Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19673
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei kun bb-taloon on koottu bb-syndroomaisia, joiden vamman asteet vaihtelee ja ilmenee eri tavoin. Jotkut ei pysty esim. istumaan ilman pakkoliikeitä ja muita oireita on urean kertyminen elimiin, oppimisvaikeudet ja yleinen retardius.
31.03.2016 14:21
Minä aina ajattelen, että naiset meikkaavat juuri minua varten ollakseen nätimpiä silmissäni. Samoin tiedän silikonitissien olevan siksi, että minä huomaisin ne. Ne on tietysti samalla muistutus, että nainen varmaan on valmis tekemään kaikkea muutakin minun vuokseni. Kiitos teille!
31.03.2016 13:39
"Tasoista ja teorioista voi puhua monilla termeillä, mutta periaatteet tulisi kaikkien ymmärtää, ihan jo itsensä ja oman elämän helpottumisen takia. "
Tuossa Iltalehden toimittajan katsaus aiheeseen:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016033021337936_vi.shtml
Kaksikymppiset pariutuvat ihan "luonnostaan" ja hyvinsäilyneille nelikymppisille pitäisi olla "unelmien poikamiehiä". Juuh, niin pitäisi, mutta minkäs teet kun ei ole.
31.03.2016 13:12
Mitään suurempaa ongelmaahan ei olisi jos osa haluaisi vaihtaa tyypin A tyyppiin B ja toiset päinvastoin. Sitten senkun vaihdettaisiin ja kaikki olisi tyytyväisiä. Aina löytyy yksittäistapauksia, jotka onnistuvat vaihtonsa tekemään, mutta nuo ovat esimerkkeinä vähän "huonoja", koska kaikki eivät millään voi onnistua samassa.
31.03.2016 10:57
Äärimmäinen ärsyttävyys ja provokaatiot on opittu tapa tai keino olle olemassa. Jos on hajuton ja mauton, on täysin turha ja yhdentekevä.
31.03.2016 10:45
Rosbergin ja Hamiltonin korvat ovatkin antaneet Mercedes-autoille liikaa ylimääräistä downforcea ja ne on nyt säännöissä kielletty.
31.03.2016 10:36
Maailma tarvitsee edelläkävijöitä. Eihän tämän palstan olisi pakko olla mikään sukupuolten välisen sodan näyttämö. Vaikka harmitpn paikkahan tämä on päästellä ulos pahaa oloa.
31.03.2016 00:12
Kirjoittamalla kiimaisen viestin ketjuun voisit samalla osoittaa että et ole kirjoittamassa kiimaisia viestejä kaikille palstanaisille. Sellaisesta kaikki palstanaiset ajattelevat aina kaikkea negatiivista.
31.03.2016 00:06
Jouduin googlettamaan. Nyt ymmärrän myös mitä bb-talo tarkoittaa.
31.03.2016 00:03
Niin varmaan vaimokin muistelee joskus vastaavia. Jostain syystä ei kuulosta silti oikein parisuhdetta vahvistavalta pitää yhteisiä "muistellaan entisiä panoja"-päiviä. Tai mistä minä tiedän - ehkä seksuaalisesti avoimet ja vahvat ihmiset harrastaa tuotakin. Onhan monilla filmejäkin joita katsella vaikka yhdessä.
30.03.2016 23:48
Hienoa Marrrnie! Jotain positiivista sanottavaa yhdestä palstan sinkusta. Mahtoi olla vaikeaa sanoa tuo.
30.03.2016 23:17
Paras välttää julkisia kokonaan koska kaikkien naisten mielestä miehet matkustaa niissä väärin.
30.03.2016 22:21
Tuollaisetko?
http://www.imdb.com/media/rm2561245184/ch0000136
En ole nähnyt kellään.
30.03.2016 22:05
"Cheyenne Järvisen tulevaisuus" kelpaisi minusta esim. novellin nimeksi, jonka Luolis voisi kirjoittaa.
Onkohan Cheyennellä sisaruksia ja jos on, niin onko nimeltään esim. Sioux tai Pierre ja Boise. Toivottavasti tulevaisuudessa kuulemme heistäkin.
30.03.2016 21:54
Minusta tuo lista, toisin kuin monet muut listat, ei ole ollenkaan hullumpi. Ja toisin kuin otsikko väittää nuo asiat eivät oikeastaan ole miehen tai naisen vaan sen "teamin" ominaisuuksia. Jopa se aitous saattaa löytyä kaikista ihmisistä, jos sille antaa mahdollisuuden.
30.03.2016 21:15
Miksi oikeasti haluttavien kanssa ei synny suhteita? Vai syntyykö siinä vaiheessa jos toinen osapuoli päättääkin tyytyä?:) Tyytymissuhdehan voi olla jopa sellainen molemmille osapuolille ja ajan kuluessa roolit voi vaihtua sen suhteen, kumpi enemmän tyytyy. Vai pitäisikö välittömästi erota, kun toinen ei enää tunnukaan itselle täydelliseltä vai vasta sitten jos jossain havaitsee täydellisemmän?
"Huijaajan puoleltahan eroavaisuus on selkeä. "
Mikä sen eron lopulta tekee? Toiset ihmiset näyttäytyy meille kuitenkin tekojensa kautta.
30.03.2016 17:09
Jos yksin on parempi, niin oletko silloin henkisesti valmistautunut olemaan koko elämäsi yksin, siinä tapauksessa että "oikeasti haluttavaa" ei koskaan tule vastaan? Ehkä sitä ei ole olemassakaan?
Miten sinusta elämä "oikeassa suhteessa" ja "tyytymissuhteessa" eroaa toisistaan? Tekeekö edellinen väistämättä onnelliseksi ja jälkimmäinen onnettomaksi?
30.03.2016 16:45
No ei enää, mutta roikkuu tosi komeasti!!!!!!!!
30.03.2016 13:27
Koomista. Muutamasta työkaverista löytyy heti joku, jonka kanssa kivaa jännitettä, mutta koko internetistä vain harmaata kyrpämassaa. Rankkaa olla nainen.
30.03.2016 13:17
Juuri tuollaisia luotettavia miehiä kaikilla naisilla aina on ollut.
30.03.2016 12:51
948 / 984