Finanssivalvonta

Atm32

Ihme homma kun jos haluaa nostaa 10 000 euroa pankista niin finanssivalvoja haluaa tietää mihin käytän rahat. Kerronko suoraan että menen huoriin koska olen kokematon ruma atm ja haluan pillua?

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyse ei ole summasta vaan sen suuruudesta verrattuna tilin tavalliseen rahaliikenteeseen. Tarkoitus on estää maailmanlaajuisesti rahanpesua, veronkiertoa ja muuta suhmurointia. Tosin osa kysymyksistä on listalla Yhdysvaltojen viranomaisten vaatimuksesta ja kuulostavat suomalaisen mielestä suorastaan typeriltä. Sitä paitsi, kuka hölmö tunnustaa, jos aikoo suhmuroida?

• No aion minä ostaa ainakin uuden teeveen joku 50 tuumaisen. Ne on perintö rahoja joita aion nostaa joten kai ne sitten haluaa tietää ostanko huumeita ja aseita niillä.

• rasrasrassra

Hmm, kyllä minä nostin kerran tililtäni 18000€ ilman että olisivat kysyneet mitään käyttötarkoituksesta. Pankki oli danske.

• eimullamuuta

Ei suomessa pestä rahaa eikä veronkiertoa

• DDDDDDDDD

:D:D:D

• Vähän hullun hommaa kuskata tuollaisia summia käteistä kerralla. Mistä tahansa pankkiautomaatista voi varmaan yleensä nostaa sen verran seteleitä, kun yhden huoran vittuun kerralla mahtuu.

• Iso_vittu

Paitsi jos sillä huoralla on vittu kuin Helkalla.

• ätminki

Mitäs se pankille kuuluu mihin rahaa käyttää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe