Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19685
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+jaksanut+katsoa+kokonaan,+mutta+perussanoma+on+että+paljon+enenmmän+kuin+se+mitä+teet+tai+sanot+ratkaisee+se+kuka+olet.+Eli+PUA-kikkailullakin+voi+onnistua,+mutta+varmemmin+onnistuisi+ilman+ko+maneereja.+Ainoa+hyöty+mitä+jostain+tuollaisesta+kultista+voi+saada+on+se+loppumaton+sinnikkyys:+sama+sitten+myytkö+pölynimureita+tai+pokaatko+naisia.+
Eikö+jokaiseen+naiseen+pitäisi+lähtökohtaisesti+suhtautua+kuin+kyseessä+olisi+NAWALT+vai+pitääkö+se+erikseen+todistaa?
05.08.2016 17:36
"Entä+mikä+selittäisi+naisen+vallanhalun?"
Ideologia.+40%+kiintiöt+vaatii,+että+jonkun+naisen+on+uhrauduttava?+
Maailman+muuttaminen+voi+olla+jonkinlaista+itsensä+toteuttamista.+Toimii+tietty+sekä+naisille+että+miehille,+mutta+naiset+on+vallan+kimpussa+paljon+harvemmin+ja+ehkä+eri+miehiä+ajaa+vallan+kahvaan+eri+syyt:+toiset+samoista+syistä+kuin+naisetkin+ja+toiset+sitten+vain+miehille+ominaisista+syistä.
05.08.2016 17:32
Tuon+uteliaisuuden+ostan+heti.+Jos+nyt+ajatellaan+tiedettä,+niin+sehän+se+kai+eteenpäin+puskee+ainakin+terävintä+kärkeä+ja+sama+vähän+varmaan+taiteen+puolella:+kokeillaan+ja+haetaan+jotain+mitä+ei+ole+ennen+tehty+ja+mitä+siitä+syntyy...
Mutta+sitten+valta+on+vaikeampi+ymmärtää,+koska+...+mitä+iloa+siitä+on?+Motivoiko+valta+itsessään+vai+sittenkin+välineenä+saada+vallan+avulla+itsensä+tärkeäksi+pyramidin+huipulle,+jossa+on+erityinen+mikä+sitten+kuten+MrHedgehog+viittaakin+tuo+urokselle+statuksen+jolla+saadaan+naaraita.
Mutta+sitten+taas+suuri+enemmistö,+se+joka+ei+tee+politiikkaa+tai+tiedettä+tai+taidetta+tosissaan,+jokinhan+sitäkin+motivoi+jos+motivoi.+Kun+fysiologiset+perustarpeet+on+täytetty,+niin+seksi+saanti+tullee+tarpeena+ennen+kuin+joku+valta+tai+uteliaisuus.
Sä+itse+varmaan+osaat+aistia+sen+pelkääkö+vai+ei.+Mutta+ajattele+nyt+vaikka+palstasönkköä+ja+miten+ei+varmaan+koskaan+epäröi+sanoa+sille+mitään.+En+mä+epäile+etteikö+sama+jatkuisi+livenäkin.
05.08.2016 17:18
Musta+Shadows+vuodelta+66+kuulostaa+paremmalta+kuin+Beatles+vuodelta+66.+Ihan+kivoja+piisejä+joo.
https://www.youtube.com/watch?v=g0CxKQgth5U
05.08.2016 16:01
Ihan+tahaton+lipsahdus,+putosin+muutaman+askelman+ja+kulkusuuntakin+vaihtui.+Hyvät+yöunet+välissä.
Oliko+enbusken+väite+sitten+että+kaikki+mitä+miehet+tekee,+ne+tekee+seksin+vuoksi?+En+mä+tiedä+mikä+se+"ison+kuvan"+motivaattori+edes.voisi+olla,+eikö+se+jo+olisi+vastaus+elämän+tarkoitukseen?+Seksi+terminäkin+nyt+on+vähän+hämärä+kun+se+voi+tarkoittaa+jotain+pienen+teon+ja+ison+elämänosan+välillä.
Oliko+sulla+ehdotuksia+niiksi+muuksi+syiksi?
Olen+kuullut+moneen+kertaan+naisilta,+että+miehet+pelkää+niitä.+Yleensä+en+moiseen+usko+mutta+voi+se+joskus+olla+tottakin.
05.08.2016 14:03
"Ensimmäisellä+kerralla+kuvittelin,+että+tarjonta+on+loputon+..."
Jos+mä+oisin+45v+nainen,+niin+ihan+ensimmäiseksi+tekisin+"reality+checkin"+että+mitä+sen+tarjonnan+kuvittelee+olevan+ja+mitkä+on+ne+omat+vahvuudet+tuossa+lihamyllyssä.
05.08.2016 12:26
Minustakin+Hämäräkkimies+voisi+hiukan+"itsesäälissään"+suhteuttaa+tilannettaan+vaikkapa+vertaamalla+itseään+joihinkin,+joiden+nimiä+en+halua+mainita.+Et+ehkä+eräällä+nyt+kuitenkin+on+kaikki+tarvittava+"pääoma"+olemassa,+jolla+tilanteen+voi+yrittää+ratkaista+haluamallaan+tavalla.
05.08.2016 12:06
Suoraan+sanoen+henkilö,+joka+sadat+pakit+saatuaan+jaksaa+olla+yhtä+optimistinen+ja+toiveikas+on+hiukan+tyhmä,+mutta+juuri+sitähän+vaadittaisiin.+Ja+jos+sitten+101.+kerta+tuottaa+jotain+positiivista,+niin+onhan+ainakin+jonkinlainen+arvio+siitä+millaista+peliä+on+pelaamassa:+noin+sata+uutta+yritystä+saattaa+jälleen+tuottaa+jotakin.+
Nuo+avauksen+ohjeethan+liittyy+siihen+miten+sen+numeropelin+todennäköisyyttä+parannetaan,+mutta+vähintään+yhtä+tärkeää+olisi+jotenkin+lisätä+sitä+sosiaalista+pääomaa,+että+ne+joita+vastaan+todennäköisyydet+on,+jaksaisi+silti+luottaa,+uskoa+ja+toivoa.
05.08.2016 11:59
Satuin+kuulemaan+yön+tunteina+Ylen+Juice-kuunnelmaa,+jossa+ne+oli+fuusioineet+Taivaan+ja+Helvetin,+koska+porukkaa+tuli+niin+paljon+ettei+ollut+resursseja+niitä+kaikkia+ruveta+erottelemaan.+
Mä+keksin+äkkiä+3+motivaatiota+seksille,+joista+yksikään+ei+liity+tietoisesti+lisääntymiseen:+On+se+aistien+(miehillä+etenkin+näköaistin)+nostama+varsin+eläimellinen+himo+ja+toisaalta+sitten+halu+olla+lähellä+jonkun+erityisen+kanssa.+Ja+vaikka+jälkimmäinen+on+sinänsä+helppo+mieltää+paremmaksi+kuin+edellinen,+niin+ei+se+välttämättä+vastapuolesta+kuitenkaan+tunnu+silti.+Niin+se+kolmas+sitten+on+jonkinlainen+vastavuoroinen+"velvollisuus"+parisuhteesa+ottaa+huomioon+sen+toisen+tarpeet+silloinkin,+kun+ei+juuri+itseä+satu+huvittamaan.
Idealismi+on+kuitenkin+viehättävää.+Luuletko+että+miehet+pelkää+sinua?
05.08.2016 11:57
Tuo+hyvä/paha+on+vaikea+asia.+Kun+uskonnot+selittää+että+hyvän+on+määritellyt+joku+muu+kuin+ihminen+itse+ja+sitten+taas+olettaisin,+ihmiset+tarvitsee+tai+on+mieltyneet+jumaliin+ja+uskontoihin+juuri+siksi+että+joku+olisi+valmiiksi+ohjeistanut+mikä+on+hyvää+ja+mikä+pahaa+ilman+että+sitä+pitäisi+joka+kerta+erikseen+miettiä.
04.08.2016 23:20
Höh.+Kaikki+inkkarit+ei+tykkää+jos+niiden+nokkelia+juttuja+arvostellaan+ja+kritisoidaan.
https://www.youtube.com/watch?v=6esJF8kVI7A
04.08.2016 23:13
Pikkulikan+voisi+löytää+sieltä+sateenkaaren+päästä+etsimässä+tissejään.
04.08.2016 22:25
Onko+entiset+pelimiehet+ryhtyneet+jahtaamaan+pokemoneja+naisten+sijaan?+Pitäisikö+pelimieskulttuuria+jotenkin+vaikka+veikkausvoittovaroin+ruveta+ylläpitämään+ja+elvyttämään?+Tee+nyt+vähintään+hakemus.
04.08.2016 22:23
Katsoin+muuten+sitä+kuvaa+uudemman+kerran.+Se+naapurin+metsä+on+aika+kaukana,+mikä+ei+tietysti+kerro+että+missä+omat+tilukset+loppuu+ja+naapurin+alkaa.+Mutta+jos+raja+on+lähempänä+sateenkaaren+päätä,+niin+saattaisivat+olla+Pohjanmaallakin+kateellisia.
04.08.2016 22:14
No+lyriikatkin+oli+30+vuoden+takaa,+joten+paljon+ehtii+metsä+kasvaa+siinä+ajassa.+Saattoi+siellä+ennen+olla+vaikka+pontikkapannu+ja+saatta+siellä+nyt+olla+vaikka+hamppuviljelmä.++Mun+mielestä+ihan+naapurin+asia+mitä+haluaa+metsässään+piilotella.
04.08.2016 21:56
Mä+luin+sen+minkälienpään+tekstin.+Minusta+se+oli+purkkapallo+jonka+nimi+oli+"ihminen+on+enemmän"+ja+pallo+on+täynnä+rakkautta,+ihmisyyttä+ja+hyvyyttä.+Ja+mä+en+nyt++_usko+_+että+mikään+noista+olisi+jotenkin+jumalallista+tai+yliluonnollista+niin+etteikö+niitä+voisi+selittää+pilkkomalla+osiin.+Evoluutiopsykologit,+enbusket+ja+laasaset+yrittää+antaa+vastauksia+ja+minkälienpää+kumoaa+ne+antamatta+mitään+tilalle.+Ellei+sitten+usko+että+se+purkkapallo+on+täynnä+jotain,+jonka+vain+uskova+voi+tietää+siellä+olevan.
04.08.2016 21:50
Varmaan+se+voimakkaampi+niistä+vie+snagarille.+Siellä+voisi+olla+jotain+toivoakin+jäljellä.
Sen+kaaren+ulkopuolella+varmaan+olisi+ultraviolettia+ja+infrapunaa+mutta+ei+vaan+nähdä+niitä.+Ei+me+koskaan+nähdä+kuin+vähän+kaikesta.
04.08.2016 21:22
Suomalaisen+rocklyriikan+mukaan+siellä+voi+olla+nakkikioski+tai+kirstu+ilman+aarretta.
04.08.2016 21:07
Mä+luulen+että+jumala+ei+ole+antanut+naisille+mitään+ohjeistusta+pitääkö+niiden+panna+kunnollisten+vai+jännämiesten+kanssa.+Kunhan+ei+käytä+kortsuja+ja+lasketaan+siemenet+sisään.
04.08.2016 21:01
Sen+itsekehun+voisin+jotenkin+sietää,+mutta+jos+siihen+yhdistyy+tuomitseminen+niin+sitten+ei+enää.+Mutta+ei+tästä+mitään+tule+jos+ketään+tai+mitään+ei+koskaan+tuomita.+Onhan+oltava+sääntöjä,+mutta+kun+jaksaisi+aina+ymmärtää+miksi+ne+säännöt+on+luotu.
04.08.2016 20:43
901 / 985