Ihme homma kun jos haluaa nostaa 10 000 euroa pankista niin finanssivalvoja haluaa tietää mihin käytän rahat. Kerronko suoraan että menen huoriin koska olen kokematon ruma atm ja haluan pillua?
Finanssivalvonta
8
<50
Vastaukset
Kyse ei ole summasta vaan sen suuruudesta verrattuna tilin tavalliseen rahaliikenteeseen. Tarkoitus on estää maailmanlaajuisesti rahanpesua, veronkiertoa ja muuta suhmurointia. Tosin osa kysymyksistä on listalla Yhdysvaltojen viranomaisten vaatimuksesta ja kuulostavat suomalaisen mielestä suorastaan typeriltä. Sitä paitsi, kuka hölmö tunnustaa, jos aikoo suhmuroida?
No aion minä ostaa ainakin uuden teeveen joku 50 tuumaisen. Ne on perintö rahoja joita aion nostaa joten kai ne sitten haluaa tietää ostanko huumeita ja aseita niillä.
- rasrasrassra
Hmm, kyllä minä nostin kerran tililtäni 18000€ ilman että olisivat kysyneet mitään käyttötarkoituksesta. Pankki oli danske.
- eimullamuuta
Ei suomessa pestä rahaa eikä veronkiertoa
- DDDDDDDDD
:D:D:D
Vähän hullun hommaa kuskata tuollaisia summia käteistä kerralla. Mistä tahansa pankkiautomaatista voi varmaan yleensä nostaa sen verran seteleitä, kun yhden huoran vittuun kerralla mahtuu.
- Iso_vittu
Paitsi jos sillä huoralla on vittu kuin Helkalla.
- ätminki
Mitäs se pankille kuuluu mihin rahaa käyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594703
- 653808
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2133241- 1143061
- 482894
- 232558
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482003- 1081872
- 361865