http://www.voice.fi/daami/suhteet/mita-naiset-todella-haluavat-miehelta-paksu-lompakko-ja-treenattu-kroppa-jaavat-sivuseikoiksi-90519
Tuohan ei pidä paikkaansa alkuunkaan, naiset kertovat vain siksi, että haluavat näyttää hyvältä lehden haastattelussa. Todellisuudessa ravintolassa käy kiinni perslihoihin naiset jotka etsii miehen ulkonäköä ja kroppaa. Sen jälkeen kysytään rahaa jos aikoo pitemmälle. Omissa suhteissa nainen on ollut aina se päällepäsmäri jossain vaiheessa ja oikukas. Lopuksi kyse on rahasta kun kaikki henkisellä puolella on saavutettu. Miehen pitäs pysyä epäluotettavan tuntuisena jotta nainen pitäisi kiinni, omata rahaa ja omaisuutta jotta siitä pitää kynsin ja hampain kiinni, miehen ulkonäöllä ei ole mitään väliä.
Mitä naiset todella haluavat mieheltä?
13
109
Vastaukset
Pitääkö niitä naisia sitten etsiä sieltä, missä tarjonta on huonoa?
Pippeliähän he haluavat.
Just joo, Axl smith oli luotettava mies ja siksi sen luona kävi satoja naisia nussimassa
Juuri tuollaisia luotettavia miehiä kaikilla naisilla aina on ollut.
- Eräkettu
Kyllä sellanen kiimainen nuori tyttö haluaa saaha sitä jöötiä sinne toosaan...
- TotuusSattuu
"Todellisuudessa ravintolassa käy kiinni perslihoihin naiset jotka etsii miehen ulkonäköä ja kroppaa."
Kyllä, kiinni käyvät todella ne naiset jotka etsivät ulkonäköä ja kroppaa. On vain niin että he eivät ole sama asia kuin kaikki naiset. Jos et näe muita naisia kuin baarissa kiinni käyviä naisia niin etsit varmaan väärästä paikasta.Aamen.........ja samat sanat naisille, jos/kun vain vääränlaisia kohtaa.......väärät paikat ja väärät toimintatavat jne....
Luotettavuus on vain yksi kriteeeri. Sen edelle menee paksu lompakko ja hyvä ulkonäkö, harmi kun naiset ei voi olla koskaan rehellisiä tuossa asiassa
- siitä.lähdetään
aina siis aina naisten ekat kysymykset onks sul iso muna ja ootko kova paneen ja vaaditko usein seksiä ja näyttäisitkö sen minulle ja saanko koskea
- tarralenkkari666
Varmasti baareissa, kun tavoitteena on vain panemaan pääseminen, ollaan ulkonäkökeskeisempiä. Yhdenillanjutuissa ei sitä luonnetta varmaankaan pääse ihastelemaan.
- 12121212
Kultainen sääntö:
kun naiselta kysyy millaisen miehen hän haluaisi, nainen kertoo mitä haluaisi mieheltä mutta ei sitä millaiselta mieheltä.
Esimerkiksi:
"Haluan miehen kohtelevan minua hyvin ja huomaavaisesti"
= haluan komean ja suositun alfamiehen kohtelevan minua hyvin ja huomaavaisesti
"Haluan miehen joka käyttäytyy ihan tavallisesti seurassani"
= haluan miehen joka menestyksestään huolimatta käyttäytyy ihan tavallisesti seurassani"- give.me.a.break
Juuri näin. Naisia hävettää oma pinnallisuus, siksi kun naisilta kysytään minkälaisen miehen he haluavat niin he kierrellen ja kaarrellen sanovat että mukavan ja kunnollisen xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795367
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784295Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4993860- 1523418
- 503056
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.562914- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522221