ja älykköjä, Jotka ovat käyneet aitoa yliopistoa, jotka haluavat kehittyä ja oppia.
Ja joita ei kiinnosta jotkut amk opiskelija on palkassa edellä koska aloitti niin aikaisin blah blah - koska heille äly ja tieto on itseisarvo itsessään!
En osaa kuvitella minkälaista henkilöllä on joka ei halua opiskella nimenomaan painettua, kirjoitettua tekstiä ja teoriaa!
Onko täällä aitoja korkeakoulutettuja, oppineita
20
<50
Vastaukset
Minä olen käynyt yliopistolla syömässä. Ei ollut kummoista ruokaa.
- Uussaw
Onko välimerkitön oppimassa?
Olen käynyt molemmat. AMK:issa toimivammat systeemit, yliopistossa hörhömmät opettajat ja enemmän arvostusta.
Täydellisinä ääliöinä pidän aloittajan kaltaisia ihmisiä, jotka pitävät yliopiston käymistä jonain ehdottomana älykkyyden ja sivistyksen merkkinä. Yliopistot puskevat ulos paljon fakki-idiootteja ja toisaalta kokonaan kouluttamattomien joukosta löytyy huomattava osa todellisista neroista.- Maailmaonmuuttunut
Nykyään ei kyllä kukaan nero jää vaille koulutusta. Koulutusta saa kyllä, jos edellytyksiä opiskella on.
- Mies3210
Maailmaonmuuttunut kirjoitti:
Nykyään ei kyllä kukaan nero jää vaille koulutusta. Koulutusta saa kyllä, jos edellytyksiä opiskella on.
Neroilla on usein joitain estoja tai muita mielenkiinnonkohteita tai henkisesti rajoittava kasvuympäristö.
En todellakaan puhunut jostain 1800-luvusta, jolloin köyhillä ei juuri ollut mahdollisuuksia yliopistoon. - siinä.on.viisas
Maailmaonmuuttunut kirjoitti:
Nykyään ei kyllä kukaan nero jää vaille koulutusta. Koulutusta saa kyllä, jos edellytyksiä opiskella on.
olen samaa mieltä jos opiskelee niin opiskelee sitten huippu arvosanoin loppuun asti ja väittää tohtoriksi kuten erikoislääkärit 12v opinnot mutta jos maisteri tai insinööri ja silti siwan kassalla harjoittelijana tai minimi palkalla tai amis työkaverina postinjakajana niin en kovin kehuis olen viisas ja älykäs älykkö ja uussaw pitää itseään viisaampana kuin aloittajaa vaikka itse ei ole tohtori ja taitaa olla vain palkollinen
- Uussaw
siinä.on.viisas kirjoitti:
olen samaa mieltä jos opiskelee niin opiskelee sitten huippu arvosanoin loppuun asti ja väittää tohtoriksi kuten erikoislääkärit 12v opinnot mutta jos maisteri tai insinööri ja silti siwan kassalla harjoittelijana tai minimi palkalla tai amis työkaverina postinjakajana niin en kovin kehuis olen viisas ja älykäs älykkö ja uussaw pitää itseään viisaampana kuin aloittajaa vaikka itse ei ole tohtori ja taitaa olla vain palkollinen
Erikoislääkäri ei ole tohtori.
- 061420
Minä opiskelin epäaidossa yliopistossa ja olen epäaito älykkö! >:(
Ei ylioppilastutkinto tee kenestäkään automaattisesti älykkäämpää kuin amk:n tai peruskoulun käyneet. Monet amk:n käyneet sitä paitsi hankkivat KÄYTÄNNÖLLISEMMÄN ammatin kuin yliopiston käyneet, ammatin jossa tarvitaan nimenomaan sitä älykkyyksistä jalointa eli sosiaalista älykkyyttä (mikä voi puuttua ja puuttuukin monelta yliopiston käyneeltä kokonaan).
Minua muuten ärsytti aikanaan suunnattomasti äitini tapa tuomita amiksen käyneet jotenkin "huonommiksi" tai "tyhmemmiksi" kuin lukion käyneet. Muukin mustavalkoisuus äidissäni toki ärsytti, mutta tuo nyt yksi esimerkki.
- 2322
rumamaija kirjoitti:
Minua muuten ärsytti aikanaan suunnattomasti äitini tapa tuomita amiksen käyneet jotenkin "huonommiksi" tai "tyhmemmiksi" kuin lukion käyneet. Muukin mustavalkoisuus äidissäni toki ärsytti, mutta tuo nyt yksi esimerkki.
Minunkin äitini yritti aikanaan puhua minua ympäri kihloista, kun hän luuli sulhoani AMK-koulutetuksi. Ja siitähän vasta riemu repesikin kun kuuli opintojen jääneen kesken... Vieläkin jaksaa tasaisin väliajoin kysellä, että koskas se vävypoika menee opiskelemaan. Vaikka on ihan hyvä vakituinen työpaikka ja ok tulot.
- Olenko-nero
Olenko korkeastikoulutettu ja älykkö kun olen käynyt ammattikoulun putkipuolen?
- PohPuhPih
Vaikea sanoa, mutta viimeisen putkimiehen laskun perusteella epäilen korkeampaa matematiikkaa ja esoteerista estimointia.
- vihatipunen
Mä olen ainakin arvostanut putkimiehen ammattia hyvinkin korkealle viimeaikoina kun olen palveluksiaan tarvinnut.
- flowersreally
Kyllä sinunkin kannattaisi kirjoittaa painettua sanaa eikä tuhlata kallisarvoisia kultivoituneita kirjaimiasi tällaiseen bittipölinään.
- J.Ännämies
Minä olen käynyt elämän kovaa koulua ja se on naisille hyvin riittänyt!
- AlbertEistein
On täällä varmasti älykköjä jotka haluaa pushata älyllistä envelouppii älyllisesti eikä kiinnosta pelkkä tekemisen oppiminen... eli tekno logos...
Halutaan ymmärtää jotain puhtaista tieteistä: Mathematics, Philiosophy etc... Renesanssin taiteet, Creek Mythologies etc... Mihin arvoasteikolla sijoitetaan amk:sta valmistuneet akateemikot?
- Ikis__M
Aisurit?
Ikis__M kirjoitti:
Aisurit?
Alkaa samalla kirjaimella, joten täytyy tarkoittaa samaa asiaa.
- eimullamuuta
Yliopiston käyneet ei välttämättä ole kovin fiksuja. Se on jo todistettukin aika monta kertaa että koulutus ei takaa mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603