Mikä teitä häiritsee eniten vanhempien naisten/miesten ulkonäössä?
Itselleni keskivartalon muutos on se juttu.
Kun nainen on nuori, ylimääräinen kerääntyy peppuun, lanteille ja reisiin. Kun nainen on vanhempi, rasva kertyy vyötärölle ja myöhemmin vatsaan. Siksi muoto joka tekee naisen...katoaa. Eli vartalo muuttuu tiimalasista omenaksi...peppu siirtyy vatsaan, reidet näyttävät tikuilta, jne. En kykene syttymään naisvartalosta joka ei oikein eroa vanhemman miehen vartalosta.
Rypyt eivät suuremmin haittaa, eikä riippuvat rinnatkaan ole mikään katastrofi.
Miehistä kamunaiset ovat listanneet seuraavat:
- kaljamaha
- tikkujalat
- kaljuuntuminen
Mikä vanhemman naisen/miehen ulkonäössä häiritsee?
24
724
Vastaukset
Ei mikään, vanheneminen on ok. Ehkä suussa pyörivät löysät tekarit hiukan häritsee. Omalla naamalla kiukkuryppy ja ohimosuoni pullottomassa.... väsymys "rumentaa".
https://www.youtube.com/watch?v=K0i8-eYhvcI- tässäoikeavideo
https://www.youtube.com/watch?v=EDJ3A0fqY2M
Siinä se tekari pyörii :D ja kiukkua löytyy ja taitaa ohimosuonetkin pullistella. tässäoikeavideo kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=EDJ3A0fqY2M
Siinä se tekari pyörii :D ja kiukkua löytyy ja taitaa ohimosuonetkin pullistella.Juuh, olen tuon nähnyt. Mummolla oli yhtä löysät louskut suussa ja nukkuessaankin se puski niitä suustaan ulos ja sisäänhengityksellä imi takaisin poikittain kitalakeen. :)
Aika häjyn näköistä.
- Jfbc
" Kun nainen on nuori, ylimääräinen kerääntyy peppuun, lanteille ja reisiin. "
Ei kerry, vaan täsmälleen samoihin paikkoihin kuin vanhempanakin. On olemassa eri vartalotyyppejä ja kun rasvaa tulee riittävästi, niin ne kaikki näyttävät samalta.
Terveisin hintelä, geeneiltään omenalihava nainen joka ei todellakaan saa itselleen persettä syömällä.- 12121212
Kysyisin miten näet geeneiltään omenalihavan naisen tsäänssit hyvään vartaloon? Esim. yhdistelmällä liika rasva pois ja kyykkäämistä isohkoilla painoilla.
Itse olen lyhyt ja hintelä mies joka ei saa lihasta helposti. Käyn toki salilla, mutta hyödyt ovat rajalliset koska naiset eivät yleensä halua bodattua miestä vaan fyysisesti kookkaan miehen. Pituuttahan ei saa lisää eivätkä hartiatkaan muutu oikean mallisiksi. Jos söisin enemmän, paino luultavasti kasautuisi lähinnä vatsaan eli olisin myös laihaläski. - jjjjjjjjsksks
Omenalihavuuteen alttiissa kehotyypissä on se helppous, että sen rasvan saa vyötäröltä melko helposti pois, päärynämallissa ei sitten millään. No päärynämallinen toki lihoessaankin sitten säilyttää vyötärönsä.
Mä olen luonnostani omenamallia ja joskus, kun olin timmissä kunnossa, vyötärökin löytyi. Mutta lihoessa se läski tuli kyllä just heti vyötärölle. 12121212 kirjoitti:
Kysyisin miten näet geeneiltään omenalihavan naisen tsäänssit hyvään vartaloon? Esim. yhdistelmällä liika rasva pois ja kyykkäämistä isohkoilla painoilla.
Itse olen lyhyt ja hintelä mies joka ei saa lihasta helposti. Käyn toki salilla, mutta hyödyt ovat rajalliset koska naiset eivät yleensä halua bodattua miestä vaan fyysisesti kookkaan miehen. Pituuttahan ei saa lisää eivätkä hartiatkaan muutu oikean mallisiksi. Jos söisin enemmän, paino luultavasti kasautuisi lähinnä vatsaan eli olisin myös laihaläski.http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016071921931171_uu.shtml
ota tuosta mallia ja ala vetään dopingia niin saat lihaksia
- ghughughu
Vähän samoilla linjoilla kuin ap.
Perfect:
http://img.ytapi.com/vi/vZ9ewehHbyQ/mqdefault.jpg
hot, not, hot, hot, hot, hot, not, hot, hot, hot, hot
http://blog.eastloveswest.com/wp-content/uploads/2015/10/average-women-body-736x410.jpg
noup, noup, nah, YEP, maybe
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/12/09/article-2071870-0F1C048F00000578-32_634x399.jpg
Toisessa kuvassa vähän arvuuttelua ja pari siinä ja siinä tapausta kun ei näe kaikkia oikeasta kulmasta. Ei vanhempien naisten ulkonäössä mikään häiritse, mutta mulla on vaan sellaiset silmät että ne katselee mieluummin nuorempia.
- sieppariruispellossa
Ulkonäössä minua harvoin häiritsee mikään. Jotkut miellyttävät silmää enemmän, mutta kaikkein tärkein tapahtuu sitten kun suu aukea ja alkaa kuulla niitä ajatuksia.
- 12121212
Niin, vastaanpa osaltani tähän.
Olen ainakin osittain samoilla linjoilla kuin ap. Tunnen silti naisia joilla ei juuri ole tiimalasimuotoa, mutta he ovat silti viehättäviä ja erittäin naisellisia. He ovat kylläkin timmissä kunnossa. Yksi tuntemani nainen on melkeinpä tissitön ja oli parikymppisenäkin vartaloltaan kuin 15v poika. Mutta alkoi treenaamaan salilla, ja on nyt 27-vuotiaana todella hot.
En pidä vanhempia naisia vastenmielisinä, jopa eläkeikäinen nainen voi tavallaan olla hauskan näköinen. Haluttavuus on eri asia, nuoremmat ovat ihan omassa sarjassaan."eläkeikäinen nainen voi tavallaan olla hauskan näköinen."
Mä jo luulin ettei sulla ole huumorintajua ollenkaan. :D
- Eräkettu
No enpä ole kiinnittäny huomiota..
- palstailija
Häiritsee se, jos keski-ikäinen nainen pukeutuu kuin teinityttö ja yrittää peittää vanhenemisen merkit jollain tökeröllä tavalla.
- pihtarihuora
ei erityisesti häiritse,mutta on vähän surullista kun näkee keski-ikäisiä ihmisiä jotka eivät hyväksy ikäänsä,vaan yrittävät kaikin keinoin naamioitua nuoreksi.luulen,että jos jotakuta häiritsee vanhenevan ihmisen ulkonäkö,katsojaa pelottaa siinä oma tulevaisuutensa.
- lola.super.seksikäs
totta tuo mitä sanot ja minusta ihmisen kuuluukin näyttää ikäiseltään mutta onhan komea upea nuori nainen kaunis mutta niin on myöskin upea 55v nainenkin itse pidän super seksikkäistä 30-55v naisten näöstä eniten tai super seksikäs nainen on kaunis oli se ikä 20v tai 60v kai tällä hetkellä parhaimmilta näyttää 30-52v naiset samoin lola wallinkoski hän vain kaunnistuu vanhemmiten ja on nyt seksikkäimmillään
- HerraPorkkana
Ei häiritse mikään. Liipatkoot siankyljyksellä orastavan kaljunsa piiloon, tahi sulloutukoot kiloinensa makkarankuoriin. Ihan miten vaan.
- 487
Ei mikään erityinen - se että niistä näkee että ovat liian vanhoja minulle.
- dsvsg
Pitääkin tästä käydä ostamassa tyylikäs peruukki, niin ei ole naisilla ainakaan kaljuuntumisesta nipottamista.
Eniten häiritsee olemattoman pienet rinnat ja jännämies-eksät.
- tyhmäkysymys
Ei mikään, miten jonkun ulkonäkö voisi minua häiritä.
- tarralenkkari161
Ei minua häiritse vanhempien ihmisten ulkonäkö. Päinvastoin monet vanhukset ovat ryppyineen ja elämäntarinoineen kauniita. En vaan halua panna isäni tai isoisäni ikäisiä.
- 12121212
No sitähän tuossa oikeammin kysyttiin?
"En kykene syttymään naisvartalosta joka ei oikein eroa vanhemman miehen vartalosta."
Tuo ei ainakaan viittaa siihen että ap häiriintyisi isomummon tai naapurin rouvan ulkonäöstä, vaan ettei häntä sytytä vanhempien naisten omenavartalot.
- vittusentään
Läskiperseiset ja mahaiset naiset häiritsee. Miksei naiset voi laihduttaa saatana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631187- 1071183
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68767
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108677Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto99646- 56636
- 78581
- 39548