Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19682
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ehkä+monet+naisetkin+lopulta+tyytyy+paljon+vähempään+tai+ihan+muuhun+kuin+mitä+tavoitteena+on+ollut.
19.07.2016 13:32
Sitä,+missä+he+olettavat+miehiä+kohtaavansa,+pitäisi+kysyä+naisilta.+Oletan,+että+naiset+tutustuisivat+jollain+tasolle+ensin+vaikka+yhteisten+ystävien+tai+harrastustoiminnan+kautta.+Tuo+reitti+vain+lienee+aika+nopeasti+käyty+loppuun+ja+uusia+ihmisiä+ei+sitten+piiriin+enää+ilmestykään.
19.07.2016 11:49
Ei+mullekaan+ja+tuskin+ollaan+ainoat+kaksi.+Mutta+se+että+naiset+koskaan+ei+tule+juttelemaan+on+merkki+siitä,+että+kukaan+heistä+ei++myöskään+halua,+että+sinä+tai+minä+tulemme+häiritsemään+heitä+huoltoaseman+kaltaisessa+paikassa.
19.07.2016 10:51
Tuossa+on+pointti.+Ei+välttämättä+tulekaan+ikinä.+Mutta+parasta+se+olisi+silti+jos+tulisi,+niin+ei+tulisi+noloja+tilanteita+ja+naisillakin+olisi+mukavampaa+kun+ei+miehet+aina+olisi+ahdistelemassa.
19.07.2016 09:51
Kaikki+ei+voi+olla+kauneimpia+eikä+luonteeltaankaan+niin+erinomaisia.+Ja+kaikenlaisilla+mörkökeijuilla+ja+riivinraudoilla+kuitenkin+on+miehiä+-+torilla+ja+marketissa+olen+nähnyt.+Eihän+se+kai+voi+olla+mahdollista,+jos+kaikki+miehet+olisi+pinnallisia?
Millä+perusteella+nainen+sitten+pitäisi+valita?+Saako+keksiä+hyvät+perustelut+jälkikäteen,+jos+jonkun+sattuu+saamaan?
19.07.2016 09:45
Kyllä+se+on+paras,+että+odottelet+vaan+että+nainen+tulee+juttelemaan.+Muuten+voi+käydä+niin,+että+et+olekaan+naisen+makuun+ja+tulee+vaan+nolo+tilanne+kaikille.
19.07.2016 09:31
Ei+vanhempien+naisten+ulkonäössä+mikään+häiritse,+mutta+mulla+on+vaan+sellaiset+silmät+että+ne+katselee+mieluummin+nuorempia.
18.07.2016 22:09
Palstalla+onkin+kaipailtu+vähän+tällaista+tavallisen+suomalaisen+naisen+ääntä.
18.07.2016 21:14
"Sitten+kolmen+kympin+tienoilla+iskee+vauvakuume+ja+mies+pitäisi+saada+justhetinyt.+"
Heitin+joskus+aiemmin+jo+villin+veikkauksen,+että+yli+puolet+miehistä+ei+koskaan+elämässään+ole+vakavasti+kiinnostunut+yli+kolmekymppisestä+naisesta,+eli+näille+vauvakuumeisille+ei+enää+ole+niin+suurta+tarjontaa.+
Tuskin+tuo+ryhmä+maailmasta+mihinkään+katoaa,+vaan+nykyhetken+20++ikäisistä+osa+on+tuossa+tilanteessa+vajaan+10+vuoden+päästä,+joten+onhan+siinä+sullekin+"plan+b",+jos+ei+aiemmin+onnista.+Tai+vaikka+toinen+kierros,+jos+intoa+riittää.
18.07.2016 16:24
En+tiedä+saanko+raavittua+mitään+kokemusperäistä+ymmärrettävään,+mutta+takerrun+nyt+ensin+tähän+"...+kohtaamisingelma+kaupunkien+naisten+ja+maaseudun+miesten+välillä+...+".+
Se+on+lopulta+aika+pieni+osa+väestöä,+joka+asuu+niin+maaseudulla/korvessa,+että+kohtaaminen+olisi+maantieteellisen+etäisyyden+takia+mahdotonta.+Suurin+osa+väestöstä+Suomessa+asuu+kuitenkin+maakunnissa,+joko+keskuskaupungissa+tai+muussa+keskisuuressa+kaupungissa+tai+niiden+ympäristössä,+ei+siis+Helsingissä,+mutta+ei+toisaalta+myöskään+missään+"Taivalkoskella".+Kaikissa+maakunnissa+vain+Uuttamaata+lukuunottamatta+taitaa+olla+eri+asteinen+miesenemmistö+nuoremmissa+ikäluokissa.+Kohtaamisongelma+voi+toki+tulla+siitä,+että+naiset+ja+miehet+liikkuvat+erilaisissa+paikoissa,+mutta+tuota+nyt+tapahtuu+vaikka+asuisi+samalla+postinumeroalueella.+Joten+ymmärtääkseni+"kaupunkien"+naiset+tässä+yhteydessä+tarkoittaa+vain+ja+ainoastaan+pääkaupunkiseutua,+muualla+on+varmasti+määrällisesti+tarpeeksi+miehiä+poistamaan+lapsettomuus/perheettömyysongelma.
18.07.2016 15:58
Olen+lukenut,+että+noin+yleisesti+hedelmät+kannattaisi+syödä+kokonaisena,+mutta+en+tiedä+mihin+kaikkeen+se+tarkalleen+perustuu.+Hedelmätuoremehuhan+on+melkoisen+nopea+sokeripommi.
Vanhan+Neuvostoliiton+osissa+ilmeisesti+on+granaattiomenan+tuotantoa,+koska+yhä+sitä+on+Suomea+paremmin+tarjolla+Venäjän+ja+Baltian+maiden+kaupoissa,+joten+noilla+matkoilla+pitää+tasapainoilla+sen+välillä+paljonko+tuo+vodkaa+ja+paljonko+mehua:)+Mutta+samaa+kamaa+käsittääkseni+se+on+Suomen+kaupoissakin+myytävä,+mutta+vähän+vaan+sellaisella+erikoistuotteen+hinnalla.
18.07.2016 13:34
Luulen,+että+nuo+vauvakuumeiset+ja+miehettömät+kolmekymppiset+on+aika+tavalla+pääkaupunkiseudun+ominaisuus.+En+ole+henkilökohtaisesti+tavannut+sellaisia,+mutta+olen+nähnyt+välillisiä+todisteita,+että+sellaisia+täytyy+olla+olemassa.+Mutta+ei+niitä+muualla+Suomessa+ole+ruuhkaksi,+vaan+yleensä+jos+kolmekymppinen+on+vapaa,+niin+sillä+on+jo+lapset+tehtynä.
18.07.2016 13:20
Joo,+joskus+syön+tai+juon.+Ihan+vaan+sen+takia+olen+syönyt,+että+ne+on+hyviä.+Avaamisessa+menee+sen+verran+aikaa,+että+saavutettu+lisäelämä+kuluneen+siihen.
18.07.2016 12:56
Parisuhteitahan+jokaisella+on+aikaa+säätää+loppuelämänsä:+aloittaa,+lopettaa,+jatkaa+tai+pysyä+erossa+juuri+sen+mukaan+kuin+itsestä+tuntuu+ja+ympäristö+tarjoaa+mahdollisuuksia.+Perheen+perustamiselle+sitten+taas+on+enemmän+rajoja:+naisilla+etenkin+on+vain+kohtuullinen+aikaikkuna+ja+miehille+taas+perheen+perustamiseen+halukas+nainen+on+niukka+resurssi,+joita+ei+riitä+kaikille.
18.07.2016 12:41
Kovasti+epäilen+että+sinäkään+olisit+yhtä+vakuuttunut+parisuhteen+tarpeettomuudesta,+jos+et+olisi+sitä+jo+päässyt+kokeilemaan.+Luulen,+että+ykskakkosen+pitää+tuota+veiviään+vielä+aikansa+pyörittää.+Myöhemmin+ehtii+sitten+vielä+olla+tyytyväinenkin.
18.07.2016 11:35
väli+merkitön+on+normaalein
18.07.2016 11:00
Jos+jossain+olisi+sellainen+kampi,+jota+pyörittämällä+sun+tissit+kasvaisi,+niin+veivaisitko+sitä?
18.07.2016 10:59
On+aika+iso+kynnys+alkaa+haluta+vanheta+sellaisen+kanssa+joka+jo+on+vanha.
17.07.2016 00:06
Nuo+termit+on+kai+aika+vakiintuneita,+osa+kai+melkein+sadan+vuoden+takaa+ja+toiseksi+I/E+jako+on+yksinkertainen+ja+mahdollistaa+ne+16+"stereotyyppistä"+kuvausta,+joista+useimmat+löytää+jotain+tuttua.+Teoria+kyllä+puhuu++continuum:ista,+joka+on+kai+jatkumo.
16.07.2016 02:10
Eikun+se+eilinen+oli+paska.+Ajattele+miten+paljon+flowersreally+joutui+venymään+tämän+aloituksen+vuoksi:+kaksi+kokonaista+riviä+tekstiä.+
Mun+ei+pitäisi+neuvoa,+mutta+tuntuu+että+monesti+pahoitat+mielesi+silloinkin+kun+siihen+mun+mielestäni+objektiivisesti+arvioiden+ei+ole+syytä.+Ätmelillä+on+tuossa+pointti,+mutta+viesti+ei+selvästikään+välity+oikeanlaisena+perille.
16.07.2016 02:04
906 / 985