kuka palstalaisista on

ketä.viisi

vajaa älyinen ja kuka normaali eräs sanoi yhden käden sormiin mahtuu normaalit ja ne on kummatkin sukupuolet laskettuna eli kuka ei ole vajaa älyinen

26

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinäainoat

      wlfwd, pete_pjn ja pujottelija.

      • Ex---pua

        Tämä!


      • 231

        atännä, ehkä just ja just.


      • Mutta eipä olla saatu naisia, PRKL!!!


    • Eräkettu

      vajaitten lista on pidempi kuin kymmenen elokuvan lopputekstit. :D

      • Juu, ja sinutkin kyllä mainitaan siellä.


      • Eräkettu

        Joku kirjoittelee meikäläisen nimellä.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Joku kirjoittelee meikäläisen nimellä.

        Aivan, ja ne lapsien tappamisjutut oli sitten varmaan jokun muun näppikseltä.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Joku kirjoittelee meikäläisen nimellä.

        Aina voi rekisteröityä ja ongelma on ohi. Otat vaan sellaisen nimimerkin, mitä ei voi jäjitellä käytämällä iitä ja ällää apuna. :)


      • Eräkettu

        Matkija


      • Eräkettu
        PikkuLikka kirjoitti:

        Aivan, ja ne lapsien tappamisjutut oli sitten varmaan jokun muun näppikseltä.

        Ne oli ihan mun omaa käsialaa... :D


      • Eräkettu
        Eräkettu kirjoitti:

        Matkija

        Kirjota omalla nimelläs..

        Oot ihan selvästi selkärankanen kaveri. :D


    • 12121212

      Normaalit:
      - 12121212, HC-ätmel, BEM, IkisM, PRM, pete_pjn, wlfwd, ExPUA, pujottelija, ja monet monet muut
      - Rose23 plus rajaa hipoen PikkuLikka, N28v ja sönkkö

      • Trrrrrrr

        Oletkohan vähän jäävi sanomaan


      • sertjedtry

        Sun nikkejäsi vissiinkin nuo kaikki?? ;)


      • vikaavikaavikaa

        Et ole millään mittapuulla normaali, lue tekstejäsi ja antiasi. HC-ätmel, BEM. IkisM, PRM, ExPUA ja monet monet muut eivät todellakaan ole myöskään millään mittapuulla normaaleja, lueppa heidän tekstejä ja anteja uudelleen.

        PikkuLikka, N28v ja sönkkö, lueppa heidänkin tekstejä ja anteja uudelleen.

        Lue pete_pjn anteja ja vertaa yllä oleviin, selkeä ero normaalin ja epänormaalien kanssa. Peten tekstit on kuin päivä ja monien listan yläpäässä älyttömästi vinksahtaneiden kuin yö.

        Nimimerkkivalinnoista päätellen, päässäsi on vähän enemmänkin vikaa, vikaa, vikaa , ViKaA, vIkAa, vikaa


    • ätminki

      Osaako vajaaälyiset kirjoittaa

      • tilulilulaa

        Olethan sinäkin siitä elävä todiste.


    • Inva

      Mä oon ainakin ihan inva ja homo jätkä. Kuola vaan turvasta valuu ja on pakkoliikkeitä ja tourette ja assburgeri ja downi ja hivelen sukupuolielintäni julkisesti. Mä ajan invaliidibussia, enkä saa ketään nussia. Ja mulla on vesipää wasserkefalos. Armahtakaa joku mut niskalaukauksella. Ei vittu nyt alkaa taas kuolaaminen ja nykiminen. NYTKYN NYTKYN NYTKYN NYTKYTI NYTKYTI NYTKYN NYTKYN! Ei vittu mikä inva mä oon!

      • NäinOtaksun

        Taidat olla yhteiskunnan verovaroilla elelevä, syrjäytynyt ja alkoholisoitunut pummi.


    • väli merkitön on normaalein

    • Fsdkksksseessesese

      Sairaat eivät pysty arvioimaan siitä mitä ja millainen on normaali - vaikka sitä usein yrittävätkin.

    • atännä

      Minä en ainakaan suostu olemaan normaali. Tuollainen luokittelu rajoittaa liikaa elämästä nauttimista :)

    • asioistatietävätaho

      Kuulun palstan älymystöön.

      • Rima_on_matalalla

        Siihen ei paljon vaadita.


    • idrinkandiknowthings

      kis-kisu on naisista fiksuin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      103
      977
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      580
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe