vajaa älyinen ja kuka normaali eräs sanoi yhden käden sormiin mahtuu normaalit ja ne on kummatkin sukupuolet laskettuna eli kuka ei ole vajaa älyinen
kuka palstalaisista on
26
453
Vastaukset
- siinäainoat
wlfwd, pete_pjn ja pujottelija.
- Ex---pua
Tämä!
- 231
atännä, ehkä just ja just.
- Eräkettu
vajaitten lista on pidempi kuin kymmenen elokuvan lopputekstit. :D
- Eräkettu
Joku kirjoittelee meikäläisen nimellä.
Eräkettu kirjoitti:
Aivan, ja ne lapsien tappamisjutut oli sitten varmaan jokun muun näppikseltä.
Eräkettu kirjoitti:
Aina voi rekisteröityä ja ongelma on ohi. Otat vaan sellaisen nimimerkin, mitä ei voi jäjitellä käytämällä iitä ja ällää apuna. :)
- Eräkettu
Matkija
- Eräkettu
PikkuLikka kirjoitti:
Aivan, ja ne lapsien tappamisjutut oli sitten varmaan jokun muun näppikseltä.
Ne oli ihan mun omaa käsialaa... :D
- Eräkettu
Eräkettu kirjoitti:
Matkija
Kirjota omalla nimelläs..
Oot ihan selvästi selkärankanen kaveri. :D
- 12121212
Normaalit:
- 12121212, HC-ätmel, BEM, IkisM, PRM, pete_pjn, wlfwd, ExPUA, pujottelija, ja monet monet muut
- Rose23 plus rajaa hipoen PikkuLikka, N28v ja sönkkö- Trrrrrrr
Oletkohan vähän jäävi sanomaan
- sertjedtry
Sun nikkejäsi vissiinkin nuo kaikki?? ;)
- vikaavikaavikaa
Et ole millään mittapuulla normaali, lue tekstejäsi ja antiasi. HC-ätmel, BEM. IkisM, PRM, ExPUA ja monet monet muut eivät todellakaan ole myöskään millään mittapuulla normaaleja, lueppa heidän tekstejä ja anteja uudelleen.
PikkuLikka, N28v ja sönkkö, lueppa heidänkin tekstejä ja anteja uudelleen.
Lue pete_pjn anteja ja vertaa yllä oleviin, selkeä ero normaalin ja epänormaalien kanssa. Peten tekstit on kuin päivä ja monien listan yläpäässä älyttömästi vinksahtaneiden kuin yö.
Nimimerkkivalinnoista päätellen, päässäsi on vähän enemmänkin vikaa, vikaa, vikaa , ViKaA, vIkAa, vikaa
- ätminki
Osaako vajaaälyiset kirjoittaa
- tilulilulaa
Olethan sinäkin siitä elävä todiste.
- Inva
Mä oon ainakin ihan inva ja homo jätkä. Kuola vaan turvasta valuu ja on pakkoliikkeitä ja tourette ja assburgeri ja downi ja hivelen sukupuolielintäni julkisesti. Mä ajan invaliidibussia, enkä saa ketään nussia. Ja mulla on vesipää wasserkefalos. Armahtakaa joku mut niskalaukauksella. Ei vittu nyt alkaa taas kuolaaminen ja nykiminen. NYTKYN NYTKYN NYTKYN NYTKYTI NYTKYTI NYTKYN NYTKYN! Ei vittu mikä inva mä oon!
- NäinOtaksun
Taidat olla yhteiskunnan verovaroilla elelevä, syrjäytynyt ja alkoholisoitunut pummi.
väli merkitön on normaalein
- Fsdkksksseessesese
Sairaat eivät pysty arvioimaan siitä mitä ja millainen on normaali - vaikka sitä usein yrittävätkin.
- atännä
Minä en ainakaan suostu olemaan normaali. Tuollainen luokittelu rajoittaa liikaa elämästä nauttimista :)
- asioistatietävätaho
Kuulun palstan älymystöön.
- Rima_on_matalalla
Siihen ei paljon vaadita.
- idrinkandiknowthings
kis-kisu on naisista fiksuin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026973
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s364191- 713229
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341439
- 1431227