suomi24 treffeissä mulla ollut ilmoitus 5 vuotta ilman tulosta
- Kilttiatm
Aluksi kirjoittelin naisille paljon, varmasti olen vastannut yli 200 naiselle. Nykyään harvemmin vastailen naisille
Siirtykää täältä netin uumenista tosielämään!
super-atm kirjoitti:
Aloita itsestäsi.
Joka päivä minä siellä olen.
Tämäkin vaan eräänlainen kokeilu....Netissä pystyy tehokkaammin välttämään naisten pilkkahuudot ja mikä parasta, täällä naiset eivät vastaa yhtään mitään.
- Tosielämäonkaru
Kokeiltu on. Ja mitä näenkään: Miehiä, miehiä, miehiä, miehiä... Tietenkin kelpaisi jos olisin homo :(
- Kilttiatm
Joo sitten kesällä voois käydä baareissa. Ny talvella en ole käynyt missään
- Eelmeri
Minä laitoin treffi-palstalle ilmoituksen jo silloin kun sivusto oli nimeltään Evreka, joskus 1998. Olen saanut sen jälkeen yhden yhteydenoton ja seki paljastui treffeillä mieheksi.
- rumamaija
Mikä sen motiivi tapaamiselle sitten oli? Oliko se homo?
Millaisia viestejä lähettelette naisille?
Kuulostaa varsin kummalliselta.
Mulla myös ollut joskus S24 treffi-ilmo.- Nettitreffitsaatana
Luuletko todellakin, että hyvä viesti riittää?
Menestykseni nettitreffailun hämmästyttävässä maailmassa oli masentavan heikko. Heikkokin oli ylisana, koska olematon kuvaisi tilanteen paremmin.
Yritin typeryyksissäni miettiä missä vika.
Oliko tekstini jotenkin huonoa? Entäs profiin sisältö? Onko kuva onnistunut?
Sosiaaliseen Himputtiin karkoituksen uhalla sain kiristettyä eräältä naiselta seuraavat lausunnot: Oi, tekstisi on aivan ihana sekä profiilikuvasi ei ole sinä todellisuudessa
Mietin asiaa hetken ja ihan piruuttani tein pienen testin. Tein uuden profiilin, samat tiedot, hieman eri teksti ja ei kuvaa. Valitsin itsestäni neljä edustavaa ja edes jotenkin rehellistä kuvaa. Sitten valitsin 40 ensimmäistä karkeakean seulan läpäissyttä profiilia.
Ilman kuvaa vastauksia tuli peräti neljä.
Näistä 100% vaikeni kuvien lähettämisen jälkeen.
Mielestäni en ole mikään Morian hiisi tai Morso vaan ehkä hieman keskimääräistä karumpi ilmestys ilman erikoisia vikoja.
Testin jälkeen aloin hieman ymmärtää sellaisten miesten mielenmaisemaa, jotka lähettävät törkytekstejä höystettynä SEN kuvilla naisille. Nettitreffitsaatana kirjoitti:
Menestykseni nettitreffailun hämmästyttävässä maailmassa oli masentavan heikko. Heikkokin oli ylisana, koska olematon kuvaisi tilanteen paremmin.
Sosiaaliseen Himputtiin karkoituksen uhalla sain kiristettyä eräältä naiselta seuraavat lausunnot: Oi, tekstisi on aivan ihana sekä profiilikuvasi ei ole sinä todellisuudessa
Mietin asiaa hetken ja ihan piruuttani tein pienen testin. Tein uuden profiilin, samat tiedot, hieman eri teksti ja ei kuvaa. Valitsin itsestäni neljä edustavaa ja edes jotenkin rehellistä kuvaa. Sitten valitsin 40 ensimmäistä karkeakean seulan läpäissyttä profiilia.
Mielestäni en ole mikään Morian hiisi tai Morso vaan ehkä hieman keskimääräistä karumpi ilmestys ilman erikoisia vikoja.
Testin jälkeen aloin hieman ymmärtää sellaisten miesten mielenmaisemaa, jotka lähettävät törkytekstejä höystettynä SEN kuvilla naisille.Sehän ei meinaa että niissä olisi mitään vikaa. Eivät vain ole kiinnostaneet tarpeeksi.
Olen jättänyt esim. Vastaamatta koska mies on liian nätti tai täysin seksitön ilmestys. Jos tiedät kuvan perusteella että kaveruutta enempää viehätystä ei voi olla niin miksi jatkaa.
Seksiviestitkin voi olla onnistuneita. Pikkutuhma on ihan eri asia kuin törkeä pervous. Myöskään "moi. Tehdäänkö vauva yhdessä?" ei pure yhtään. Ei myöskään se että "Vaikutat semmoiselta, jonka voisin ottaa vaimoksi." Kiva.Nettitreffitsaatana kirjoitti:
Testin jälkeen aloin hieman ymmärtää sellaisten miesten mielenmaisemaa, jotka lähettävät törkytekstejä höystettynä SEN kuvilla naisille."Mietin asiaa hetken ja ihan piruuttani tein pienen testin. "
Minä en ole testaillut, mutta vedin aikanaan johtopäätökset siitä, että scrg englanniksi menestyi nettideiteissä paljon paremmin kuin scrg suomeksi, joka niin ikään menestyi masentavan huonosti. Joko kysymys oli kysynnän ja tarjonnan määrästä tai sitten vain osaan ilmaista itseäni paremmin vieraalla kielellä. It's all about supply & demand or I'm just much more expressive and eloquent when writing in English.- Naisasialooseri1
Nainen_28v kirjoitti:
Sehän ei meinaa että niissä olisi mitään vikaa. Eivät vain ole kiinnostaneet tarpeeksi.
Olen jättänyt esim. Vastaamatta koska mies on liian nätti tai täysin seksitön ilmestys. Jos tiedät kuvan perusteella että kaveruutta enempää viehätystä ei voi olla niin miksi jatkaa.
Seksiviestitkin voi olla onnistuneita. Pikkutuhma on ihan eri asia kuin törkeä pervous. Myöskään "moi. Tehdäänkö vauva yhdessä?" ei pure yhtään. Ei myöskään se että "Vaikutat semmoiselta, jonka voisin ottaa vaimoksi." Kiva.Olet siis tyypillinen nainen, joka jättää vastaamatta jos kuva ei miellytä. Pinnallinen olet siis sen lisäksi että olet myös huora.
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Olet siis tyypillinen nainen, joka jättää vastaamatta jos kuva ei miellytä. Pinnallinen olet siis sen lisäksi että olet myös huora.
Miksi vastata jos tietää ettei hommasta tule mitään? Ulkonäössä pitää olla jotain mikä nappaa. Ei tarvitse olla mikään mallipoju.
Olen huora ja silti jaksat välittää vastaanko vai en. Mäkin rakastan sua.Nainen_28v kirjoitti:
Miksi vastata jos tietää ettei hommasta tule mitään? Ulkonäössä pitää olla jotain mikä nappaa. Ei tarvitse olla mikään mallipoju.
Olen huora ja silti jaksat välittää vastaanko vai en. Mäkin rakastan sua."Miksi vastata jos tietää ettei hommasta tule mitään? Ulkonäössä pitää olla jotain mikä nappaa. Ei tarvitse olla mikään mallipoju."
Onko sinulla varaa vaatia? Et ole itse ulkonäöltäsi mallina tasoa ja lihavakin olet. Silti odotat "jotain mikä nappaa", eli omaan tasoosi nähden sinulla on liian korkeat vaatimukset miehen ulkonäön suhteen etenkin kun olet yh-äiti. Tyypillistä naisten hypergamiaa.super-atm kirjoitti:
"Miksi vastata jos tietää ettei hommasta tule mitään? Ulkonäössä pitää olla jotain mikä nappaa. Ei tarvitse olla mikään mallipoju."
Onko sinulla varaa vaatia? Et ole itse ulkonäöltäsi mallina tasoa ja lihavakin olet. Silti odotat "jotain mikä nappaa", eli omaan tasoosi nähden sinulla on liian korkeat vaatimukset miehen ulkonäön suhteen etenkin kun olet yh-äiti. Tyypillistä naisten hypergamiaa.Aina on varaa vaatia! Vaatiminen on sitä omanarvontuntoa, mitä suosittelisin sinuakin hankkimaan.
Olen myös tyytyväinen ulkonäkööni, kiitos huolenpidosta. <3Nainen_28v kirjoitti:
Aina on varaa vaatia! Vaatiminen on sitä omanarvontuntoa, mitä suosittelisin sinuakin hankkimaan.
Olen myös tyytyväinen ulkonäkööni, kiitos huolenpidosta. <3Saat vaatia ihan mitä tahdot... ja samalla olla sinkkuna hautaan asti.
super-atm kirjoitti:
Saat vaatia ihan mitä tahdot... ja samalla olla sinkkuna hautaan asti.
Tämäkö on sinun ideologiasi?
super-atm kirjoitti:
Ei, vaan se on sinun päätöksesi.
Ensin pitää miettiä mitä haluaa, ennen kuin voi lähteä tavoittelemaan sitä.
Myönnetään että muutaman kerran olen päässyt naisen kanssa juttuun iskurin kautta. Yh mamman kanssa keskustelin puolivuotta mutta ei koskaan suostunut tapaamaan ja kertoi ihan avoimesti tapailevansa samaan aikaan muita. Nuoren naisen naisen kanssa myöskin juttu luisti mutta kun kerroin pituuteni, niin hän lykkäsi minut friendzonelle ja kertoi suoraan että pituus on hänelle tärkeää. Sen jälkeen suljin koko sähköpostilaatikon.
Sitten useammassa muussa palvelussa on ollut ilmoitus täysin tuloksetta. Nyt minulla on ihan läpällä tuo cuckold suhde ilmoitus tuolla s24 treffeissä. Ilmoituksen laadun takia kuvaa on turha odottaa.164cmM kirjoitti:
Myönnetään että muutaman kerran olen päässyt naisen kanssa juttuun iskurin kautta. Yh mamman kanssa keskustelin puolivuotta mutta ei koskaan suostunut tapaamaan ja kertoi ihan avoimesti tapailevansa samaan aikaan muita. Nuoren naisen naisen kanssa myöskin juttu luisti mutta kun kerroin pituuteni, niin hän lykkäsi minut friendzonelle ja kertoi suoraan että pituus on hänelle tärkeää. Sen jälkeen suljin koko sähköpostilaatikon.
Sitten useammassa muussa palvelussa on ollut ilmoitus täysin tuloksetta. Nyt minulla on ihan läpällä tuo cuckold suhde ilmoitus tuolla s24 treffeissä. Ilmoituksen laadun takia kuvaa on turha odottaa.Ei nyt kenenkään kanssa kannata kirjoitella puolta vuotta ainakaan mitenkään aktiivisesti! Taattu pettymys tulee tavatessa vastaan, kun ei tavallinen ihminen ole ikinä mikään unelmavävy. :)
Toisaalta minnekään en lähde, jos en tiedä mitään. Pitää sitä hetki jutella, vaikka pari päivää, tai viikkoa ennen tapaamista.
Jos mies on muuten ihana, ei se pituus ole mikään ongelma. Mutta huom. tämä syntynyt oman kokemuksen kautta kun tapaillut hieman lyhyempiä miehiä. Olisiko sinusta ok esim 170cm nainen kuten minä? Joillekin miehille se on ollut epävarmuustekijä. Ei tietenkään syy olla tapailematta, mutta miinus.Nainen_28v kirjoitti:
Ei nyt kenenkään kanssa kannata kirjoitella puolta vuotta ainakaan mitenkään aktiivisesti! Taattu pettymys tulee tavatessa vastaan, kun ei tavallinen ihminen ole ikinä mikään unelmavävy. :)
Toisaalta minnekään en lähde, jos en tiedä mitään. Pitää sitä hetki jutella, vaikka pari päivää, tai viikkoa ennen tapaamista.
Jos mies on muuten ihana, ei se pituus ole mikään ongelma. Mutta huom. tämä syntynyt oman kokemuksen kautta kun tapaillut hieman lyhyempiä miehiä. Olisiko sinusta ok esim 170cm nainen kuten minä? Joillekin miehille se on ollut epävarmuustekijä. Ei tietenkään syy olla tapailematta, mutta miinus.170cm ei olisi mikään ongelma ja siihen vielä korkokengät päälle. Nainen korkkareissa on aina upeaa katseltavaa oli minkä mittainen tahansa. Joillekin lyhyille miehille kuulemani mukaan pitempi nainen on tosiaan epävarmuustekijä mutta ei minulle.
164cmM kirjoitti:
170cm ei olisi mikään ongelma ja siihen vielä korkokengät päälle. Nainen korkkareissa on aina upeaa katseltavaa oli minkä mittainen tahansa. Joillekin lyhyille miehille kuulemani mukaan pitempi nainen on tosiaan epävarmuustekijä mutta ei minulle.
Mä yleensä esim. Kapakassa ohitan lyhyemmät miehet siksi että olen itse pitkä naiseksi. En siksi että en olisi kiinnostunut. Kokemus opettanut sen että jotkut miehet ei kestä jos nainen on samanmittainen / pidempi. Joskus treffikumppani käytti seurassani korkeapohjaisia kenkiä ja käveli päkiöillä. Selvä ongelma? :O
Nainen_28v kirjoitti:
Mä yleensä esim. Kapakassa ohitan lyhyemmät miehet siksi että olen itse pitkä naiseksi. En siksi että en olisi kiinnostunut. Kokemus opettanut sen että jotkut miehet ei kestä jos nainen on samanmittainen / pidempi. Joskus treffikumppani käytti seurassani korkeapohjaisia kenkiä ja käveli päkiöillä. Selvä ongelma? :O
Minullakin on aina kiinnostus naiseen lopahtanut saman tien, jos olen nähnyt hänet korkeissa koroissa. Perseen nyt vaan pitää pysyä asennossaan muutenkin.
scrg kirjoitti:
Minullakin on aina kiinnostus naiseen lopahtanut saman tien, jos olen nähnyt hänet korkeissa koroissa. Perseen nyt vaan pitää pysyä asennossaan muutenkin.
XD
Ei tällä miehellä mitkään 10cm korot ollu ;)Nainen_28v kirjoitti:
XD
Ei tällä miehellä mitkään 10cm korot ollu ;)Se nyt olisikin varmasti liikaa. Korkeisiin korkoihin liittyy aina korkeat riskit. Siksi jos harrastaa korkeakorkoisia naisia, niin niitä pitää sitten olla vähintään monta.
scrg kirjoitti:
Se nyt olisikin varmasti liikaa. Korkeisiin korkoihin liittyy aina korkeat riskit. Siksi jos harrastaa korkeakorkoisia naisia, niin niitä pitää sitten olla vähintään monta.
Ehdottomasti hyvä riskikartoitus!
- kisunkaa
Nainen_28v kirjoitti:
Samantyyppistä kokemusta on ollut. Minä voin kyllä tapailla itseäni lyhyempää tai pituistani miestä, mutta miehet ovat kokeneet itsensä epävarmaksi. Vaikka haluaisi laittaa jotkut kivat korkokengät jalkaan, niin ei viitsi, ettei toisen kompleksi vain pahene.
Ei nettitreffien profiilitekstillä ole lopulta kovinkaan paljon merkitystä, ellei se ole jotain täysin mielisairasta ja pelottavaa.
Se, mikä naisten kiinnostuksen herättää, on komean miehen kuva ja riittävä pituus.
Ihmettelen naisia, jotka pitävät nettitreffeillä kuukausien, tai jopa vuosien ajan profiilia löytämättä itselleen kelpaavaa miestä. Mitä he oikein odottavat ja kuvittelevat löytävänsä?
Reality check olisi monille sinkkunaisille paikallaan.- tarralenkkari666
Ihan tosi? "Hyvännäköisiltä" miehiltä tulee jatkuvasti netissä viestejä mutta heidän profiilinsa/viestinsä sisältö kertoo, että emme tulisi toimeen, joten kerron vain ettei kiinnosta tai jätän vastaamatta.
Toisaalta olen vastannut monelle miehelle, joita en ole myöskään pitänyt hyvännäköisinä mutta joilla on persoonallinen ja minunoloiseni profiili ja aloitusviesti. tarralenkkari666 kirjoitti:
Ihan tosi? "Hyvännäköisiltä" miehiltä tulee jatkuvasti netissä viestejä mutta heidän profiilinsa/viestinsä sisältö kertoo, että emme tulisi toimeen, joten kerron vain ettei kiinnosta tai jätän vastaamatta.
Toisaalta olen vastannut monelle miehelle, joita en ole myöskään pitänyt hyvännäköisinä mutta joilla on persoonallinen ja minunoloiseni profiili ja aloitusviesti.Lopeta sitten valittaminen, aloita parisuhde ja poistu sinkkupalstalta.
- Fklsdkdfsjksdfsdf
Itse olen pelkästään suomi24:n suhteet-alaotsikon alta kirjoittanut itselleni neljä ihan mukiinmenevää naistuttavuutta. Ei ole tarvinnut liioitella tai valehdella kenellekään, ei ole tarvinnut peitellä omia faktojaan; vain ilmaista tavalla tai toisella että on toimiva, ajatteleva, tunteva, vaikuttava terve mies joka on nyt jostain hyvästä syystä kiinnostunut naisesta (taito sekin, kiinnostua ihmisistä, naisista - jostain muustakin syystä kuin tissien tai pimpinpuutteesta).
Voisin kirjoittaa helposti vieläkin ruudullisen jokaisesta siitä mitä noista tuttavuuksistani koin ihmisinä ja naisina, mikä heissä viehätti, mitä keskusteluissamme kävi ilmi, miksi heistä kiinnostuin niin paljon että aidosti halusin heidät tavata. Se on sellainen asia mitä naiselle kannattaa tarjota; kiinnostus juuri hänestä.Kuulostaa paljon omalta ajattelulta.
Massadeittailu ei ole terveellistä varmaan kenellekään. Toiset tutut käyneet nettitreffeillä 2-3 kertaa viikossa. Kymmeniä ja kymmeniä treffejä vuodessa. Mä en itse pysty sellaiseen, koska kiinnostun kuitenkin aina ihmisestä. Ei siinä pysty panostamaan kehenkään, ei edes itseensä. Rutiinilla mennään.
- Kilttiatm
Koska naiset valitsee miehen ulkonäön perusteella niin ei voi tutustua naisiin
- Kilttiatm
Rumilus ei voi olla hyvä kumppani. Komea mies voi olla hyvä kumppani vaikka sitten osottautuu jännämieheksi niin naiset niille komeille vastaa aina.
- onnittelut.sinulle
Olet mestari !!!
Onnittelut !
Tavallaan olet selviytynyt järjettömyydestä siis 3 vuotta jo. Mahtavaa!!! - Vihakirjoittelija
Jaahas. sadalle naiselle peräkamarista kirjoittanut ei ole saanut vastausta. Suvakkihuoraksi tai puna-viher lehmäksi nimeäminen ei varmaankaan tuo parasta mahdollista lopputulosta vastausrintamalle. Voi olla että vain poliisi ottaa yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau446396Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens393963- 542099
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat361758Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61391Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151059Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671057- 241034
- 67988
- 8939