Vapaa kuvaus

Aloituksia

174

Kommenttia

19672

  1. Mielenkiintoista, että Axl pyytää anteeksi, vaikka ei kai ollut mielestään edes tehnyt mitään väärää. Pyytääkö hän anteeksi, että tieten tahtoen rikkoi lakia? Vai pyytääkö hän anteeksi, että ei ollut tutustunut asiaa koskevaan lakiin? Vai kenties jopa sitä että jäi kiinni asiasta ja sitä kautta rikos paljastui uhreille?

    Onko teillä tapana pyydellä asioita anteeksi ihan vaan huviksenne?